M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Omnicom Media Group (firma)"

Zagranica, 9 grudnia 2015

P&G w St. Zjednoczonych przekazuje większość mediowego budżetu do Omnicomu

Procter & Gamble rozstrzygnął w St. Zjednoczonych rozpoczęty w maju br. przetarg na zakup i planowanie mediów. Większość swojego szacowanego na 2,66 mld dol. budżetu powierzy Omnicom Media Group.

Kraj, 16 lipca 2015

Sprostowanie: Accuen - nowa agencja programmatic buying w grupie domów mediowych OMD

Grupa domów mediowych Media Direction prostuje informację o Accuen.

Zagranica, 24 września 2014

Instagram wraz z OMG uruchomił serwis sponsoringowy w Wlk. Brytanii

Instagram, będący od 2012 roku częścią Facebooka, uruchomił wraz z Omnicom Media Group jako partnerem strategicznym, sponsoringowy serwis reklamowy w Wlk. Brytanii.

Kraj, 23 lipca 2014

GroupM z wyraźną przewagą nad pozostałymi strukturami negocjacyjnymi

Gdyby doszło do powstania POG, jego udziały byłyby porównywalne do największej grupy negocjacyjnej w Polsce.

Zagranica, 18 marca 2014

McCain sponsoruje brytyjską soap operę

Producent mrożonej żywności - firma McCain - przez najbliższe dwa lata będzie sponsorem produkowanego od 1972 roku przez lokalną Yorkshire Television serialu "Emmerdale". Wartość kontraktu to 8 mln funtów.

Zagranica, 12 marca 2014

OMG dokonało akwizycji agencji marketingu mobilnego

Omnicom Media Group za nieujawnioną kwotę przejęło agencję marketingu mobilnego Mobile5. Do klientów Mobile5 należą m.in. Samsung, Trinity Mirror czy Canon.

Kraj, 21 lutego 2014

Bartosz Majewski dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Dentsu Aegis Network

Jego bezpośrednim przełożonym jest Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 2 stycznia 2014

Marta Gajowniczek rozstała się z O2

Specjalista z działu promocji odchodzi z firmy.

Zagranica, 23 października 2013

Rocket będzie obsługiwał Ferrero w Wielkiej Brytanii

W ramach skonsolidowania budżetu na światowych rynkach 16-milionowy budżet marki w Wielkiej Brytanii przejmuje Rocket.

Zagranica, 17 października 2013

Ferrero w rękach Omnicomu

Europejski producent słodyczy konsoliduje budżet na zakup i planowanie mediów.

Kraj, 4 września 2013

MediaVest straci budżet GSK

GlaxoSmithKline podzielił globalnie swój budżet pomiędzy GroupM i Omnicom Media Group. To oznacza, że MediaVest traci jednego z największych klientów.

Zagranica, 13 sierpnia 2013

Aaron Wild nowym CEO PHD China

Omnicom Media Group promuje menedżera na kluczowym rynku.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Kraj, 13 maja 2013

Rafał Wyszyński przechodzi z Media Direction OMD do Starcomu

Analityczno-badawcza agencja ma nowego szefa.

Kraj, 15 kwietnia 2013

Magdalena Kalbarczyk otwiera własną firmę szkoleniową

Po kilku latach zarządzania OMD School Kalbarczyk zakłada własną firmę MK School.

Kraj, 12 marca 2013

Barbara Kowalewska awansowała w OMG

Omnicom Media Group ma nowego digital media plannera.

Kraj, 21 lutego 2013

Agnieszka Cichowlas dołączyła do Mexadu

Poprzednio związana była z Omnicom Media Group.

Zagranica, 25 stycznia 2013

PHD Globalną Agencją Roku 2012 według magazynu "Adweek"

Agencja została doceniona za obsługę Unilevera i nowy biznes.

Kraj, 16 stycznia 2013

OAN tworzy sieć reklamy kontekstowej

Pokierują nią Emil Sobkowicz i Karol Król.

Zagranica, 14 stycznia 2013

PHD, część Omnicom Media Group, ogłosiło nominacje.

Robert Ray, Toby Roberts i Guy Cousins będą zarządzać nową jednostką odpowiedzialną za globalne planowanie komunikacji dla Unilevera.

Kraj, 8 stycznia 2013

Anna Duda CFO w grupie Socializer

Poprzednio podobną funkcję sprawowała w Omnicom Media Group.

Kraj, 25 października 2012

Rutkowska w zespole G7 Media

Właściciel serwisów Papilot.pl, Boska.pl, Szopcik.pl, Hanter.pl ma nowego head of strategy and development.

Kraj, 10 października 2012

Awanse w Media Direction Digital

Dwie osoby w dziale SEM dostały awans, a jedna wzmocniła zespół.

Zagranica, 9 października 2012

Andrea Suarez szefem w IPG

Menedżerka objęła stanowisko president, world markets w firmie IPG Mediabrands.

Kraj, 21 września 2012

Nielsen chce badać TV na komputerach i tabletach

Za miesiąc mają ruszyć testy techniczne pomiaru widowni telewizji w komputerach i na tabletach; wciąż nierozwiązana pozostaje jednak kwestia finansowania.

Zagranica, 16 marca 2012

James rezygnuje ze stanowiska dyrektora zarządzającego Starcomu

Matt James po 18 miesiącach zrezygnował ze stanowiska dyrektora zarządzającego brytyjskiego oddziału domu mediowego Starcom.

Zagranica, 2 marca 2012

OMD ponownie na czele "The Gunn Report for Media"

OMD po raz szósty najbardziej kreatywną agencją mediową na świecie według globalnego badania kreatywności w mediach.

Kraj, 30 listopada 2011

Mussmann, Nowak i Zielińska awansują w OMG Opera

W ramach zespołu negocjacyjnego nowe stanowiska objęły trzy menedżerki od wielu lat związane z tą strukturą.

Kraj, 8 listopada 2011

OBOP w całości własnością TNS

TNS odkupił mniejszościowe udziały od TVP SA, tym samym stając się jedynym właścicielem firmy badawczej.

Kraj, 17 października 2011

Rafał Wyszyński odpowiada za ekonometrię w Media Direction

Pokieruje strukturą BrandScience w Media Direction Group.

Zagranica, 24 sierpnia 2011

Warner Bros. zmienia WPP na Omnicom

Kolejna - po GSK - spora strata biznesu MediaComu w USA.

Zagranica, 4 sierpnia 2011

Maxus zajmie się globalnym budżetem SC Johnson

SC Johnson w Wielkiej Brytanii przesuwa wart 9 mln funtów budżet z UM do Maxusa, co jest związane z przejęciem globalnego budżetu przez tę sieć oraz Omnicom Media Group.

Kraj, 4 sierpnia 2011

SC Johnson - zmiana obsługi do końca roku

W wyniku międzynarodowego rozstrzygnięcia w Polsce biznes oddadzą DraftFCB + Ad Fabrika i BrandConnection.

Zagranica, 1 lipca 2011

OMG awansuje w strukturach regionu EMEA

Peter Magnani objął stanowisko president of global account management w Omnicom Media Group.

Kraj, 11 maja 2011

Justyna Kowalczyk pozytywnie "służy" Polbankowi

Bank jest zadowolony ze współpracy z najlepszą polską biegaczką i zapowiada kontynuację kampanii z udziałem celebrytki co najmniej do lata przyszłego roku.

Kraj, 9 maja 2011

Anna Podskarbi zarządza Optimum Media OMD

Po kilku miesiącach Anna Podskarbi formalnie zostaje managing directorem Optimum Media OMD.

Kraj, 7 kwietnia 2011

Awanse w Optimum Media OMD

Stanowisko group accoun directora piastuje Alicja Basiewicz, a Emilia Wilamowska awansowała na CEE senior accounta.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Sare tworzy dom mediowy

Spółka chce dostarczać kompletne usługi w obszarze e-mail marketingu.

Kraj, 31 marca 2011

PHD chce docierać do osób starszych

Należący do Omnicom Media Group dom mediowy PHD wprowadza na polski rynek sieciową metodologię badań dotyczących komunikacji kierowanej do osób w wieku 50+.

Kraj, 16 marca 2011

Easymedia współpracuje ze Zbyszko

Dom mediowy z grupy OMG rozpoczął realizację pierwszych projektów z zakresu planowania i zakupu mediów.

Kraj, 1 marca 2011

OMG zwiększa liczbę projektów ekonometrycznych

Macroscope OMD szacuje, że w tym roku ponad połowa jego klientów skorzysta z modelowania ekonometrycznego.

Kraj, 18 lutego 2011

Easymedia planuje rebranding

Agencja Omnicom Media Group chce czytelniej spozycjonować ofertę.

Zagranica, 15 lutego 2011

Specjalne oznaczenie programów z product placementem

Nadawcy w Wielkiej Brytanii muszą oznaczać programy zawierające product placement. O polskich losach analogicznego rozwiązania zdecyduje nasz parlament.

Kraj, 11 lutego 2011

OMG rozbudowuje dział internetowy

Elżbieta Goczyńska odpowiada za client service w internetowym dziale Omnicom Media Group.

Kraj, 1 lutego 2011

Kamila Kownacka GAD-em w Macroscope

Awans w jednym z domów mediowych Omnicom Media Group.

Kraj, 28 stycznia 2011

Anna Podskarbi szefem Optimum Media OMD

Po kilku miesiącach rządów Jakuba Bierzyńskiego na szefową agencji awansowała Anna Podskarbi.

Zagranica, 26 stycznia 2011

Pożegnanie z Unileverem

Dyrektor ds. mediów globalnych Laura Klauberg odchodzi z koncernu pod koniec marca.

Kraj, 26 stycznia 2011

Jarosław Nowak menedżerem MailMedia w SARE

SARE pozyskał nowego specjalistę do rozwoju marki MailMedia.

Kraj, 13 stycznia 2011

Nowy badacz i nowy planner w ZOG

Beata Kajcińska i Maciej Bieńkowski rozpoczynają pracę w agencji.

Kraj, 5 stycznia 2011

Marek Wochna awansował w Easymedia

Awans z group account directora na dyrektora zarządzającego władze OMG tłumaczą wkładem w rozwój marki i satysfakcją klientów.