M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Omnicom (firma)"

Zagranica, 16 lipca 2015

Unilever wybrał PHD do obsługi w Australii i Nowej Zelandii

Jednocześnie nadal trwa globalny przetarg mediowy tego marketera.

Zagranica, 14 lipca 2015

Dentsu Aegis Group wygrywa globalny przetarg Eurostar

Firma wygrywa skonsolidowany budżet globalny również na media cyfrowe.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Zagranica, 17 lutego 2015

Zysk Publicis Groupe mniejszy o 5,5 proc.

Holding zapowiada, że w tym roku ponad 50 proc. przychodów będzie pochodzić z interactive.

Zagranica, 11 lutego 2015

Omnicom 2014: globalne przychody wyniosły 4,2 mld dol.

Holding Omnicom, w skład którego wchodzi m.in. BBDO oraz OMD, oświadczył, że jego zysk przed opodatkowaniem wyniósł 549,4 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 7,4 proc.

Zagranica, 9 lutego 2015

Vodafone przekazuje budżet reklamowy agencji Grey London

Wartość budżetu wynosi 53 mln funtów.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

Zagranica, 16 stycznia 2015

Karmarama wypromuje Raffaello

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki Ferrero i zdobyła budżet o wartości 2 mln funtów.

Zagranica, 12 stycznia 2015

Pepsi "omija" Omnicom przy tworzeniu nowej kampanii

Przy "Live for now" pracowały butikowe agencje.

Zagranica, 24 listopada 2014

Publicis Groupe szykuje nową strategię do 2018 r.

Jej szczegóły mają być znane 4 grudnia br.

Zagranica, 29 sierpnia 2014

Twitter chce dokształcić marketingowców

Twitter Flight School to nowo wprowadzona, edukacyjna platforma online, która ma pomóc maksymalizować efektywność digitalowych kampanii marketingowych.

Zagranica, 24 lipca 2014

Omnicom raportuje zysk w II kwartale

Holding Omnicom (BBDO, DDB Worldwide, Omnicom Media) w II kwartale br. raportuje 7-proc. wzrost zysku przed opodatkowaniem, który wyniósł 514,7 mln dol.

Zagranica, 23 czerwca 2014

Szef Publicisu nie będzie się ubiegał o dłuższą kadencję

Maurice Levy ma planowo ustąpić ze stanowiska do końca 2015 r.

Zagranica, 29 maja 2014

Omnicom podpisał umowę o współpracy reklamowej z Twitterem

Agencje Omnicomu mają na mocy kontraktu otrzymać preferowane ceny reklam, otrzymają łatwiejszy dostęp do bazy danych, będą również informowane wcześniej o planowanych nowych formatach i inicjatywach Twittera.

Przetargi, 19 maja 2014

Heinz przeniesie budżet z Mindshare do OMD

W wyniku globalnego przetargu Mindshare traci klienta.

Zagranica, 9 maja 2014

Fuzja Omnicomu i Publicisu odwołana

Kierownictwo obu holdingów stwierdziło, że pojawiły się "liczne przeszkody" w drodze do sfinalizowania transakcji.

Przetargi, 9 kwietnia 2014

The Walt Disney Company EMEA wybiera sieci Omnicom i Havas

W Polsce media dla The Walt Disney Company będzie planować i kupować OMD Media Direction. Tym samym kończy się współpraca z Caratem.

Zagranica, 11 marca 2014

Akcje Martina Sorrella warte blisko 23 mln funtów

Chief executive holdingu WPP Martin Sorrell w ub. miesiącu otrzymał akcje wartości blisko 1,8 mln funtów. Oznacza to, że jego całościowy pakiet akcji WPP jest wart ok. 22,7 mln funtów.

Zagranica, 28 lutego 2014

Inwestorzy nieco zaniepokojeni przyszłością WPP

Holding w ub.r. nie zaprezentował spodziewanej poprawy marży.

Zagranica, 14 lutego 2014

Publicis zwiększył przychody o 5,2 proc., głównie dzięki digitalowi

Holding rośnie głównie dzięki digitalowi.

Zagranica, 10 stycznia 2014

Komisja Europejska zgadza się na fuzję Publicisu i Omnicomu

W Europie fuzja ma być sfinalizowana w drugim kwartale br.

Zagranica, 23 grudnia 2013

PHD obronił globalny budżet Porsche

Należący do Omnicomu dom mediowy będzie dalej obsługiwał niemiecką markę premium.

Zagranica, 12 grudnia 2013

Nowy twór Publicis: Publicis Ameryka Północna

Publicis łączy kanadyjski i amerykański oddział w ramach usprawnienia działalności przed fuzją z Omnicomem.

Zagranica, 3 grudnia 2013

Morrisons wybiera Tribal Worldwide

Agencja zajmie się m.in. pierwszym serwisem e-commerce sieci.

Zagranica, 28 listopada 2013

Hasbro konsoliduje budżet mediowy w OMD

Producent zabawek wybrał dom mediowy, który obsłuży region obejmujący rynki w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Zagranica, 25 listopada 2013

Nissan stawia na kobiecy target

Firma ma ambitne plany marketingowe - jednym z nich jest utworzenie globalnej marki Nissan United oraz komunikacja skierowana do kobiet.

Zagranica, 24 października 2013

Publicis kupuje Beehive

Holding mimo fuzji z Omnicomem nie zwalnia tempa. Tym razem inwestuje w Indiach.

Zagranica, 18 października 2013

Omnicom notuje w trzecim kwartale wzrost o 2,5 proc.

Globalne przychody holdingu w trzecim kwartale wynoszą 3,49 mld dol.

Zagranica, 17 października 2013

Publicis w trzecim kwartale urósł o 3,5 proc.

Maurice Levy mimo spowolnienia na rynku chińskim wyraża optymizm co do przyszłości Publicisu ze względu na perspektywę fuzji z Omnicomem.

Zagranica, 10 października 2013

Arthur Sadoun nowym CEO Publicisu

Zastąpi Jeana-Yves'a Naouri.

Zagranica, 17 września 2013

WPP i Publicis notują największy wzrost

Pierwsza połowa roku 2013 należy do WPP i Publicis - te grupy uzyskały najbardziej dynamiczny wzrost zysku brutto.

Zagranica, 30 sierpnia 2013

Akcje Omnicomu i Publicisu spadają

Biorąc pod uwagę wycenę, na fuzji POG najbardziej skorzystało WPP.

Zagranica, 27 sierpnia 2013

Hershey wybiera UM

Marka rezygnuje z OMD (Omnicom) na rzecz należącego do Interpublic UM.

Zagranica, 22 sierpnia 2013

L'Oreal szuka agencji mediowej digital w USA

Należąca do Publicisu agencja Moxie może stracić obsługę digital firmy L'Oreal.

Zagranica, 9 sierpnia 2013

WPP próbuje dogonić Publicis-Omnicom

Holding wzmacnia siły, przejmując kolejne agencje - w tym tygodniu są to Designercity, SecondSync i Verticurl.

Zagranica, 6 sierpnia 2013

SCA z BBDO, Publicis i ZenithOptimedia

Producent produktów higienicznych wybrał agencje i dom mediowy.

Zagranica, 30 lipca 2013

Leo Burnett wygrywa obsługę Coors Light

Po tym jak firma zerwała umowę z BBDO, promocją Coors Light zajmie się agencja Leo Burnett.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Zagranica, 29 lipca 2013

Powstanie Publicis Omnicom Group

Sieci Publicis i Omnicom łączą siły.

Zagranica, 25 lipca 2013

Omnicom tworzy trzecią markę mediową

Omnicom Group jest w trakcie tworzenia nowej agencji obok istniejących już OMD i PDH.

Zagranica, 22 lipca 2013

Omnicom ogłasza wyniki finansowe

290 milionów dolarów zysku za drugi kwartał - takie wyniki ogłosił Omnicom.

Zagranica, 28 czerwca 2013

Peter Sherman został CEO JWT w Nowym Jorku

Dotychczasowy zastępca dyrektora zarządzającego BBDO Europe odchodzi z agencji.

Zagranica, 20 czerwca 2013

Pizza Hut zmieni agencję reklamową

Marka należąca do Yum Brands kończy współpracę z agencją Martin z grupy Interpublic.

Zagranica, 5 grudnia 2012

WPP wybierze agencję do obsługi Huawei

Holding ma pomóc gigantowi telekomunikacji stać się światową marką.

Zagranica, 11 października 2012

Huawei wybierze agencję

Chiński gigant telekomunikacyjny wybiera między agencjami z grup WPP i Omnicom.

Zagranica, 24 września 2012

Grupa Publicis przejęła LBI

LBI to jedna z największych agencji zajmująca się komunikacją marketingową w obszarze digitalu. Transakcja ma być warta 461 mln euro.

Zagranica, 30 lipca 2012

Spadł przychód Interpublic Group

IPG w II kwartale br. odnotował 2,7-proc. spadek przychodów netto, co oznacza osiągnięcie pułapu 99 mln dol.

Zagranica, 26 lipca 2012

Johnson & Johnson ogłosił globalny przetarg kreatywny

Przedmiotem przetargu będzie gigantyczny, szacowany na 2,6 mld dol. budżet koncernu.

Zagranica, 24 lipca 2012

BBDO Proximity dla sprzętu Boscha

Berliński oddział agencji ma nowego klienta.