M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Omnicom (firma)"

Kraj, 26 lipca 2018

Omnicom stawia na marketing oparty na danych i tworzy Omni

Omni zostało zaprojektowane w celu prowadzenia targetowanych działań reklamowych, przy wykorzystaniu i integracji kreacji, mediów, danych oraz bazy CRM.

Zagranica, 26 lipca 2018

IPG: dobre wyniki kwartalne, wyższa prognoza wzrostu na cały rok

Przychody netto Interpublic Group of Cos. wzrosły w II kwartale o 6,2 proc., a organicznie o 5,6 proc.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Czy reklamodawcy mogą pomóc ograniczać uzależnienie od aplikacji mobilnych?

Takie pytanie postawili sobie uczestnicy jednego z paneli dyskusyjnych podczas ubiegłotygodniowego festiwalu reklamowego w Cannes.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Omnicom bezkonkurencyjny podczas Cannes Lions 2018

Drugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.

Zagranica, 11 czerwca 2018

IPG nie powalczy o budżet reklamowy Forda, Omnicom - zapewne tak

Chodzi o konflikt interesów: należąca do Interpublic Group of Companies sieć McCann obsługuje Chevroleta, markę General Motors, wielkiego rywala Forda.

Przetargi, 8 maja 2018

Ruszył przetarg mediowy Mercedes-Benz

Konkurs ma charakter międzynarodowy.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Omnicom: wyniki kwartalne lepsze od prognoz, lekki spadek w Ameryce Płn.

Globalnie grupa zanotowała w I kwartale br. organiczny wzrost przychodów o 2,4 proc., do 3,6 mld dol.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Startuje globalny przetarg kreatywny dla marki Volkswagen

Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.

Zagranica, 10 kwietnia 2018

P&G: jedna agencja zamiast kilku

Chcąc zwiększyć efektywność działań marketingowych, Procter & Gamble zamierza powołać nową agencję kreatywną do obsługi marek detergentów w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Zagranica, 5 kwietnia 2018

Mitsubishi wybrało do globalnej obsługi interaktywnej agencję Critical Mass

Należy ona do międzynarodowej Grupy DAS, która jest częścią grupy reklamowej Omnicom.

Przetargi, 14 marca 2018

McDonald's poszerza współpracę z Omnicomem

Marketer po półrocznym przetargu wybrał Content Collective.

Przetargi, 31 stycznia 2018

Starcom wygrywa przetarg Pirelli

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

Przetargi, 22 stycznia 2018

Mars rusza z globalnym przetargiem mediowym

Firma chce skonsolidować budżet mediowy w jednej agencji. Stawką jest 1 mld funtów.

Zagranica, 17 stycznia 2018

Hearts & Science wchłania Rocket

Konsolidacja na rynku brytyjskim.

Zagranica, 22 grudnia 2017

Johnson & Johnson stawia na mniejsze zespoły agencyjne

Firma przeorganizowała niedawno swój biznes konsumencki i chce, by obsługujące ją agencje reklamowe podążyły tym samym tropem.

Kraj, 15 grudnia 2017

Headlines-Porter Novelli łączy się z 24/7Communication

Joanna Pruszyńska, założycielka i dyrektor zarządzająca agencji Headlines, będzie pełniła funkcję starszego doradcy zarządu.

Zagranica, 3 listopada 2017

Amazon wybiera Initiative do globalnej obsługi

AdAge szacuje roczny budżet mediowy Amazona na ponad 1 mld dol.

Przetargi, 30 października 2017

McDonald's rozpisuje globalny przetarg mediowy

Od 14 lat obsługą tego klienta globalnie zajmuje się sieć OMD.

Kraj, 26 października 2017

Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży Seata w Polsce

W ciągu trzech kwartałów Polacy kupili 7,5 tys. samochodów marki należącej do VW Group.

Kraj, 25 października 2017

Jakub Margol szefem zespołu Carlsberga w Initiative

Z tym domem mediowym związany jest od czterech lat.

Zagranica, 4 października 2017

Dentsu wygrywa globalny przetarg mediowy AB InBev

W USA budżet od MediaComu przejmuje Vizeum.

Kraj, 6 września 2017

Jan Roman odpowiada za nowy biznes w Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Przetargi, 30 sierpnia 2017

Initiative przejmuje obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Przetargi, 29 sierpnia 2017

Initiative wygrywa obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Przetargi, 24 lipca 2017

ING wybierze dwa domy mediowe na short-listę

Agencje są już po prezentacjach.

Przetargi, 29 czerwca 2017

Media Direction OMD będzie pracować dla PSA do końca tego roku

Efekt globalnego rozstrzygnięcia na korzyść MediaComu.

Przetargi, 28 czerwca 2017

MediaCom wygrywa globalny budżet PSA

Według szacunków Campaign budżet tego klienta jest wart 875 mln euro.

Zagranica, 11 maja 2017

Giganci konsultingu i IT mają apetyt na czołowe grupy reklamowe

Jedna lub więcej z sześciu czołowych grup reklamowych zostanie przejęta przez giganta z branży doradczej lub IT w ciągu najbliższych 5 lat, uważa Ben Tolley, ekspert od fuzji i przejęć.

Przetargi, 3 kwietnia 2017

Zalando konsoliduje europejski budżet mediowy w OMD

W Polsce oznacza to kontynuację współpracy z Media Direction OMD.

Kraj, 8 marca 2017

Volkswagen prezentuje nowego Tiguana

Wersja Allspace ma wypełnić lukę między Tiguanem a SUV-em klasy wyższej - Touaregiem. Przedsprzedaż ruszy w maju.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Przetargi, 28 lutego 2017

RECMA: po czterech latach GroupM jest na czele zestawienia "Pitch Cycle"

Za GroupM znalazły się Dentsu Aegis Network i Mediabrands.

Kraj, 24 lutego 2017

Opcom przygotowała nową platformę reklamową Skody [wideo]

Rusza pierwszy etap kampanii.

Zagranica, 15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

Zagranica, 31 stycznia 2017

We Are Unlimited z pierwszą kampanią dla McDonald's

Rap ma zachęcać do spróbowania nowych wariantów Big Maca.

Kraj, 4 stycznia 2017

Toyota przesuwa budżet mediowy do MediaCom Warszawa

Do tej pory był to klient PHD Media Direction. Marketer nie komentuje naszych wiadomości.

Przetargi, 14 czerwca 2016

VW przenosi budżet mediowy do PHD

Od 1998 r. Volkswagen pracował z siecią MediaCom.

Zagranica, 12 kwietnia 2016

Hearts & Science trzecią siecią agencyjną Omnicomu

Pierwszym klientem H&S będzie Procter & Gamble.

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Zagranica, 18 lutego 2016

Publicis Groupe traci budżet Walmartu

Grupa traci marketera z budżetem mediowym o wartości 900 mln dolarów.

Zagranica, 11 lutego 2016

Omnicom będzie miał trzecią globalną sieć mediową

To pośrednio efekt wygrania budżetu P&G w Ameryce Północnej.

Zagranica, 11 stycznia 2016

BBDO Worldwide kupuje większościowy pakiet akcji agencji Wednesday Agency Group

W ten sposób agencja należąca do Omnicomu poszerza pole działania w obszarze dóbr luksusowych.

Zagranica, 16 lipca 2015

Unilever wybrał PHD do obsługi w Australii i Nowej Zelandii

Jednocześnie nadal trwa globalny przetarg mediowy tego marketera.

Zagranica, 14 lipca 2015

Dentsu Aegis Group wygrywa globalny przetarg Eurostar

Firma wygrywa skonsolidowany budżet globalny również na media cyfrowe.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Zagranica, 17 lutego 2015

Zysk Publicis Groupe mniejszy o 5,5 proc.

Holding zapowiada, że w tym roku ponad 50 proc. przychodów będzie pochodzić z interactive.

Zagranica, 11 lutego 2015

Omnicom 2014: globalne przychody wyniosły 4,2 mld dol.

Holding Omnicom, w skład którego wchodzi m.in. BBDO oraz OMD, oświadczył, że jego zysk przed opodatkowaniem wyniósł 549,4 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 7,4 proc.

Zagranica, 9 lutego 2015

Vodafone przekazuje budżet reklamowy agencji Grey London

Wartość budżetu wynosi 53 mln funtów.