M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Onet.pl (firma)"

Kraj, 6 września 2016

Rośnie rynek gadżetów dla psów

Polacy coraz więcej wydają na czworonożnych przyjaciół.

Kraj, 2 września 2016

Will.i.am w kampanii Nescafe Dolce Gusto

Muzyk i performer wykazuje związki kawy ze sztuką.

Kraj, 14 lipca 2016

Contented by They.pl rozbudowuje zespół

Cztery osoby dołączają do agencji.

Kraj, 7 czerwca 2016

CCC zaleje rynek butami

Prezes spółki poinformował w wywiadzie, że w przyszłym roku wprowadzi na rynek 50 mln par butów.

Kraj, 12 listopada 2015

Change i Value Media przygotowały kampanię Amazona

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału firmy.

Kraj, 28 sierpnia 2015

MAB dla BMW serii 2 Gran Tourer

Trwa kampania promująca nowy model.

Kraj, 12 marca 2015

Ewa Bogiel szefową sprzedaży w Ad-Vice

Do nowej firmy przechodzi z IDMnet.

Kraj, 6 marca 2015

Nagrody za 289 tys. zł w promocji "Spróbuj czegoś nowego z Visa"

Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 4 marca 2015

Eska TV wesprze swój nowy program kampanią

"100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" otrzymają wsparcie w prasie i internecie.

Kraj, 3 marca 2015

Startuje nowa kampania Radia Vox FM

Towarzyszy jej nowa zabawa antenowa "Łowcy hitów".

Kraj, 24 lutego 2015

Brother promuje serię Business Smart

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast, Performics i Zenith należące do ZenithOptimedia Group.

Kraj, 13 lutego 2015

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.

Kraj, 4 grudnia 2014

Debiutuje nowa sieć reklamowa Multi Channel Network

Pokieruje nią Jan Roszkiewicz. Za dział agencyjny odpowiada Krzysztof Łagodzki.

Kraj, 25 listopada 2014

Stefan Nowak odejdzie z Marketing House

Po roku pracy dyrektor zarządzający żegna się z agencją.

Kraj, 22 października 2014

Hochland z loterią na 20-lecie

Loteria "Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce" otrzyma wsparcie w radiu, internecie, na outdoorze i w miejscach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.

Kraj, 13 października 2014

Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią

Po raz drugi sieć RTV/AGD oraz e-sklep realizują wspólną kampanię.

Kraj, 8 września 2014

Robert Smaza dyrektorem sprzedaży w Stopklatka.pl

Do Stopklatki przechodzi z Grupy Onet.

Kraj, 8 września 2014

Twingo w kampanii Publicis dla marki Renault [wideo]

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Jacek Gadzinowski partnerem i dyr. strategii sieci BrandTube

Znany menedżer rozpoczyna nowy etap w karierze zawodowej.

Przetargi, 4 sierpnia 2014

S&F wygrała obsługę Grupy Wirtualna Polska

W rezultacie przetargu agencja Scholz & Friends przejmuje obsługę Grupy Wirtualna Polska od agencji Y&R.

Kraj, 15 lipca 2014

Jacek Makowski w Grupie Polskapresse

Były menedżer Allegro wraca do wydawnictwa.

Kraj, 4 lipca 2014

GG wskazuje miliony powodów do kontaktu

Wystartowały działania promocyjne aplikacji mobilnej komunikatora GG.

Kraj, 3 lipca 2014

Karolina Malewicz w zespole K2 Media

Agencja zatrudniła specjalistę z TVN.

Kraj, 3 lipca 2014

Wystartowała wakacyjna kampania marki Wasa

Pieczywo chrupkie poleca się jako wakacyjna przekąska.

Kraj, 24 czerwca 2014

RASP i Onet.pl partnerami Ekstraklasy w internecie

Oba podmioty stały się partnerami Ekstraklasy na najbliższy rok. W poprzednim sezonie takie prawa należały do TVN Media.

Kraj, 9 maja 2014

Visa zachęca przedsiębiorców do firmowych kart płatniczych

Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.

Kraj, 5 maja 2014

Jarosław Grabowski przeszedł z Onetu do WP

Były dyrektor portalu Onet dołączył do konkurencji.

Kraj, 5 maja 2014

Nivea niestandardowo na Dzień Matki

Kampanię realizuje 180heartbeats 
+ Jung von Matt.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Wsparcie kredytów dla firm w BNP Paribas

Bank promuje ofertę kredytów dla małych firm.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Cztery nowe osoby w Mind Progress Group

Wzmocniono dział obsługi klienta, new business i PR.

Kraj, 27 marca 2014

Zwierciadło odświeża "Sens"

Magazyn zyskał nową szatę graficzną. Zmienione wydanie będzie promowane.

Kraj, 11 marca 2014

Vox FM zapowiada zabawę

Ruszyła kampania wizerunkowa z prezenterami stacji pod hasłem "W rytmie hitów".

Kraj, 21 lutego 2014

Architektura Zotta w nowej odsłonie

Jogobella rozpoczęła nową odsłonę konkursu "Jogobudowanie".

Kraj, 17 lutego 2014

Jacek Świderski prezesem Grupy Wirtualna Polska

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Kraj, 11 lutego 2014

Filip Lenart dyrektorem marketingu i PR w Interia.pl

Na stanowisku zastąpił Andrzeja Ryka, który został dyrektorem marketingu w Gremi Media Communication.

Kraj, 20 stycznia 2014

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

Kraj, 17 stycznia 2014

Anna Nawrocka-Tełewiak z Havas PR Warsaw do Onet.pl

Nowy rzecznik prasowy grupy Onet.pl.

Kraj, 19 grudnia 2013

Stefan Nowak w Marketing House

Nowy dyrektor zarządzający w agencji.

Kraj, 9 października 2013

Większy zespół Value Media

Dom mediowy zasilili Rafał Ciok i Stanisław Jaworowicz.

Kraj, 4 października 2013

Grześki ozłacają szczerością

Jutrzenka Colian kontynuuje swoje czekoladowe działania.

Kraj, 20 września 2013

National Geographic reklamuje "Pułapki umysłu"

Nowa seria programów będzie wsparta kampanią i akcją promocyjną.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Marcin Gortat w kampanii Asusa

Producent sprzętu IT rozpoczyna nowe działania marketingowe.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Mariusz Czerkawski polskim Bondem

Pharma CF wprowadziła linię kosmetyków Bond Expert. Jej twarzą jest hokeista Mariusz Czerkawski.

Kraj, 1 sierpnia 2013

Toyota Bank rozdaje paliwo

Toyota Bank organizuje promocję dla właścicieli samochodów marek Toyota i Lexus. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja K2.

Kraj, 22 lipca 2013

Serial o dziennikarzach promowany głównie w kanałach informacyjnych

HBO przygotowuje kampanię serialu "Newsroom" opowiadającego o dziennikarzach tworzących wieczorne wiadomości "News Night" w fikcyjnej telewizji ACN.

Kraj, 18 lipca 2013

Prawie 70 milionów odsłon kampanii Żywca

Akcja reklamowa przygotowana przez agencję Gong dotarła do 17 milionów użytkowników.

Kraj, 9 lipca 2013

Agros reklamuje keczupy Kotlin w telewizji, internecie i na outdoorze

W TV w ciągu miesiąca zaplanowano 6 tys. emisji spotów. Kampanię przygotowały: Brasil, Lemon i MediaCom.

Kraj, 27 czerwca 2013

Onet.pl wprowadza Cube 3D

W ofercie reklamowej portalu pojawiła się nowa forma reklamy.

Kraj, 24 czerwca 2013

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Kraj, 18 czerwca 2013

Artegence - zmiany w zarządzie i nowy new business director

Andrzej Szewczyk wszedł do zarządu, natomiast Anna Rębelska będzie odpowiadać za nowy biznes.