M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Onet.pl (firma)"

Kraj, 12 listopada 2015

Change i Value Media przygotowały kampanię Amazona

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa dla przyszłych pracowników polskiego oddziału firmy.

Kraj, 28 sierpnia 2015

MAB dla BMW serii 2 Gran Tourer

Trwa kampania promująca nowy model.

Kraj, 12 marca 2015

Ewa Bogiel szefową sprzedaży w Ad-Vice

Do nowej firmy przechodzi z IDMnet.

Kraj, 6 marca 2015

Nagrody za 289 tys. zł w promocji "Spróbuj czegoś nowego z Visa"

Promocję wspiera kampania reklamowa m.in. w telewizji i internecie przygotowana lokalnie przez Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 4 marca 2015

Eska TV wesprze swój nowy program kampanią

"100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" otrzymają wsparcie w prasie i internecie.

Kraj, 3 marca 2015

Startuje nowa kampania Radia Vox FM

Towarzyszy jej nowa zabawa antenowa "Łowcy hitów".

Kraj, 24 lutego 2015

Brother promuje serię Business Smart

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast, Performics i Zenith należące do ZenithOptimedia Group.

Kraj, 13 lutego 2015

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.

Kraj, 4 grudnia 2014

Debiutuje nowa sieć reklamowa Multi Channel Network

Pokieruje nią Jan Roszkiewicz. Za dział agencyjny odpowiada Krzysztof Łagodzki.

Kraj, 25 listopada 2014

Stefan Nowak odejdzie z Marketing House

Po roku pracy dyrektor zarządzający żegna się z agencją.

Kraj, 22 października 2014

Hochland z loterią na 20-lecie

Loteria "Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce" otrzyma wsparcie w radiu, internecie, na outdoorze i w miejscach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.

Kraj, 13 października 2014

Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią

Po raz drugi sieć RTV/AGD oraz e-sklep realizują wspólną kampanię.

Kraj, 8 września 2014

Robert Smaza dyrektorem sprzedaży w Stopklatka.pl

Do Stopklatki przechodzi z Grupy Onet.

Kraj, 8 września 2014

Twingo w kampanii Publicis dla marki Renault [wideo]

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Jacek Gadzinowski partnerem i dyr. strategii sieci BrandTube

Znany menedżer rozpoczyna nowy etap w karierze zawodowej.

Przetargi, 4 sierpnia 2014

S&F wygrała obsługę Grupy Wirtualna Polska

W rezultacie przetargu agencja Scholz & Friends przejmuje obsługę Grupy Wirtualna Polska od agencji Y&R.

Kraj, 15 lipca 2014

Jacek Makowski w Grupie Polskapresse

Były menedżer Allegro wraca do wydawnictwa.

Kraj, 4 lipca 2014

GG wskazuje miliony powodów do kontaktu

Wystartowały działania promocyjne aplikacji mobilnej komunikatora GG.

Kraj, 3 lipca 2014

Karolina Malewicz w zespole K2 Media

Agencja zatrudniła specjalistę z TVN.

Kraj, 3 lipca 2014

Wystartowała wakacyjna kampania marki Wasa

Pieczywo chrupkie poleca się jako wakacyjna przekąska.

Kraj, 24 czerwca 2014

RASP i Onet.pl partnerami Ekstraklasy w internecie

Oba podmioty stały się partnerami Ekstraklasy na najbliższy rok. W poprzednim sezonie takie prawa należały do TVN Media.

Kraj, 9 maja 2014

Visa zachęca przedsiębiorców do firmowych kart płatniczych

Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.

Kraj, 5 maja 2014

Jarosław Grabowski przeszedł z Onetu do WP

Były dyrektor portalu Onet dołączył do konkurencji.

Kraj, 5 maja 2014

Nivea niestandardowo na Dzień Matki

Kampanię realizuje 180heartbeats 
+ Jung von Matt.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Wsparcie kredytów dla firm w BNP Paribas

Bank promuje ofertę kredytów dla małych firm.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Cztery nowe osoby w Mind Progress Group

Wzmocniono dział obsługi klienta, new business i PR.

Kraj, 27 marca 2014

Zwierciadło odświeża "Sens"

Magazyn zyskał nową szatę graficzną. Zmienione wydanie będzie promowane.

Kraj, 11 marca 2014

Vox FM zapowiada zabawę

Ruszyła kampania wizerunkowa z prezenterami stacji pod hasłem "W rytmie hitów".

Kraj, 21 lutego 2014

Architektura Zotta w nowej odsłonie

Jogobella rozpoczęła nową odsłonę konkursu "Jogobudowanie".

Kraj, 17 lutego 2014

Jacek Świderski prezesem Grupy Wirtualna Polska

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Kraj, 11 lutego 2014

Filip Lenart dyrektorem marketingu i PR w Interia.pl

Na stanowisku zastąpił Andrzeja Ryka, który został dyrektorem marketingu w Gremi Media Communication.

Kraj, 20 stycznia 2014

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

Kraj, 17 stycznia 2014

Anna Nawrocka-Tełewiak z Havas PR Warsaw do Onet.pl

Nowy rzecznik prasowy grupy Onet.pl.

Kraj, 19 grudnia 2013

Stefan Nowak w Marketing House

Nowy dyrektor zarządzający w agencji.

Kraj, 9 października 2013

Większy zespół Value Media

Dom mediowy zasilili Rafał Ciok i Stanisław Jaworowicz.

Kraj, 4 października 2013

Grześki ozłacają szczerością

Jutrzenka Colian kontynuuje swoje czekoladowe działania.

Kraj, 20 września 2013

National Geographic reklamuje "Pułapki umysłu"

Nowa seria programów będzie wsparta kampanią i akcją promocyjną.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Marcin Gortat w kampanii Asusa

Producent sprzętu IT rozpoczyna nowe działania marketingowe.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Mariusz Czerkawski polskim Bondem

Pharma CF wprowadziła linię kosmetyków Bond Expert. Jej twarzą jest hokeista Mariusz Czerkawski.

Kraj, 1 sierpnia 2013

Toyota Bank rozdaje paliwo

Toyota Bank organizuje promocję dla właścicieli samochodów marek Toyota i Lexus. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja K2.

Kraj, 22 lipca 2013

Serial o dziennikarzach promowany głównie w kanałach informacyjnych

HBO przygotowuje kampanię serialu "Newsroom" opowiadającego o dziennikarzach tworzących wieczorne wiadomości "News Night" w fikcyjnej telewizji ACN.

Kraj, 18 lipca 2013

Prawie 70 milionów odsłon kampanii Żywca

Akcja reklamowa przygotowana przez agencję Gong dotarła do 17 milionów użytkowników.

Kraj, 9 lipca 2013

Agros reklamuje keczupy Kotlin w telewizji, internecie i na outdoorze

W TV w ciągu miesiąca zaplanowano 6 tys. emisji spotów. Kampanię przygotowały: Brasil, Lemon i MediaCom.

Kraj, 27 czerwca 2013

Onet.pl wprowadza Cube 3D

W ofercie reklamowej portalu pojawiła się nowa forma reklamy.

Kraj, 24 czerwca 2013

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Kraj, 18 czerwca 2013

Artegence - zmiany w zarządzie i nowy new business director

Andrzej Szewczyk wszedł do zarządu, natomiast Anna Rębelska będzie odpowiadać za nowy biznes.

Kraj, 11 czerwca 2013

Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową radia Tok FM

Kampania Radia Tok FM prowadzona jest na tablicach LED-owych, w kinach, internecie i taksówkach.

Kraj, 28 maja 2013

GazetaPraca.pl rozpoczyna nową kampanię

Kampania potrwa do połowy czerwca br.

Kraj, 7 maja 2013

Bartek Hanus nowym dyrektorem strategii w Lowe GGK

Z TBWA\Tequila do Lowe GGK.

Kraj, 16 kwietnia 2013

3M reklamuje plastry Viscoplast

Marketer chce wykorzystać okres chodzenia w szpilkach, które często wywołują otarcia.