M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Opel (marka)"

Kraj, 18 listopada 2015

Michał Kidała dyrektorem marketingu TMS Brokers

Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.

Kraj, 16 listopada 2015

Opel: nowa Astra "drażni" klasę wyższą

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, 180heartbeats, Carat, Posterscope oraz Amnet.

Kraj, 13 maja 2015

Robert Lewandowski jako marka

Change i Value Media kreują markę RL dla znanego piłkarza.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Kraj, 25 listopada 2014

Kampania Toyoty zbyt podobna do kreacji Opla?

Agencja Closbrothers zapewnia, że nie było jej celem naśladowanie kreacji firmy konkurencyjnej do jej klienta.

Kraj, 12 września 2014

Opel prowadzi kampanię na rzecz bezpieczeństwa

Działania reklamowe przygotowały Scholz & Friends Warszawa oraz Carat.

Kraj, 4 września 2014

Koniec marki Chevrolet w Polsce

Koncern GM wcześniej, niż zapowiadał, zakończył sprzedaż aut tej marki. McCann traci budżet. Czy zyska Opel?

Kraj, 17 lipca 2014

Nexteer Automotive nowym klientem Netizens

Agencja ma dostarczać interaktywne rozwiązania wspierające sprzedaż i wizerunek.

Kraj, 15 lipca 2014

Opel promuje modele z fabryczną instalacją LPG

Działania prowadzone są na nośnikach OOH.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cztery dni wyprzedaży Opla

Za kampanię odpowiadają Scholz & Friends i Carat.

Kraj, 4 marca 2014

Ślub w Oplu? Ruszyło wsparcie modelu Adam

Kampanię przygotowały Scholz & Friends i Carat.

Kraj, 24 lutego 2014

Robert Lewandowski ponownie twarzą Coca-Cola Cup

Wizerunek reprezentanta Polski będzie wykorzystywany przy promocji imprezy.

Kraj, 2 stycznia 2014

Chevrolet będzie nadal wspierany

Marka, która ma wycofać się za dwa lata z Polski, nadal będzie reklamowana - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 6 grudnia 2013

GM wycofuje markę Chevrolet z europejskich rynków

Sprzedaż nowych Chevroletów będzie w Europie stopniowo wygaszana do końca 2015 roku.

Zagranica, 26 czerwca 2013

Chevrolet będzie marką bardziej globalną

General Motors stawia na rynki rozwijające się.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

General Motors inwestuje w Opla

Motoryzacyjny gigant przeznaczy 4 mld euro na wsparcie marketingowe Opla.

Kraj, 18 grudnia 2012

Sukces kampanii wyprzedażowej Opla

W listopadzie Opel poprawił swój udział w rynku, sprzedając najwięcej samochodów osobowych.

Kraj, 13 listopada 2012

Scholz & Friends dla Opla

Agencja przygotowała dla marki nietypową kampanię sprzedażową nawiązującą do jej 150 lat historii.

Kraj, 18 lipca 2012

Grzegorz Handzlik wraca z centrali GM do polskiego oddziału

Menedżer obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży Opla.

Kraj, 12 lipca 2012

Mieczkowski awansuje w GM Poland

Będzie odpowiadał za marketing, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich marek importera.

Kraj, 16 marca 2012

Scholz & Friends zatrudnia kolejne cztery osoby

To nie koniec inwestycji w ludzi, zapowiada dyrektor zarządzający Marcin Jeziorski.

Kraj, 2 marca 2012

Scholz & Friends zaczyna przynosić zyski

Od przejęcia przez Mediacap spółka odnotowała pierwszy zyskowny kwartał.

Kraj, 1 marca 2012

Agnieszka Niska w Scholz & Friends

Doświadczona kreatywna jest senior art directorem w Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Kraj, 10 lutego 2012

Pierwsze kampanie Scholz & Friends dla Opla

Po przejęciu na początku roku budżetu agencja prezentuje prace dla marki.

Kraj, 27 grudnia 2011

Telewizja i internet wiodącymi mediami Opla

Importer chce utrzymać w 2012 r. budżet na tegorocznym poziomie.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Biel zamiast Maciątka w Brainshake

Agencja ma nowego executive directora.

Zagranica, 21 marca 2011

Nowe rozdanie w europejskich strukturach GM

Zmiana obowiązków Karla-Friedricha Strackego i Nicka Reilly'ego.

Kraj, 3 lutego 2011

ACT powiększa skład i awansuje

Trzy nowe osoby zatrudniła agencja obsługująca General Motors i Nokię.

Zagranica, 26 listopada 2010

Scholz & Friends wygrał w przetargu Opla

Agencja zajmie się paneuropejską komunikacją marketingową dla jednej z flagowych marek General Motors.

Zagranica, 18 listopada 2010

Katie Melua ambasadorką Opla

Współpraca zbiegnie się w czasie z trasą koncertową artystki.

Kraj, 23 lipca 2010

Opel prowadzi przetarg reklamowy

Polski oddział General Motors na razie nic nie wie o planach własnej centrali.

Kraj, 30 marca 2010

Katarzyna Dobrowolska media managerem w ACT Europe

Katarzyna Dobrowolska, senior media planner/buyer w domu mediowym ACT Europe, awansowała na stanowisko media managera. W ACT Europe Dobrowolska pracuje...

Kraj, 5 marca 2010

Kropka Bordo rozbudowuje dział kreacji

Kropka Bordo rozbudowuje kreację. Do agencji dołączyło dwóch junior art directorów Katarzyna Wielgołaska i Maja Andrzejewska oraz junior copywriter Katarzyna...

Kraj, 8 grudnia 2009

Marcin Kubera senior art directorem w White Rabbit

Do działu kreacji agencji reklamowej White Rabbit dołączył Marcin Kubera, który będzie zajmował stanowisko senior art directora. Kubera ma ponad...

Kraj, 24 listopada 2009

GM wzmacnia markę Chevrolet, zmiany na szczeblu menedżerskim

W związku z ogłoszoną na szczeblu międzynarodowym nową strategią General Motors dotyczącą zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek w Chevrolet...

Przetargi, 9 listopada 2009

MPG zdobywa budżet Hyundaia i Kii

MPG wygrał międzynarodowy przetarg mediowy Kii i Hyundaia. Obecnie Hyundaia i Kię m.in. w Wielkiej Brytanii i Polsce obsługują odpowiednio...

Przetargi, 7 sierpnia 2009

General Motors prowadzi przetarg mediowy

General Motors rozpoczął paneuropejski przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 400 mln funtów. Obecnie domem mediowym GM...

Zagranica, 17 czerwca 2009

General Motors jest bliski sprzedania marki Saab

Koncern motoryzacyjny General Motors jest bliski podpisania wstępnego porozumienia dotyczącego sprzedaży marki samochodów Saab. Rozmowy na ten temat prowadzone są...

Kraj, 5 maja 2009

Katarzyna Dobrowolska awansuje w ACT Europe

Katarzyna Dobrowolska, dotychczas media planner/buyer w domu mediowym ACT Europe (Aegis Media), awansowała na stanowisko senior media plannera/buyera. Z ACT...

Kraj, 27 marca 2009

Saatchi & Saatchi Direct rozwija zespół do obsługi custom publishing

Zespół Saatchi & Saatchi Direct powiększył się o trzy osoby: na stanowiska senior art directorów dołączyli Marcin Kubera i Maciej...

Kraj, 11 lutego 2009

Toyota straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku

Toyota Motor Poland straciła pozycję lidera sprzedaży na polskim rynku - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "Samar"....

Zagranica, 9 lutego 2009

GM restrukturyzuje marketing Opla, Chevroleta i Saaba w Europie

General Motors ogłosił restrukturyzację marketingu i sprzedaży swoich marek w Europie. Ma ona pozwolić na większą niezależność każdego z brandów,...

Zagranica, 6 lutego 2009

Chrysler łączy reklamy i sprzedaż swoich trzech marek

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge'a i...

Zagranica, 15 grudnia 2008

Cięcia budżetowe w GM po wecie Senatu

Budżet reklamowy General Motors (GM) stanął w obliczu poważnych cięć po odrzuceniu w Senacie planu pomocy przeforsowanego przez Kongres. Powodem...

Kraj, 3 grudnia 2008

Peter Fahrni dyrektorem generalnym Chevrolet Poland oraz szefem marketingu GM Poland

Peter Fahrni jest nowym dyrektorem generalnym Chevrolet Poland. Jednocześnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej General Motors...

Kraj, 29 sierpnia 2008

Piotr Kamiński przejmuje zarządzanie ACT Europe

Piotr Kamiński awansował na stanowisko account managera i przejmuje zarządzanie w ACT Europe, strukturze działającej w ramach Aegis Media obsługującej...