M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Opel (firma)"

Kraj, 4 listopada 2015

Rafał Lampasiak dyrektorem strategii w grupie Walk

Senior strategy planner z Havas Worldwide Warsaw zmienił agencję.

Kraj, 9 czerwca 2015

Marcin Barycki z Havasa przechodzi do Soundflower

W swojej karierze realizował reklamy m.in. dla Opla czy Orange.

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 6 lutego 2015

Jacek Studziński w dziale strategii 180heartbeats + Jung v. Matt

Zajmie się też działaniami new business.

Kraj, 14 marca 2014

Filip Wołowski dołącza do Roth Observatory International

Został partnerem i jednocześnie dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Polskę i cały region Europy Środkowej i Wschodniej.

Kraj, 3 marca 2014

Adam Smereczyński interactive concept directorem w Scholz & Friends

Agencja łączy ATL i interactive w jednym zespole.

Kraj, 9 stycznia 2014

Natalia Karawajczyk i Kuba Turczyński w JWT Warszawa

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 8 lipca 2013

Rafał Lampasiak w zespole strategii Havas Worldwide Warsaw

Nowy senior strategic planner w agencji.

Kraj, 8 maja 2013

Mateusz Felsmann dyrektorem kreatywnym Artegence

Poprzednio związany był z agencją The Digitals.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.

Kraj, 17 maja 2012

Scholz & Friends powiększa zyski

Grupa Mediacap opublikowała wyniki za I kwartał.

Kraj, 24 października 2011

McCann straci obsługę budżetu Opla

Scholz & Friends zamiast dotychczasowej McCann Erickson będzie w Polsce obsługiwała markę Opel.

Zagranica, 21 kwietnia 2011

WPP przejmuje właściciela Scholz & Friends

W polskiej S&F, od ubiegłego roku należącej w 75 proc. do Media Cup SA, nie przewiduje się zmian.

Kraj, 13 kwietnia 2011

180heartbeats inwestuje w obsługę klienta

Kuba Krawczyk objął stanowisko account directora, a dział client service wzmocniły Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

Branża moto wybiera reklamę efektywnościową

Paweł Lebiedziński, dyrektor sprzedaży w Novem, wylicza przykłady marketerów motoryzacyjnych, którzy rezygnują z kampanii cost per click.

Kraj, 25 lutego 2011

Social media i komunikacja zintegrowana w 180heartbeats

Po ubiegłorocznym bardzo dużym wzroście przychodów agencja wyznaczyła kierunki dalszego rozwoju.

Kraj, 6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

Siedmioletnia batalia uwieńczona sukcesem

Pracownicy Providenta będą jeździć skodami, a nie toyotami.

Kraj, 24 listopada 2009

180heartbeats wzmacnia dział obsługi klienta

Magdalena Goławska i Ewa Wieczorek dołączyły do zespołu agencji interaktywnej 180heartbeats. Goławska wcześniej pracowała w One Step jako senior marketing...

Zagranica, 4 września 2009

Amsterdam Worldwide wybrana do obsługi launchu Opla Merivy

General Motors rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową launchu modelu Opel/Vauxhall Meriva. Paneuropejski budżet tej marki zdobyła Amsterdam Worldwide. Agencja ta...

Kraj, 13 sierpnia 2009

Anna Kmita group creative directorem w Tequila/Polska

Anna Kmita objęła stanowisko group creative directora w agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska. Zastąpiła Tomasza Nowaka. Kmita kieruje zespołem kreatywnym warszawskiego...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Kraj, 25 maja 2009

Kamila Sitkowska account executive w 180heartbeats

Do agencji 180heartbeats dołączyła account executive Kamila Sitkowska. Odpowiada za obsługę m.in. Opla. Kamila Sitkowska ostatnio była project supervisorem w...

Kraj, 19 maja 2009

Michał Cudny, SEM manager, odchodzi z Hypermedia; do agencji dołączył Leszek Wolany

Michał Cudny, SEM manager agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar) z końcem maja br. kończy współpracę z agencją - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 8 kwietnia 2009

Fiat umacnia pozycję lidera sprzedaży m.in. dzięki reeksportowi

Fiat Auto Poland pozostaje liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych zarówno w zestawieniu za marzec br., jak i I kwartał br....

Kraj, 27 marca 2009

Saatchi & Saatchi Direct rozwija zespół do obsługi custom publishing

Zespół Saatchi & Saatchi Direct powiększył się o trzy osoby: na stanowiska senior art directorów dołączyli Marcin Kubera i Maciej...

Kraj, 15 grudnia 2008

Clear Channel Poland wchodzi w bluetooth; AMS też gotowa

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadzi do oferty kampanie z wykorzystaniem technologii bluetooth. Technologia ma być wykorzystana w sieci...

Kraj, 3 grudnia 2008

Peter Fahrni dyrektorem generalnym Chevrolet Poland oraz szefem marketingu GM Poland

Peter Fahrni jest nowym dyrektorem generalnym Chevrolet Poland. Jednocześnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej General Motors...

Zagranica, 23 czerwca 2008

Centrala StrawberryFrog zmienia nazwę na Amsterdam Worldwide

Agencja reklamowa StrawberryFrog Amsterdam zmieni nazwę na Amsterdam Worldwide. Rebranding nie będzie dotyczył innych oddziałów agencji, które pozostaną przy dotychczasowej...

Kraj, 14 lutego 2008

Sprzedaż nowych aut w styczniu powyżej oczekiwań

Ponad 28 tys. nowych samochodów sprzedano w Polsce w styczniu br. - wynika z raportu SAMAR-u. To 25 proc. więcej...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Kreacja PZL w kolejnym etapie akcji "Klubu Pancernika"

Agencja reklamowa PZL przygotowała kreację reklam kolejnej odsłony III edycji kampanii społecznej "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". W ramach projektu...

Kraj, 20 grudnia 2006

MRM/Momentum zmienia się w Momentum Worldwide, więcej klientów sieciowych

Należąca do McCann WorldGroup agencja marketing services MRM/Momentum od nowego roku będzie funkcjonować pod nazwą Momentum Worldwide. Pozycjonowanie i zakres...

Kraj, 27 listopada 2006

Zentropy Partners stworzyła serwis dla La Roche-Posay

Agencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała serwis internetowy dla firmy La Roche-Posay. Serwis dotyczy atopowego zapalenia skóry. Serwis skierowany jest przede...

Kraj, 11 października 2006

Według Samaru jest szansa na odwrócenie niekorzystnego trendu sprzedaży aut osobowych

Po trzech kwartałach br. sprzedaż nowych aut osobowych wyniosła 175,4 tys. sztuk, jest to o 4,7 proc. mniej niż przed...

Kraj, 7 września 2006

MRM/Momentum prowadzi dla Opla promocję zakupu akcesoriów

Agencja marketingu bezpośredniego MRM/Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Agencja Marcel zajmie się kreacją dla limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line

Samochodowy koncern Opel wybrał paryską agencję Marcel do obsługi reklamowej limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line. Agencja będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 21 września 2005

Dariusz Samul copywriterem w Polymusie

Do działu kreacji agencji Polymus dołączył Dariusz Samul, obejmując stanowisko copywritera. Przeszedł do agencji z MRM/Momentum, gdzie pracował m.in. dla...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Krzysztof Szumski przeszedł z Universal McCann do Zenithmedia

Krzysztof Szumski został zatrudniony w domu mediowym Zenithmedia na stanowisku senior tv buyera. Obsługuje budżet mediowy firmy Hochland. Do Zenithmedia...

Kraj, 27 stycznia 2005

Adidas i Lech to najsilniej kojarzeni z futbolem sponsorzy - badania Sport+Markt AG

Sport+Markt AG, firma specjalizująca się w badaniach związanych z marketingiem sportowym, przygotowała raport z "Football Monitoring Poland 2004/2005 (fala I)"....

Kraj, 20 grudnia 2004

Marta Białostocka art directorem w agencji Polymus

Marta Białostocka objęła funkcję art directora w agencji Polymus Integrated Communication. Z reklamą związana jest od pięciu lat. Karierę zawodową...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Internet Designers SA finalizuje podział spółki

Internet Designers SA finalizuje podział swojej struktury na dwie firmy: Contium i zależną od niej Agencję Interaktywną Internet Designers. Firma...

Kraj, 1 lipca 2003

GM Poland powołuje sales, marketing and aftersales managera, GM Daewoo wchodzi do Polski

Michael Klaus obejmuje dziś stanowisko sales, marketing and aftersales directora w koncernie General Motors Poland. Wcześniej do marca br. stanowisko...

Zagranica, 10 grudnia 2002

Kontrakt mediowy BMW dobiegł końca

Grupa BMW ogłosiła, że wygasł jej kontrakt mediowy z należącym do Grupy Aegis domem mediowym Carat. Rzecznik BMW przyznał, że...

Zagranica, 3 grudnia 2002

Koniec 40-letniej współpracy Universal McCanna z Oplem w Niemczech

Niemiecka firma motoryzacyjna Adam Opel należąca do koncernu General Motors zakończyła 40-letnią współpracę w Niemczech z domem mediowym Universal McCann...