M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Opel (firma)"

Kraj, 18 lipca 2018

IMM: spadają wydatki na reklamy farmaceutyków i motoryzację

Coraz lepiej pod względem wydatków reklamowych ma się handel.

Kraj, 8 lutego 2018

Łukasz Wyglądała odchodzi z Media Impact Polska

Będzie rozwijał własny biznes pod nazwą Performance Academy.

Kraj, 8 stycznia 2018

Samar: 2017 był najlepszym rokiem dla branży moto od początku wieku

Ostatni lepszy wynik zanotowano w 1999 r.

Kraj, 17 listopada 2017

IMM: Najwięcej na reklamę wydali producenci leków

W październiku wydatki reklamowe Aflofarmu były dwuipółkrotnie wyższe niż Lidla i prawie pięciokrotnie wyższe niż Volkswagena.

Kraj, 9 października 2017

Ruszyła kampania promocyjna serialu "Ultraviolet"

Nowy serial AXN promowany jest wielokanałowo.

Kraj, 21 września 2017

Krzysztof Jagieło na czele kreacji Asap & Asap Communication

Jacek Redźko, który do tej pory pełnił funkcję dyrektora kreacji, skupi się na rozwoju biznesu i zarządzaniu produkcją filmową.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Bednarczyk i Stępień awansują w OS3

Promocje w dziale kreacji.

Kraj, 27 lipca 2017

The & Partnership zatrudnia Andrego Moreirę jako szefa kreacji dla Toyoty

Do tej pory pracował jako global creative director w Havasie.

Kraj, 7 czerwca 2017

Agnieszka Węglarska i Łukasz Pyrka w Isobar Polska

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 17 maja 2017

Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do Publicisu

Agencja rozbudowuje dział kreacji.

Kraj, 8 listopada 2016

Opel zapowiada na 2017 r. swój crossover - Crossland X

Tym modelem niemiecki producent wejdzie w segment B w rosnącej kategorii.

Kraj, 20 września 2016

Stars pracuje dla Hondy

Kolejny klient motoryzacyjny firmy audytu mediowego.

Kraj, 29 lipca 2016

Piotr Płachecki został dyrektorem kreatywnym w Fabryce Komunikacji Społecznej

Dołączył do zespołu Fabryki Komunikacji Społecznej, z którą współpracował od kilku lat.

Kraj, 4 listopada 2015

Rafał Lampasiak dyrektorem strategii w grupie Walk

Senior strategy planner z Havas Worldwide Warsaw zmienił agencję.

Kraj, 9 czerwca 2015

Marcin Barycki z Havasa przechodzi do Soundflower

W swojej karierze realizował reklamy m.in. dla Opla czy Orange.

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 6 lutego 2015

Jacek Studziński w dziale strategii 180heartbeats + Jung v. Matt

Zajmie się też działaniami new business.

Kraj, 14 marca 2014

Filip Wołowski dołącza do Roth Observatory International

Został partnerem i jednocześnie dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Polskę i cały region Europy Środkowej i Wschodniej.

Kraj, 3 marca 2014

Adam Smereczyński interactive concept directorem w Scholz & Friends

Agencja łączy ATL i interactive w jednym zespole.

Kraj, 9 stycznia 2014

Natalia Karawajczyk i Kuba Turczyński w JWT Warszawa

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 8 lipca 2013

Rafał Lampasiak w zespole strategii Havas Worldwide Warsaw

Nowy senior strategic planner w agencji.

Kraj, 8 maja 2013

Mateusz Felsmann dyrektorem kreatywnym Artegence

Poprzednio związany był z agencją The Digitals.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Kraj, 22 maja 2012

Sektor motoryzacyjny zmniejszył wydatki reklamowe

Jak szacuje Equinox na podstawie danych Kantar Media, wydatki w branży motoryzacyjnej w I kwartale br. zmniejszyły się o ok. 17 proc.

Kraj, 17 maja 2012

Scholz & Friends powiększa zyski

Grupa Mediacap opublikowała wyniki za I kwartał.

Kraj, 24 października 2011

McCann straci obsługę budżetu Opla

Scholz & Friends zamiast dotychczasowej McCann Erickson będzie w Polsce obsługiwała markę Opel.

Zagranica, 21 kwietnia 2011

WPP przejmuje właściciela Scholz & Friends

W polskiej S&F, od ubiegłego roku należącej w 75 proc. do Media Cup SA, nie przewiduje się zmian.

Kraj, 13 kwietnia 2011

180heartbeats inwestuje w obsługę klienta

Kuba Krawczyk objął stanowisko account directora, a dział client service wzmocniły Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

Branża moto wybiera reklamę efektywnościową

Paweł Lebiedziński, dyrektor sprzedaży w Novem, wylicza przykłady marketerów motoryzacyjnych, którzy rezygnują z kampanii cost per click.

Kraj, 25 lutego 2011

Social media i komunikacja zintegrowana w 180heartbeats

Po ubiegłorocznym bardzo dużym wzroście przychodów agencja wyznaczyła kierunki dalszego rozwoju.

Kraj, 6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

Siedmioletnia batalia uwieńczona sukcesem

Pracownicy Providenta będą jeździć skodami, a nie toyotami.

Kraj, 24 listopada 2009

180heartbeats wzmacnia dział obsługi klienta

Magdalena Goławska i Ewa Wieczorek dołączyły do zespołu agencji interaktywnej 180heartbeats. Goławska wcześniej pracowała w One Step jako senior marketing...

Zagranica, 4 września 2009

Amsterdam Worldwide wybrana do obsługi launchu Opla Merivy

General Motors rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową launchu modelu Opel/Vauxhall Meriva. Paneuropejski budżet tej marki zdobyła Amsterdam Worldwide. Agencja ta...

Kraj, 13 sierpnia 2009

Anna Kmita group creative directorem w Tequila/Polska

Anna Kmita objęła stanowisko group creative directora w agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska. Zastąpiła Tomasza Nowaka. Kmita kieruje zespołem kreatywnym warszawskiego...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Kraj, 25 maja 2009

Kamila Sitkowska account executive w 180heartbeats

Do agencji 180heartbeats dołączyła account executive Kamila Sitkowska. Odpowiada za obsługę m.in. Opla. Kamila Sitkowska ostatnio była project supervisorem w...

Kraj, 19 maja 2009

Michał Cudny, SEM manager, odchodzi z Hypermedia; do agencji dołączył Leszek Wolany

Michał Cudny, SEM manager agencji interaktywnej Hypermedia (Isobar) z końcem maja br. kończy współpracę z agencją - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Kraj, 8 kwietnia 2009

Fiat umacnia pozycję lidera sprzedaży m.in. dzięki reeksportowi

Fiat Auto Poland pozostaje liderem sprzedaży nowych samochodów osobowych zarówno w zestawieniu za marzec br., jak i I kwartał br....

Kraj, 27 marca 2009

Saatchi & Saatchi Direct rozwija zespół do obsługi custom publishing

Zespół Saatchi & Saatchi Direct powiększył się o trzy osoby: na stanowiska senior art directorów dołączyli Marcin Kubera i Maciej...

Kraj, 15 grudnia 2008

Clear Channel Poland wchodzi w bluetooth; AMS też gotowa

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadzi do oferty kampanie z wykorzystaniem technologii bluetooth. Technologia ma być wykorzystana w sieci...

Kraj, 3 grudnia 2008

Peter Fahrni dyrektorem generalnym Chevrolet Poland oraz szefem marketingu GM Poland

Peter Fahrni jest nowym dyrektorem generalnym Chevrolet Poland. Jednocześnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej General Motors...

Zagranica, 23 czerwca 2008

Centrala StrawberryFrog zmienia nazwę na Amsterdam Worldwide

Agencja reklamowa StrawberryFrog Amsterdam zmieni nazwę na Amsterdam Worldwide. Rebranding nie będzie dotyczył innych oddziałów agencji, które pozostaną przy dotychczasowej...

Kraj, 14 lutego 2008

Sprzedaż nowych aut w styczniu powyżej oczekiwań

Ponad 28 tys. nowych samochodów sprzedano w Polsce w styczniu br. - wynika z raportu SAMAR-u. To 25 proc. więcej...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Kreacja PZL w kolejnym etapie akcji "Klubu Pancernika"

Agencja reklamowa PZL przygotowała kreację reklam kolejnej odsłony III edycji kampanii społecznej "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". W ramach projektu...

Kraj, 20 grudnia 2006

MRM/Momentum zmienia się w Momentum Worldwide, więcej klientów sieciowych

Należąca do McCann WorldGroup agencja marketing services MRM/Momentum od nowego roku będzie funkcjonować pod nazwą Momentum Worldwide. Pozycjonowanie i zakres...

Kraj, 27 listopada 2006

Zentropy Partners stworzyła serwis dla La Roche-Posay

Agencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała serwis internetowy dla firmy La Roche-Posay. Serwis dotyczy atopowego zapalenia skóry. Serwis skierowany jest przede...

Kraj, 11 października 2006

Według Samaru jest szansa na odwrócenie niekorzystnego trendu sprzedaży aut osobowych

Po trzech kwartałach br. sprzedaż nowych aut osobowych wyniosła 175,4 tys. sztuk, jest to o 4,7 proc. mniej niż przed...

Kraj, 7 września 2006

MRM/Momentum prowadzi dla Opla promocję zakupu akcesoriów

Agencja marketingu bezpośredniego MRM/Momentum przygotowała dla Opla kampanię wspierającą sprzedaż oryginalnych akcesoriów do samochodów tej marki. Promocja oparta na systemie...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Agencja Marcel zajmie się kreacją dla limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line

Samochodowy koncern Opel wybrał paryską agencję Marcel do obsługi reklamowej limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line. Agencja będzie odpowiedzialna za...