M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Opera (firma)"

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Zagranica, 23 lipca 2010

Marc Bignell szefem zakupów w OMG w Europie

Omnicom Media Group wybrało nowego szefa struktury zakupowej Opera.

Zagranica, 23 października 2006

Debiutuje PHD Russia

Sieć PHD debiutuje na rynku rosyjskim. Omnicom Media Group przeprowadził rebranding swojej dotychczasowej struktury Media Wise. Pod marką PHD Russia...

Kraj, 9 października 2006

Omnicom może już wkrótce uruchomić w Polsce sieć PHD Poland

Omnicom może w najbliższym czasie uruchomić w Polsce dom mediowy PHD Poland. Jeśli grupa zwycięży w przetargu na obsługę Unilevera,...

Zagranica, 20 września 2006

Nick Manning odchodzi z OMD

Nick Manning, chief executive officer domu mediowego OMD w Wielkiej Brytanii, zamierza odejść wiosną przyszłego roku. Manning pełnił tę funkcję...

Zagranica, 9 czerwca 2006

Omnicom otwiera OPera Digital

OPera, ramię Omnicomu dedykowane negocjacjom w mediach, rozszerza swoje działania o internetowy serwis handlowy. Wspólna inwestycja OMD i PHD nazywa...

Zagranica, 7 czerwca 2006

Omnicom otwiera OPerę w Rosji

Grupa Omnicom Media wprowadziła na rynku rosyjskim strukturę buyingową OPera, która skonsoliduje budżety mediowe obsługiwane na tym rynku przez domy...

Zagranica, 17 marca 2006

Omnicom wprowadza PHD i Operę w Portugalii

Grupa Omnicom otwiera biuro sieci domów mediowych PHD w Portugalii i jednocześnie uruchamia na tym rynku strukturę zakupową Opera. Wprowadzenie...

Zagranica, 7 maja 2004

Omnicom tworzy strukturę zakupu mediów pod nazwą OPera

Należące do Omnicom Group domy mediowe OMD UK, Manning Gottlieb OMD i PHD Group utworzyły dom negocjacyjny o nazwie OPera....

Zagranica, 18 lipca 2002

Narasta intensywność kampanii o przeciwdziałaniu problemowi AIDS

Tuż po zakończeniu międzynarodowej konferencji dotyczącej AIDS w Barcelonie agencja reklamowa Young & Rubicam poinformowała o trwających przygotowaniach (wspólnie z...

Zagranica, 21 czerwca 2001

PRZEGLĄDY AGENCYJNE MARKI PORSCHE WE FRANCJI

Niemiecki producent Porsche zdecydował o przeprowadzeniu przeglądu agencyjnego dotyczącego francuskiej części swojego budżetu. Biorą w nim udział cztery agencje: obecnie...

Zagranica, 23 kwietnia 2001

BUDŻET ARENY W RĘKACH FRANCUSKIEJ OPERY

Francuski producent strojów kąpielowych Arena przekazał swój budżet reklamowy niezależnej paryskiej agencji Opera. W przetargu udział wzięły należąca do WPP...