M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Optimedia Poland (firma)"

Kraj, 20 marca 2014

Anna Lipińska group account directorem w Codemedia

Poprzednio związana była z firmą ClickAd.

Kraj, 2 października 2012

Zmiana personalna w Novem Group

Jarosław Łuczka pokieruje działem agencyjnym i działem new business jako dyrektor sprzedaży.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Anna Lipińska odeszła z Peugeot Polska

W dziale marketingu odpowiadała m.in. za działania BTL.

Kraj, 6 czerwca 2007

Garnier reklamuje w telewizji spray Skóra Muśnięta Słońcem

Ruszyła kampania sprayu nawilżającego do ciała Garnier Skóra Muśnięta Słońcem. Zawierający wyciąg z moreli spray uzupełnia gamę produktów z tej...

Kraj, 10 maja 2007

3M Poland prowadzi akcję promocyjną dla marki Viscoplast wspartą w mediach

3M Poland rozpoczęło zaplanowaną do 26 sierpnia br. akcję promocyjną dla plastrów Viscoplast pod hasłem: "Nawet dziecko wie, że to...

Kraj, 30 czerwca 2006

Maciej Karolak pełnomocnikiem zarządu ds. strategii marketingowej Ruchu SA

Maciej Karolak został pełnomocnikiem zarządu ds. strategii marketingowej spółki Ruch SA. Przejął m.in. obowiązki ustępującej ze stanowiska dyr. marketingu Agnieszki...

Kraj, 26 czerwca 2006

Jarosław Sosiński dyr. generalnym ZED, nowej komórki interaktywnej ZOG-u

Jarosław Sosiński będzie dyrektorem generalnym ZED, powstającej właśnie interaktywnej dywizji ZenithOptimedia Group. Nowa struktura ma projektować komunikację interaktywną dla klientów...

Kraj, 26 maja 2006

ZOG przygląda się rynkowi ambient mediów

ZenithOptimedia Group Poland (ZOG) rozważa rozwijanie specjalizacji w ambient mediach. Jakub Potrzebowski, CEO ZenithOptimedia Group, powiedział, że będzie rekomendował władzom...

Przetargi, 12 stycznia 2006

FCB wygrywa paneuropejski przetarg TTE Europe

FCB Paris zwyciężyła w przetargu TTE Europe, spółki joint venture zawartej między Thomson Multimedia i TCL Electronics, oferującej sprzęt telewizyjny...

Przetargi, 12 stycznia 2006

DFF i Vizeum Polska przejmą obsługę marki BMW w Polsce

BMW Polska rozstrzygnęło przetargi na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową. Obsługą w zakresie strategii i kreacji marki BMW zajmie się agencja...

Przetargi, 6 stycznia 2006

TTE Europe rozstrzyga paneuropejski przetarg, obejmuje on także Polskę

TTE Europe, spółka joint venture między Thomson Multimedia i TCL Electronics, finalizuje paneuropejski przetarg reklamowy. TTE Polska, czyli spółka oferująca...

Kraj, 20 września 2005

Lucyna Koba będzie dyrektorem strategicznym PanMedia Western

Lucyna Koba obejmie stanowisko dyrektora strategicznego w domu mediowym PanMedia Western, do którego wraca po ponadpółtorarocznej przerwie związanej z urlopem...

Kraj, 8 września 2005

Iwona Kołodziejek zastępcą dyrektora w Optimedia Poland, Szysz dołączyła do agencji

Iwona Kołodziejek, dotychczas account director w domu mediowym Optimedia Poland odpowiedzialna za obsługę firmy L'Oreal Polska, awansowała na stanowisko deputy...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Ferrero konsoliduje budżet mediowy Tic Taca w domu mediowym Carat Polska

Ferrero Polska przekazała obsługę budżetu mediowego marki Tic Tac domowi mediowemu Carat Polska, który od wielu lat planuje i kupuje...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Agnieszka Szysz, new business manager w Carat Polska, przejdzie do Optimedia Poland

Agnieszka Szysz, dotychczas new business manager w domu mediowym Carat Polska, odeszła z firmy i wkrótce rozpocznie prawdopodobnie pracę w...

Kraj, 18 lipca 2005

Jakub Potrzebowski został CEO ZenithOptimedia Group Poland

Jakub Potrzebowski, managing director domu mediowego Zenithmedia, objął funkcję chief executive officera nowo utworzonej spółki ZenithOptimedia Group Poland (ZOG Poland),...

Kraj, 30 maja 2005

Cezary Chmielewski przechodzi z TPP do BR TVP

Cezary Chmielewski, key account manager w TPP, spółce wydającej dziennik "Metropol", przejdzie do Biura Reklamy TVP, gdzie obejmie stanowisko kierownika...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Wyjaśnienie: Danuta Orzeł awansowała w biurze reklamy Polsatu

W informacji z 22 kwietnia na temat awansu Danuty Orzeł na stanowisko lidera jednego z zespołów sprzedażowych w biurze reklamy...

Przetargi, 25 kwietnia 2005

Media Direction OMD przejmie obsługę Carlsberga w Polsce

Koncern Carlsberg wybrał w przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego na dziewięciu europejskich rynkach sieć domów mediowych OMD. W Polsce...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Danuta Orzeł zastąpiła Pawła Plucińskiego w biurze reklamy Polsatu

Danuta Orzeł awansowała na stanowisko lidera jednego z trzech zespołów sprzedażowych w PM Sp. z o.o., biurze reklamy Polsatu, TV4...

Przetargi, 21 kwietnia 2005

Carlsberg negocjuje warunki z OMD w paneuropejskim przetargu

Koncern Carlsberg w przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego na dziewięciu rynkach europejskich, w tym w Polsce, rozmawia już tylko...

Przetargi, 23 marca 2005

Media Direction OMD i Optimedia pozostały w przetargu Carlsberga

Koncern Carlsberg wybrał domy mediowe OMD oraz ZenithOptimedia na krótką listę w przetargu mediowym, który dotyczy dziewięciu europejskich rynków, w...

Przetargi, 22 marca 2005

Siedem domów mediowych zgłosiło się do przetargu TVP

Z dziesięciu domów mediowych zaproszonych do przetargu Telewizji Polskiej SA (pisaliśmy o nim w DS "MMP" z 17 marca) akces...

Kraj, 28 lutego 2005

Carlsberg będzie walczył o udziały w rynku, wprowadzi nowy wariant Okocimia

Carlsberg Polska ma ambicję do końca tego roku osiągnąć poziom 16 proc. udziałów w rynku piwnym w Polsce, a w...

Kraj, 21 lutego 2005

Nestle planuje przetarg mediowy, Universal McCann może stracić budżet

Koncern Nestle Polska rozpocznie wiosną br. przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Weźmie w nim udział prawdopodobnie Optimedia Poland (należący do...

Kraj, 28 stycznia 2005

Publicis przygotował trzy warianty reklam outdoorowych Garnier Color Naturals

Agencja Publicis jest autorem kreacji kampanii outdoorowej kosmetyków do koloryzacji włosów Garnier Color Naturals firmy L'Oreal. Reklamy pojawią się na...

Kraj, 20 stycznia 2005

Arkadiusz Chłopecki, media manager Carlsberg Polska, odchodzi z firmy

Arkadiusz Chłopecki, media manager i brand manager marki piwa Piast w Carlsberg Polska, rozstaje się z firmą. - Zamierzam podjąć...

Kraj, 6 stycznia 2005

Sören Lauridsen dyrektorem marketingu Carlsberg Polska

Sören Lauridsen obejmie 1 lutego br. stanowisko wiceprezesa ds. marketigu w firmie Carlsberg Polska. Lauridsen ostatnio był związany z koncernem...

Kraj, 28 grudnia 2004

Carlsberg będzie się reklamował jako sponsor Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim Bormio 2005

Grupa Carlsberg została oficjalnym sponsorem mistrzostw świata w narciarstwie alpejskim, które odbędą się we włoskim Bormio między 28 stycznia a...

Kraj, 27 grudnia 2004

HP chce walczyć ze stereotypem drogiej marki

Hewlett Packard Polska planuje na styczeń i luty 2005 r. kampanię reklamową swoich rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP)....

Kraj, 27 grudnia 2004

Publicis przygotowuje nowy spot reklamowy Garnier Color Naturals

W styczniu 2005 roku ruszy nowa kampania reklamowa kosmetyków do koloryzacji włosów marki Garnier należącej do L'Oreal Polska. W nowym...

Kraj, 21 grudnia 2004

Adri Ulfman szefem ZenithOptimedia Group Poland

Publicis Groupe stworzyła w Polsce spółkę ZenithOptimedia Group (ZOG) Poland, która ma być jedną z trzech największych struktur mediowych na...

Kraj, 21 grudnia 2004

Adri Ulfman szefem ZenithOptimedia Group Poland

Publicis Groupe stworzyła w Polsce spółkę ZenithOptimedia Group (ZOG) Poland, która ma być jedną z trzech największych struktur mediowych na...

Przetargi, 15 grudnia 2004

Optimedia Poland zamiast Zenithmedia w przetargu Carlsberg Polska

Carlsberg Polska postanowił zaprosić do planowanego na początek przyszłego roku przetargu dom mediowy Optimedia Poland. Oprócz niego zgodnie z tym,...

Kraj, 30 listopada 2004

L'Oreal będzie rozwijać grupę produktów do pielęgnacji skóry marki Garnier

Koncern L'Oreal Polska planuje wprowadzenie nowej linii produktów do pielęgnacji skóry Garnier. Według przedstawicieli koncernu launch tej serii będzie dla...

Kraj, 29 listopada 2004

Publicis Groupe utworzy w Polsce spółkę mediową ZenithOptimedia

Pomiędzy menedżerami agencji reklamowych Publicis i Saatchi & Saatchi oraz domów mediowych Zenith Media i Optimedia Poland prowadzone są obecnie...

Kraj, 26 listopada 2004

Nestle i L'Oreal wspólnie negocjują ceny w outdoorze

Koncerny Nestle Polska i L'Oreal Polska wspólnie negocjują warunki finansowe w firmach outdoorowych. Informacje te potwierdziła Agnieszka Wąsak, corporate affairs...

Kraj, 10 listopada 2004

Publicis przygotowała kampanię reklamową dla Garnier Ultra-Lift

Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię telewizyjną kremu Garnier Ultra-Lift (Grupa L'Oreal). Jej przedmiotem jest zaprezentowanie nowej formuły kremu Garnier Lift....

Kraj, 3 listopada 2004

Anna Geryło dołączyła do domu mediowego Optimedia

Anna Geryło dołączyła do zespołu domu mediowego Optimedia Poland. Objęła stanowisko TV media buyera. Ostatnio związana była z domem mediowym...

Kraj, 29 października 2004

Karolak opuści stanowisko dyrektora ds. sprzedaży korporacyjnej w Agorze

Maciej Karolak odejdzie z wydawnictwa Agora SA, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży korporacyjnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Rozstanie ma nastąpić...

Kraj, 28 października 2004

Diana Kruger będzie twarzą kampanii reklamowej zapachu Miracle

L'Oreal Polska planuje kampanię reklamową perfum Lancome Miracle. W kampanii wystąpi aktorka Diana Kruger, która jest nową międzynarodową twarzą marki...

Kraj, 14 października 2004

HP rusza z kampanią komputerów desktop dx2000

Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię komputerów typu desktop, model dx2000. Kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Kreację przygotował Publicis, planowanie...

Kraj, 29 września 2004

Radosław Włoda został p.o. dyrektorem ds. sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Radosław Włoda będzie pełnił obowiązki dyrektora ds. sprzedaży "Gazety Wyborczej". Włoda rozpoczął pracę w wydawnictwie Agora SA w sierpniu br....

Kraj, 24 września 2004

Polkomtel wchodzi w telefonię stacjonarną

Polkomtel SA, operator sieci telefonii komórkowej Plus GSM i marki sieci Sami Swoi, ogłosił, że do końca tego roku zamierza...

Kraj, 21 września 2004

Publicis SanofiLab przygotował najnowsze reklamy marki leków No-Spa

Koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo rozpoczął kampanię reklamową rozkurczowego leku OTC No-Spa. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży produktu. Grupą docelową reklamy są...

Kraj, 20 września 2004

British Airways wspierają promocję kampanią reklamową przygotowaną przez Publicis

Linie lotnicze British Airways zaoferują klientom promocyjne ceny biletów do ponad 20 miejsc świata. Promocję, która rozpocznie się 21 września...

Przetargi, 20 września 2004

Short-lista w przetargu kreatywnym Polkomtela będzie znana do 15 października br.

Zakończyły się pierwsze prezentacje w przetargu strategiczno-kreatywnym firmy Polkomtel SA, do których przystąpiło 12 agencji reklamowych, w tym: Scholz &...

Kraj, 20 września 2004

Ruszyła nowa kampania dwutygodnika "Viva!"

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa magazynu "Viva!" wydawanego przez Edipresse Polska. Strategię i kreację kampanii przygotował duet kreatywny Andrzej Maruszeczko...

Przetargi, 17 września 2004

12 agencji w przetargu strategiczno-kreatywnym Polkomtela

W przetargu strategiczno-kreatywnym, który rozpisał Polkomtel SA, właściciel marek Plus GSM, Simplus oraz Sami Swoi (patrz DS "MMP" z 9...

Kraj, 16 września 2004

Wyjaśnienie: "Wlazło dołączyła do Optimedia Poland, agencja kontynuuje obsługę marki Tic Tac"

W nawiązaniu do informacji z DS "MMP" z 15 września br. "Wlazło dołączyła do Optimedia Poland, agencja kontynuuje obsługę marki...