M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Oral-B (marka)"

Kraj, 10 września 2015

Agito.pl ma nowego dyrektora marketingu

Rafał Kochański będzie odpowiedzialny za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie strategii komunikacji firmy w Polsce.

Kraj, 6 listopada 2014

Maciej Dowbor reklamuje Oral-B

Ruszają przedświąteczne działania P&G, które swoim wizerunkiem firmuje prezenter telewizyjny.

Kraj, 17 czerwca 2014

Blend-a-med i Oral-B oferują bezpłatne badania dentystyczne

Współorganizatorem badań jest sieć Biedronka. Według szacunków Instytutu Blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać 48 tys. Polaków.

Kraj, 6 maja 2014

P&G pozwoli przetestować szczoteczki Oral-B

Marketer przekonuje o wyższości szczoteczek elektrycznych nad manualnymi.

Zagranica, 24 lutego 2014

P&G zaprezentuje pierwszą interaktywną szczoteczkę

Urządzenie będzie się łączyło ze smartfonem.

Kraj, 23 stycznia 2014

Michał Glapiński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions tworzą zespół odpowiedzialny za obsługę P&G.

Kraj, 23 grudnia 2013

P&G w Strefie Marek Allegro

Konsumenci mogą kupić przed świętami produkty koncernu w portalu aukcyjnym.

Kraj, 26 września 2013

Silne wzmocnienia zespołu P&G w Interactive Solutions

W ramach regionalnej obsługi marketera na obszarze EMEA w agencji rozpoczęły pracę trzy nowe osoby, a dwie awansowały.

Kraj, 27 czerwca 2013

Jordan po raz pierwszy w telewizji

Cederroth jako nowy dystrybutor prowadzi kampanię reklamową szczoteczek Jordan.

Kraj, 9 listopada 2012

Ruszyła kampania Oral-B Triumph 5000, równolegle promuje się Blend-a-med

Działania marki P&G skupiają się na telewizji i kanałach internetowych.

Kraj, 6 marca 2012

Pierwszy projekt Streetcomu w Czechach

Agencja wchodzi na kolejny - po Litwie i Węgrzech - rynek.

Kraj, 20 grudnia 2011

Izabela Andrzejewska awansuje w P&G

Odpowiada m.in. za marki Pantene i Wella.

Kraj, 20 września 2011

Upgrade do szczoteczek elektrycznych P&G

Marketer kontynuuje strategię "przeciągania" konsumentów do bardziej zaawansowanych, wysokomarżowych kategorii.

Kraj, 30 maja 2011

Jolanta Kaczmarek w Ogilvy Interactive

Została nowym account managerem w agencji. W dziale client service zastąpi Tomasza Tomalę.

Kraj, 13 maja 2011

P&G ponownie inwestuje w sampling

Tym razem konsumenci mogą spróbować działania szczoteczek Oral-B.

Zagranica, 25 października 2010

P&G zachęca do zakupu nowych produktów

W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie P&G prowadzi akcję zachęcającą obecnych klientów do wypróbowania nowych wersji produktów. Chce zwiększyć penetrację swoich marek w gospodarstwach domowych.

Kraj, 4 listopada 2009

P&G buduje relacje z detalistami i konsumentami w handlu tradycyjnym

Ruszyła trzecia edycja programu motywacyjnego "Punkt dla mamy" firmy Navo - partnera strategicznego Procter & Gamble w handlu tradycyjnym. Program...

Kraj, 4 września 2009

P&G inwestuje w segment droższych past i wprowadza Blend-a-med 3D White Pearl

Koncern Procter & Gamble rozbudowuje segment droższych past do wybielania zębów. Według danych firmy właśnie ta kategoria w obecnej sytuacji...

Kraj, 1 września 2009

P&G informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online

Procter & Gamble informuje na stronach produktowych o możliwości zakupów online. Jest to część nowej strategii koncernu w Europie w...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 2 października 2008

Procter & Gamble buduje relacje ze sklepami dziecięcymi

Agencja Data Solutions przygotowała drugą edycję programu motywacyjnego firmy Navo PGD - strategicznego dystrybutora produktów Procter & Gamble (P&G). Program...

Kraj, 17 grudnia 2007

Anna Kałaska dołącza do ITBC Communication

Do agencji ITBC Communication PR dołączyła Anna Kałaska, która objęła stanowisko account managera w zespole nowych technologii. Będzie odpowiadać za...

Kraj, 8 grudnia 2005

P&G konsoliduje budżet mediowy Gillette w MediaCom Warszawa

Koncern Procter & Gamble przekazał budżet mediowy Gillette do domu mediowego MediaCom Warszawa. Jak powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter...

Zagranica, 25 listopada 2005

Starcom zdobył budżet planningowy Gillette

Koncern Procter & Gamble przekazał sieci mediowej Starcom MediaVest Group budżet planningowy produktów marki Gillette. Wcześniej marketer przeniósł do Starcomu...

Zagranica, 1 października 2002

MindShare wygrał wart 600 mln dol. budżet mediowy Gillette Co.

Dom mediowy MindShare, należący do Grupy WPP, wygrał wart 600 mln dol. globalny budżet mediowy Gillette Co. Informacja pochodzi od...

Zagranica, 24 lipca 2001

GILLETTE KONSOLIDUJE GLOBALNY BUDŻET REKLAMOWY W BBDO

Koncern Gillette Co. przekazał globalny budżet reklamowy marek Oral-B i Braun o wartości 80 mln dol. z agencji reklamowej Lowe...