M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Orbit (marka)"

Kraj, 2 czerwca 2015

Orbit poszerza portfolio

Do sklepów trafia wariant o smaku gruszki i wariant truskawkowy dla dzieci.

Kraj, 19 stycznia 2015

Magdalena Marek dołącza do Isobar Poland

Do agencji przechodzi z MSL Group.

Zagranica, 14 stycznia 2015

Juicy Fruit ponownie wraca do telewizji

W Stanach Wrigley's powraca z telewizyjną kampanią smakowych gum.

Kraj, 11 września 2014

Orbit ponownie rusza z akcją ochrony dziecięcych uśmiechów

Wrigley Poland i PCK w drugiej edycji kampanii "Chroń dziecięce uśmiechy".

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 29 maja 2013

Wrigley's wspiera dziecięce uśmiechy

W Dzień Dziecka rusza kampania wspierająca program edukacyjny "Chroń dziecięce uśmiechy".

Zagranica, 6 lutego 2013

W walentynki zobaczymy spot z Banderasem

Wrigley ruszył z globalną kampanią gum Orbit, w której występuje Antonio Banderas.

Zagranica, 30 stycznia 2013

Banderas twarzą kampanii firmy Wrigley

Firma Wrigley, producent bezcukrowych gum do żucia Orbit, ogłosiła globalne partnerstwo z międzynarodową gwiazdą filmową Antonio Banderasem.

Kraj, 3 grudnia 2012

Wrigley's rusza ze sklepem internetowym

Wszystkie produkty marki i gadżety będzie można kupić online.

Kraj, 17 lipca 2012

Wspólne akcje sieci Sphinx z Pepsi i Orbit

Sieć restauracji wprowadza letnie promocje i premiuje zakup wybranych ofert w menu.

Kraj, 11 czerwca 2012

Ponad 13 mln widzów oglądało mecz otwarcia w TVP1

Transmisja pierwszego meczu rozgrywek Euro 2012 w TVP1 zdeklasowała inne stacje.

Kraj, 10 stycznia 2012

Kinowa kampania gum Orbit [WIDEO]

Kampania realizowana jest w 62 kinach będących w ofercie New Age Media.

Kraj, 29 listopada 2011

Wrigley wraca z kultową marką na polski rynek

Na sklepowe półki trafiła Wrigley Spearmint w nowej odsłonie, a Orbit korzysta z placementu w TV.

Kraj, 21 listopada 2011

Alma ruszyła ze świąteczną akcją promocyjną

Sieć handlowa realizuje projekt wsparcia sprzedaży m.in. z lokalizatorem internetowym Zumi.

Zagranica, 5 października 2011

Budżet Tridenta w rękach Saatchi

Agencja zajmie się globalną obsługą reklamową marki gum.

Kraj, 7 czerwca 2011

BBDO Warszawa dla Orbita w Europie i Azji

Nowy spot reklamowy marki autorstwa polskiej agencji trafi na kilkanaście rynków.

Kraj, 13 stycznia 2009

Adam Śmiłowski dyrektorem strategicznym Change Integrated

Adam Śmiłowski awansował na stanowisko dyrektora strategicznego grupy Change Integrated. Do tej pory zajmował stanowisko senior strategic plannera, a pracę...

Kraj, 5 listopada 2008

Wrigley po kilku latach przerwy wraca z reklamą outdoorową marki Orbit

Wrigley Poland prowadzi kampanię produktową gum do żucia marki Orbit Liquid. Działania wspierające ten wariant gum obejmują wyłącznie outdoor -...

Kraj, 6 lutego 2008

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...

Kraj, 12 grudnia 2007

DDB Warszawa przejęła obsługę marek Airwaves i Hubba Bubba

Agencja reklamowa DDB Warszawa przejęła obsługę części marek z portfolio producenta gum do żucia Wrigley Poland. Na rynku polskim agencja...

Zagranica, 6 sierpnia 2007

Wrigley dzieli budżet kreatywny pomiędzy BBDO i DDB

Wrigley podzielił swój kreatywny budżet reklamowy. Dotychczas całość była obsługiwana przez sieć BBDO, obecnie dołączyła do niej DDB. Decyzje te...

Kraj, 30 marca 2007

Telepizza oferuje kartonowe pudełka jako nośniki reklamy

Sieć restauracji Telepizza sprzedaje powierzchnię reklamową na tekturowych opakowaniach swoich produktów. - Firmy, które skorzystają z tego rozwiązania, są w...

Kraj, 6 września 2006

Rafał Masiak został marketing managerem Wrigley Polska

Rafał Masiak objął stanowisko marketing managera w firmie Wrigley Polska. Będzie zarządzał m.in. markami: Airwaves, Juicy Fruit, Orbit, Winterfresh. Rafał...

Kraj, 9 lutego 2006

BBDO Warszawa poszerzyła zakres współpracy z Wrigley Poland

Agencja reklamowa BBDO Warszawa, dotychczas jedynie adaptująca reklamy dla producenta gum do żucia Wrigley Poland, poszerzyła zakres współpracy z marketerem....

Kraj, 19 kwietnia 2004

Wrigley startuje z edukacyjnym programem dla stomatologów

Wrigley Poland Sp. z o.o. przygotowuje specjalny program edukacyjno-informacyjny obejmujący gabinety stomatologiczne. Jednym z elementów tego programu będzie wysyłka do...

Kraj, 26 marca 2004

Wrigley promuje markę Airwaves Drops w hipermarketach

Firma reklamowa IMIGe Poland realizuje kolejną niestandardową kampanię reklamową w miejscu sprzedaży dla firmy Wrigley. Jako nośnik reklamowy zastosowano separatory...

Kraj, 7 października 2003

Wrigley wprowadza na polski rynek produkt nowej kategorii

Firma Wrigley wprowadza na polski rynek produkt o nazwie Wrigley's Winterfresh Thin Ice i planuje jego wsparcie kampanią reklamową w...

Kraj, 19 marca 2003

Firma Wrigley wchodzi na rynek słodyczy

Wrigley wprowadza na polski rynek pierwszy produkt niebędący gumą do żucia - dropsy Orbit. Launchowi nowego produktu będzie towarzyszyła intensywna...