M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Oreo (marka)"

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Zagranica, 21 stycznia 2016

Oreo w stylu Tima Burtona

Startuje nowa globalna kampania marki z portfolio Mondelez International.

Kraj, 24 września 2015

Konto Tic Tac na podium Socialbakers

Konto w kategorii confectionery zajęło trzecie miejsce, za komunikację odpowiada VML Poland.

Zagranica, 15 września 2015

Cadbury stawia na zdrową żywność

W Wielkiej Brytanii spółka zamierza o 50 proc. zwiększyć portfolio ze zdrową żywnością.

Kraj, 28 sierpnia 2015

Wampirza kampania Oreo

Marka ciastek z portfolio Mondelez Polska adaptuje na potrzeby polskiego rynku animację z wampirkiem.

Kraj, 17 sierpnia 2015

Mondelez inwestuje w produkcję w Polsce

Marketer otwiera nową linię produkcyjną za 30 mln zł.

Zagranica, 28 lipca 2015

Oreo na Wyspach zachęca do poszukiwania w sobie wewnętrznego dziecka

The Martin Agency przygotowała kolejne działania promocyjne dla marki ciasteczek Mondeleza.

Zagranica, 22 lipca 2015

Mondelez odchudza Oreo

The Martin Agency przygotowuje kampanię dla nowego wariantu ciasteczek.

Kraj, 16 czerwca 2015

Oreo pomaga złożyć życzenia na Dzień Ojca

Kampanię dla brandu Mondeleza realizują agencje z Dentsu Aegis Network.

Kraj, 8 kwietnia 2015

Twardziele miękną od Milki

Mondelez wspiera wariant czekolady Milka z dodatkiem Oreo.

Zagranica, 5 marca 2015

Oreo zaprasza artystów do współpracy

Marka Mondeleza zaproponowała grafikom stworzenie reklamy outdoor.

Zagranica, 18 lutego 2015

Mondelez kupuje Enjoy Life Foods

Firma idzie w kierunku zdrowej żywności i żywności funkcjonalnej.

Kraj, 28 stycznia 2015

"Tatuaże wolności" kampanią tygodnia wg Adweeka

Spot pokonał reklamy takich marek, jak: Netflix, Dove Hair czy Oreo.

Kraj, 19 stycznia 2015

Magdalena Marek dołącza do Isobar Poland

Do agencji przechodzi z MSL Group.

Zagranica, 27 listopada 2014

ASA chce zbannowania reklamy Oreo

Instytucja wysłała ostrzeżenie do firmy Mondelez w związku z kampanią z udziałem video blogerów.

Kraj, 6 listopada 2014

Costa Coffee gotowa do zimy

Sieć kawiarni stawia na bajkowe opowieści przy kawie.

Kraj, 6 listopada 2014

Trzy nowe osoby w Kropce Bordo

Luiza Szymańczak, Agnieszka Łoszewska oraz Łukasz Szymański dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 4 września 2014

Kasztany i Oreo w Costa Coffee

Sieć kawiarni wprowadza jesienną ofertę.

Zagranica, 25 czerwca 2014

Oreo startuje na Wyspach z kampanią promującą wersję Mini

Do emisji trafią dwa spoty promocyjne: jeden inspirowany twórczością Seussa, a drugi - kulturą disco.

Zagranica, 18 czerwca 2014

Mondelez International chce zwiększyć efektywność kampanii online

Korporacja chce dokładnie programować emisje swoich reklam i ponad połowę budżetu przenosi do sieci.

Zagranica, 28 stycznia 2014

Mondelez łączy słodkie ze słonym

Mondelez doda na Wyspach do czekolady Cadbury słone krakersy Ritz i wesprze swoje działania kampanią za 7,5 mln funtów.

Kraj, 18 października 2013

Słodkości mniej inwestują w reklamę

Większość wydatków generuje kilku reklamodawców.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Oreo z pierwszą polską kampanią

Komunikacja dla marki Mondelez zrealizowana przez DraftFCB Warszawa będzie adaptowana na innych rynkach Europy Środkowej.

Kraj, 11 lipca 2013

Katarzyna Kociuba w DraftFCB + Ad Fabrika

Nowa menedżer w agencji.

Kraj, 14 czerwca 2013

Mondelez znacząco zwiększył wydatki na reklamę

Od stycznia do końca maja Mondelez wydał na reklamę ponad 92,5 mln zł.

Kraj, 13 czerwca 2013

Oreo na Dzień Ojca

Ruszyły intensywne działania ciastek Mondeleza.

Zagranica, 12 czerwca 2013

Mondelez chce się w Europie mocniej związać z telewizją

Marketer dzieli się swoimi planami marketingowymi w mediach europejskich.

Kraj, 7 czerwca 2013

Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca

Mondelez Polska rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Oreo - Tato jest super".

Zagranica, 23 maja 2013

Oreo na kolorowo

Marka z portfolio Mondelez International podkreśla swoje pochodzenie.

Zagranica, 16 maja 2013

Oreo zmiękcza serca i łagodzi obyczaje

Wystartowała kampania "Wonderfilled" wykorzystująca format filmu animowanego dla dzieci.

Kraj, 30 kwietnia 2013

Mondelez w ubiegłym roku najmocniej wspierał kawę i czekoladę

Wydatki reklamowe na czołowe brandy wyniosły w ubiegłym roku prawie 200 mln zł.

Zagranica, 23 kwietnia 2013

Mondelez rozwija segment ciastek dla dzieci

Firma wprowadza pod skrzydłami Belvity markę ciastek funkcjonalnych dla dzieci.

Kraj, 1 marca 2013

Kraft poszerza portfolio BelVity

Marketer wprowadza nowy wariant ciastek funkcjonalnych i zapowiada kontynuowanie aktywności dla marki.

Zagranica, 11 lutego 2013

Wieden & Kennedy z budżetem Tridenta w USA

Agencja będzie obsługiwać kolejną markę z portfolio Mondelez International.

Przetargi, 18 października 2012

Oreo wybiera agencję

Kraft Foods rozpoczął przetarg.

Zagranica, 8 października 2012

Oreo pojawi się na Super Bowl

Rok setnych urodzin marka Oreo zakończy reklamą podczas rozgrywek pucharu Super Bowl.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Czesuch ma nowe kompetencje w Kraft Foods

Odpowiada teraz za marki San i Oreo.

Kraj, 14 grudnia 2011

Bahlsen planuje silniejsze wsparcie swoich marek

Marketer chce zainwestować w 2012 r. w nowe produkty i projekty marketingowe.

Zagranica, 7 listopada 2011

O nowej nazwie zdecydują inwestorzy Krafta

Inwestorzy Kraft Foods wybiorą nową nazwę dla wydzielonej spółki zajmującej się przekąskami.

Kraj, 20 września 2011

Oreo na razie nie podbiło polskiego rynku

Kultowe amerykańskie ciastka, obecne w Polsce od kilku miesięcy, nie radzą sobie z konkurencją ze strony Hitów Bahlsena.

Kraj, 27 lipca 2011

Oreo w ofercie McDonald's

Kraft buduje dystrybucję ciastek i ich rozpoznawalność wśród konsumentów.

Kraj, 8 czerwca 2011

Bahlsen inwestuje w nową reklamę marki Hit [WIDEO]

Autorem jej kreacji jest wybrana niedawno przez marketera Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 30 marca 2011

Hit Twist odpowiedzią Bahlsena na Oreo

Marketer, bazując na trzyetapowej zabawie, chce odebrać unikatowość marce Oreo.

Zagranica, 15 lutego 2011

Oreo chce bić rekord w Facebooku

Marka ciasteczek chce dzięki liczbie "like’ów" zaistnieć w Księdze Rekordów Guinnessa.

Kraj, 13 stycznia 2011

W kampanii Oreo promowany będzie rytuał jedzenia tych ciastek

Kraft dzięki debiutom nowej marki chce umacniać swoją pozycję na rynku ciastek w Polsce.

Kraj, 3 stycznia 2011

Kraft wprowadza markę Oreo

Kultowe amerykańskie ciastka już w polskich sklepach.

Zagranica, 12 października 2009

Kraft Foods inwestuje w centrum R&D we Francji

Kraft Foods zamierza otworzyć nowe centrum research & development (R&D) we Francji. Skupi się ono na rozwoju marek ciasteczek: Oreo,...

Zagranica, 17 lipca 2009

Kraft Foods szuka agencji interaktywnych do obsługi w Europie

Koncern Kraft Foods szuka agencji interaktywnych do obsługi w Europie. Firmy mają zostać wybrane do końca lata. Obsługa będzie dotyczyć...

Zagranica, 22 czerwca 2009

Marka Oreo kreuje konkurs adresowany do rodzin

Kraft Foods inwestuje w promocję marki ciasteczek Oreo adresowaną do rodzin. Chodzi o konkurs na najlepszy film nakręcony telefonem komórkowym,...