M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (firma)"

Kraj, 3 września 2014

Unilever po akcji SAR skróci terminy płatności

Gigant FMCG zawarł porozumienie ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

Kraj, 2 grudnia 2013

Wątpliwości prawne wokół terminów płatności Unilevera

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR dysponuje opinią prawną w sprawie praktyk koncernu.

Kraj, 4 listopada 2013

Unilever wydłuża terminy płatności dla agencji

Dostawcy koncernu otrzymają pieniądze nie po 60, ale 90 dniach.

Kraj, 10 lutego 2011

Branża badawcza odnotowała 13,6 proc. wzrostu w 2010 r.

Z danych firm badawczych poddanych audytowi przez OFBOR wynika, że przychody branży wyniosły 596,2 mln zł.

Kraj, 16 marca 2010

Alina Lempa i Marcin Kujawski w zarządzie OFBOR-u

Walne zgromadzenie przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało nowych członków zarządu. Dołączyli do niego: Alina Lempa, prezes...

Kraj, 27 lipca 2009

Cała prawda o reklamie jednym z tematów tegorocznego Kongresu Badaczy

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) i Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłosiły program tegorocznej X edycji...

Kraj, 4 czerwca 2008

TNS i GfK decydują o fuzji zarządów spółek; w Polsce na razie bez zmian

Zarządy firm badawczych TNS i GfK podjęły decyzję o połączeniu struktur zarządczych. Jest to kolejny etap na drodze fuzji obu...

Kraj, 31 marca 2008

Według OFBOR rynek badań jest wart blisko 600 mln zł

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) opublikowała wyniki audytu przychodów firm badawczych, z którego wynika, że wartość rynku usług...

Kraj, 20 marca 2008

OFBOR promuje się w środowiskach akademickich

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) prowadzi drugą edycję Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Badaczy na najlepszą pracę magisterską z zakresu...

Kraj, 2 stycznia 2008

OFBOR przystąpił do Federacji Związków Komunikacji Marketingowej

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) została nowym członkiem powstałej w czerwcu br. Federacji Związków Komunikacji Marketingowej (FZKM). Na...

Kraj, 19 czerwca 2007

OFBOR uruchomił platformę e-PKJPA

Organizacja Firm Badania i Rynku (OFBOR) uruchomiła elektroniczną platformę automatyzującą wymianę informacji o uczestnikach badań jakościowych, numerach telefonicznych tzw. listy...

Kraj, 15 maja 2007

IQS & Quant Group prowadzi negocjacje z inwestorem strategicznym

Przedstawiciele firmy badawczej IQS & Quant Group potwierdzili oficjalnie prowadzenie negocjacji w sprawie pozyskania inwestora w spółce. Jan Nawrocki, prezes...

Kraj, 3 kwietnia 2007

Wartość rynku badań w 2006 r. wyniosła 534 mln zł, na czele rankingu OFBOR-u Millward Brown SMG/KRC

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), skupiająca 21 największych firm na polskim rynku, przedstawiła wyniki audytu finansowego za rok...

Kraj, 11 października 2006

Fiona Jack i Marieke de Mooij wystąpią podczas Kongresu Badaczy

Podczas VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii po raz pierwszy w Polsce wystąpią Fiona Jack z Green Light International...

Kraj, 4 października 2006

OFBOR przyznał certyfikaty jakości 26 firmom badawczym

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończył piątą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA)....

Kraj, 30 sierpnia 2006

Zarząd OFBOR-u zaniepokojony zastrzeżeniami polityków do wiarygodności sondaży

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) skupiającej 22 instytuty badawcze wydał oświadczenie, w którym pisze, że z niepokojem...

Kraj, 6 czerwca 2006

OFBOR i PTBRiO chcą dyskusji o użyteczności badań i nowym konsumencie

Rada Programowa oraz Komitet Organizacyjny VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozesłały do przedstawicieli środowisk badawczych, marketingowych, reklamowych oraz...

Kraj, 16 maja 2006

Rada programowa VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozpoczęła prace

W skład rady programowej Kongresu Badaczy Rynku i Opinii weszło 9 osób reprezentujących środowiska badawcze, marketingowe, reklamowe oraz naukowe. Są...

Kraj, 16 grudnia 2005

SMG/KRC broni rzetelności swoich badań wobec zarzutów PTBRiO

W odniesieniu do opublikowanej we wczorajszym DS "MMP" informacji pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje racje Agros Novej...

Kraj, 16 grudnia 2005

SMG/KRC broni rzetelności swoich badań wobec zarzutów PTBRiO

W odniesieniu do opublikowanej we wczorajszym DS "MMP" informacji pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje racje Agros Novej...

Kraj, 22 listopada 2005

Prezes OFBOR-u nie zgadza się z krytyką trafności przedwyborczych prognoz firm badawczych

Prezes Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) Łukasz Mazurkiewicz uważa, że instytuty badawcze sprawdziły się podczas kampanii wyborczej. Wczoraj...

Kraj, 28 października 2005

24 firmy otrzymały certyfikaty PKJPA przyznawane przez OFBOR, a 3 ich nie dostały

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończyła czwartą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Program...

Kraj, 24 lutego 2005

Łukasz Mazurkiewicz przewodniczy radzie programowej VI Kongresu BRiO

Komitet organizacyjny VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii powołał radę programową. Znaleźli się w niej: Łukasz Mazurkiewicz, przewodniczący (Organizacja Firm...

Kraj, 20 października 2004

IQS and Quant Group wprowadza produkt badawczy związany z młodym konsumentem

Firma badawcza IQS and Quant Group wprowadza produkt badawczy Świat Młodych związany z młodym konsumentem. Wyniki uzyskane za pośrednictwem tego...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Fox Kids Play w monitoringu AGB Polska

Od 1 maja br. stacja telewizyjna dla dzieci Fox Kids Play znajdzie się w monitoringu AGB Polska. Fox Kids Play...

Kraj, 26 marca 2004

Arkadiusz Wódkowski został rzecznikiem prasowym PTBRiO

Arkadiusz Wódkowski jest odpowiedzialny za działania z zakresu public relations Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO). Wódkowski pełni jednocześnie...

Kraj, 8 grudnia 2003

Powstał zespół metodologiczny przy Polskich Badaniach Czytelnictwa

(Polskie Badania Czytelnictwa - PBC) 1 grudnia rozpoczął działalność zespół metodologiczny przy spółce Polskie Badania Czytelnictwa. W jego skład weszło...

Kraj, 25 czerwca 2003

OFBOR przygotował drugą edycję certyfikacji jakości pracy ankieterów

Organizacja Badań Opinii i Rynku (OFBOR) zrzeszająca 19 agencji badawczych działających na polskim rynku rozpoczyna drugą edycję certyfikacji w ramach...

Kraj, 28 maja 2003

Ipsos wprowadza narzędzie Designor Simulated Test Market

Firma badawcza Ipsos wprowadza w Polsce Designor Simulated Test Market - narzędzie badawcze wspomagające wprowadzanie na rynek nowych produktów. Designor...

Kraj, 22 kwietnia 2003

GfK Polonia pracuje nad badaniami potencjału marek

Firma badawcza GfK Polonia Instytut Badania Opinii pracuje nad wprowadzeniem na rynek polski badania Brand Potential Index (BPI), którego celem...

Kraj, 22 marca 2002

Rynek badań odnotował w 2001 r. 5,2-proc. wzrost obrotów

Rynek badań nieznacznie wzrasta, coraz mniej na badania wydają firmy internetowe, prasa oraz agencje reklamowe i agencje public relations -...

Kraj, 18 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej nie porozumieli się w sprawie standardu badań

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej, które odbyło się 14 grudnia br. w Poznaniu, nie przyniosło...

Kraj, 12 grudnia 2001

Wydawcy prasy handlowej spotkają się w sprawie badań czytelnictwa

Spotkanie w sprawie ustalenia wspólnego standardu badania czytelnictwa prasy handlowej odbędzie się 14 grudnia br. w Poznaniu. Podczas spotkania omawiana...