M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Oriflame (firma)"

Kraj, 7 sierpnia 2014

Piotr Cedzyński nowym dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska

Agencja będzie wzmacniać kompetencje zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience.

Kraj, 22 maja 2014

Nowe osoby i awanse w agencji Plej

Anna Rogowiecka łączy teraz funkcję business development oraz PR managera, a Anna Ufnal została client service directorem.

Kraj, 28 kwietnia 2014

Oriflame zachęca do interakcji na przystankach

Marketer realizuje niestandardową kampanię kosmetyków The One.

Kraj, 5 lutego 2014

Paulina Olender w domu mediowym Arena

Dom mediowy ma nowego media managera.

Kraj, 9 października 2013

Esselte rusza z czteromiesiączną kampanią

Głównym kanałem komunikacji są media online.

Kraj, 2 września 2013

Marka Mary Kay z kampanią rekomendacji

Projekt przygotowała agencja Streetcom.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Anna Mucha twarzą Oriflame

Aktorka została ambasadorką marki.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Ruszyła kampania wizerunkowa Oriflame

Działania są realizowane pod hasłem "Twoje marzenia - naszą inspiracją" w telewizji i internecie.

Kraj, 3 października 2012

Nowy media manager w Arena Media

Zbigniew Guzowski rozpoczął współpracę z domem mediowym.

Kraj, 11 września 2012

Lemon Sky ma nowego new business directora

Łukasz Rzewuski wzmocnił dział new business.

Zagranica, 20 lipca 2012

Oriflame globalnym partnerem WTA

Nowa umowa rozszerzająca zakres współpracy obowiązuje do końca 2014 roku.

Kraj, 25 czerwca 2012

Mówiszmasz - nowa agencja marketingu eventowego

Założycielami firmy są Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak z branżą związani od dłuższego czasu.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Mróz przechodzi z PHD MD do Areny

Dom mediowy ma nowego senior media plannera.

Kraj, 29 lutego 2012

Szykuje się zmiana w marketingu BMW

Do struktur marketingu producenta samochodów dołączyła Małgorzata Cecherz-Kowalska. Prawdopodobnie zostanie szefem tego działu.

Przetargi, 31 stycznia 2012

Arena Media zajmie się obsługą Oriflame

Firma kosmetyczna zmienia dom mediowy.

Przetargi, 2 stycznia 2012

Oriflame finalizuje wybór domu mediowego

Firma kosmetyczna w ciągu kilku najbliższych dni wybierze dom mediowy.

Kraj, 20 września 2011

Monica Bellucci w reklamach Oriflame [WIDEO]

Aktorka została ambasadorką linii kosmetyków Royal Velvet.

Kraj, 4 lipca 2011

Oriflame promuje dziecięce kosmetyki w kinach [WIDEO]

Kampania prowadzona jest w kinach Cinema City i potrwa do 22 września br.

Kraj, 7 czerwca 2011

Tenisistki w reklamie Oriflame

Na layoutach prasowych można zobaczyć m.in. Agnieszkę Radwańską.

Kraj, 2 czerwca 2011

Karolina Barczak w zespole Codemedia

Wcześniej pracowała w domu mediowym ZenithOptimedia.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Konrad Szałkiewicz nowym dyrektorem Herbalife

Jako country director zajmie się rozwojem marki Herbalife w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Kraj, 1 grudnia 2010

Z SiroScanu do Oriflame

Małgorzata Cecherz-Kowalska została szefem marketingu Oriflame.

Kraj, 6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Jan Mosiejczuk rozstał się z Very Advertising

Z agencji reklamowej Very Advertising odszedł jeden ze współwłaścicieli, pełniący jednocześnie funkcję dyrektora strategicznego.

Kraj, 18 czerwca 2010

Very Advertising zamiast VA

Agencja VA Strategic Communications zmienia nazwę, zatrudnia nowego szefa kreacji i inwestuje w nowe usługi.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Podwodne inspiracje Oriflame

Oriflame rozpoczął kampanię promocyjną nowej serii kremów do twarzy Aqua-Rhythm.

Kraj, 3 marca 2010

Agnieszka Palmowska przechodzi z Euro RSCG Warsaw do Red8

Agnieszka Palmowska dołącza do działu obsługi klienta agencji reklamowej Red8. Jej stanowisko na tym etapie nie zostało określone. W ciągu...

Kraj, 1 marca 2010

Magdalena Pniewska awansowała w strukturach El Padre

Magdalena Pniewska, account manager w agencji El Padre specjalizującej się w eventach, ambiencie i BTL, awansowała na stanowisko senior account...

Kraj, 15 stycznia 2010

Eskadra Events będzie działać jako El Padre poza Grupą Eskadra

Spółka eventowa Eskadra Events działająca dotychczas w ramach Grupy Eskadra poszerzyła kompetencje o działania ambientowe i BTL oraz zmieniła nazwę...

Kraj, 14 września 2009

Spot wizerunkowy Oriflame autorstwa Euro RSCG 4D trafi do emisji w regionie

Firma Oriflame, specjalizująca się w bezpośredniej sprzedaży kosmetyków, rozpoczęła kampanię wizerunkową. W reklamie wykorzystano spot przygotowany przez agencję Euro RSCG...

Kraj, 22 maja 2009

Małgorzata Skorwider dyrektorem zarządzającym Ogilvy Interactive

Małgorzata Skorwider objęła funkcję dyrektora zarządzającego agencji interaktywnej Ogilvy Interactive należącej do Ogilvy Group Poland. Będzie odpowiedzialna za projekty z...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Media Group liczy na 10-proc. wzrost przychodów w tym roku

Dom mediowy Media Group planuje w tym roku wypracowanie 10-proc. dynamiki wzrostu przychodów. Wynik ten chce osiągnąć głównie za sprawą...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Oriflame promuje Hair X na lustrach w klubach

Oriflame promuje nową linię kosmetyków do pielęgnacji włosów Hair X w kampanii z wykorzystaniem luster w damskich łazienkach. Kampanii towarzyszy...

Kraj, 27 lutego 2009

Wydawnictwo Pascal zmienia struktury sprzedaży korporacyjnej

Wydawnictwo Pascal zmieniło nazwę biura sprzedaży korporacyjnej na Pascal Creative. Wprowadziło także nową identyfikację wizualną tej struktury. Pascal Creative specjalizuje...

Kraj, 12 lutego 2009

One-2-One i TVP wdrażają projekt oparty na targetowaniu behawioralnym

Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęła wdrażanie systemu reklamy mobilnej opartego na targetowaniu behawioralnym. Projekt nazywa się...

Kraj, 15 grudnia 2008

Nestle wyemituje pierwszy spot w TVN Warszawa

TVN Warszawa rozpoczyna dziś nadawanie pełnej wersji programu. Stacja sprzedała już pierwsze kampanie reklamowe, na jej antenie promować się będą...

Kraj, 10 czerwca 2008

Konrad Szałkiewicz został dyrektorem sprzedaży Oriflame

Konrad Szałkiewicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Oriflame w Polsce. Od blisko czterech lat był związany z firmą Avon Cosmetics Polska,...

Kraj, 4 czerwca 2008

Pascal realizuje dla Oriflame przewodnik po Szwecji

Wydawnictwo Pascal na zlecenie firmy Oriflame przygotowało specjalny przewodnik po Szwecji. Publikacja trafi do konsultantów Oriflame wraz z katalogiem produktów....

Kraj, 5 lipca 2007

Trzy nowe osoby w agencji Star Advertising

Zespół agencji Star Advertising powiększył się o trzy nowe osoby. Do firmy dołączyli: Wojciech Król, który został account supervisorem, Wojciech...

Kraj, 16 marca 2007

Oriflame chce w tym roku osiągnąć dwucyfrowy wzrost sprzedaży

Firma kosmetyczna Oriflame planuje w tym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży kosmetyków. W ubiegłym roku spółka zanotowała 12-proc. dynamikę sprzedaży. W...

Kraj, 8 czerwca 2006

Powstaje grupa StarOne łącząca Star Media, Star PR i Star Advertising

Adam Łapiński, dyrektor generalny domu mediowego Star Media, powołał grupę StarOne, w ramach której będzie funkcjonowało kilka firm z branży...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Sprzedaż netto przedsiębiorstw sprzedaży bezpośredniej wyniosła w 2005 r. 1 mld 947 mln zł

Przedsiębiorstwa sprzedaży bezpośredniej zanotowały w 2005 r. sprzedaż netto na poziomie 1 mld 947 mln zł, o 1 proc. więcej...

Kraj, 9 grudnia 2005

Magdalena Łuczak i Tomasz Borowski w dziale eventów Polymusa

Do działu eventów agencji Polymus dołączyli Magdalena Łuczak oraz Tomasz Borowski. Objęli oni stanowiska account managerów. Magdalena Łuczak przeszła z...

Kraj, 17 listopada 2005

Specjalne wydanie "Przyjaciółki" z okazji 5-lecia Fundacji Przyjaciółka

Tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), który dziś ukazał się w sprzedaży, wydany jest z okazji 5. urodzin Fundacji Przyjaciółka. Temat tygodnia...

Kraj, 12 października 2005

Promocja listopadowego numeru "Twojego Stylu", w grudniu 15-lecie tytułu

Przy wsparciu promocyjnym ukazuje się w tym tygodniu listopadowy numer "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer). Mediaplan kampanii obejmuje: TVP, Polsat, TVN,...

Kraj, 3 stycznia 2005

Mary Kay ma około 3 tys. konsultantek

Firma Mary Kay Cosmetics Poland specjalizująca się w bezpośredniej sprzedaży kosmetyków ma już około 3 tys. konsultantek. W ciągu roku...

Kraj, 24 września 2004

Piotr Tatarski większościowym udziałowcem i prezesem Stargraphics

Piotr Tatarski został większościowym udziałowcem i prezesem agencji marketing services Stargraphics. Dotychczas pełnił funkcję wiceprezesa i dyr. zarządzającego. Pozostałe udziały...

Kraj, 16 lutego 2004

BrandStorm rozważa możliwość połączenia z inną agencją reklamową

Agencja reklamowa BrandStorm rozważa opcję połączenia się z inną firmą o podobnym profilu dzialalności. "Jest to jedno z dyskutowanych rozwiązań,...

Kraj, 13 sierpnia 2003

Najnowsza akcja Fundacji Przyjaciółka na rzecz rodzicielstwa zastępczego

Fundacja Przyjaciółka wyrastająca z tygodnika "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) wraz z partnerami zainagurowała nową akcję społeczną. Jej celem jest zebranie podpisów...

Kraj, 17 lipca 2003

Allegro zaczęła świadczyć usługi z zakresu public relations

Firma Allegro utworzyła własną komórkę public relations. Firma nawiązała współpracę z Natalią Nowina-Witkowską, która objęła stanowisko dyrektora PR. Rozpoczynała pracę...