M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Orlen (firma)"

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 3 lipca 2015

Paweł Cholewa w Grey Group

Nowy art director w dziale BTL & design agencji.

Kraj, 1 lipca 2015

Nowe osoby w dziale digital Lowe Media

Piwowarczyk i Kacprzak wzmocnią m.in. zespoły pracujące dla kluczowych klientów, w tym ING Banku.

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 15 maja 2015

Monika Wasilewska przeszła do WebTalk

Dwa i pół roku spędziła ostatnio w Lubię To - Linked by Isobar.

Kraj, 19 marca 2015

Pepsi z nową odsłoną kampanii "Wyzwanie Pepsi"

Marka zaprasza do współpracy gwiazdy światowego formatu.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Kraj, 8 grudnia 2014

Stanisław Pogorzelski ponownie w Havas Sports & Entertainment

Od początku grudnia zajmuje w agencji stanowisko account directora.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Tomasz Stanek na stanowisku communication managera w Carat Polska

Wcześniej pracował m.in. w CR Media Consulting oraz ZenithOptimedia.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Neo24.pl deklaruje, że jako pierwszy w Polsce wprowadza raty -1 proc.

Sklep internetowy ze sprzętem RTV i AGD sięga po większe udziały w rynku zakupów ratalnych.

Kraj, 3 lipca 2014

Sklep Neo24.pl dostarczy zamówiony sprzęt tego samego dnia

Firma wprowadza ułatwienie dla kupujących w postaci usługi Neoexpress.

Kraj, 23 czerwca 2014

Maciej Godlewski przeszedł ze Starcomu do K2

Agencja wzmacnia zespół o wieloletniego pracownika domu mediowego Starcom.

Kraj, 5 maja 2014

Black z LOT-em

Energetyk FoodCare startuje z kolejną akcją konsumencką i rozdaje m.in. bilety lotnicze.

Kraj, 8 stycznia 2014

Jarosław Kubicki dyr. kreatywnym VML

Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Engine, Red8 Digital i FireFly Creation.

Kraj, 8 października 2013

Opcom i MediaCom dla Skody

Producent aut promuje instalacje LPG.

Kraj, 29 lipca 2013

Kompas wprowadza reklamę Freshand

Agencja wprowadza nowy format reklamowy - saszetkę z odświeżającą chusteczką.

Kraj, 8 kwietnia 2013

K2 Media zastąpi ACR

Na czele nowej struktury staną Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

Kraj, 21 marca 2013

Polkomtel zadowolony z ubiegłorocznych wyników

Zapowiada jednak dalszą "racjonalizację" budżetu marketingowego.

Kraj, 1 lutego 2013

Lowe GGK wzmacnia dział kreacji

Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.

Kraj, 21 stycznia 2013

Partnerzy Orlen Warsaw Marathon zachęcają do treningów

Orlen Warsaw Marathon uruchamia wraz z partnerami imprezy - firmą Asics oraz portalem SklepBiegacza.pl - bezpłatny program treningowy w ośmiu miastach Polski.

Kraj, 4 stycznia 2013

Live realizuje Orlen Warsaw Marathon

Agencja obsłuży wielki projekt sportowy marketera.

Kraj, 2 stycznia 2013

Ruszył projekt Orlen Warsaw Marathon

Wielkie sportowe przedsięwzięcie marketera.

Kraj, 20 grudnia 2012

"Rzeczpospolita" prezentuje najdroższe polskie marki

Łączną wartość rodzimych marek dziennik wycenił na 57,5 mld zł.

Kraj, 11 grudnia 2012

Dżentelmeńska pomoc na Podhalu

W sprzedaży jest już kalendarz "Dżentelmeni".

Kraj, 10 września 2012

Lotto najszybciej kojarzone z igrzyskami

Aż 57 proc. ankietowanych w badaniu IQS wskazywała Lotto jako najbardziej rozpoznawalnego sponsora olimpiady.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Ponad 38 mln zł wpływów TVP z reklam podczas igrzysk

Procter & Gamble głównym reklamodawcą igrzysk olimpijskich.

Od redakcji, 25 kwietnia 2012

Wyjaśnienie: K2 dla Orlenu

Agencja jest autorem land page'a "Przyjmij piłkę".

Kraj, 24 kwietnia 2012

Tomasz Karolak twarzą kampanii Orlenu

Koncern paliwowy rusza z projektami związanymi z Euro 2012, które po raz pierwszy w historii firmy obejmą wszystkie jej marki.

Kraj, 9 marca 2012

Szef działu mobile w Ars Thanea

Do zespołu agencji dołączył Piotr Bajtała jako lead mobile creative.

Kraj, 14 grudnia 2011

Platige Image wycenione na 50 mln zł

Dzisiaj akcje spółki debiutują na parkiecie New Connect.

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Polacy uczestniczą w programach lojalnościowych, ale słabo je rozpoznają

Najbardziej znane to Tesco Clubcard i Vitay Orlen - według badania ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 13 października 2011

Orlen promuje oleje Platinum Max Expert

Nowa linia olejów napędowych promowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kraj, 6 września 2011

MBank wraca do komunikacji ze św. Krzysztofem [WIDEO]

Przy reklamowaniu ubezpieczeń i bankowości firmowej bank wykorzystuje przedwakacyjną komunikację, stawia też na marketing bezpośredni.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Cezary Ziemiński creative group head w Nano

Równocześnie kieruje własną firmą Made in Poland łączącą świat sztuki i reklamy.

Przetargi, 6 czerwca 2011

Sprostowanie: MediaVest, a nie Starcom w przetargu na Orlen

W przetargu na obsługę mediową nie bierze udziału Starcom, lecz siostrzana agencja MediaVest.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Orlen kusi nową loterią z nagrodami

Za kreację kampanii pod hasłem "Cała moc w grze!" odpowiada agencja reklamowa Just.

Kraj, 29 marca 2011

Demo Effective Launching zmienia menedżerów

Agencja ma nowego szefem działu kreacji i menedżera planowania strategicznego.

Kraj, 22 lutego 2011

Link4 kusi kierowców voucherami na paliwo

Do 4 kwietnia ubezpieczyciel rozda 120 kart o łącznej wartości blisko 200 tys. zł na tankowanie na stacjach Orlen i Bliska.

Kraj, 7 lutego 2011

Dwie nowe promocje Unimil Skyn na stacjach Orlenu i Shella

Na stacji Orlen można wygrać unikatowe wersje iPhone'a 4, a na Shellu ilustrowane wydanie "Kamasutry".

Artykuły weekendowe, 21 stycznia 2011

Według MB SMG/KRC Szymborska budzi najwięcej sympatii

Analitycy firmy w drugiej odsłonie projektu Cebra przyjrzeli się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury wysokiej.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Wiewiórski o purpose brands

Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Scholz & Friends, uważa, że Polsce brakuje purpose brands. Daje trzy przykłady marek, które mają prawdziwych believers.

Kraj, 31 maja 2010

Sklep Orlenu w sieci

Orlen Oil uruchomił sklep internetowy ze swoimi produktami.

Artykuły weekendowe, 21 maja 2010

Piękny pomysł: Matejko w 3D

Zapowiedź rekonstrukcji "Bitwy pod Grunwaldem" Jana Matejki w technice stereoskopowej.

Kraj, 2 lutego 2010

Awanse top managerów i pracowników ZOG-u

Daniel Lenarczyk, dotąd dyrektor zarządzający, objął stanowisko COO (chief operating officer) grupy ZenithOptimedia. Awansowani na stanowiska managing directorów Maciej Malec...

Kraj, 12 stycznia 2010

Teliszewski wbrew wcześniejszemu dementi został prezesem ClickAd

Maciej Teliszewski został oficjalnie przedstawiony jako prezes spółki internetowej ClickAd. Informacje o jego przejściu do ClickAd podawaliśmy już kilka tygodni...

Kraj, 10 grudnia 2009

GoldenSubmarine wdroży strategię 360interactive

Agencja interaktywna GoldenSubmarine oficjalnie z początkiem 2010 r. zacznie wdrażać strategię o roboczej nazwie 360interactive. Ma ona repozycjonować firmę z...

Kraj, 4 listopada 2009

Adam Szczepocki head of design w Fat Baby

Do agencji reklamowej Fat Baby dołączył Adam Szczepocki, który objął stanowisko head of design i odpowiada za rozwój designerskich kompetencji...

Kraj, 17 września 2009

Zwolniony w trybie pilnym

Maciej Teliszewski został zwolniony w trybie pilnym ze wszystkich funkcji, które pełnił w Internet Group. Spółka tłumaczy to "trwałą utratą...