M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Orlen (firma)"

Kraj, 23 listopada 2018

Na powrocie Kubicy do Formuły 1 zarobi Polsat

Według "Przeglądu Sportowego" Orlen na sponsorowanie teamu Williamsa miałby wydać nawet 100 mln zł w ciągu 2 lat.

Przetargi, 5 października 2018

Orlen zaprasza agencje PR i social media

Obsługa Orlen Teamu i kawiarni Stop Cafe - zgłoszenia do dziś.

Kraj, 3 października 2018

Orlen szuka agencji kreatywnej

Krótki termin zgłoszeń - tylko do przyszłego poniedziałku.

Kraj, 2 października 2018

Orlen inwestuje w wizerunek

Hasło kampanii brzmi: "Razem napędzamy Polskę".

Kraj, 7 września 2018

Dzięki abonamentom na przesyłki Allegro w tydzień uzyskało 4-5 mln zł

Na kupno usługi zdecydowało się ponad 100 tys. klientów.

Przetargi, 13 lipca 2018

Orlen szuka agencji eventowych

Koncern wysłał RFI na organizację Orlen Marathon 2019.

Przetargi, 15 marca 2018

Orlen szuka agencji eventowej

Wybrana firma zajmie się projektem motoryzacyjno-sportowym.

Kraj, 5 marca 2018

W Orlenie znowu zmiana dyrektora marketingu

Nowym dyrektorem marketingu został Sebastian Bojemski.

Kraj, 7 lutego 2018

Orlen zmienia sposób zaopatrywania sklepów przy stacjach

Uchwała NWZ spółki poszerza zakres działalności firmy o działalność hurtową w kilkudziesięciu kategoriach produktowych.

Kraj, 3 stycznia 2018

Piotr Kania nowym dyrektorem kreatywnym Czteryczwarte

Dotychczasowy dyrektor kreatywny obejmuje dyrekcję kreatywną rozwijającego się działu agencji - Corporate Identity.

Kraj, 23 listopada 2017

Maja Biniewicz digital chief officerem w grupie MullenLowe

Zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital.

Kraj, 3 sierpnia 2017

Klienci stacji paliw ukontentowani obsługą

Jak wykazało badanie ARC Rynek i Opinia, poziom satysfakcji klienta z obsługi na stacjach benzynowych rośnie, maleją różnice w poziomie obsługi poszczególnych sieci.

Kraj, 19 kwietnia 2017

Michał Trusiewicz dołącza do teamu Papaya Films

W studiu obejmie stanowisko producenta.

Kraj, 2 marca 2017

Sponsoring Monitor: Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem

Firma ARC Rynek i Opinia przedstawiła wyniki swojego dorocznego raportu.

Kraj, 24 lutego 2017

Abanana realizuje loterię dla firmy Ekoplon

Łączna pula nagród wynosi 350 tys. zł.

Przetargi, 11 stycznia 2017

MullenLowe MediaHub przejmuje obsługę marki Velux

Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów oraz projektowanie działań marketingowych.

Przetargi, 20 grudnia 2016

Orlen rozpoczyna procedurę przetargową na social media

Marketer opublikował RFI.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Kraj, 26 września 2016

Bartek Grędysa w kreacji 180heartbeats + Jung v. Matt

Agencja ma nowego senior copywritera.

Kraj, 20 września 2016

San Markos ma dwóch nowych art directorów

Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 8 czerwca 2016

Orlen na sportowo

Wizerunkową kampanię z okazji Euro 2016 i olimpiady przygotowały agencje reklamowe Scholz & Friends Warszawa i Just oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Kraj, 12 maja 2016

Orlen, Lotos i Statoil najlepiej oceniane

Najważniejsza jest liczba stacji, tylko co dziesiąty kierowca korzysta z bankomatu, myjni czy z WiFi na stacjach - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 19 kwietnia 2016

MasterCard promuje cashback

W ub.r. Polacy, płacąc kartami za zakupy, wypłacili z kas sklepowych 816 mln zł, o 54 proc. więcej niż w 2014 r.

Kraj, 20 stycznia 2016

Szymon Rajca w Walk Digital

Senior digital designer dołączył do agencji.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Visa, Orlen i Biedronka chwalą się sukcesem wspólnej akcji

51 proc. osób, które otrzymały kody, skorzystało z promocji.

Kraj, 3 lipca 2015

Paweł Cholewa w Grey Group

Nowy art director w dziale BTL & design agencji.

Kraj, 1 lipca 2015

Nowe osoby w dziale digital Lowe Media

Piwowarczyk i Kacprzak wzmocnią m.in. zespoły pracujące dla kluczowych klientów, w tym ING Banku.

Kraj, 19 maja 2015

Największa dotychczas promocja płatności bezgotówkowych Visa w Polsce

Partnerami są Biedronka i Orlen. Przekaz ma dotrzeć do ponad 90 proc. Polaków. Kampanię reklamową realizują Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 15 maja 2015

Monika Wasilewska przeszła do WebTalk

Dwa i pół roku spędziła ostatnio w Lubię To - Linked by Isobar.

Kraj, 19 marca 2015

Pepsi z nową odsłoną kampanii "Wyzwanie Pepsi"

Marka zaprasza do współpracy gwiazdy światowego formatu.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Kraj, 8 grudnia 2014

Stanisław Pogorzelski ponownie w Havas Sports & Entertainment

Od początku grudnia zajmuje w agencji stanowisko account directora.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Tomasz Stanek na stanowisku communication managera w Carat Polska

Wcześniej pracował m.in. w CR Media Consulting oraz ZenithOptimedia.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Neo24.pl deklaruje, że jako pierwszy w Polsce wprowadza raty -1 proc.

Sklep internetowy ze sprzętem RTV i AGD sięga po większe udziały w rynku zakupów ratalnych.

Kraj, 3 lipca 2014

Sklep Neo24.pl dostarczy zamówiony sprzęt tego samego dnia

Firma wprowadza ułatwienie dla kupujących w postaci usługi Neoexpress.

Kraj, 23 czerwca 2014

Maciej Godlewski przeszedł ze Starcomu do K2

Agencja wzmacnia zespół o wieloletniego pracownika domu mediowego Starcom.

Kraj, 5 maja 2014

Black z LOT-em

Energetyk FoodCare startuje z kolejną akcją konsumencką i rozdaje m.in. bilety lotnicze.

Kraj, 8 stycznia 2014

Jarosław Kubicki dyr. kreatywnym VML

Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Engine, Red8 Digital i FireFly Creation.

Kraj, 8 października 2013

Opcom i MediaCom dla Skody

Producent aut promuje instalacje LPG.

Kraj, 29 lipca 2013

Kompas wprowadza reklamę Freshand

Agencja wprowadza nowy format reklamowy - saszetkę z odświeżającą chusteczką.

Kraj, 8 kwietnia 2013

K2 Media zastąpi ACR

Na czele nowej struktury staną Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

Kraj, 21 marca 2013

Polkomtel zadowolony z ubiegłorocznych wyników

Zapowiada jednak dalszą "racjonalizację" budżetu marketingowego.

Kraj, 1 lutego 2013

Lowe GGK wzmacnia dział kreacji

Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.

Kraj, 21 stycznia 2013

Partnerzy Orlen Warsaw Marathon zachęcają do treningów

Orlen Warsaw Marathon uruchamia wraz z partnerami imprezy - firmą Asics oraz portalem SklepBiegacza.pl - bezpłatny program treningowy w ośmiu miastach Polski.

Kraj, 4 stycznia 2013

Live realizuje Orlen Warsaw Marathon

Agencja obsłuży wielki projekt sportowy marketera.

Kraj, 2 stycznia 2013

Ruszył projekt Orlen Warsaw Marathon

Wielkie sportowe przedsięwzięcie marketera.

Kraj, 20 grudnia 2012

"Rzeczpospolita" prezentuje najdroższe polskie marki

Łączną wartość rodzimych marek dziennik wycenił na 57,5 mld zł.

Kraj, 11 grudnia 2012

Dżentelmeńska pomoc na Podhalu

W sprzedaży jest już kalendarz "Dżentelmeni".