M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Oshee (marka)"

Kraj, 19 maja 2014

Oshee osiągnęło ponad 40-proc. udziały ilościowe

Marketer chwali się rekordowymi wynikami. Firma ruszyła z kolejną kampanią reklamową.

Kraj, 3 października 2012

ReklaMÓWKA dla KFC

Sieć restauracji dopełnia kampanię nowym medium.

Kraj, 20 września 2012

Oshee z Wind Mobile

Marka Oshee wybrała nowe narzędzie - reklaMÓWKĘ.

Kraj, 30 maja 2012

4Move pierwszym izotonikiem ze stewią

FoodCare zmienia skład napojów i wprowadza nowe opakowania.

Kraj, 17 listopada 2011

Z Oshee do Hoopa

Hoop Polska ma nowego dyrektora ds. kluczowych klientów.

Kraj, 16 września 2011

Oshee sponsorem teamu BDC

Marka nawiązała współpracę z jedną z najlepszych drużyn z zawodowego peletonu.

Kraj, 28 czerwca 2011

Partner of Promotion dalej z Oshee Polska

Agencja kontynuuje współpracę z dotychczasowym klientem.

Kraj, 21 czerwca 2011

Oshee i EuroBasket Women 2011

Izotonik angażuje się we wsparcie koszykówki.

Kraj, 13 grudnia 2010

FoodCare odpiera ataki Michalczewskiego

Dariusz Michalczewski ma powiązania z byłymi pracownikami, a obecnie konkurentami FoodCare, której to spółce zarzuca niewypłacenie wynagrodzenia za wkład w promocję marki napoju Tiger.

Artykuły weekendowe, 13 sierpnia 2010

Osheesz w mordę!

Bartłomiej Wyszyński, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. strategii w agencji interaktywnej Artegence, pisze o wydarzeniach minionego tygodnia, ale przede wszystkim o tym, że Facebook bierze wszystko.

Artykuły weekendowe, 6 sierpnia 2010

Lokalne piwo, kino i jogging

Wydarzenia minionego tygodnia komentuje Jacek Osadnik, business development director w grupie reklamowo-mediowej Innovations Communications Group.

Kraj, 28 maja 2009

Dominik Doliński, były marketingowiec FoodCare, w agencji konsultingowej NeumannBrown

Dominik Doliński, do czerwca ub.r. dyrektor marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), obecnie zajmuje...

Kraj, 28 maja 2009

Oshee, nowy napój izotoniczny, chce konkurować z Powerade

Oshee Polska wprowadza do sprzedaży nową markę napoju izotonicznego pod nazwą Oshee. Strategia produktowa obejmująca konceptualizację i pozycjonowanie marki, identyfikację...