M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Outdoor Promocja Plakatu (firma)"

Kraj, 6 lipca 2007

Irena Piwowar pracuje przy projekcie outdoorowym Tomasza Kawki

Irena Piwowar rozpoczęła pracę przy projekcie outdoorowym realizowanym przez Tomasza Kawkę, byłego prezesa zarządu domu mediowego Media Concept i firmy...

Kraj, 26 października 2005

Stroer przeznaczy 25 mln zł na inwestycje w roku 2006

Grupa Stroer przeznaczy 25 milionów złotych na inwestycje w rozwój oferty reklamowej w roku 2006. Jak podaje Adam Tkaczyk, wiceprezes...

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Firmy reklamy zewnętrznej bliskie porozumienia w sprawie badań

Firmy reklamy zewnętrznej skupione w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) są bliskie zawarcia porozumienia w sprawie utworzenia wspólnej platformy...

Kraj, 5 lutego 2003

Marcin Grabowski chce zrezygnować z funkcji prezesa PBRZ

Marcin Grabowski złożył wymówienie umowy o pracę na stanowisku prezesa zarządu spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zajmującej się badaniami...

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 15 listopada 2002

Firma Ströer Polska zaprzecza, że stosowała praktyki monopolistyczne

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska odwołała się od orzeczenia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), który stwierdził naruszenie przez...

Kraj, 4 listopada 2002

Ströer wprowadzi standard dwutygodniowych kampanii reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Ströer out of Home Media zamierza wprowadzić na rynek, począwszy od 2004 r., standard dwutygodniowych kampanii reklamowych...

Kraj, 26 września 2002

Grupa Ströer unifikuje procesy sprzedażowe po przejęciu Grupy Outdoor

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza sfinalizować w październiku br. proces włączenia do sprzedaży oferty przejętych od Grupy Outdoor sieci...

Kraj, 17 maja 2002

Grupa Outdoor rozpocznie poszukiwania inwestora finansowego

Na wczorajszym walnym zebraniu udziałowców firmy reklamy zewnętrznej Outdoor Promocja Plakatu, wiodącej spółki Grupy Outdoor (w jej skład wchodzą także...

Kraj, 18 kwietnia 2002

Radiostacja przygotowuje kampanię wizerunkową stacji

Wizerunkowa kampania reklamowa sieci rozgłośni radiowych Radiostacja należącej do holdingu Eurozet rozpocznie się w połowie maja br. Kampania ma na...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Firmy reklamy zewnętrznej zredukują liczbę billboardów o 18 proc.

Cztery firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA, Ströer Polska, Europlakat Polska i Outdoor Promocja Plakatu - ujawniły szczegóły demontażu części...

Kraj, 2 kwietnia 2002

Wyjaśnienie

"W nawiązaniu do informacji opublikowanej 28 marca br. w DS "MiMP" pt. "Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieć billboardów", występując w...

Kraj, 28 marca 2002

Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieci billboardów

Czterech największych operatorów sieci klasycznych tablic reklamowych (format 5,04x2,38 m) podjęło wspólną decyzję o realizacji planu podniesienia ich jakości. Celem...

Kraj, 4 września 2001

CAMPINA POLSKA ROZPOCZĘŁA KAMPANIĘ SERII PRODUKTÓW SMAKIJA

Campina Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową nowej serii produktów - SMAKiJA. Kampania ma na celu wprowadzenie brandu na rynek. Od...