M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ozon Media (firma)"

Kraj, 4 maja 2015

Kolejne zmiany personalne w Eurozecie

Robert Biedrzycki zostaje dyrektorem finansowo-operacyjnym Grupy, a dyrektorem techniki - Grzegorz Kurzeja.

Kraj, 25 października 2011

Marcin Gudowicz ma dołączyć do BR TVP

Według naszych informacji obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączy do ścisłego kierownictwa w BR TVP.

Kraj, 27 kwietnia 2009

Leszek Kurnicki, dyr. marketingu PKN Orlen, poszerza kompetencje

Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN Orlen, pełni obowiązki dyrektora biura komunikacji korporacyjnej w firmie PKN Orlen -...

Kraj, 9 października 2008

Czy "Ozon" odrodzi się w ramach Point Group?

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) być może w przyszłym roku reaktywuje markę "Ozon". Pod takim tytułem dwa lata temu ukazywał...

Kraj, 29 sierpnia 2008

Leszek Kurnicki dyrektorem marketingu w PKN Orlen

Leszek Kurnicki został nowym dyrektorem marketingu koncernu naftowego PKN Orlen. Zastąpił Annę Walczowską, która obecnie jest dyrektorem wykonawczym ds. komunikacji...

Kraj, 15 lipca 2008

Edyta Bach PR managerem Hoop Polska

Edyta Bach została PR managerem Hoop Polska SA. Jest to nowe stanowisko w firmie, powołane po fuzji Hoop SA i...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Elżbieta Sobczak international sales supervisorem w New Age Media

Elżbieta Sobczak objęła stanowisko international sales supervisora w New Age Media. Jest odpowiedzialna za rozwój i organizację pracy oddziału firmy...

Kraj, 28 sierpnia 2006

Michał Jeżewski zostanie dyrektorem kanałów tematycznych TVP

Michał Jeżewski obejmie 1 września br. funkcję dyrektora koordynującego działalność kanałów tematycznych TVP. Informację tę potwierdziło biuro prasowe TVP. Jeżewski...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Tygodnik "Ozon" zostaje zawieszony

Wydawca tygodnika "Ozon" podjął decyzję o zawieszeniu jego wydawania. W tej chwili, do następnego czwartku, w sprzedaży znajduje się numer...

Kraj, 3 lipca 2006

Elżbieta Sobczak odchodzi z Ozon Media

Elżbieta Sobczak, dyrektor reklamy w Ozon Media (wydawca tygodnika "Ozon"), rozstaje się z wydawnictwem. Jak powiedział Tomasz Kępiński, odpowiedzialny za...

Kraj, 30 czerwca 2006

Małgorzata Polańczyk i Joanna Sobierajska dołączyły do marketingu "Ozonu"

Do działu marketingu tygodnika "Ozon" (Ozon Media) dołączyły Małgorzata Polańczyk i Joanna Sobierajska. Polańczyk jest odpowiedzialna za koordynację działań BTL,...

Przetargi, 21 czerwca 2006

Ozon Media szuka agencji kreatywnej

Ozon Media, wydawca tygodnika "Ozon", prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji kreatywnej do realizacji planowanych działań reklamowych. Tomasz Kępiński,...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Tygodnik "Ozon" intensywnie reklamuje w radiu wydanie świąteczne

Świąteczny numer tygodnika "Ozon" (Ozon Media) promowany będzie od czwartku m.in. przez intensywną kampanię radiową. Wykorzystane zostaną: Jedynka PR, Trójka,...

Kraj, 7 lutego 2006

Ozon Media planuje osiągnięcie dodatniego wyniku operacyjnego do końca br.

Ozon Media, wydawca tygodnika "Ozon", ma na celu osiągnięcie do końca 2006 r. dodatniego wyniku operacyjnego. W związku z tym...

Kraj, 13 grudnia 2005

Wojciech Szypulski przechodzi z Universal McCann do Initiative Warszawa

Wojciech Szypulski, obecnie senior media planner w domu mediowym Universal McCann, przejdzie do Initiative Warszawa, gdzie obejmie stanowisko media managera....

Kraj, 17 listopada 2005

Erste Bank będzie reprezentował właścicieli "Ozonu" w negocjacjach z inwestorami

Austriacki bank Erste będzie odpowiedzialny za znalezienie inwestora dla tygodnika "Ozon" wydawanego przez Ozon Media. Jak mówi Michał Jeżewski, prezes...

Kraj, 31 października 2005

Od stycznia 2006 r. "Ozon" zacznie przynosić zyski - twierdzi wydawca

Ozon Media, wydawca tygodnika "Ozon", od stycznia 2006 r. zacznie przynosić zyski. Twierdzi tak Michał Jeżewski, od lipca br. prezes...

Kraj, 26 października 2005

"Ozon" odnotowuje wzrosty sprzedaży i ruszył z e-wersją, początkowo gratis

Ozon Media, wydawca tygodnika "Ozon", informuje o rosnących wynikach sprzedaży tytułu. Numer, który pojawił się na rynku 13 października, na...

Kraj, 21 października 2005

Małgorzata Nocuń nowym brand managerem w G+J Polska

Małgorzata Nocuń objęła funkcję brand managera magazynów "Moje Mieszkanie" i "Feniks" w wydawnictwie G+J Polska. Dotychczas na tym stanowisku był...

Kraj, 13 października 2005

BRiO "Super Expressu" zreorganizowało dział agencyjny

W Biurze Reklamy i Ogłoszeń "Super Expressu" miała miejsce restrukturyzacja działu agencyjnego, którym od niedawna kieruje Marcin Gudowicz, dotychczas dyrektor...

Kraj, 26 września 2005

Nowa kampania tygodnika "Ozon" ma podkreślać zmiany w piśmie

Ozon Media rozpoczyna kampanię reklamową swojego tygodnika "Ozon". Strategię i kreację przygotował we własnym zakresie dział marketingu wydawcy. Media zaplanował...

Kraj, 19 września 2005

Bartosz Orczykowski szefem komórki pism biznesowych w Ad Meritum

Bartosz Orczykowski rozpocznie pracę w Ad Meritum, spółce CR Media świadczącej usługi biura reklamy. Orczykowski rozstaje się z biurem reklamy...

Kraj, 12 września 2005

Jacek Sapa nowym szefem reklamy "Ozonu", z tytułu odchodzi Leszek Marcinkowski, szef produkcji

Jacek Sapa zostanie nowym szefem reklamy tygodnika "Ozon" (Ozon Media). Wydawca nie podał informacji na temat jego doświadczenia zawodowego. Jacek...

Kraj, 1 września 2005

Reorganizacja BRiO "Super Expressu", dołączy Marcin Gudowicz z "Ozonu"

Biuro reklamy i ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu", przeprowadziło reorganizację. Powstały nowe stanowiska: dyrektora sprzedaży agencyjnej i dyrektora sprzedaży...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Mirosława Łomnicka będzie szefem marketingu "Ozonu"

Mirosława Łomnicka pokieruje działaniami marketingowymi tygodnika "Ozon" w wydawnictwie Ozon Media. Taką informację przekazał Michał Jeżewski, prezes zarządu Ozon Media....

Kraj, 25 sierpnia 2005

We wrześniu ruszy trzymiesięczna kampania reklamowa "Ozonu" warta 4 mln zł

Wydawnictwo Ozon Media rozpocznie we wrześniu br. trzymiesięczną kampanię reklamową tygodnika "Ozon". Jej budżet wyniesie 4 mln zł. Wydawca oczekuje,...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Edyta Bach odchodzi z wydawnictwa Ozon Media

Edyta Bach, PR manager wydawnictwa Ozon Media, odejdzie z firmy. Nieznany jest powód jej rozstania się z wydawcą tygodnika "Ozon"....

Kraj, 11 sierpnia 2005

Małgorzata Nocuń zrezygnowała z pracy w Ozon Media

Małgorzata Nocuń, product manager w Ozon Media, wydawcy tygodnika "Ozon", złożyła rezygnację z zajmowanego stanowiska - dowiedzieliśmy się nieoficjanie. Do...

Kraj, 3 sierpnia 2005

Marcin Gudowicz złożył rezygnację z funkcji szefa reklamy "Ozonu"

Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy w wydawnictwie Ozon Media, wydawcy tygodnika "Ozon", złożył rezygnację z pełnionej funkcji. Nie komentuje tej...

Kraj, 19 lipca 2005

Jan Dybczyński i Dariusz Rosiak odchodzą z Ozon Media

Jan Dybczyński, prezes wydawnictwa Ozon Media, i Dariusz Rosiak, redaktor naczelny tygodnika "Ozon", złożyli rezygnację. Nie wiadomo, jaka jest przyczyna...

Kraj, 14 lipca 2005

Oficjalne dane sprzedażowe pierwszych wydań "Ozonu" niższe od wcześniej szacowanych

Z najnowszych dostępnych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że rozpowszechnianie płatne dwóch pierwszych numerów tygodnika "Ozon" (Ozon Media) wyniosło...

Kraj, 3 czerwca 2005

Trzeci numer "Ozonu" sprzedał się powyżej 100 tys. egz., wkrótce dołączy dodatek

Trzeci numer nowego tygodnika opinii "Ozon" (Ozon Media) rozszedł się w nakładzie 105 tys. egz. według danych wydawcy. Pierwszy i...

Kraj, 29 kwietnia 2005

Krzysztof Przydatek został sales executive w Ozon Media

Krzysztof Przydatek rozpocznie pracę w biurze reklamy Ozon Media na stanowisku sales executive. Poprzednio przez ponad dwa lata pracował w...

Kraj, 23 marca 2005

Nowy tygodnik "Ozon" może pojawić się 27 kwietnia

Spółka Ozon Media oficjalnie poinformowała, że przygotowywany przez nią tygodnik będzie nosił tytuł "Ozon". Ma pojawić się na rynku, jak...

Przetargi, 23 lutego 2005

G7 i DFF na short-liście przetargu Ozon Media, rozstrzygnięcie blisko

Agencje reklamowe G7 i DougFaberFamily (DFF) biorą udział w ostatnim etapie przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną projektu tygodnika spółki Ozon Media....

Przetargi, 26 stycznia 2005

Pięć agencji walczy o budżet projektu wydawniczego Ozon Media

Wydawnictwo Ozon Media, które przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowego projektu prasowego, zaprosiło pięć agencji reklamowych do udziału w...

Przetargi, 20 grudnia 2004

Wydawnictwo Ozon Media będzie szukało agencji reklamowej

Wydawnictwo Ozon Media, które w przyszłym roku chce wprowadzić na rynek tygodnik opiniotwórczy, zamierza na początku 2005 r. przeprowadzić przetarg...

Przetargi, 16 grudnia 2004

Ozon Media zaprosił cztery domy mediowe do przetargu

Wydawnictwo Ozon Media, które w przyszłym roku zamierza wprowadzić na rynek tygodnik opiniotwórczy, zaprosiło cztery domy mediowe do przetargu na...

Kraj, 13 grudnia 2004

Agnieszka Kamola i Małgorzata Nocuń w Ozon Media

Ozon Media, wydawnictwo pracujące nad projektem nowego tygodnika opinii, rozbudowuje dział marketingu. Dyrektorem działu została Agnieszka Kamola, która wcześniej była...

Kraj, 13 października 2004

Jean-Francois Kahn będzie doradzał Ozon Media

Jean-Francois Kahn będzie doradcą wydawnictwa Ozon Media, które pracuje nad projektem nowego tygodnika opinii. Kahn obecnie jest dyrektorem wydawniczym francuskiego...

Kraj, 19 sierpnia 2004

Ozon Media może zadebiutować z nowym tygodnikiem opinii jeszcze w tym roku

Firma Ozon Media, która pracuje nad projektem nowego tygodnika opinii, nie wyklucza debiutu pisma jeszcze w tym roku. Jak powiedział...

Kraj, 13 lipca 2004

Marcin Rotkiewicz z "Polityki" został zastępcą naczelnego "Forum"

Marcin Rotkiewicz został jednym z dwóch zastępców redaktora naczelnego tygodnika "Forum" (Spółdzielnia Pracy "Polityka") po odejściu z tego stanowiska Dariusza...

Kraj, 23 czerwca 2004

Ozon Media, którego prezesem jest Dybczyński, wyda nowy tygodnik opinii

Nowo powstała spółka Ozon Media w ciągu kilku miesięcy wprowadzi na rynek nowy tygodnik opinii. Prezesem firmy jest Jan Dybczyński,...