M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "P&G (firma)"

Zagranica, 9 grudnia 2015

P&G w St. Zjednoczonych przekazuje większość mediowego budżetu do Omnicomu

Procter & Gamble rozstrzygnął w St. Zjednoczonych rozpoczęty w maju br. przetarg na zakup i planowanie mediów. Większość swojego szacowanego na 2,66 mld dol. budżetu powierzy Omnicom Media Group.

Kraj, 9 grudnia 2015

Otylia Jędrzejczak ambasadorką olimpijskiej akcji organizowanej we współpracy z P&G

Rusza akcja na rzecz "Polskich Nadziei Olimpijskich", w którą włączają się duże marki.

Kraj, 3 grudnia 2015

Małgorzata Słychań dołącza do Havas Sports & Entertainment

Zajmie stanowisko project managera.

Kraj, 24 listopada 2015

Maria Sylka przechodzi do Value Media

Do tej pory pracowała w SMG.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Przetargi, 21 października 2015

Nairobia wygrała przetarg Samsunga

Agencja zrealizuje kampanię pralek Samsung Eco Bubble.

Kraj, 14 października 2015

Anna Lewandowska ambasadorką kampanii Gillette

Startuje polska odsłona kampanii marki z portfolio P&G przeciwko stereotypizacji kobiet.

Zagranica, 13 października 2015

Gilette w duchu Bonda

Startuje filmowa kampania marki P&G.

Zagranica, 14 września 2015

Isaiah Mustafa i Terry Crews w jednym spocie dla Old Spice

Wystartowała kolejna kampania dla marki z portfela P&G.

Zagranica, 4 sierpnia 2015

P&G redukuje liczbę agencji o 40 proc.

Działania mają przynieść oszczędności rzędu 300 mln dolarów.

Zagranica, 27 lipca 2015

Keds i Taylor Swift zaczynają obchody 100-lecia marki

Marka obuwia startuje z działaniami promocyjnymi w USA.

Zagranica, 13 lipca 2015

P&G sprzedaje Coty 43 swoje marki z segmentu beauty

W ręce Coty przejdą m.in. Max Factor i Wella - wartość transakcji szacowana jest na 12,5 mld dolarów.

Kraj, 1 lipca 2015

Branża kreatywna i marketingowa podpisały manifest "Marka dla Polski"

Podczas Forum Brandingu ThinkTank zaapelowano o poświęcenie szczególnej uwagi marce Polska.

Zagranica, 24 czerwca 2015

Wysyłkowa sprzedaż maszynek odbiera coraz więcej Gillette

W USA w ciągu roku wartość sprzedaży maszynek do golenia w subskrypcji online wzrosła dwukrotnie.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Zagranica, 19 maja 2015

P&G szykuje przetarg mediowy w USA

Do wygrania jest budżet warty 2,6 mld dolarów.

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Kraj, 6 maja 2015

Luis Tauffer nowym executive creative directorem Young & Rubicam w Polsce

Radosław Kotapka prawdopodobnie rozstaje się z agencją.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Hubert Kowalczyk został head of IA/UX w Edge Technology

Poprzednio związany był z Isobar Poland.

Kraj, 13 marca 2015

Provident pierwszą firmą finansową w Radzie Reklamy

Firma wyszła z propozycją wypracowania zasad, według których powinny być tworzone reklamy branży finansowej.

Kraj, 20 stycznia 2015

P&G zrealizował projekt ambasadorski dla Blend-a-med Pro-Expert

Pastę do przetestowania otrzymało 2 tys. osób.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Francja: ponad 950 mln euro łącznej kary dla 13 potentatów FMCG

Francuskie instytucje ds. zwalczania nieuczciwej konkurencji ukarały takich potentatów jak P&G, Unilever, Henkel, L’Oreal czy Gillette, karami na łączną kwotę 950 mln euro, za stosowanie nieuczciwych praktyk handlowych w latach 2003-2006.

Zagranica, 16 grudnia 2014

P&G z wielką kampanią edukacyjną

Firma wystartowała z rozległą kampanią mającą uwrażliwiać na stosowanie detergentów w formie kapsułek w obecności dzieci.

Zagranica, 15 grudnia 2014

Były prezes P&G zatrudniony przez Johnson & Johnson

Jorge Mesquita na nowym stanowisku.

Kraj, 11 grudnia 2014

P&G wykorzystuje społeczność ambasadorek do testowania Aussie

Nowa marka z portfolio marketera wspierana akcją rekomendacyjną.

Kraj, 9 grudnia 2014

Premiera spotu Old Spice "Dad Song" [wideo]

Po raz pierwszy film marki P&G debiutuje na kilku rynkach jednocześnie.

Zagranica, 14 listopada 2014

Warren Buffett za 4,7 mld dol. przejął od P&G markę Duracell

Finalizacja transakcji ma nastąpić w drugiej połowie przyszłego roku. Koncern Procter & Gamble zapłatę otrzyma w akcjach firmy Berkshire Hathaway Inc., będącej jednym z pięciu największych udziałowców P&G. Właścicielem i prezesem Berkshire jest Warren Buffet.

Kraj, 13 listopada 2014

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Pięć nowych osób w agencji.

Zagranica, 5 listopada 2014

Coca-Cola budżet mediowy w Meksyku powierza MediaComowi

Wartość budżetu szacowna jest na 100 mln dol.

Zagranica, 6 października 2014

Duracell pomoże ofiarom huraganów w USA

Projekt opiera się na insighcie dotyczącym potrzeby posiadania awaryjnych źródeł zasilania podczas klęsk żywiołowych.

Kraj, 16 września 2014

Facebook powołał EMEA Client Council

Do forum wymiany doświadczeń przystępują m.in. BMW, Nestlé i P&G.

Zagranica, 19 sierpnia 2014

Czy P&G sprzeda markę Ivory?

Analitycy zastanawiają się, których brandów koncern może się pozbyć.

Zagranica, 5 sierpnia 2014

P&G zredukuje sto marek

Gigant FMCG pracuje nad maksymalnym zmniejszeniem kosztów i przyspieszeniem wzrostów.

Zagranica, 31 lipca 2014

Unilever ogłasza globalny przetarg cyfrowy

Marketer nie ujawnia, jakich marek dotyczy przetarg.

Kraj, 15 lipca 2014

TVP zarobiła na brazylijskim mundialu 153,8 mln zł

Finałowy mecz przyciągnął 10,5 mln Polaków.

Zagranica, 23 czerwca 2014

Pantene oducza kobiety przepraszania

Marka P&G ruszyła z kampanią "Sorry Not Sorry".

Zagranica, 28 maja 2014

Były CMO L'Oreala dołącza do zespołu Google

Marc Speichert dołączy do zespołu obsługującego kluczowych klientów globalnych.

Kraj, 6 maja 2014

Wojciech Kowalik i Maciej Kozina przeszli do Isobar Poland

Nowy team concept creatives w agencji.

Kraj, 6 maja 2014

P&G pozwoli przetestować szczoteczki Oral-B

Marketer przekonuje o wyższości szczoteczek elektrycznych nad manualnymi.

Zagranica, 25 marca 2014

P&G rozpoczyna sprzedaż online w Niemczech

Gigant FMCG testuje nowy kanał.

Kraj, 21 marca 2014

Awanse i nowe osoby w Garden of Words

Trzy osoby dołączają do zespołu, dwie awansują.

Kraj, 11 marca 2014

Marta Urbańczyk przeszła z P&G do Unilevera

Do działu badawczego Unilevera dołączył specjalista z konkurencyjnego koncernu.

Zagranica, 5 marca 2014

Jessica Alba globalną ambasadorką marki Braun

Aktorka i modelka będzie promowała New Beauty.

Kraj, 25 lutego 2014

Hypermedia międzynarodowym hubem Dentsu Aegis Network

Po akwizycji grupy Socializer i rebrandingu rośnie znaczenie Hypermedia jako centrum produkcyjnego Isobaru.

Zagranica, 24 lutego 2014

P&G zaprezentuje pierwszą interaktywną szczoteczkę

Urządzenie będzie się łączyło ze smartfonem.

Kraj, 20 lutego 2014

Saatchi & Saatchi Warszawa agencją regionalną w Europie Środkowej

Agencja staje się regionalnym hubem i jednym z globalnych hubów digitalowych.

Kraj, 4 lutego 2014

Messi ambasadorem Gillette

Marka rozpoczyna kampanię "Inner Steel".

Kraj, 29 stycznia 2014

P&G wystartował z projektem Duracell Power Coach

Konsumenci mają szansę przy wsparciu marki na realizację swoich ambitnych przedsięwzięć.

Kraj, 24 stycznia 2014

Andrzej Skibniewski international account directorem w MediaComie

Zespół obsługujący GlaxoSmithKline ma nowego szefa w regionie CEE.