M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "P&G (firma)"

Zagranica, 18 grudnia 2017

Pampers rusza z nową kampanią w UK

Marka P&G dziękuje położnym za pracę. Takie przesłanie kampanii to efekt badań Royal College of Midwives.

Kraj, 13 grudnia 2017

Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

Kraj, 3 listopada 2017

Teresa Szabłowska w Saatchi IS

Wcześniej pracowała w Syzygy Warsaw.

Zagranica, 20 października 2017

Unilever ogłasza słabsze wyniki kwartalne

Przychody ze sprzedaży w III kwartale wzrosły tylko o 2,6 proc., do 13,2 mld euro, głównie dzięki podwyżkom cen.

Kraj, 26 września 2017

Marka Hotpoint we wspólnej promocji z Fairy

Do wybranych modeli zmywarek dołączane będą produkty z portfolio brandu P&G.

Kraj, 12 września 2017

Zenith: rynek reklamy w Polsce wzrośnie w br. o 2,1 proc., do ponad 7 mld zł netto

Wzrost napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

Always wraca z kampanią #LikeAGirl

W nowej odsłonie kampanii marka Procter & Gamble dodaje otuchy dojrzewającym dziewczynkom.

Zagranica, 27 lipca 2017

W Stanach P&G startuje z rozległą kampanią przeciwko przejawom rasizmu

Za kreację odpowiada BBDO New York.

Kraj, 24 lipca 2017

MediaCom i P&G mają najwięcej nominacji w M&M Global Awards

Na krótkiej liście nie ma ani jednej agencji z Polski.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Zagranica, 31 maja 2017

Marketerzy niezadowoleni z widoczności ekspozytorów w sklepach

Z badań przeprowadzonych na rynku amerykańskim wynika, że czas ekspozycji w sklepach nie sięga nawet połowy założeń z harmonogramów.

Zagranica, 24 maja 2017

P&G konsoliduje brytyjski budżet mediowy w Publicis Media

Zmiana wchodzi w życie od 1 lipca.

Zagranica, 4 kwietnia 2017

YouTube udostępni narzędzia bezpieczeństwa od niezależnych dostawców

Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.

Kraj, 7 marca 2017

Adam Zdeb został head of creation w Artegence

Będzie koordynować procesy kreatywne na rzecz kluczowych klientów agencji.

Zagranica, 6 marca 2017

Disney przed premierą "Pięknej i bestii" rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Promocja filmu z udziałem Emmy Watson odbywa się we współpracy z Unileverem, P&G i Sony.

Zagranica, 3 marca 2017

P&G startuje z kampanią o równości płci

Gigant FMCG przed Dniem Kobiet przypomina, że dom nie pyta o płeć tego, kto sprząta.

Zagranica, 15 lutego 2017

P&G znów redefiniuje czystość

Kapsułki do prania Ariel mają pomagać pokonywać strach przed pierwszym praniem.

Zagranica, 2 lutego 2017

P&G potwierdza ogłoszenie regionalnego przetargu mediowego

Przetarg obejmie obszar Wielkiej Brytanii, Irlandii i czterech rynków Europy Północnej.

Zagranica, 31 stycznia 2017

P&G gotowe z kampanią na Super Bowl dla Febreze

Grey New York walczy z przykrymi zapachami.

Zagranica, 27 stycznia 2017

Max Factor ogłasza globalny przetarg kreatywny

Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.

Kraj, 2 grudnia 2016

Aleksandra Boćwińska client service directorem w Cheil Poland

International account director z Interactive Solutions zmienia agencję.

Zagranica, 22 listopada 2016

P&G w ciągu trzech lat zredukował o połowę liczbę agencji

Gigant chce optymalizować działania marketingowe.

Kraj, 15 listopada 2016

Pracownicy fabryki po raz pierwszy w kampanii Pampers

P&G podkreśla, że pieluchy produkowane są w Polsce.

Kraj, 7 listopada 2016

Anna Rogalska odpowiada za Pepsi w PepsiCo

Nowe zadania dla marketing managera.

Kraj, 25 października 2016

EStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

We współpracy z eStoreMedia Nestle najpierw wspierało w obszarze e-commerce Purinę, teraz - Nespresso.

Kraj, 12 października 2016

Marek Kapuściński keynote speakerem na konferencji Shopper 3.0

Wieloletni prezes P&G w Polsce wystąpi na trzeciej edycji konferencji. Tematyką Shoppera 3.0 tym razem jest sprzedaż i komunikacja omnichannel. Konferencja już 27 października.

Zagranica, 6 października 2016

Coty finalizuje przejęcie działu Speciality Beauty Business od P&G

Camillo Pane oficjalnie obejmuje stanowisko CEO.

Kraj, 21 września 2016

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Kraj, 7 września 2016

Katarzyna Jezierska dyrektorem marketingu w GSK

Wcześniej była związana z PepsiCo i P&G.

Zagranica, 2 września 2016

CEO P&G otrzyma bonus 2,5 mln dol. za "transformation factor"

David Taylor razem dostanie za ub.r. 14,4 mld dol., mimo że P&G nie zrealizowało celów sprzedażowych.

Zagranica, 11 sierpnia 2016

P&G wybiórczo zrezygnuje z Facebooka

Największy reklamodawca na świecie, koncern Procter & Gamble, coraz częściej kwestionuje efektywność działań reklamowych Facebooka i zapowiada rezygnację z wybranych aktywności komunikacyjnych w tym serwisie.

Zagranica, 10 sierpnia 2016

P&G podpisało umowę sponsorską z Mumsnet

Marka Fairy non-Bio będzie aktywnie wspierać aplikację i otrzyma w zamian możliwość reklamy.

Kraj, 21 lipca 2016

Unilever przejmuje One Dollar Shave Club

Najbardziej znany klub oferujący produkty do golenia na zasadach subskrypcji zmienia właściciela.

Kraj, 12 lipca 2016

Marek Tomalak senior dyrektorem marketingu regionu Eastern Europe PepsiCo

Odpowiada za kategorie napojów gazowanych, sportowych i nowe platformy.

Kraj, 21 czerwca 2016

Robert Lewandowski przedłużył współpracę z Gillette

Piłkarska komunikacja obejmie linie produktów Fusion, Mach3 i Blue3.

Kraj, 20 czerwca 2016

Marek Kapuściński po 25 latach odejdzie z P&G

Współtwórca wielu sukcesów żegna się z firmą.

Zagranica, 15 czerwca 2016

P&G oraz Warner Bros. użyją po raz pierwszy Stories jako nowego formatu reklamowego w Snapchacie

Dwaj potentaci inwestują w nowe medium i chcą docierać do młodych użytkowników serwisu społecznościowego.

Zagranica, 7 czerwca 2016

Gillette przekonuje, że ojcowie są lepsi niż Google

Grey dla P&G z okazji Dnia Ojca.

Kraj, 23 maja 2016

Unilever wraca na rynek detergentów z marką Surf

Kampanię przygotowała agencja Lubię To - Linked by Isobar.

Zagranica, 29 kwietnia 2016

P&G w olimpijskim spocie akcentuje matczyną siłę

Wystartowała kolejna odsłona kampanii "Thank You, Mom".

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Zagranica, 23 lutego 2016

P&G prawdopodobnie przekaże skonsolidowany budżet Fairy do Publicisu

Publicis Worldwide prawdopodobnie przejmie całościową globalną obsługę Fairy.

Zagranica, 23 lutego 2016

Cięcia kosztów w P&G nie obejmą wydatków reklamowych

Gigant FMCG zapowiada dalsze cięcia kosztów - w ciągu najbliższych 5 lat ok. 10 mld dolarów.

Zagranica, 16 lutego 2016

Tide promował się w kontekście walentynek w nieoczywistej kampanii

Głównym bohaterem jest prezenter radiowy opowiadający o fatalnej miłości czekolady i ubrań.

Zagranica, 11 lutego 2016

Omnicom będzie miał trzecią globalną sieć mediową

To pośrednio efekt wygrania budżetu P&G w Ameryce Północnej.

Zagranica, 10 lutego 2016

Ojcowie jako nadworni fryzjerzy swoich córek

Rusza odsłona kampanii Pantene pod hasłem "Strong is beautiful".

Kraj, 28 stycznia 2016

Jordan w lutym wystartuje z kampanią szczoteczek

Marka dystrybuowana przez Cederroth Polska chce podkreślać, jak ważna jest częsta wymiana szczoteczki do zębów.

Zagranica, 15 stycznia 2016

P&G ogłasza przetarg na obsługę kreatywną marki Fairy

W rezultacie Publicis i Grey, dotychczas obsługujące markę, będą musiały zawalczyć w przetargu.

Zagranica, 14 stycznia 2016

MediaCom użyje nowej technologii, żeby sprawdzać reakcję na reklamy

Technologia pomiaru "zadowolenia" z oglądanych treści ma pomóc lepiej targetować reklamy.

Kraj, 8 stycznia 2016

Alicja Kseń w Chimney Poland

Producentka dołącza do zespołu studia.