M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "P&G (firma)"

Kraj, 2 grudnia 2016

Aleksandra Boćwińska client service directorem w Cheil Poland

International account director z Interactive Solutions zmienia agencję.

Zagranica, 22 listopada 2016

P&G w ciągu trzech lat zredukował o połowę liczbę agencji

Gigant chce optymalizować działania marketingowe.

Kraj, 15 listopada 2016

Pracownicy fabryki po raz pierwszy w kampanii Pampers

P&G podkreśla, że pieluchy produkowane są w Polsce.

Kraj, 7 listopada 2016

Anna Rogalska odpowiada za Pepsi w PepsiCo

Nowe zadania dla marketing managera.

Kraj, 25 października 2016

EStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

We współpracy z eStoreMedia Nestle najpierw wspierało w obszarze e-commerce Purinę, teraz - Nespresso.

Kraj, 12 października 2016

Marek Kapuściński keynote speakerem na konferencji Shopper 3.0

Wieloletni prezes P&G w Polsce wystąpi na trzeciej edycji konferencji. Tematyką Shoppera 3.0 tym razem jest sprzedaż i komunikacja omnichannel. Konferencja już 27 października.

Zagranica, 6 października 2016

Coty finalizuje przejęcie działu Speciality Beauty Business od P&G

Camillo Pane oficjalnie obejmuje stanowisko CEO.

Kraj, 21 września 2016

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Kraj, 7 września 2016

Katarzyna Jezierska dyrektorem marketingu w GSK

Wcześniej była związana z PepsiCo i P&G.

Zagranica, 2 września 2016

CEO P&G otrzyma bonus 2,5 mln dol. za "transformation factor"

David Taylor razem dostanie za ub.r. 14,4 mld dol., mimo że P&G nie zrealizowało celów sprzedażowych.

Zagranica, 11 sierpnia 2016

P&G wybiórczo zrezygnuje z Facebooka

Największy reklamodawca na świecie, koncern Procter & Gamble, coraz częściej kwestionuje efektywność działań reklamowych Facebooka i zapowiada rezygnację z wybranych aktywności komunikacyjnych w tym serwisie.

Zagranica, 10 sierpnia 2016

P&G podpisało umowę sponsorską z Mumsnet

Marka Fairy non-Bio będzie aktywnie wspierać aplikację i otrzyma w zamian możliwość reklamy.

Kraj, 21 lipca 2016

Unilever przejmuje One Dollar Shave Club

Najbardziej znany klub oferujący produkty do golenia na zasadach subskrypcji zmienia właściciela.

Kraj, 12 lipca 2016

Marek Tomalak senior dyrektorem marketingu regionu Eastern Europe PepsiCo

Odpowiada za kategorie napojów gazowanych, sportowych i nowe platformy.

Kraj, 21 czerwca 2016

Robert Lewandowski przedłużył współpracę z Gillette

Piłkarska komunikacja obejmie linie produktów Fusion, Mach3 i Blue3.

Kraj, 20 czerwca 2016

Marek Kapuściński po 25 latach odejdzie z P&G

Współtwórca wielu sukcesów żegna się z firmą.

Zagranica, 15 czerwca 2016

P&G oraz Warner Bros. użyją po raz pierwszy Stories jako nowego formatu reklamowego w Snapchacie

Dwaj potentaci inwestują w nowe medium i chcą docierać do młodych użytkowników serwisu społecznościowego.

Zagranica, 7 czerwca 2016

Gillette przekonuje, że ojcowie są lepsi niż Google

Grey dla P&G z okazji Dnia Ojca.

Kraj, 23 maja 2016

Unilever wraca na rynek detergentów z marką Surf

Kampanię przygotowała agencja Lubię To - Linked by Isobar.

Zagranica, 29 kwietnia 2016

P&G w olimpijskim spocie akcentuje matczyną siłę

Wystartowała kolejna odsłona kampanii "Thank You, Mom".

Zagranica, 24 lutego 2016

Wlk. Brytania: telewizja wciąż cieszy się rekordowym zainteresowaniem reklamodawców

Według agencji badawczej Thinkbox wydatki na reklamę telewizyjną w ubiegłym roku przekroczyły 5 mld funtów.

Zagranica, 23 lutego 2016

P&G prawdopodobnie przekaże skonsolidowany budżet Fairy do Publicisu

Publicis Worldwide prawdopodobnie przejmie całościową globalną obsługę Fairy.

Zagranica, 23 lutego 2016

Cięcia kosztów w P&G nie obejmą wydatków reklamowych

Gigant FMCG zapowiada dalsze cięcia kosztów - w ciągu najbliższych 5 lat ok. 10 mld dolarów.

Zagranica, 16 lutego 2016

Tide promował się w kontekście walentynek w nieoczywistej kampanii

Głównym bohaterem jest prezenter radiowy opowiadający o fatalnej miłości czekolady i ubrań.

Zagranica, 11 lutego 2016

Omnicom będzie miał trzecią globalną sieć mediową

To pośrednio efekt wygrania budżetu P&G w Ameryce Północnej.

Zagranica, 10 lutego 2016

Ojcowie jako nadworni fryzjerzy swoich córek

Rusza odsłona kampanii Pantene pod hasłem "Strong is beautiful".

Kraj, 28 stycznia 2016

Jordan w lutym wystartuje z kampanią szczoteczek

Marka dystrybuowana przez Cederroth Polska chce podkreślać, jak ważna jest częsta wymiana szczoteczki do zębów.

Zagranica, 15 stycznia 2016

P&G ogłasza przetarg na obsługę kreatywną marki Fairy

W rezultacie Publicis i Grey, dotychczas obsługujące markę, będą musiały zawalczyć w przetargu.

Zagranica, 14 stycznia 2016

MediaCom użyje nowej technologii, żeby sprawdzać reakcję na reklamy

Technologia pomiaru "zadowolenia" z oglądanych treści ma pomóc lepiej targetować reklamy.

Kraj, 8 stycznia 2016

Alicja Kseń w Chimney Poland

Producentka dołącza do zespołu studia.

Zagranica, 8 stycznia 2016

USA zakazuje sprzedaży produktów z mikrogranulkami

Produkty kosmetyczne zawierające mikrogranulki (jak żele pod prysznic i peelingi) będą musiały być wycofane z rynku - zdecydował jako pierwszy stan Illinois.

Zagranica, 9 grudnia 2015

P&G w St. Zjednoczonych przekazuje większość mediowego budżetu do Omnicomu

Procter & Gamble rozstrzygnął w St. Zjednoczonych rozpoczęty w maju br. przetarg na zakup i planowanie mediów. Większość swojego szacowanego na 2,66 mld dol. budżetu powierzy Omnicom Media Group.

Kraj, 9 grudnia 2015

Otylia Jędrzejczak ambasadorką olimpijskiej akcji organizowanej we współpracy z P&G

Rusza akcja na rzecz "Polskich Nadziei Olimpijskich", w którą włączają się duże marki.

Kraj, 3 grudnia 2015

Małgorzata Słychań dołącza do Havas Sports & Entertainment

Zajmie stanowisko project managera.

Kraj, 24 listopada 2015

Maria Sylka przechodzi do Value Media

Do tej pory pracowała w SMG.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Przetargi, 21 października 2015

Nairobia wygrała przetarg Samsunga

Agencja zrealizuje kampanię pralek Samsung Eco Bubble.

Kraj, 14 października 2015

Anna Lewandowska ambasadorką kampanii Gillette

Startuje polska odsłona kampanii marki z portfolio P&G przeciwko stereotypizacji kobiet.

Zagranica, 13 października 2015

Gilette w duchu Bonda

Startuje filmowa kampania marki P&G.

Zagranica, 14 września 2015

Isaiah Mustafa i Terry Crews w jednym spocie dla Old Spice

Wystartowała kolejna kampania dla marki z portfela P&G.

Zagranica, 4 sierpnia 2015

P&G redukuje liczbę agencji o 40 proc.

Działania mają przynieść oszczędności rzędu 300 mln dolarów.

Zagranica, 27 lipca 2015

Keds i Taylor Swift zaczynają obchody 100-lecia marki

Marka obuwia startuje z działaniami promocyjnymi w USA.

Zagranica, 13 lipca 2015

P&G sprzedaje Coty 43 swoje marki z segmentu beauty

W ręce Coty przejdą m.in. Max Factor i Wella - wartość transakcji szacowana jest na 12,5 mld dolarów.

Kraj, 1 lipca 2015

Branża kreatywna i marketingowa podpisały manifest "Marka dla Polski"

Podczas Forum Brandingu ThinkTank zaapelowano o poświęcenie szczególnej uwagi marce Polska.

Zagranica, 24 czerwca 2015

Wysyłkowa sprzedaż maszynek odbiera coraz więcej Gillette

W USA w ciągu roku wartość sprzedaży maszynek do golenia w subskrypcji online wzrosła dwukrotnie.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Zagranica, 19 maja 2015

P&G szykuje przetarg mediowy w USA

Do wygrania jest budżet warty 2,6 mld dolarów.

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Kraj, 6 maja 2015

Luis Tauffer nowym executive creative directorem Young & Rubicam w Polsce

Radosław Kotapka prawdopodobnie rozstaje się z agencją.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.