M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "P&G (firma)"

Kraj, 26 lipca 2018

Anna Lewandowska reklamuje nowy wariant Head & Shoulders

Wystartowała kolejna kampania marki z portfolio P&G.

Zagranica, 17 lipca 2018

CMO P&G podkreśla konieczność walki ze stereotypami wieku

Marc Pritchard przekonuje o konieczności zaprzestania dyskredytowania ze względu na wiek - również w reklamie.

Kraj, 10 lipca 2018

Anna Starmach ambasadorką marki Vizir

Marka z portfolio P&G po 14 latach kończy współpracę z Zygmuntem Chajzerem.

Kraj, 6 lipca 2018

Nielsen: rynek reklamy TV w I półroczu przekroczył 14 mld zł

Najwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.

Zagranica, 4 lipca 2018

Hubble pomoże sprzedawać produkty Colgate

Colgate-Palmolive jest bliski zakupu mniejszościowego udziału w internetowym start-upie.

Kraj, 27 czerwca 2018

MediaCom dla nowej pasty Oral-B

Wprowadzenie na rynek Oral-B Professional Pro-Odbudowa Dziąseł i Szkliwa wspiera przygotowana przez P&G kampania w TV, internecie i prasie.

Zagranica, 22 czerwca 2018

Craig Buchholz szefem komunikacji P&G

Chief communications officer to nowe stanowisko związane z reorganizacją koncernu.

Kraj, 18 czerwca 2018

Marka Lenor wspiera Bayern Monachium

Marka z portfolio P&G pomaga w piłkarskim kibicowaniu.

Zagranica, 23 kwietnia 2018

P&G przejmuje dział leków OTC niemieckiego Mercka

Transakcja warta 4,2 mld dol. poszerzy asortyment koncernu z Cincinatti o witaminy i suplementy diety.

Kraj, 12 kwietnia 2018

Ariel relaunchuje swoje kapsułki do prania

Marka z portfolio P&G podkreśla ekonomiczność i bezpieczeństwo tkanin.

Zagranica, 11 kwietnia 2018

P&G zaprezentuje trzy nowe modele współpracy z agencjami

Marketer szuka efektywności i postawił na eksperyment.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Kraj, 15 marca 2018

Saatchi & Saatchi IS wspólnie z P&G przygotowało Accessibility Project [wideo]

Pierwotnym celem projektu była zmiana funkcjonalności karty produktowej Ambi Pur.

Zagranica, 14 marca 2018

Ariel z największą kampanią od dekady

Marka z portfolio P&G znów chce wyraźnie zaistnieć na rynku prania w Wielkiej Brytanii.

Przetargi, 6 marca 2018

Kimberly-Clark chce zreorganizować roster agencyjny

Ruszył globalny przetarg. Wiodące agencje tego klienta to Ogilvy i JWT.

Zagranica, 2 marca 2018

Byli marketerzy Unilevera chcą wstrząsnąć brytyjskim rynkiem środków do prania

Pracownicy Unilevera we współpracy z inkubatorem przedsiębiorczości Broody wpadli na pomysł, żeby dostarczał kapsułki do prania bezpośrednio do domów konsumentów - do ich skrzynek pocztowych.

Zagranica, 28 lutego 2018

P&G się odchudza

Gigant FMCG o kolejne 400 mln dol. obniży koszty produkcji kampanii marketingowych.

Kraj, 15 lutego 2018

Z New Age Media do "Vogue'a"

Dominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy "Vogue'a".

Zagranica, 12 lutego 2018

Wielcy reklamodawcy wydadzą mniej na zimowe igrzyska olimpijskie

Stacja NBC mówi o rekordowej sprzedaży reklam związanych z igrzyskami, ale szacuje się, że GM, AT&T i P&G wydadzą mniej niż w 2014 r.

Zagranica, 26 stycznia 2018

Nowy dyrektor ds. sprzedaży w Marsie

Wieloletnia szefowa marketingu Premier Foods na czele sprzedaży giganta FMCG w Wielkiej Brytanii.

Przetargi, 3 stycznia 2018

RECMA: osiem największych przetargów stanowiło 37 proc. globalnych budżetów

Domy mediowe zmieniły m.in. firmy AB InBev czy PSA.

Zagranica, 18 grudnia 2017

Pampers rusza z nową kampanią w UK

Marka P&G dziękuje położnym za pracę. Takie przesłanie kampanii to efekt badań Royal College of Midwives.

Kraj, 13 grudnia 2017

Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

Kraj, 3 listopada 2017

Teresa Szabłowska w Saatchi IS

Wcześniej pracowała w Syzygy Warsaw.

Zagranica, 20 października 2017

Unilever ogłasza słabsze wyniki kwartalne

Przychody ze sprzedaży w III kwartale wzrosły tylko o 2,6 proc., do 13,2 mld euro, głównie dzięki podwyżkom cen.

Kraj, 26 września 2017

Marka Hotpoint we wspólnej promocji z Fairy

Do wybranych modeli zmywarek dołączane będą produkty z portfolio brandu P&G.

Kraj, 12 września 2017

Zenith: rynek reklamy w Polsce wzrośnie w br. o 2,1 proc., do ponad 7 mld zł netto

Wzrost napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

Always wraca z kampanią #LikeAGirl

W nowej odsłonie kampanii marka Procter & Gamble dodaje otuchy dojrzewającym dziewczynkom.

Zagranica, 27 lipca 2017

W Stanach P&G startuje z rozległą kampanią przeciwko przejawom rasizmu

Za kreację odpowiada BBDO New York.

Kraj, 24 lipca 2017

MediaCom i P&G mają najwięcej nominacji w M&M Global Awards

Na krótkiej liście nie ma ani jednej agencji z Polski.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Zagranica, 31 maja 2017

Marketerzy niezadowoleni z widoczności ekspozytorów w sklepach

Z badań przeprowadzonych na rynku amerykańskim wynika, że czas ekspozycji w sklepach nie sięga nawet połowy założeń z harmonogramów.

Zagranica, 24 maja 2017

P&G konsoliduje brytyjski budżet mediowy w Publicis Media

Zmiana wchodzi w życie od 1 lipca.

Zagranica, 4 kwietnia 2017

YouTube udostępni narzędzia bezpieczeństwa od niezależnych dostawców

Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.

Kraj, 7 marca 2017

Adam Zdeb został head of creation w Artegence

Będzie koordynować procesy kreatywne na rzecz kluczowych klientów agencji.

Zagranica, 6 marca 2017

Disney przed premierą "Pięknej i bestii" rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Promocja filmu z udziałem Emmy Watson odbywa się we współpracy z Unileverem, P&G i Sony.

Zagranica, 3 marca 2017

P&G startuje z kampanią o równości płci

Gigant FMCG przed Dniem Kobiet przypomina, że dom nie pyta o płeć tego, kto sprząta.

Zagranica, 15 lutego 2017

P&G znów redefiniuje czystość

Kapsułki do prania Ariel mają pomagać pokonywać strach przed pierwszym praniem.

Zagranica, 2 lutego 2017

P&G potwierdza ogłoszenie regionalnego przetargu mediowego

Przetarg obejmie obszar Wielkiej Brytanii, Irlandii i czterech rynków Europy Północnej.

Zagranica, 31 stycznia 2017

P&G gotowe z kampanią na Super Bowl dla Febreze

Grey New York walczy z przykrymi zapachami.

Zagranica, 27 stycznia 2017

Max Factor ogłasza globalny przetarg kreatywny

Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.

Kraj, 2 grudnia 2016

Aleksandra Boćwińska client service directorem w Cheil Poland

International account director z Interactive Solutions zmienia agencję.

Zagranica, 22 listopada 2016

P&G w ciągu trzech lat zredukował o połowę liczbę agencji

Gigant chce optymalizować działania marketingowe.

Kraj, 15 listopada 2016

Pracownicy fabryki po raz pierwszy w kampanii Pampers

P&G podkreśla, że pieluchy produkowane są w Polsce.

Kraj, 7 listopada 2016

Anna Rogalska odpowiada za Pepsi w PepsiCo

Nowe zadania dla marketing managera.

Kraj, 25 października 2016

EStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

We współpracy z eStoreMedia Nestle najpierw wspierało w obszarze e-commerce Purinę, teraz - Nespresso.

Kraj, 12 października 2016

Marek Kapuściński keynote speakerem na konferencji Shopper 3.0

Wieloletni prezes P&G w Polsce wystąpi na trzeciej edycji konferencji. Tematyką Shoppera 3.0 tym razem jest sprzedaż i komunikacja omnichannel. Konferencja już 27 października.

Zagranica, 6 października 2016

Coty finalizuje przejęcie działu Speciality Beauty Business od P&G

Camillo Pane oficjalnie obejmuje stanowisko CEO.

Kraj, 21 września 2016

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Kraj, 7 września 2016

Katarzyna Jezierska dyrektorem marketingu w GSK

Wcześniej była związana z PepsiCo i P&G.