M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "P&G (firma)"

Zagranica, 23 kwietnia 2018

P&G przejmuje dział leków OTC niemieckiego Mercka

Transakcja warta 4,2 mld dol. poszerzy asortyment koncernu z Cincinatti o witaminy i suplementy diety.

Kraj, 12 kwietnia 2018

Ariel relaunchuje swoje kapsułki do prania

Marka z portfolio P&G podkreśla ekonomiczność i bezpieczeństwo tkanin.

Zagranica, 11 kwietnia 2018

P&G zaprezentuje trzy nowe modele współpracy z agencjami

Marketer szuka efektywności i postawił na eksperyment.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Kraj, 15 marca 2018

Saatchi & Saatchi IS wspólnie z P&G przygotowało Accessibility Project [wideo]

Pierwotnym celem projektu była zmiana funkcjonalności karty produktowej Ambi Pur.

Zagranica, 14 marca 2018

Ariel z największą kampanią od dekady

Marka z portfolio P&G znów chce wyraźnie zaistnieć na rynku prania w Wielkiej Brytanii.

Przetargi, 6 marca 2018

Kimberly-Clark chce zreorganizować roster agencyjny

Ruszył globalny przetarg. Wiodące agencje tego klienta to Ogilvy i JWT.

Zagranica, 2 marca 2018

Byli marketerzy Unilevera chcą wstrząsnąć brytyjskim rynkiem środków do prania

Pracownicy Unilevera we współpracy z inkubatorem przedsiębiorczości Broody wpadli na pomysł, żeby dostarczał kapsułki do prania bezpośrednio do domów konsumentów - do ich skrzynek pocztowych.

Zagranica, 28 lutego 2018

P&G się odchudza

Gigant FMCG o kolejne 400 mln dol. obniży koszty produkcji kampanii marketingowych.

Kraj, 15 lutego 2018

Z New Age Media do "Vogue'a"

Dominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy "Vogue'a".

Zagranica, 12 lutego 2018

Wielcy reklamodawcy wydadzą mniej na zimowe igrzyska olimpijskie

Stacja NBC mówi o rekordowej sprzedaży reklam związanych z igrzyskami, ale szacuje się, że GM, AT&T i P&G wydadzą mniej niż w 2014 r.

Zagranica, 26 stycznia 2018

Nowy dyrektor ds. sprzedaży w Marsie

Wieloletnia szefowa marketingu Premier Foods na czele sprzedaży giganta FMCG w Wielkiej Brytanii.

Przetargi, 3 stycznia 2018

RECMA: osiem największych przetargów stanowiło 37 proc. globalnych budżetów

Domy mediowe zmieniły m.in. firmy AB InBev czy PSA.

Zagranica, 18 grudnia 2017

Pampers rusza z nową kampanią w UK

Marka P&G dziękuje położnym za pracę. Takie przesłanie kampanii to efekt badań Royal College of Midwives.

Kraj, 13 grudnia 2017

Maciej Kot polskim ambasadorem kampanii P&G "Dziękuję ci, mamo"

Gigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.

Kraj, 3 listopada 2017

Teresa Szabłowska w Saatchi IS

Wcześniej pracowała w Syzygy Warsaw.

Zagranica, 20 października 2017

Unilever ogłasza słabsze wyniki kwartalne

Przychody ze sprzedaży w III kwartale wzrosły tylko o 2,6 proc., do 13,2 mld euro, głównie dzięki podwyżkom cen.

Kraj, 26 września 2017

Marka Hotpoint we wspólnej promocji z Fairy

Do wybranych modeli zmywarek dołączane będą produkty z portfolio brandu P&G.

Kraj, 12 września 2017

Zenith: rynek reklamy w Polsce wzrośnie w br. o 2,1 proc., do ponad 7 mld zł netto

Wzrost napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

Always wraca z kampanią #LikeAGirl

W nowej odsłonie kampanii marka Procter & Gamble dodaje otuchy dojrzewającym dziewczynkom.

Zagranica, 27 lipca 2017

W Stanach P&G startuje z rozległą kampanią przeciwko przejawom rasizmu

Za kreację odpowiada BBDO New York.

Kraj, 24 lipca 2017

MediaCom i P&G mają najwięcej nominacji w M&M Global Awards

Na krótkiej liście nie ma ani jednej agencji z Polski.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Zagranica, 31 maja 2017

Marketerzy niezadowoleni z widoczności ekspozytorów w sklepach

Z badań przeprowadzonych na rynku amerykańskim wynika, że czas ekspozycji w sklepach nie sięga nawet połowy założeń z harmonogramów.

Zagranica, 24 maja 2017

P&G konsoliduje brytyjski budżet mediowy w Publicis Media

Zmiana wchodzi w życie od 1 lipca.

Zagranica, 4 kwietnia 2017

YouTube udostępni narzędzia bezpieczeństwa od niezależnych dostawców

Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.

Kraj, 7 marca 2017

Adam Zdeb został head of creation w Artegence

Będzie koordynować procesy kreatywne na rzecz kluczowych klientów agencji.

Zagranica, 6 marca 2017

Disney przed premierą "Pięknej i bestii" rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Promocja filmu z udziałem Emmy Watson odbywa się we współpracy z Unileverem, P&G i Sony.

Zagranica, 3 marca 2017

P&G startuje z kampanią o równości płci

Gigant FMCG przed Dniem Kobiet przypomina, że dom nie pyta o płeć tego, kto sprząta.

Zagranica, 15 lutego 2017

P&G znów redefiniuje czystość

Kapsułki do prania Ariel mają pomagać pokonywać strach przed pierwszym praniem.

Zagranica, 2 lutego 2017

P&G potwierdza ogłoszenie regionalnego przetargu mediowego

Przetarg obejmie obszar Wielkiej Brytanii, Irlandii i czterech rynków Europy Północnej.

Zagranica, 31 stycznia 2017

P&G gotowe z kampanią na Super Bowl dla Febreze

Grey New York walczy z przykrymi zapachami.

Zagranica, 27 stycznia 2017

Max Factor ogłasza globalny przetarg kreatywny

Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.

Kraj, 2 grudnia 2016

Aleksandra Boćwińska client service directorem w Cheil Poland

International account director z Interactive Solutions zmienia agencję.

Zagranica, 22 listopada 2016

P&G w ciągu trzech lat zredukował o połowę liczbę agencji

Gigant chce optymalizować działania marketingowe.

Kraj, 15 listopada 2016

Pracownicy fabryki po raz pierwszy w kampanii Pampers

P&G podkreśla, że pieluchy produkowane są w Polsce.

Kraj, 7 listopada 2016

Anna Rogalska odpowiada za Pepsi w PepsiCo

Nowe zadania dla marketing managera.

Kraj, 25 października 2016

EStoreMedia poszerza współpracę z grupą Nestle

We współpracy z eStoreMedia Nestle najpierw wspierało w obszarze e-commerce Purinę, teraz - Nespresso.

Kraj, 12 października 2016

Marek Kapuściński keynote speakerem na konferencji Shopper 3.0

Wieloletni prezes P&G w Polsce wystąpi na trzeciej edycji konferencji. Tematyką Shoppera 3.0 tym razem jest sprzedaż i komunikacja omnichannel. Konferencja już 27 października.

Zagranica, 6 października 2016

Coty finalizuje przejęcie działu Speciality Beauty Business od P&G

Camillo Pane oficjalnie obejmuje stanowisko CEO.

Kraj, 21 września 2016

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Kraj, 7 września 2016

Katarzyna Jezierska dyrektorem marketingu w GSK

Wcześniej była związana z PepsiCo i P&G.

Zagranica, 2 września 2016

CEO P&G otrzyma bonus 2,5 mln dol. za "transformation factor"

David Taylor razem dostanie za ub.r. 14,4 mld dol., mimo że P&G nie zrealizowało celów sprzedażowych.

Zagranica, 11 sierpnia 2016

P&G wybiórczo zrezygnuje z Facebooka

Największy reklamodawca na świecie, koncern Procter & Gamble, coraz częściej kwestionuje efektywność działań reklamowych Facebooka i zapowiada rezygnację z wybranych aktywności komunikacyjnych w tym serwisie.

Zagranica, 10 sierpnia 2016

P&G podpisało umowę sponsorską z Mumsnet

Marka Fairy non-Bio będzie aktywnie wspierać aplikację i otrzyma w zamian możliwość reklamy.

Kraj, 21 lipca 2016

Unilever przejmuje One Dollar Shave Club

Najbardziej znany klub oferujący produkty do golenia na zasadach subskrypcji zmienia właściciela.

Kraj, 12 lipca 2016

Marek Tomalak senior dyrektorem marketingu regionu Eastern Europe PepsiCo

Odpowiada za kategorie napojów gazowanych, sportowych i nowe platformy.

Kraj, 21 czerwca 2016

Robert Lewandowski przedłużył współpracę z Gillette

Piłkarska komunikacja obejmie linie produktów Fusion, Mach3 i Blue3.

Kraj, 20 czerwca 2016

Marek Kapuściński po 25 latach odejdzie z P&G

Współtwórca wielu sukcesów żegna się z firmą.

Zagranica, 15 czerwca 2016

P&G oraz Warner Bros. użyją po raz pierwszy Stories jako nowego formatu reklamowego w Snapchacie

Dwaj potentaci inwestują w nowe medium i chcą docierać do młodych użytkowników serwisu społecznościowego.