M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "P4 (firma)"

Kraj, 14 grudnia 2016

Play kończy promocję z bezpłatnym Tidalem

Z oferty skorzystało 1,12 mln abonentów. Operator nową ofertę zaprezentuje w I kw. 2017 r.

Kraj, 8 grudnia 2016

Play: w 2017 r. utrzymamy wydatki marketingowe na dotychczasowym poziomie

Nie zamierza też zmieniać platformy komunikacyjnej z celebrytami.

Kraj, 24 listopada 2016

Orange przeprasza T-Moblie za reklamy

Chodzi o kampanię "Orły Górskiego", którą dla Orange przygotowała agencja Publicis przed Euro 2016.

Kraj, 23 listopada 2016

Liczba klientów prepaid Playa spadła. Po raz pierwszy tak mocno

Fioletowy operator wciąż zwiększa jednak bazę abonentów.

Kraj, 15 listopada 2016

Polscy youtuberzy w kampanii Play [wideo]

Za kreację odpowiada Isobar Polska.

Kraj, 15 listopada 2016

UOKiK bada reklamy operatorów komórkowych zachęcających do rejestracji numerów prepaid

Urząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.

Kraj, 29 września 2016

Kuba Wojewódzki w kolejnej reklamie Playa, z podtekstem

Operator reklamuje Formułę Duet, sprytnie wykorzystując plotki o rzekomym ślubie.

Kraj, 27 września 2016

UOKiK zbada praktyki operatorów wobec użytkowników prepaid

Urząd oceni czy operatorzy komórkowi, nie zwracając użytkownikom prepaid niewykorzystanych środków, nie łamią prawa.

Kraj, 7 września 2016

Krzysztof Bernatowicz został sales directorem w Mastermind

Będzie odpowiadał m.in. za tworzenie strategii sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów, również dla Grupy AdNext.

Kraj, 6 września 2016

Krzysztof Stelmaszyk, Rafał Cieszyński i koza reklamują internet od NC+

Telewizyjno-internetowo-radiową kampanię przygotowały: agencja 2012 i Havas Media.

Kraj, 29 sierpnia 2016

Play ma 14,6 mln klientów

Całkowite przychody operacyjne wyniosły 1489 mln zł.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Nowa odsłona Play.pl przygotowana przez Artegence

Agencja dla tego klienta pracuje od 2013 roku.

Kraj, 19 sierpnia 2016

Play ponownie wprowadza usługi telewizyjne

W podstawowym, ograniczonym wariancie są bezpłatne, jako bonus dla klientów. Są też trzy dodatkowo płatne. W sumie 45 kanałów za 35 zł miesięcznie.

Kraj, 16 sierpnia 2016

Orange planuje zmiany w komunikacji

Marka ma być bliżej "zwykłych ludzi", dystansując się od sztucznych "celebryckich" reklam konkurencji.

Kraj, 22 lipca 2016

Play wykorzystuje nowe targetowanie na Facebooku

Kampanię przygotowała agencja Isobar Polska.

Kraj, 29 czerwca 2016

Play ponownie testuje usługi telewizyjne

Fioletowy operator po raz drugi robi podejście do usług TV i VoD.

Kraj, 7 czerwca 2016

Play jako pierwszy zaczyna walkę o rejestrację prepaid

Od lipca wszyscy nowi użytkownicy telefonów na kartę będą musieli podać dane osobowe. Dotychczasowi mają czas do lutego przyszłego roku.

Kraj, 6 czerwca 2016

Orange Polska udostępnia swoim abonentom Spotify

Miesięczny dostęp kosztuje 19,99 zł.

Kraj, 25 maja 2016

Play wciąż na fali wznoszącej - powiększa liczbę klientów i przychody

W I kwartale br. fioletowemu operatorowi przybyło 270 tys. klientów, a w ciągu 12 miesięcy ponad 1,7 mln.

Kraj, 10 maja 2016

Vectra prowadzi telefonię komórkową dla rodziny

Usługa pomyślana jako oferta dla całej rodziny.

Kraj, 9 maja 2016

Adam Nawałka ambasadorem marki 4Move

FoodCare najwyraźniej wierzy w sukces szkoleniowca - umowę zawarto do 2018 r.

Kraj, 23 marca 2016

Jolanta Lewandowska odpowiada za rozwój serwisów people w Gazeta.pl

Będzie odpowiadała przede wszystkim za rozwijanie serwisu Plotek.pl.

Kraj, 21 marca 2016

Plus sięga po reklamę porównawczą, atakując Play

Bazując na wynikach testów UKE, reklamuje się, że w Warszawie ma internet trzy razy szybszy niż Play.

Kraj, 17 marca 2016

Play umożliwi zmianę lub rezygnację z umowy w ciągu miesiąca

Fioletowy operator komórkowy wprowadza nowy, korzystny dla klientów standard obsługi. Twarzą kampanii wprowadzającej program "Fair play" w segmencie biznesowym będzie Adam Nawałka, trener narodowej reprezentacji piłkarskiej.

Kraj, 9 marca 2016

Play rozbuduje sieć mobilnego internetu

Wzrost szybkości ma się przełożyć na większą satysfakcję użytkowników. Nową sieć operator nazywa LTE Ultra.

Kraj, 1 marca 2016

Ewa Farna reklamuje promocję "Rok internetu za darmo" Playa

Za projekt reklamowy odpowiadały Grandes Kochonos, Artegence, Isobar i MediaCom.

Kraj, 26 lutego 2016

T-Mobile ma 2 mln klientów mniej niż Play

Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.

Kraj, 24 lutego 2016

Play ma 14 mln klientów i 25 proc. rynku

Ubiegłoroczne przychody komórkowego operatora wyniosły 5,36 mld zł i były o 22 proc. wyższe niż w 2014 r. Play w 2015 r. był drugim, po Orange Polska, operatorem telekomunikacyjnym pod względem wydatków reklamowych.

Kraj, 23 lutego 2016

Ewa Drzyzga reklamuje Play

Dziennikarka i prezenterka od 16 lat związana z TVN reklamuje sieć komórkową Play.

Kraj, 17 lutego 2016

Orange ma plan powrotu na ścieżkę wzrostu

W ciągu najbliższych trzech lat Orange Polska zamierza intensywnie inwestować w pozyskanie klientów usług mobilnych i - w miarę rozbudowy sieci - stacjonarnych usług szerokopasmowych, by od 2018 r. na powrót zaczęły rosnąć przychody i EBITDA.

Kraj, 10 lutego 2016

Blondynka z Playa poprowadzi teleturniej TVP2 "Kocham Cię, Polsko"

Po kilku sezonach przerwy popularny program powraca do TVP2. Emisje w soboty o 20.

Kraj, 4 lutego 2016

Play sponsorem "Lip Sync Battle Ustawka" - produkcji własnej Player.pl TVN-u

Program składający się z 12 odcinków można obejrzeć wyłącznie online.

Kraj, 1 lutego 2016

Virgin Mobile: nie zwolnimy tempa

Wirtualny operator komórkowy, który w ub.r. wydał na reklamy ponad 50 mln zł, najwięcej w swojej czteroletniej historii, zapowiada w br. utrzymanie takiej samej aktywności reklamowej.

Kraj, 28 stycznia 2016

Orange wydał najwięcej spośród operatorów komórkowych

Na drugim miejscu uplasował się Play.

Kraj, 26 stycznia 2016

Aflofarm na czele wśród reklamodawców 2015 r.

Marketer znajduje się na czele dziesięciu reklamodawców, w ubiegłym roku wydał ponad 1,6 mld zł na reklamę.

Przetargi, 14 stycznia 2016

MediaCom nadal będzie obsługiwał Play

Operator telefonii komórkowej będzie kontynuował współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa.

Kraj, 3 grudnia 2015

Play wydał na marketing w 2015 r. o 17 proc. więcej

145 mln zł netto wyniosły koszty reklamy i marketingu fioletowego operatora w ciągu dziewięciu miesięcy br.

Kraj, 3 grudnia 2015

Małgorzata Słychań dołącza do Havas Sports & Entertainment

Zajmie stanowisko project managera.

Kraj, 2 grudnia 2015

Artegence i Isobar prowadzą nową kampanię Playa

W nowej aktywacji celebryci zdradzają swoje muzyczne "grzeszki".

Kraj, 25 listopada 2015

Play ma już więcej abonentów niż T-Mobile Polska

Fioletowy operator komórkowy powiększa bazę klientów, dzięki czemu poprawia się jego kondycja finansowa.

Kraj, 5 listopada 2015

Play sięga po muzyczny oręż

Fioletowy operator komórkowy udostępnił wszystkim swoim abonentom serwis streamingu muzyki Tidal bezpłatnie na dwa lata.

Kraj, 4 listopada 2015

Ewa Farna i Zakopower w kolejnych reklamach Playa

Kampanię przygotowały agencje Grandes Kochonos i MediaCom.

Kraj, 21 października 2015

Siódma edycja FMZ

W dniach 4-5 listopada odbędzie się w Warszawie siódma edycja Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Kraj, 20 października 2015

Koniec aukcji na LTE - budżet dostanie blisko 7,2 mld zł

Wychodzi po 123 zł od każdego użytkownika telefonu. Drogo.

Kraj, 22 września 2015

Reklama Plusa narusza normy KER

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama "Internet LTE bez limitu" może wprowadzać w błąd. Plus odpowiada, że nie podpisał Kodeksu Etyki Reklamy, więc nie musi go przestrzegać.

Kraj, 16 września 2015

Kamil Bednarek po raz kolejny w reklamach Playa

Wokalista promuje Formułę Mix.

Kraj, 15 września 2015

Agencje, marketerzy, SAR i procurement o przetargach

Po raz pierwszy szeroka reprezentacja środowiska reklamowego weźmie udział w dużym evencie organizowanym przez branżę procurementu.

Kraj, 8 września 2015

Czterech nowych "celebrytów" reklamuje Play

Fioletowy operator komórkowy sięga po postaci z kreskówki DreamWorks.

Kraj, 2 września 2015

Polsat z największymi udziałami w wakacje

Najwięcej na reklamę TV wydali latem Aflofarm, Procter & Gamble i P4.

Kraj, 28 sierpnia 2015

Play przekroczył 13 mln użytkowników

Czwartemu operatorowi komórkowemu daje to już 22,3 proc. udziałów w rynku.