M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pall Mall (marka)"

Zagranica, 14 lipca 2014

Imperial Tobacco przygląda się rynkowi w Stanach Zjednoczonych

Firma tytoniowa prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia dwóch marek należących do Reynolds i Lorillard, żeby powalczyć o amerykański rynek tytoniowy wart 90 mld dol.

Kraj, 26 października 2011

Viceroy S-Line zamiast Rockets

BAT po 12 latach wycofuje markę Rockets i zastępuje ją Viceroy S-Line. Jak twierdzi marketer - bez inwestycji marka nie poradziła sobie z konkurencją na rynku.

Kraj, 14 stycznia 2011

Netizens rozbudowuje dział kreacji

Do zespołu kreacji agencji dołączyło pięć nowych osób, które objęły stanowiska senior art directora, art directora oraz copywritera.

Kraj, 1 grudnia 2010

BAT z nowym dyrektorem sprzedaży

Na stanowisko to awansował Rafał Wysowski; inne przesunięcia personalne.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Stefan Tautscher odpowiada za marki BAT Polska

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska ma nowego head of brands.

Kraj, 15 marca 2010

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

Kraj, 16 listopada 2009

BAT zmienia opakowania mentolowych Vogue'ów

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska wprowadziła na rynek nowy format opakowania wariantów mentolowych rodziny papierosów Vogue: Menthe i Menthe...

Kraj, 9 września 2009

BAT wchodzi z marką Viceroy w segment super slims

British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...

Kraj, 29 stycznia 2009

BAT ujednolica opakowania Pall Malli

British American Tobacco Polska zmienia szatę graficzną opakowań papierosów Pall Mall. Pretekstem do tego są 110. urodziny brandu. Dodatkowo nowa...

Kraj, 11 września 2008

She Creamy Mint - nowy wariant papierosów She w ofercie Philip Morris

Philip Morris Polska wprowadził na rynek nowy wariant papierosów pod marką She. Są to She Creamy Mint. Marka She to...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 15 maja 2007

Dario Tarulla dyrektorem marketingu BAT Polska

Dario Tarulla został nowym dyrektorem ds. marketingu produktów firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT Polska). Wcześniej był również związany...

Kraj, 13 lipca 2006

BAT wspiera markę Pall Mall promocją opartą na motywie lwa

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) przygotowała akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall. Od 11 lipca do 24 sierpnia br....

Kraj, 24 kwietnia 2006

BAT obniża cenę Golden American z 5,5 do 4,6 zł

British American Tobacco Polska SA (BAT) obniża cenę papierosów swojej sztandarowej marki Golden American z 5,5 do 4,6 zł za...

Kraj, 7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

Kraj, 10 stycznia 2006

BAT poszerza markę papierosów Pall Mall i o 15 proc. obniża ich cenę

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) poszerzyła swoją sztandarową markę papierosów Pall Mall o warianty super slim (blue, menthol oraz...

Zagranica, 8 sierpnia 2005

Agencja 141 utworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie BAT

Agencja marketing services 141 stworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie British American Tobacco. Stanowisko to objął Marcus Cordington Fernandez, który...

Kraj, 18 lipca 2005

Paweł Królikowski brand managerem wódek lokalnych w Bolsie

Paweł Królikowski został brand managerem wódek lokalnych (brand manager domestic vodka) w firmie Bols. Ma 34 lata i jest absolwentem...

Kraj, 22 listopada 2004

Gruppa66/Ogilvy realizuje kolejny konkurs konsumencki dla Pall Mall

Agencja reklamowa Gruppa66/Ogilvy na zlecenie firmy tytoniowej British American Tobacco Polska SA (BAT) realizuje kolejny konkurs konsumencki wspierający markę papierosów...

Kraj, 8 września 2004

Opakowania papierosów BAT zgodne z normami UE

British American Tobacco (BAT) wprowadza do sprzedaży swoje czołowe marki w zmienionych opakowaniach zgodnych z wymogami prawnymi dostosowanymi do dyrektyw...

Kraj, 17 maja 2004

Gruppa 66/Ogilvy realizuje dla BAT akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall

British American Tobacco Polska SA (BAT) pracująca nad rewitalizacją wizerunku swojej wiodącej marki papierosów Pall Mall zleciła agencji reklamowej Gruppa...

Kraj, 1 kwietnia 2004

BAT zmienia wizerunek papierosów marki Pall Mall

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) zmienia wizerunek marki papierosów Pall Mall. W sprzedaży pojawiły się papierosy tej...

Kraj, 9 grudnia 2003

OgilvyOne Worldwide wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zakończy proces restrukturyzacji na początku 2004 r. Jego realizacja wynika bezpośrednio z połączenia spółek OgilvyOne...

Przetargi, 3 grudnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy i OgilvyOne wygrały przetarg na markę Jan III Sobieski

Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio...

Kraj, 6 listopada 2003

Beata Sławińska opuściła Testardo-Bates

Beata Sławińska, account director, odeszła z agencji Testardo-Bates. Odpowiadała ona za obsługę British American Tobacco (BAT). Należąca do Testardo-Bates agencja...

Zagranica, 30 października 2003

R.J. Reynolds Tobacco łączy się z Brown & Williamson Tobacco

Amerykańskie firmy tytoniowe R.J. Reynolds Tobacco (RJR) i Brown & Williamson Tobacco łaczą się. RJR jest producentem m.in. marek Camel,...

Kraj, 22 października 2003

BAT promuje Pall Mall przez SMS-y

Agencja marketingu mobilnego EL2 przygotowała promocję konsumencką dla marki Pall Mall należącej do portfolio British American Tobacco (BAT). O akcji...

Kraj, 29 lipca 2003

Grupa Ogilvy przejmuje obsługę Pall Mall, Lucky Strike w agencji G2

Rozpoczął się już proces przekazywania marki papierosów Pall Mall należącej do British American Tabacco (BAT) do Grupy Ogilvy (agencja reklamowa...

Kraj, 28 kwietnia 2003

BAT odmładza markę papierosów Golden American

British American Tobacco Polska postanowił odmłodzić wizerunek jednego ze swoich sztandarowych produktów - papierosów marki Golden American. Do sprzedaży trafiły...

Zagranica, 22 kwietnia 2003

G2 rozpoczyna obsługę marki Lucky Strike, a OgilvyOne - Pall Mall

Agencja G2 należąca do grupy Grey Global przejmie od agencji 141 Worldwide obsługę marki Lucky Strike koncernu British American Tobacco....

Kraj, 9 grudnia 2002

GGK PR organizuje akcję promocyjną dla marki Pall Mall firmy BAT

Agencja GGK Public Relations rozpoczyna 20 grudnia br. zimową promocję papierosów Pall Mall z filtrem węglowym, których debiut rynkowy miał...

Zagranica, 22 maja 2002

Marketerzy walczą o młodych bywalców Island Festival

Już od dziesięciu lat w Budapeszcie, w parku nad Dunajem, organizowany jest na wzór amerykańskiego Woodstock festiwal muzyczny, pod nazwą...