M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pan Tadeusz (marka)"

Przetargi, 3 września 2014

Agencja IQ Marketing obsłuży polskie wódki Pernod Ricard

Producent alkoholi rozstrzygnął przetarg.

Kraj, 15 stycznia 2013

Trzy marki Pernod Ricard już mogą używać godła "Polska Wódka"

Wyborowa, Luksusowa i Pan Tadeusz spełniają wymogi nowej Ustawy o wyrobie napojów spirytusowych.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Z Polfarmeksu do Kimberly Clark

Piotr Rusak odpowiada za kategorię produktów dla dzieci.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Wyborowa obniża cenę Pana Tadeusza

Marketer zainwestował również w nową szatę graficzną.

Kraj, 12 lipca 2011

Weselna platforma Pana Tadeusza

Marka z portfolio Wyborowej SA pozycjonuje się jako trunek do celebracji wielkich okazji.

Kraj, 15 marca 2011

Leszczyńska w marketingu Polfy Kutno

Agnieszka Leszczyńska, była marketing manager w Wyborowej, teraz w firmie farmaceutycznej.

Kraj, 15 września 2010

Wyborowa odmładza Pana Tadeusza

Marketer inwestuje w spójny wizerunek marki.

Kraj, 4 czerwca 2009

Wyborowa po przejęciu marek V&S zoptymalizuje portfolio

Wyborowa SA po przejęciu marek V&S zoptymalizuje portfolio. Jan Żytko, dyr. sprzedaży i marketingu Wyborowej, zapowiada, że z obecnych 200...

Kraj, 12 stycznia 2006

Krzysztof Grudziński prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra

Krzysztof Grudziński jest nowym prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. rynku. Z firmą związany jest...

Kraj, 22 marca 2005

V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadza nową Luksusową

V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadza nową wódkę Luksusowa. Nowa wersja trunku jest m.in. łagodniejsza w smaku (zmiana podyktowana wynikami badań)...