M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Panadol (marka)"

Kraj, 2 grudnia 2013

Brand24 zajmie się obsługą GlaxoSmithKline

Koncern będzie monitorował swoje marki za pomocą narzędzi Brand24.

Kraj, 7 grudnia 2011

Aleksandra Bałdyga z nowymi kompetencjami w GSK

W strukturze marketingowej firmy odpowiada za marki NiQuitin, Zovirax i Panadol.

Zagranica, 16 września 2011

Deal McLarena z GSK

McLaren i GlaxoSmithKline (GSK) nawiązali partnerstwo strategiczne dotyczące promocji niektórych produktów tego marketera w Formule 1.

Kraj, 11 czerwca 2010

Maciej Orzelski wraca do GSK

Po kilku miesiącach w Ferrero Maciej Orzelski z powrotem w GlaxoSmithKline.

Przetargi, 8 listopada 2006

GlaxoSmithKline prowadzi regionalny przetarg mediowy

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline zorganizuje przetarg mediowy w regionie Europy Centralnej. Na wszystkich rynkach objętych konkursem marketera obsługują agencje grupy McCann....

Zagranica, 10 lipca 2006

Tribal DDB zajmie się reklamą w internecie leku Panadol

W Wielkiej Brytanii koncern GlaxoSmithKline przekazał agencji Tribal DDB budżet związany z reklamą w internecie leku Panadol. Agencja wygrała przetarg...

Kraj, 25 października 2005

Grand Prix Effie dla G7 za kampanię launchową Heyah, plus 41 nagród

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie 2005 przyznano w sumie 41 nagród, w tym 25 dla agencji reklamowych (plus...

Kraj, 30 grudnia 2004

GSK wdraża nową strategię marketingową

Polski oddział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces wdrażania nowej strategii marketingowej. To konsekwencja połączenia w październiku br. dwóch spółek...

Kraj, 23 listopada 2004

GlaxoSmithKline reklamuje w telewizji Panadol Baby

GlaxoSmithKline rozpoczął telewizyjną kampanię Panadolu Baby. To pierwsza od dawna kampania telewizyjna leku przeciwbólowego i przeciwgorączkowego dla dzieci. Jest ona...

Kraj, 8 listopada 2004

Magdalena Kruszewska szefem marketingu połączonych spółek GlaxoSmithKline

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces połączenia dwóch spółek działających w Polsce w strukturze firmy - GSK Pharmaceuticals i GSK...

Zagranica, 21 października 2003

Agencja McCann-Erickson odświeża brand Nurofen w Wielkiej Brytanii

Marka Nurofen chce wyłamać się z tradycyjnej stylistyki reklam produktów farmaceutycznych. Przejawem takiej strategii jest najnowsza kampania tej marki, która...

Kraj, 9 lipca 2003

GlaxoSmithKline wspiera reklamą sprzedaż leku Panadol Rapid

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Consumer Healthcare prowadzi w telewizji letnią kampanię przeciwbólowego leku OTC (bez recepty) Panadolu Rapid. Kampanię przygotowała od...

Kraj, 9 maja 2003

GlaxoSmithKline rozważa możliwość wsparcia reklamowego dla Solpadeine

Produkowany przez firmę GlaxoSmithKline (GSK) lek dostępny bez recepty (OTC) Solpadeine (tabletki przeciwbólowe występujące w trzech formach: tabletek musujących, tabletek...

Kraj, 15 stycznia 2003

GlaxoSmithKline rozpoczyna kampanię reklamową nowego Panadolu

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline przygotował kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek środek przeciwbólowy Panadol Rapid, którego główną cechą ma być duża...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Brytyjski budżet reklamowy napoju Lucozade trafił do M&C Saatchi

Firma Glaxo SmithKline Consumer Healthcare przekazała oceniany na 10 mln dol. brytyjski budżet reklamowy brandu Lucozade do agencji M&C Saatchi....