M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Panasonic Polska (firma)"

Kraj, 20 czerwca 2013

Mea Group ma nowego członka zarządu

Do prezesa zarządu Marty Dunin-Michałowskiej dołączyła Nadia Sotirow, która z agencją związana jest od trzech lat.

Kraj, 7 lutego 2012

Była szefowa marketingu Panasonica w Wienerbergerze

Klaudia Głowacka została szefową marketingu jednego z liderów ceramiki budowlanej.

Kraj, 13 grudnia 2011

Z marketingu LG odchodzą menedżerowie

Szef działu elektroniki konsumenckiej przeszedł do Panasonica, a dyr. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - do firmy Brightpoint.

Kraj, 18 maja 2011

Panasonic oddaje głos fanom Lumiksa

Tradycyjnie przed wakacjami producenci aparatów fotograficznych promują swoje marki. Panasonic także, choć w tym roku nietypowo.

Kraj, 3 marca 2011

Iwona Burzyńska odpowiada za PR Panasonic Polska

Nowa rzecznik Panasonica ma czteroletnie doświadczenie w agencjach PR.

Kraj, 28 stycznia 2011

Serwisy VoD walczą o widzów

Coraz większy ruch wśród rodzimych serwisów VoD - walczą one o poszerzenie zasięgu.

Kraj, 17 grudnia 2010

Ireneusz Smaga prezesem Panasonic Polska

Zarządzanie firmą w Polsce i regionie przejmuje menedżer z długim stażem m.in. w sprzedaży i marketingu.

Kraj, 13 grudnia 2010

Były szef Panasonica kieruje Instytutem Chopina

Kazimierz Monkiewicz, doświadczony marketer i wieloletni prezes Panasonic Polska, zostanie dyrektorem Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina (NIFC).

Kraj, 18 listopada 2010

Iplex współpracuje z Panasonikiem

Internetowa "wypożyczalnia" z darmowymi filmami będzie dostępna w telewizorach Panasonic, nie wyklucza też współpracy z innymi producentami.

Kraj, 9 listopada 2010

Panasonic reklamuje telewizory 3D

Panasonic promuje w telewizji i w kinach swoje telewizory Viera z technologią 3D.

Kraj, 8 marca 2010

Panasonic planuje silne wsparcie reklamowe aparatów foto przed wakacjami

Panasonic Polska wprowadza do sprzedaży szereg nowych aparatów fotograficznych swojej marki Lumix i szykuje ich intensywne wsparcie reklamowe. Kampania reklamowa,...

Kraj, 13 stycznia 2010

Dariusz Wałach przeszedł z HP do Ciszewski PR

Do zespołu działu nowych technologii agencji Ciszewski PR z początkiem roku dołączył Dariusz Wałach. Przeszedł z Hewlett Packard, gdzie pracował...

Kraj, 5 maja 2009

Panasonic wchodzi w segment AGD

Panasonic Polska wprowadza do sprzedaży na polskim rynku chłodziarkozamrażarki i pralki. To debiut marketera w segmencie dużego AGD. Dotąd produkty...

Kraj, 30 kwietnia 2009

Panasonic wzmacnia wizerunek Lumiksa w nowych obszarach

Przed sezonem wakacyjnym Panasonic Polska postanowił wesprzeć sprzedaż swoich aparatów fotograficznych marki Lumix. W maju ruszy kampania reklamowa - obejmie...

Kraj, 22 kwietnia 2009

Panasonic przygotował mocne wsparcie telewizorów marki Viera

Panasonic Polska zaprezentował nową kolekcję telewizorów plazmowych Viera. Tworzą ją cztery serie: C, G, S i V. Modele tych telewizorów...

Kraj, 28 maja 2008

Panasonic wdraża w Polsce nową strategię komunikacji

Producent elektroniki użytkowej Panasonic Polska rozpoczął równolegle trzy silne kampanie telewizyjne swoich produktów: telewizorów plazmowych Viera, cyfrowych aparatów fotograficznych Lumix...

Kraj, 28 marca 2008

Panasonic planuje wsparcie reklamowe aparatów kompaktowych Lumix

Panasonic Polska wprowadza na rynek kilka nowych modeli cyfrowych aparatów kompaktowych klasy kompakt marki Lumix. Ich cechą wspólną są coraz...

Kraj, 14 grudnia 2007

DSK realizuje projekty dla submarek z portfolio Panasonica

Agencja reklamowa DSK realizuje dla Panasonic Polska projekty dotyczące trzech submarek - Lumix, Viera oraz Strada. Efektem współpracy są niezależne...

Kraj, 10 grudnia 2007

Panasonic tworzy społeczność miłośników fotografii

Panasonic Polska uruchomił serwis społecznościowy www.lumisfera.pl, który skupia miłośników fotografii. Serwis wspiera kampania reklamowa w internecie, m.in. w portalach: WP.pl,...

Kraj, 30 października 2007

Focus Advertising tworzy nowe działy, zwiększa zatrudnienie

Zatrudniająca 30 osób agencja reklamowa Focus Advertising planuje w najbliższym czasie rozbudowanie portfolio usług. Chce poszerzyć kompetencje dotyczące obsługi w...

Kraj, 22 maja 2007

Panasonic reklamuje w telewizji aparaty fotograficzne Lumix

Agencja reklamowa DSK i dom mediowy Vizeum przygotowały dla Panasonic Polska nową telewizyjną kampanię reklamową cyfrowych aparatów fotograficznych linii Lumix....

Przetargi, 15 maja 2007

Agencja Focus Advertising wygrała przetarg na obsługę Panasonic Polska

Agencja Focus Advertising wygrała przetarg na pełną obsługę reklamową firmy Panasonic Polska oraz wszystkich marek (z wyjątkiem marki Toughbook). Agencja...

Przetargi, 2 kwietnia 2007

Panasonic Polska rozstrzygnęła przetarg reklamowy

Firma Panasonic Polska rozstrzygnęła przetarg na całościową obsługę (ATL, BTL, PR) swojego budżetu reklamowego. Informacja na temat zwycięzcy nie została...

Kraj, 14 marca 2007

Kazimierz Monkiewicz, odpowiedzialny dotąd za marketing, prezesem Panasonica

Nowym prezesem firmy Panasonic Polska został Kazimierz Monkiewicz, dotychczasowy wiceprezes zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Nie wiadomo jeszcze, kto...

Kraj, 9 lutego 2007

Panasonic wprowadza nowe aparaty fotograficzne - jako sztandarową będzie reklamował serię TZ

Panasonic Polska Sp. z o.o. wprowadzi w tym sezonie aż 10 nowych modeli cyfrowych apratów cyfrowych Lumix. Sztandarową serią będzie...

Kraj, 28 listopada 2006

DSK i Vizeum przygotowały projekty wsparcia marek Viera i Lumix

Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high...

Kraj, 23 listopada 2006

Panasonic po raz pierwszy reklamuje telefony bezprzewodowe w TV

Panasonic Polska rozpoczął kampanię reklamową telefonów bezprzewodowych Dect, która potrwa do połowy grudnia. Po raz pierwszy w przypadku tych produktów...

Kraj, 25 maja 2006

DSK i Vizeum realizują projekty produktowe dla Panasonica

Agencja reklamowa DSK oraz dom mediowy Vizeum realizują dla Panasonic Polska trzy kolejne kampanie produktowe. Pierwsza pod hasłem "Lumix. Zmienia...

Kraj, 16 maja 2006

Tomasz Macek objął stanowisko event specialist w agencji Trzy, 14

Tomasz Macek, który wzmocnił strukturę działu event marketingu agencji Trzy, 14, odpowiedzialny jest za produkcję i koordynację realizowanych projektów eventowych....

Kraj, 19 grudnia 2005

Panasonic Polska promuje aparaty fotograficzne w marketach elektronicznych

Panasonic Polska wspiera swoje aparaty fotograficzne przedświąteczną akcją promocyjną w sklepach wielkopowierzchniowych z elektroniką. Akcja obejmuje w sumie ok. 25...

Kraj, 15 grudnia 2005

Panasonic oddaje media Vizeum, w przyszłym roku stawia na aparaty fotograficzne i plazmy

Vizeum Polska przejmie w 2006 r. całościową obsługę budżetu mediowego Panasonic Polska. We wcześniejszych latach media dla Panasonica planowała i...

Kraj, 30 listopada 2005

Panasonic wspiera sprzedaż produktów masowych, przygotowuje strategię dla biznesu

Agencja reklamowa DSK przygotowała kilka kampanii produktów z portfolio Panasonic Polska. Ruszyły akcje ATL i BTL dla golarek i telefonów...

Kraj, 24 listopada 2005

Panasonic inwestuje we wsparcie sprzedaży telewizorów Viera

Panasonic Polska ruszył z telewizyjno-prasową kampanią reklamową nowej linii telewizorów ciekłokrystalicznych LCD i plazmowych Viera (wprowadził ją do sprzedaży w...

Kraj, 23 listopada 2005

Radosław Jaworski PR managerem w Panasonic Polska

Radosław Jaworski objął funkcję PR managera w Panasonic Polska. Odpowiedzialny będzie za tworzenie i realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami...

Kraj, 16 listopada 2005

Panasonic reklamuje w telewizji aparaty Lumix

Panasonic Polska ponownie inwestuje w telewizyjną kampanię reklamową swoich cyfrowych aparatów fotograficznych serii Lumix. Podobnie jak podczas poprzedniej kampanii (w...

Kraj, 13 grudnia 2004

Panasonic reklamuje aparaty cyfrowe serii Lumix FX 7

Panasonic Polska Sp. z o.o. reklamuje na nośnikach reklamy zewnętrznej aparaty cyfrowe serii Lumix FX 7. Jak mówi Urszula Kamola,...

Kraj, 10 listopada 2004

Panasonic przekazał budżet mediowy w Europie sieci Vizeum

Panasonic przesunął swój paneuropejski budżet mediowy (wyceniany obecnie na 60 mln dol.) do sieci domów mediowych Vizeum. - Nie moge...

Kraj, 4 listopada 2004

Agencja DSK przejęła Proplus Marketing i jego klientów

Agencja reklamowa DSK wchłonęła agencję marketingową Proplus Marketing i przejęła obsługę jej dotychczasowych klientów. Zespół agencji zasilili wszyscy pracownicy Proplus...

Kraj, 25 października 2004

Agencja DSK przygotowała kampanie produktów B2B dla Panasonic Polska

Agencja reklamowa DSK przygotowała intensywne działania reklamowe produktów B2B dla Panasonic Polska. Właśnie ruszyły 2 kampanie: projektorów prezentacyjnych i central...

Przetargi, 8 września 2004

Sigma International zajmie się obsługą Panasonic Polska

Agencja public relations Sigma International (Poland) zajmie się obsługą spółki Panasonic Polska. Dotychczas koncern ten w zakresie działań PR współpracował...

Kraj, 26 sierpnia 2004

Panasonic skonsoliduje budżet mediowy, w Polsce spotkania z agencjami

Koncern Matsushita Electric Industrial prowadzi w Europie przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Andrzej Słodki, PR manager...

Kraj, 25 sierpnia 2004

Panasonic promuje nagrywarki DVD

Panasonic Polska reklamuje w telewizji nagrywarki DVD swojej marki. 30- i 15-sekundowe spoty emitowane są w TVP1 i TVP2 (przy...

Kraj, 16 lipca 2004

Panasonic Polska zapowiada wzrost wydatków na reklamę w tym roku

Spółka Panasonic Polska zapowiada, że jej wydatki reklamowe w tym roku będą o kilkanaście procent wyższe niż w ubiegłym. "W...

Kraj, 13 lipca 2004

Panasonic Polska będzie jesienią reklamował telewizory plazmowe i nagrywarki DVD

Panasonic Polska zapowiada, że jesienią przeprowadzi kampanię reklamową płaskich telewizorów oraz akcję dotyczącą nagrywarek DVD. Telewizory będą reklamowane w czwartym...

Kraj, 4 lutego 2004

Panasonic rozpoczął kampanię reklamową nagrywarek DVD

Panasonic Polska Sp. z o.o. rozpoczął miesięczną kampanię reklamującą nagrywarki DVD w telewizji i w prasie (głównie specjalistycznej). Jak mówi...

Kraj, 29 września 2003

Agencja reklamowa DSK przygotowała akcję wizerunkową Panasonica

Panasonic Polska planuje rozpoczęcie na początku października br. kampanii wizerunkowej. Opierać się ona będzie na kreacji przygotowanej zarówno przez centralę...

Kraj, 3 lipca 2003

Panasonic wspiera konkurs kampanią radiowo-internetową

Do końca tygodnia potrwa kampania reklamowa Panasonic Polska. Jest to kampania produktowa mająca na celu promocję radiomagnetofonów tej firmy. Kampania...

Przetargi, 13 czerwca 2003

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na projekt dla Panasonica

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na przygotowanie jednego projektu reklamowego dla firmy Panasonic Polska. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Jak...

Kraj, 26 września 2002

Panasonic będzie reklamować kino domowe i urządzenia biurowe

Agencja marketing services OgilvyOne jest odpowiedzialna za przygotowanie kreacji kampanii reklamowej zestawów kina domowego dla firmy Panasonic Polska. Kampania rozpocznie...

Kraj, 5 sierpnia 2002

Agencja WebService wykonała serwis dla Panasonic Polska

Panasonic Polska uruchomił nowy korporacyjny serwis internetowy (www.panasonic.pl), przygotowany przez agencję interaktywną WebService Internet. "Jest to serwis przystosowany do formatu...