M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Panasonic (marka)"

Kraj, 24 lutego 2014

Robert Lewandowski ponownie twarzą Coca-Cola Cup

Wizerunek reprezentanta Polski będzie wykorzystywany przy promocji imprezy.

Kraj, 15 października 2012

Nikon i jestkultura.pl

Kolejna marka rozpoczyna działania w blogosferze.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Zagranica, 22 czerwca 2012

LG i TP Vision pracują nad platformą smart TV

Dwaj producenci chcą wspólnego standardu telewizorów nowej generacji.

Kraj, 9 grudnia 2011

Ipla uruchamia streaming live do Smart TV

Właściciele telewizorów LG Electronics z usługą Smart TV będą mogli oglądać transmisje sportowe na żywo.

Kraj, 24 listopada 2011

Atmedia sprzedaje kampanie w Smart TV

Pierwsze reklamy w telewizorach z aplikacją Iplex.pl wyemitowała już m.in. USP Zdrowie.

Kraj, 24 listopada 2011

Panasonic z konkursową promocją

Euro RSCG Marketing House autorem systemu do obsługi nowej promocji i konkursu dla Panasonic Marketing Europe GmbH.

Kraj, 14 września 2011

Think Kong przedstawicielem Ebuzzing

Think Kong rozpoczął oficjalną współpracę na zasadach wyłączności z Ebuzzing - globalnym dostawcą usług związanych z budowaniem zasięgu w internecie.

Kraj, 25 maja 2011

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć z komunikatem o produkcie, wykorzystując wiele różnych działań, w tym klasyczne media i marketing bezpośredni.

Kraj, 29 września 2010

Ipla w nowych urządzeniach

Telewizja internetowa planuje obecność w odbiornikach Sony i LG. Pojawi się też wersja aplikacji na telefony Nokia.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Ze 180°PR do Proximity

Radosław Pancewicz dołączył do działu obsługi klienta agencji i objął stanowisko account managera.

Zagranica, 8 marca 2010

Nick Dutton, nowy managing partner, ma rozwijać sieć Arnold

Nick Dutton został mianowany managing partnerem sieci Arnold, należącej do Euro RSCG. Dutton będzie przede wszystkim odpowiedzialny za wzmocnienie pozycji...

Kraj, 20 stycznia 2010

Piotr Borowski strategic media managerem w MediaOn

Piotr Borowski dołącza do zespołu domu mediowego MediaOn jako strategic media manager. To nowe stanowisko w agencji. Borowski będzie m.in....

Kraj, 29 października 2009

Varta chce w ciągu roku zwiększyć swoje obroty o 10 proc.; rusza z promocją

Firma Johnson Controls ruszy wkrótce z akcją promocyjną baterii Varta. Celem projektu jest zaprezentowanie konsumentom nowej koncepcji Tri Energy, która...

Zagranica, 10 marca 2009

Toyota, Honda i Sony w czołówce najdroższych japońskich marek

Toyota jest najdroższą japońską marką - wynika z rankingu firmy konsultingowej Interbrand. Wartość koncernu szacowana jest na 31,6 mld dol....

Zagranica, 14 stycznia 2008

Właściciel Panasonica zmienia nazwę na Panasonic Corporation

W październiku br. firma Matsushita Electric Industries Co., właściciel m.in. marki Panasonic, zmieni nazwę na Panasonic Corporation. Spółka zunifikuje wszystkie...

Kraj, 10 maja 2007

Amica, PKO BP, Orange wybrane przez Polaków w sondażu European Trusted Brands 2007

Złotymi i Kryształowymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Zagranica, 2 kwietnia 2007

Panasonic i Eurosport będą razem propagować telewizję HD

Panasonic i Eurosport nawiązały współpracę przy tworzeniu krótkich filmów telewizyjnych, które mają konsumentom pokazać zalety formatu High Definition (HD). Projekt...

Kraj, 14 marca 2007

Tchibo promuje się w specjalnej animacji antenowej Radia Zet

Tchibo, producent kawy, jest fundatorem nagród w nowym konkursie antenowym Radia Zet "Do wyboru, do koloru". Zabawa potrwa do końca...

Kraj, 25 maja 2006

DSK i Vizeum realizują projekty produktowe dla Panasonica

Agencja reklamowa DSK oraz dom mediowy Vizeum realizują dla Panasonic Polska trzy kolejne kampanie produktowe. Pierwsza pod hasłem "Lumix. Zmienia...

Kraj, 15 grudnia 2005

Panasonic oddaje media Vizeum, w przyszłym roku stawia na aparaty fotograficzne i plazmy

Vizeum Polska przejmie w 2006 r. całościową obsługę budżetu mediowego Panasonic Polska. We wcześniejszych latach media dla Panasonica planowała i...

Kraj, 21 listopada 2005

Według TNS OBOP Polacy najczęściej słuchają muzyki na komputerach

Prawie połowa (46,4 proc.) Polaków ma już w domu komputer (w ub.r. 37,3 proc.), a kolejne 10 proc. zamierza go...

Kraj, 17 października 2005

Plus i Nokia rozdają działki na Księżycu

W najnowszej promocji Plusa i Nokii 100 osób wygra certyfikaty poświadczające prawo własności działki na Księżycu. Od 15 października do...

Przetargi, 8 września 2004

Sigma International zajmie się obsługą Panasonic Polska

Agencja public relations Sigma International (Poland) zajmie się obsługą spółki Panasonic Polska. Dotychczas koncern ten w zakresie działań PR współpracował...

Kraj, 26 sierpnia 2004

Panasonic skonsoliduje budżet mediowy, w Polsce spotkania z agencjami

Koncern Matsushita Electric Industrial prowadzi w Europie przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Andrzej Słodki, PR manager...

Kraj, 4 lutego 2004

Panasonic rozpoczął kampanię reklamową nagrywarek DVD

Panasonic Polska Sp. z o.o. rozpoczął miesięczną kampanię reklamującą nagrywarki DVD w telewizji i w prasie (głównie specjalistycznej). Jak mówi...