M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pani Domu (marka)"

Kraj, 29 kwietnia 2015

Startuje nowa kampania reklamowa MiniMini+

Do wspólnej zabawy zaprasza dzieci Żółwik Sammy.

Kraj, 23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

Kraj, 7 stycznia 2015

Dwutygodnik "Pani Domu" w odświeżonej formule

Edipresse dokonuje relaunchu swojej marki.

Kraj, 19 listopada 2014

DrWitt z prozdrowotną inicjatywą

Marka soków z portfolio Agros Novej z działaniami zachęcającymi do zdrowego życia i odżywiania.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 10 grudnia 2013

"Poradnik Domowy", "Przyjaciółka" i "Pani Domu" korzystają z augmented reality

Wydawnictwo Edipresse postanowiło zastosować rozszerzoną rzeczywistość w segmencie poradnikowym.

Kraj, 16 października 2013

Artur Żmijewski znów reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.

Kraj, 8 października 2013

Lokalna kampania kremów Garnier

Ambasadorki wybrane w konkursie wezmą udział w akcji promocyjnej marki zorganizowanej tylko na rynku polskim. Za kreację odpowiada agencja Publicis.

Kraj, 27 lutego 2013

Edipresse odkupuje od Agory "Poradnik Domowy"

Za 11,5 mln zł Agora sprzedała miesięcznik poradnikowy wydawcy "Przyjaciółki" i "Pani Domu". Bauer nie zdecydował się na ten zakup.

Kraj, 20 lutego 2013

Była naczelna "Glamoura" i "Cosmo" pokieruje serwisem Onetu

Grażyna Olbrych objęła stanowisko redaktora naczelnego serwisu VUMag.pl.

Kraj, 11 grudnia 2012

Publicis wprowadza na rynek nowy produkt Garnier

Rusza kampania antyperspirantu Garnier Mineral Invisible.

Kraj, 27 lutego 2012

"Naj Magazyn" przechodzi z G+J do Bauera

G+J Polska sprzedał Bauerowi magazyn "Naj". Teraz chce się skupić na segmencie premium.

Kraj, 19 stycznia 2012

Anna Tkacz zajmie się promocją poradników Edipresse

Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer jako online marketing specialist.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Edipresse tworzy miesięcznik kulinarny

Debiut "Smacznej Kuchni Pani Domu" otrzymał wsparcie w postaci kampanii reklamowej w telewizji i innych mediach.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Edipresse promuje w telewizji nową serię książek

Zawierają historie czytelniczek nadsyłane do wydawnictwa.

Kraj, 28 lipca 2011

Murator stworzył sklep dla Edipresse'u

WaszeOkazje.pl to sklep dla czytelniczek tytułów poradnikowych.

Kraj, 22 lipca 2011

"Smaczna Kuchnia" ma sprzedawać ponad 25 tys. egz.

Edipresse wprowadzi pierwsze wydanie nowego tytułu w połowie sierpnia br.

Kraj, 19 lipca 2011

Edipresse wyda magazyn kulinarny

Na bazie marki "Pani Domu" powstanie miesięcznik o gotowaniu.

Kraj, 9 marca 2011

Weltbild rusza z kampanią

Dawny Klub dla Ciebie będzie promować nową ofertę i sprzedaż wysyłkową.

Kraj, 15 lutego 2011

Fisiel w nowej kampanii [WIDEO]

Rieber Foods Polska chce przekonać do Fisiela i dzieci, i ich mamy.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 15 października 2010

ZT Kruszwica wspiera sprzedaż margaryny

Marketer rozpoczął kampanię reklamową margaryn do wypieków.

Kraj, 6 października 2010

Monika Richardson ambasadorką Cafe Prima Finezja

Marka prowadzi kampanię "Życie pisze historie, Prima nadaje im smak".

Kraj, 14 września 2010

Radio Zet inwestuje w zmianę wizerunku

Nadawca chce za pomocą kampanii reklamowej zmienić pozycjonowanie i postrzeganie marki.

Kraj, 29 czerwca 2010

Agnieszka Łubiarz awansuje w Edipresse

Obsadzono nowo utworzoną funkcję dyrektora segmentu pism true stories w wydawnictwie.

Kraj, 9 czerwca 2010

Kolejny gracz wychodzi z segmentu tygodników poradnikowych

"Pani Domu" to kolejny tygodnik, który zmienia cykliczność. W segmencie zostaje już tylko "Chwila dla Ciebie" Bauera.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Garnier kontra zmarszczki

Kampania reklamowa kremu UltraLift z Pro-Retinolem marki Garnier.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Edipresse nie zmieni cyklu wydawania

Wydawca dwutygodnika "Przyjaciółka" i tygodnika "Pani Domu" nadal widzi uzasadnienie biznesowe dla takich cykliczności i na razie nie planuje zmian.

Kraj, 16 kwietnia 2010

"Claudia" luksusowa, "Naj" masowe

Dalsze wydawanie tygodnika poradnikowego jest według G+J nieopłacalne. "Naj" zamiast tygodnika ma być ekspresowym miesięcznikiem dla młodych kobiet.

Do redakcji, 15 kwietnia 2010

"Pani Domu" także tygodnikiem

Sprostowanie

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

Kraj, 9 lutego 2010

Nowa "Pani Domu" będzie kosztowała mniej niż 90 groszy

Edipresse Polska 10 lutego br. wprowadzi do sprzedaży odświeżony tygodnik "Pani Domu". Magazyn ukaże się w promocyjnej cenie 89 gr...

Kraj, 26 stycznia 2010

Edipresse gwarantuje sprzedaż "Pani Domu" w 400 tys. egz. i inwestuje w promocję

Edipresse Polska w prezentacjach dla reklamodawców gwarantuje sprzedaż magazynu "Pani Domu" po relaunchu na poziomie minimum 400 tys. egz. Pierwszy...

Kraj, 26 listopada 2009

"Pani Domu" ostatecznie nie zmieni cyklu wydawania

Edipresse Polska utrzyma tygodniowy cykl wydawania niedawno przejętego magazynu "Pani Domu". Tytuł ten razem z dwutygodnikiem "Przyjaciółka" będzie elementem platformy...

Kraj, 6 listopada 2009

Edipresse tworzy zespół reklamowy dla tytułów Marquarda

Wydawnictwo Edipresse Polska skompletowało zespół do obsługi reklamowej tytułów, które przejmuje od Marquard Media Polska. Na jego czele stanęła Małgorzata...

Kraj, 23 października 2009

Cwalina i Czapran założyły agencję Publicity

Agnieszka Cwalina i Iwona Czapran założyły agencję Publicity. Firma specjalizuje się w obsłudze public relations i eventach. Oprócz Cwaliny i...

Kraj, 1 października 2009

"Pani Domu" przejdzie w ręce Edipresse

Marquard Media zamierza sprzedać Edipresse Polska tygodnik "Pani Domu" oraz miesięczniki "Cienie i Blaski" i "Sekrety Serca". Jednocześnie Marquard ma...

Kraj, 22 września 2009

Hallmark Channel będzie promował "kobiece wieczory"

W połowie października rozpocznie się kampania wizerunkowo-reklamowa kanału Hallmark Channel promująca środowy cykl "kobiecych wieczorów", w ramach którego w każdą...

Kraj, 9 września 2009

"Pani Domu" idzie cyklem dwutygodniowym i świętuje 15-lecie

Wydawnictwo Marquard Media Polska przez najbliższych kilka tygodni będzie wydawać "Panią Domu" w cyklu dwutygodniowym, choć centrala wydawnictwa nie podjęła...

Kraj, 16 czerwca 2009

W drugiej połowie br. Gerber wystartuje z kampanią wizerunkową

Nestle Nutrition silnie wesprze w drugiej połowie br. markę Gerber. Planowana jest dla niej kampania wizerunkowa wykorzystująca prasę i telewizję....

Kraj, 22 maja 2009

Zone Reality promuje pasmo kryminalne

Kanał Zone Reality rozpoczął kampanię reklamową promującą blok serii kryminalnych tej anteny. Wspierane są m.in.: "Zbrodnie i śledztwa", "Medycyna sądowa"...

Kraj, 6 maja 2009

"Tina" śladem "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Bauer zmienia cykl wydawania magazynu "Tina" z tygodniowego na dwutygodniowy. W uzasadnieniu powołuje się na wyniki sprzedażowe dwóch połączonych...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 5 listopada 2008

Marquard reorganizuje struktury marketingowe

Wydawnictwo Marquard Media Polska na początku grudnia br. wprowadzi zmiany w organizacji marketingu. Nowa struktura ma być m.in. zgodna z...

Kraj, 12 września 2008

"Kobieta i Życie" wraca na rynek, ponad 5 mln zł na promocję

Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie". Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych...

Kraj, 11 września 2008

RMF FM wesprze kampanią jesienną ramówkę

W połowie września wystartuje kampania wizerunkowa radia RMF FM (Broker FM) pod hasłem "RMF FM. Najlepsza muzyka". Działania promujące jesienną...