Kampanię we własnym zakresie przygotowała firma Eniro Polska.
Firmy stworzą wspólną ofertę.
Za adaptację kampanii oraz mediaplan odpowiada lokalny oddział Eniro.
Koncepcja kreatywna opiera się na przeciwstawieniu internetu, oferującego globalne wyszukiwania, Panoramie Firm i wyszukiwaniu lokalnemu.
W odpowiedzi na zarzuty nieetycznych i niezgodnych z prawem działań, jakie agencje interaktywne Sare, IM Partner, Webtel i ThinkOpen wystosowały...
Zumi.pl, lokalizator internetowy związany z Onetem, w trzy tygodnie od swojej premiery osiągnął 12,5-proc. zasięg (1,8 mln użytkowników) - wynika...
Do grona IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) dołączyło 12 nowych członków. W sumie organizacja ma ich już 24. Nowi członkowie...
Biuro reklamy O2.pl kierowane przez Filipa Hołowczyca powiększyło się o kolejne osoby. Do zespołu agencyjnego dołączyła Agata Domalska, która wcześniej...
Firma TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej książek telefonicznych "tel" na terenie Warszawy i Mazowsza. Kampania podobnie jak...
Wielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion rozbudowuje swoje struktury marketingowo-sprzedażowe. Utworzonych zostało sześć nowych stanowisk pracy. Funkcję new business projects directora odpowiedzialnego...
Panorama Firm udostępniła dane finansowe dotyczące przychodów z reklam w Internecie, poniesionych nakładów oraz planów inwestycyjnych na przyszłość. W ubiegłym...