M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pantene (marka)"

Kraj, 9 czerwca 2015

Blanka Ozimina-Karpińska w Isobar Polska

Do Isobara przechodzi z Greya, gdzie odpowiadała za obsługę Procter & Gamble.

Zagranica, 5 listopada 2014

Karren Brady w kampanii Pantene

Procter & Gamble z kolejną odsłoną intensywnych działań adresowanych do kobiet.

Zagranica, 23 czerwca 2014

Pantene oducza kobiety przepraszania

Marka P&G ruszyła z kampanią "Sorry Not Sorry".

Kraj, 23 grudnia 2013

P&G w Strefie Marek Allegro

Konsumenci mogą kupić przed świętami produkty koncernu w portalu aukcyjnym.

Zagranica, 29 października 2013

P&G startuje z kampanią "Dziękuję mamo" [wideo]

Marketer rusza z komunikacją związaną z igrzyskami w Soczi.

Kraj, 26 lipca 2013

Wojciech Adryańczyk szefem studia w Lemon Sky

Do Lemon Sky Adryańczyk przechodzi z Hypermedia Isobar.

Kraj, 17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

Zagranica, 12 kwietnia 2013

Asda i P&G we wspólnej kampanii

Marketerzy inwestują w kraje rozwijające się.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Drygalski awansuje w P&G

Jako channel team leader odpowiada za region Europy Środkowej.

Zagranica, 25 lipca 2012

Gillette rozpoczyna kampanię przed igrzyskami

Marka Procter & Gamble prowadzi pełne rozmachu działania outdoorowe.

Zagranica, 16 stycznia 2012

P&G na rzecz sportu dla młodych

Procter & Gamble zamierza wygenerować w tym roku 5 mln dol. ze sprzedaży swoich kluczowych marek, które przeznaczy na rozwój programów sportowych dla młodzieży.

Kraj, 22 grudnia 2011

Z Accenture do Astoria Avenue

Jannis Koasidis obejmie stanowisko head of interactive.

Kraj, 20 grudnia 2011

Izabela Andrzejewska awansuje w P&G

Odpowiada m.in. za marki Pantene i Wella.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Zagranica, 5 października 2011

Liv Tyler w relaunchowej kampanii Pantene

Aktorka wesprze całościowy relaunch marki kosmetyków w Wlk. Brytanii.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Linia Heidi Klum w ofercie marki Taft

Henkel wspiera kampanią telewizyjną nową linię stylizacyjną.

Kraj, 8 sierpnia 2011

P&G namawia do stosowania odżywek

Agencja Swiift przygotowała akcję shoppermarketingową dla marketera w sklepach sieci Carrefour.

Kraj, 21 czerwca 2011

P&G ciągnie mężczyzn na wyższą półkę

Marketer rozpoczął działania dla Gillette w Facebooku.

Zagranica, 20 czerwca 2011

P&G z aplikacjami dla marek kosmetycznych i pielęgnacyjnych

Koncern chce poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów i uprościć sam proces dokonywania zakupów.

Zagranica, 14 czerwca 2011

Paraolimpijczycy znaleźli sponsora w 2012 r.

Procter & Gamble będzie wspierał paraolimpiadę, która odbędzie się w przyszłym roku w Londynie.

Kraj, 23 listopada 2010

Aplikacja P&G w Facebooku

Marketer będzie wspierał komunikację brandu Pantene za pomocą aplikacji.

Kraj, 8 października 2010

Bachleda-Curuś znów dla Pantene

Marketer sięga po ambasadorkę produktu po czterech latach przerwy.

Zagranica, 29 września 2010

P&G deklaruje zrównoważony rozwój

Koncern chce zmniejszyć wpływ produkcji na środowisko.

Kraj, 9 września 2010

Monika Blaim w zespole P&G w Genewie

Menedżerka marki Pantene trafiła do centrali firmy.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Polak w globalnych strukturach P&G

Menedżer z polskiego oddziału Procter & Gamble awansował do biura w Bostonie.

Zagranica, 29 lipca 2010

P&G i MKOl razem na 10 lat

Procter & Gamble i Międzynarodowy Komitet Olimpijski będą współpracować podczas kolejnych pięciu igrzysk.

Kraj, 23 lipca 2010

Urszula Biegańska awansowała w strukturach międzynarodowych P&G

Na nowym stanowisku zajmie się marką Lenor m.in. na rynku rosyjskim.

Kraj, 19 lipca 2010

Garnier powiększa udziały w rynku

Po kilku tygodniach nowość Garniera podnosi udziały do blisko 10 proc. w kategorii szamponów.

Kraj, 7 czerwca 2010

Garnier wprowadza markę ekoszamponów

Garnier Naturalna Pielęgnacja to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów. To kolejny marketer, który wykorzystuje modę na naturalne produkty.

Kraj, 12 maja 2010

Grey Warszawa dla Lenora w Europie

Agencja reklamowa Grey Warszawa przygotowała kampanię nowego produktu Lenora na kilka rynków europejskich.

Kraj, 26 kwietnia 2010

P&G rozdaje iPhone'y 3G

Shopper marketing szamponów P&G w Realu.

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Kraj, 13 listopada 2009

Zimowa ochrona głównym motywem komunikacji kosmetyków P&G

Procter & Gamble przygotował dla kilku swoich marek kosmetycznych specjalną komunikację marketingową opartą na motywach zimowych. Akcją objęte są takie...

Kraj, 2 listopada 2009

P&G wymienia odżywki konsumentek na Pantene

W ramach akcji shoppermarketingowej Procter & Gamble wymienia dotychczasowe odżywki konsumentek na najnowszą odżywkę Pantene Intensywna Regeneracja. Cele akcji to...

Kraj, 14 października 2009

P&G uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce"

Procter & Gamble (P&G) uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce". Można w nim kupić online produkty biorące udział w...

Kraj, 26 sierpnia 2009

Pantene uruchamia wideobloga z udziałem Nataszy Urbańskiej

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała dla marki Pantene (Procter & Gamble) blog wideo poświęcony pielęgnacji włosów. Ambasadorką akcji jest aktorka i...

Zagranica, 22 czerwca 2009

Procter & Gamble nakręcił serial z gatunku soap opera

Koncern FMCG Procter & Gamble sfinansował produkcję serialu w konwencji opery mydlanej, którego celem jest wsparcie sprzedaży marek: Olay, Max...

Kraj, 8 maja 2009

P&G inwestuje w relaunch Herbal Essences; silne wsparcie jesienią

Procter & Gamble przygotowuje się do kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki szamponów Herbal Essences. Marka nie była wspierana poza punktem...

Kraj, 23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

Kraj, 6 czerwca 2008

Clear wypracował już połowę planu sprzedażowego

Po dwóch miesiącach od debiutu marka Clear (Unilever Polska) wypracowała 50 proc. zakładanego planu sprzedażowego. Z danych producenta wynika, że...

Kraj, 19 marca 2007

Saatchi & Saatchi X realizuje promocję dla Procter & Gamble w sieci Real

Agencja shoppermarketingowa Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci handlowej Real. Kampania, która...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Hypermedia będzie obsługiwać markę Lenor

Procter & Gamble powierzył agencji interaktywnej Hypermedia zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od...

Zagranica, 7 września 2004

Vidal Sasson zlożył pozew do sądu przeciwko Procter & Gamble

Stylista fryzur Vidal Sasson, którego nazwiskiem opatrzono markę kosmetyków do włosów, postanowił wejść na drogę sądową przeciwko koncernowi Procter &...

Kraj, 2 września 2004

HYPERmedia przygotowała nowy serwis marki Pampers

Agencja interaktywna HYPERmedia i portal Onet.pl przygotowały nowy serwis marki Pampers z portfolio koncernu Procter & Gamble. Premiera witryny ma...

Kraj, 26 stycznia 2004

P&G uruchomił serwis www marki Olay

Procter & Gamble uruchomił serwis internetowy promujący markę kosmetyków Olay. Brand ten pod koniec ub.r. miał swój relaunch w Polsce...

Kraj, 26 stycznia 2004

P&G uruchomił serwis www marki Olay

Procter & Gamble uruchomił serwis internetowy promujący markę kosmetyków Olay. Brand ten pod koniec ub.r. miał swój relaunch w Polsce...

Kraj, 10 grudnia 2003

Grey Worldwide Warszawa agencją regionu dla Pantene oraz Masterfoods

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa została odpowiedzialna za rozwój strategii reklamowej marki Pantene (Procter & Gamble) oraz marek Masterfoods (słodycze:...

Kraj, 29 kwietnia 2003

Procter & Gamble wspiera sprzedaż nowej serii produktów Pantene

Procter & Gamble Polska rozpoczął kolejną kampanię reklamową, której celem jest wsparcie sprzedaży nowej linii produktów do pielęgnacji włosów marki...

Kraj, 21 listopada 2002

Agencja Grey Worldwide przygotowała kampanię dla marki Pantene

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała nową kampanię reklamową promującą szampony Pantene (Procter & Gamble). Kampania jest związana z akcją...

Kraj, 19 listopada 2002

P&G wspiera markę Pantene i akcję "Podaruj dzieciom słońce"

Koncern Procter & Gamble (P&G) rusza z kampanią reklamową Pantene Sonic Comb. Będą to działania reklamowe wspierające wizerunek marki poprzez...