M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Paola (marka)"

Kraj, 31 marca 2015

Paola startuje z kampanią

Marka syropów firmy Hoop z kampanią wiosenną.

Kraj, 16 lutego 2015

Hoop stawia na Colę, Paolę, Jupika i wodę

W spółce nastąpiły zmiany personalne, a firma stawia na umocnienie pozycji w swoich kategoriach i wejście w nowe segmenty.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Hoop Polska wprowadza limitowaną serię syropów

Paola poszerza portfolio.

Kraj, 22 maja 2014

Hoop Polska wchodzi w segment oranżady

Kolejna firma robi ukłon w stronę PRL-u.

Kraj, 6 maja 2014

Jupik namawia do aktywności

"Wyjdź z domu - Jupik wzywa!" - pod tym hasłem ruszyła nowa platforma komunikacyjna napoju dla dzieci z portfolio Hoop.

Kraj, 28 stycznia 2014

Paola z kampanią sponsoringową

Marka soku z portfolio Hoop Polska sponsoruje programy w kanałach TVN.

Kraj, 3 stycznia 2014

Hoop nie kapie Paolą

Firma wprowadza nowe opakowanie syropu owocowego.

Kraj, 15 listopada 2013

Paola dla złotego targetu

Marka soków Paola z portfolio Hoop Polska wspiera kampanię "Zdrowi wiekowi".

Kraj, 13 listopada 2013

Dorota smakuje Paolę

Wystartowały działania promocyjne soku Paola z portfolio Hoop Polska organizowane we współpracy z blogerką kulinarną.

Kraj, 6 lutego 2013

Hoop zwiększy wydatki reklamowe w 2013 r.

Marketer zapowiada wzmocnienie wsparcia swoich głównych marek w mediach.

Kraj, 11 stycznia 2013

Agencja Brand Place dla Hoop Polska

Zimowa odsłona kampanii oparta na platformie komunikacyjnej "Syrop Paola - najsłodsze chwile" z 2011 r.

Przetargi, 23 sierpnia 2012

Ostryga zajmie się marką Hoop Cola

Agencja będzie obsługiwać markę w ramach istniejącego już profilu w Facebooku - Odkręceni.

Kraj, 12 czerwca 2012

Wody ziołowe od Hoopa

Na bazie nowej marki Białowieski Zdrój do sprzedaży wchodzą wody ziołowe.

Kraj, 25 maja 2012

Hoop kontynuuje strategię letnich aktywności promocyjnych syropów

Wspiera markę Paola loterią konsumencką.

Kraj, 10 maja 2012

Hoop wchodzi z innowacyjnym produktem w segment napojów gazowanych

Marketer widzi potencjał w kategorii napojów winogronowych.

Kraj, 9 maja 2012

Hoop Polska wprowadza Białowieski Zdrój

Nowa woda ma być alternatywą dla marek górskiego pochodzenia.

Kraj, 12 marca 2012

Agros nowym Łowiczem chce pobudzić kategorię syropów

Wprowadza limitowaną edycję produktu.

Kraj, 24 stycznia 2012

Kolejna marka syropów w ofercie Hoop Polska

Jarmark Polski odpowiedzią na rosnący udział marek własnych w kategorii syropów.

Kraj, 23 stycznia 2012

Hoop rezygnuje z energetyków

Wycofuje z rynku markę R20, tłumacząc to deprecjacją cen na konkurencyjnym rynku, gdzie coraz lepiej radzą sobie marki własne.

Kraj, 17 stycznia 2012

Hoop zamierza mocniej zaistnieć w nowych kategoriach

W tegorocznej komunikacji marketera będzie mniej telewizji.

Kraj, 17 listopada 2011

Z Oshee do Hoopa

Hoop Polska ma nowego dyrektora ds. kluczowych klientów.

Przetargi, 28 września 2011

PZL, Hand Made, Brand Place i DraftFCB w przetargu Hoopa

Marketer w 2012 r. wprowadzi na rynek nową markę napoju.

Kraj, 4 lipca 2011

Marketing Hoopa w Kutnie

Firma w ramach oszczędności likwiduje biuro w Warszawie.

Kraj, 30 czerwca 2011

Hoop po raz pierwszy reklamuje syropy latem

Marketer chce zwiększyć udziały poprzez szukanie nowych okazji do spożywania syropów.

Kraj, 14 czerwca 2011

Paola w nowej odsłonie produktowej

Hoop odświeżył opakowania produktu i wprowadza nowe smaki.

Przetargi, 12 maja 2011

Hoop Polska pierwszym klientem Brand Place

Agencja obsłuży markę Paola w fullservice'owym zakresie.

Kraj, 23 lutego 2011

OS3 przygotuje serwis dla Paoli

Nowy serwis ma trafiać głównie do młodych kobiet.

Kraj, 28 października 2010

Nowy dyrektor strategiczny w S4

Robert Michalik zastąpił Marcina Samka.

Kraj, 27 października 2010

Hoop zatrudnia w dziale marketingu

Nowi menedżerowie zajmą się markami Paola, Jupik i kategorią wody.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Hoop zatrudnił nowych brand managerów

Anna Zygmunt i Andrzej Misiak dołączyli do działu marketingu Hoop Polska.

Od redakcji, 21 lipca 2010

Sprostowanie: Hoop właścicielem marki Paola

Marketer inwestuje w projekt wspierający sprzedaż marki Paola - Kompot Domowy.

Kraj, 21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

Artykuły weekendowe, 14 maja 2010

Krótka lekcja dobrego PR-u

Są jeszcze ludzie od PR-u, którym chce się zrobić coś więcej, niż tylko wysłać informację prasową i sprawdzić, czy się ukazała.

Kraj, 13 maja 2010

Kompoty od Paoli, silne wsparcie Hoop Coli

Hoop poszerza ofertę Paoli i kontynuuje wsparcie Hoop Coli.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Hoop inwestuje w nowej kategorii

Hoop Polska debiutuje na rynku kompotów. Niebawem rozpocznie się kampania reklamowa marki Babci Paoli.

Kraj, 9 marca 2010

Piotr Żarczyński w dziale kreacji agenci reklamowej S4

Do krakowskiego działu kreacji agencji reklamowej S4 dołączył Piotr Żarczyński, który objął stanowisko copywritera. Piotr Żarczyński przeszedł do S4 z...

Kraj, 2 lutego 2010

Paola w telewizji wsparta BTL-em

Rusza zimowa kampania wizerunkowa marki Paola. Spot, w którym pojawi się babcia Paola, pokażą cztery główne stacje, a także TVN...

Kraj, 18 grudnia 2009

Hoop nie zmniejsza budżetu na 2010 r.; skupi się TV i internecie

Hoop Polska weryfikuje strategię marketingową na przyszły rok. Skupi się na trzech, a nie sześciu markach, inwestując w ich wsparcie...

Kraj, 28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

Kraj, 4 czerwca 2009

Robert Michalik dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego Demo

Robert Michalik został dyrektorem działu analiz i planowania strategicznego w agencji reklamowej Demo Effective Launching. Zastąpił na tym stanowisku Macieja...

Kraj, 2 czerwca 2009

Wiśniewski art directorem w Hand Made

Do zespołu agencji Hand Made dołączył Łukasz Wiśniewski, obejmując stanowisko art directora w teamie Tomasza Pizły. Do jego zadań będzie...

Kraj, 7 maja 2009

R20 po relaunchu, odwrócenie sezonowości Paoli

Hoop Polska po zmianach w obrębie Hoop Coli i Arctica przeprowadził relaunch napoju energetycznego R20. Sposób komunikacji zmienia również Paola....

Kraj, 30 kwietnia 2009

Hoop porządkuje portfolio i zwiększa budżet do ponad 40 mln zł

Hoop Polska, właściciel m.in. marek Hoop Cola i Jupik, wdraża nową strategię marketingową i porządkuje portfolio marek. Zwiększa też tegoroczny...

Przetargi, 28 listopada 2008

Hoop Polska prowadzi przetarg na obsługę reklamową napoju R20

Firma Hoop Polska rozpoczęła procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wyboru agencji reklamowej do obsługi napojów energetycznych R20, dowiedzieliśmy się...

Kraj, 4 listopada 2008

Hoop buduje emocjonalny stosunek do marki Paola

Hoop Polska rozpoczął wczoraj nową kampanię wizerunkową syropów marki Paola przygotowaną przez agencję Schulz. Film reklamowy stworzony przy użyciu klasycznej...

Kraj, 7 października 2008

Hoop rozwija markę syropów Paola, w listopadzie kampania TV

Hoop Polska wprowadza linię syropów Paola Natura i Zdrowie. Pozycjonowane w segmencie premium syropy będą dostępne w czterech wariantach smakowych:...

Kraj, 26 września 2008

Strategiczne plany Hoop Polska, wkrótce ruszą przetargi dla marek Arctic i Jupi

Firma Hoop Polska skoncentruje działania marketingowe na sześciu markach: wodzie Arctic, syropach Paola, napojach energetycznych R20, Hoop Coli, owocowych napojach...

Kraj, 5 września 2008

Izabela Głodek awansuje na category managera w Hoop Polska

Izabela Głodek awansowała na stanowisko category managera w firmie Hoop Polska. Zajmie się kategorią syropów, niegazowanych napojów owocowych oraz markami...

Kraj, 15 lipca 2008

Edyta Bach PR managerem Hoop Polska

Edyta Bach została PR managerem Hoop Polska SA. Jest to nowe stanowisko w firmie, powołane po fuzji Hoop SA i...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Agencja Schulz przygotowała kampanię soków Paola

Firma Paola Sp. z o.o. rozpoczyna promocję swoich soków owocowych w telewizji. Kampania potrwa do 20 czerwca. Za całość prac...