M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Parliament (marka)"

Kraj, 26 maja 2008

CEDC kupi 40 proc. udziałów Russian Alcohol, największego producenta wódki w Rosji

Central European Distribution Corporation (CEDC) za 156,5 mln dol. kupuje pakiet 40 proc. udziałów w Grupie Russian Alcohol, która jest...

Kraj, 15 stycznia 2008

Leo Burnett Warszawa pracuje dla Philip Morris także w krajach nadbałtyckich

Warszawski oddział agencji reklamowej Leo Burnett odpowiada za obsługę w zakresie strategii i kreacji dla najważniejszych marek tytoniowego koncernu Philip...

Kraj, 28 października 2004

Sprostowanie: Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Na prośbę agencji Upstairs Young & Rubicam wyjaśniamy, że agencja ta (a dokładnie należąca do grupy agencja Wunderman) obsługuje dwie...

Kraj, 27 października 2004

Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Philip Morris Polska SA wprowadza do sprzedaży marki swoich papierosów ze zmienionymi nazwami i w nowych opakowaniach. Jak wyjaśnia producent,...

Kraj, 21 października 2004

Marta Filipowicz została menedżerem marketingu handlowego Philip Morris Polska

Marta Filipowicz została nowym menedżerem marketingu handlowego w firmie Philip Morris Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Wojciecha Kłosowskiego, który został...

Kraj, 18 czerwca 2004

Kolejna edycja programu "Get Connected" wspierającego papierosy L&M

W przyszły poniedziałek rozpocznie się kolejna edycja letniej akcji "Get Connected" wspierającej markę papierosów L&M produkowanych przez Philip Morris Polska...

Kraj, 29 kwietnia 2004

Philip Morris wprowadza markę papierosów Parliament w segmencie super premium

Firma tytoniowa Philip Morris Polska SA wprowadza do sprzedaży nową międzynarodową markę super premium papierosów pod nazwą Parliament. Jest to...

Zagranica, 8 listopada 2002

Philip Morris atakuje rynek wschodniej Europy

Philip Morris Russia wybrał agencję Young & Rubicam, która będzie odpowiedzialna za wprowadzenie papierosów Next do wschodniej Europy. Brand Next...

Zagranica, 22 lipca 2002

Philip Morris - 350 mln dol. na marketing w punktach sprzedaży

Philip Morris Cos. zainwestuje 350 mln dol. w promocję i wspieranie sprzedaży swych najważniejszych marek papierosów na rynku detalicznym. Koncern...