M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PayBACK (marka)"

Kraj, 25 marca 2015

Wspólna kampania reklamowa BP i Payback

Uczestnicy programu lojalnościowego, tankując na stacjach BP, mogą odebrać nagrody, np. bidon, ręcznik lub torbę marki 4F. Kampanię, która potrwa do 12 kwietnia br., przygotowały Kineskop, High Noon oraz Havas Media.

Kraj, 21 listopada 2014

Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

Były szef marketingu Polbanku zastąpił Marcina Drzewieckiego, który po blisko pięciu latach w Payback przeszedł do Medicover.

Kraj, 11 lipca 2014

Nowe osoby i awanse w Ogilvy

Do grupy Ogilvy dołączyli: Magdalena Słomka i Tomasz Cichocki. Czworo obecnych pracowników otrzymało awanse.

Kraj, 19 lipca 2013

Moje Miasto Payback

Rusza kampania informacyjna promująca karty Payback. Za kreację odpowiada agencja Ogilvy Action.

Kraj, 18 czerwca 2013

Payback promuje się, pomnażając punkty

Im więcej osób przystąpi do promocji, tym więcej punktów otrzyma.

Kraj, 18 marca 2013

Hyundai Motor Poland oficjalnym partnerem Payback

Współpracę z Payback Hyundai rozpoczyna promocją z okazji 20-lecia firmy w Polsce połączoną z wyprzedażą aut z rocznika 2012.

Kraj, 20 listopada 2012

Ogilvy Action aktywuje eKupony w sieci Real

Program PayBack rozpoczął nową aktywację konsumencką kierowaną do uczestników programu, którzy robią zakupy w sklepach sieci Real.

Kraj, 27 sierpnia 2012

PayBack w kampanii informuje, że przepadają zebrane punkty

Pierwsza taka akcja w programie lojalnościowym na polskim rynku.

Przetargi, 2 grudnia 2011

Ogilvy Action obroniła budżet Payback

W przetargu na kompleksową obsługę tej marki startowały cztery agencje.

Kraj, 3 listopada 2011

Sygma Bank reklamuje program rabatowy Sygma Bonus

Bank oferuje ponad milionowi posiadaczy swoich kart kredytowych rabaty u 29 partnerów.

Przetargi, 3 października 2011

Cztery agencje na short-liście przetargu PayBack

Ogilvy Action, Publicis, Grey i GPD walczą o kompleksową obsługę komunikacji marketingowej PayBack.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 8 września 2011

Lubię To coraz aktywniejsza na rynku

Agencja socialmediowa zdobyła dwa nowe budżety, walczy o siedem kolejnych. Szuka 10 osób do różnych działów i chce wejść na kolejne rynki europejskie.

Kraj, 2 sierpnia 2011

Ogilvy Action o poszerzeniu programu PayBack

Agencja przygotowała nowe projekty komunikacyjne dla Loyalty Partner Polska.

Kraj, 8 marca 2011

American Express kupił Paybacka

American Express przejęła firmę Loyalty Partner, operatora multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback. Jakie będą konsekwencje tej transakcji w Polsce?

Kraj, 9 września 2010

Payback po roku ma 6,5 mln aktywnych kart

Operator programu lojalnościowego zapowiada pozyskanie kolejnych partnerów.

Kraj, 29 lipca 2010

Super-Pharm wspiera program lojalnościowy

Hostessy agencji pracują we wszystkich sklepach sieci Super-Pharm.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Więcej wideo i rozrywki w realizacjach Wide Open

Agencja interaktywna Wide Open poszerza kompetencje wideo- i socialmediowe. Firma powiększy działy kreacji i strategii.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Konkurent Paybacka?

Francuska grupa LaSer planuje wprowadzenie w Polsce lojalnościowego programu wielopartnerskiego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 2 marca 2010

Premium Club traci, a Payback zyskuje kolejnych partnerów

Multibrandowy program partnerski Premium Club traci kolejnego partnera - z końcem marca współpracę z nim zakończy bank Eurobank. - Partnerstwo...

Kraj, 7 stycznia 2010

KFC rozstaje się z programem Premium Club; dołączy do Paybacka?

Należąca do firmy AmRest marka KFC rozstaje się z programem lojalnościowym Premium Club. Konsumenci mogą zbierać punkty w lokalach KFC...

Przetargi, 15 października 2009

Bluerank obsługuje program Payback w zakresie SEO

Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach agencja Bluerank wygrała przegląd ofert firmy Loyalty Partner Polska, operatora programu lojalnościowego Payback, i...

Kraj, 29 lipca 2009

Payback zaatakuje kampanią wkrótce po Clubcard

Loyalty Partners, właściciel marki Payback, wielopartnerskiego programu lojalnościowego, finalizuje prace nad kampanią launchową. Jak wynika z naszych informacji, ruszy ona...

Kraj, 2 października 2008

Sylwia Pyśkiewicz prezesem polskiego oddziału Loyalty Partner

Sylwia Pyśkiewicz, do niedawna związana ze strukturami marketingowymi Tesco, została prezesem Loyalty Partner. O planach uruchomienia oddziału tej firmy w...

Kraj, 1 kwietnia 2003

50 000 klientów w programie lojalnościowym PayBACK

Z najstarszego i największego polskiego multipartnerskiego programu lojalnościowego w internecie - PayBACK - www.payback.pl, korzysta już ponad 50 000 osób....