M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PBC (firma)"

Kraj, 21 października 2015

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

PBC, Nielsen, KBR, PBI oraz Kantar Media chcą wspólnie wzmacniać wiarygodność badań mediów.

Kraj, 23 września 2014

Agora tworzy pakiet reklamowy Prestiż

Pięć tytułów wejdzie w skład nowego pakietu reklamowego.

Kraj, 11 kwietnia 2013

PBC bada zachowania konsumenckie czytelników prasy

Polskie Badania Czytelnictwa poszerzyły zakres badań o analizy profilu zakupowego czytelnika prasy w Polsce.

Kraj, 20 września 2011

ZKDP, PBC i IWP uruchamiają wortal branżowy

Promocja wizerunku prasy jako nowoczesnego przekaźnika informacji i reklamy oraz stworzenie kompendium wiadomości na temat tego medium to cele serwisu.

Kraj, 10 marca 2011

G+J poszerza platformę kulinarną

10 marca br. na rynku prasowym pojawi się miesięcznik "Bistro".

Kraj, 16 listopada 2010

Bohdan Gawroński w radzie nadzorczej PBC

W związku z odejściem Dariusza Piekarskiego z Infor Biznes w radzie nadzorczej PBC zastąpi go Bohdan Gawroński.

Od redakcji, 27 sierpnia 2010

Wyjaśnienie: Komisja ds. promocji prasy przy ZKDP, nie PBC

Komisja ds. promocji prasy działa przy ZKDP.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Ważne, aby czytać

IPad pomocny w powrocie do zdrowego rozumowania w nowożytnych czasach oraz szansą spełnienia marzeń o nieograniczonym czytaniu prasy i książek. Poniżej jeszcze o tym, jak dobrze być czasami offline.

Kraj, 18 sierpnia 2010

PBC analizuje możliwości badania prasy w internecie

W przyszłym roku PBC zamierza przetestować metodologię badania czytelnictwa prasy w sieci.

Kraj, 28 maja 2010

PBC zbada ukrywane dochody

W badaniach PBC ma się pojawić pełna informacja o dochodach wszystkich respondentów.

Kraj, 28 kwietnia 2010

Prasa chce się promować

Wydawcy chcą promować prasę - przeznaczą na to 0,5 mln zł na dwa lata.

Kraj, 27 sierpnia 2009

Promocja "Dziennika Gazety Prawnej" głównie sprzedażowa; dziennik bez "WSJ"

Działania reklamowe "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) będą obejmowały przede wszystkim akcje prosprzedażowe. Zostanie na to przeznaczona większość wydatków marketingowych....

Kraj, 24 sierpnia 2009

"Dziennik Gazeta Prawna" przejmie w monitoringu historię "Gazety Prawnej"

Połączona gazeta "Dziennik Gazeta Prawna", który na rynku prawdopodobnie pojawi się w połowie września br., przejmie w monitoringu ZKDP i...

Kraj, 29 czerwca 2009

ZKDP i PBC mają nowych szefów

Podczas ostatniego zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrano nowe władze. Jerzego Karwelisa, dotychczasowego prezesa ZKDP, zastąpił Piotr Ludwicki z Muratora....

Kraj, 5 maja 2009

Springer tworzy multipakiety i przebudowuje biuro reklamy dzienników

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza do oferty reklamowej dwa nowe produkty. Są to multipakiety, które opierają się...

Kraj, 5 lutego 2009

Małgorzata Swojak odpowiada za sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" w biurze reklamy TVN

Małgorzata Swojak dołączyła do zespołu Jarosława Kalbarczyka w biurze reklamy TVN. Odpowiada za ofertę handlową "Tygodnika Powszechnego". Małgorzata Swojak pracowała...

Kraj, 29 grudnia 2008

Springer udostępnia specjalny program do planowania pakietu PressPower

Axel Springer Polska udostępnia swoim klientom reklamowym specjalnie przygotowany program - dodatek do oprogramowania Soft Report Explorer ułatwiający planowanie kampanii...

Kraj, 1 lipca 2008

Cena 50 gr za odświeżone "Naj" jest jednorazowa

Cena promocyjna "Naj" po relaunchu 50 gr jest jednorazowa, jak poinformowało G+J Polska, wydawca tytułu. Przedstawiciele firmy nie zdradzają jednak,...

Kraj, 2 czerwca 2006

Robert Kostka-Zawadzki odchodzi ze Starcomu

Robert Kostka-Zawadzki, media and consumer researcher w domu mediowym Starcom, odchodzi z firmy po dwóch latach pracy. W Starcomie zajmował...

Kraj, 19 grudnia 2005

Media Concept zainwestuje w optymalizator pełnego miksu mediów

Dom mediowy Media Concept pracuje nad narzędziem umożliwiającym optymalizację kampanii reklamowych jednocześnie w kilku kanałach komunikacji: telewizji, radiu, prasie, outdoorze...

Kraj, 16 grudnia 2005

Agora podniesie ceny reklam w "Metrze" średnio o 10 proc.

Agora SA od stycznia 2006 roku podniesie ceny reklam w wydaniu krajowym i warszawskim bezpłatnego dziennika "Metro". Ceny ogłoszeń wzrosną...

Kraj, 16 grudnia 2005

Agora podniesie ceny reklam w "Metrze" średnio o 10 proc.

Agora SA od stycznia 2006 roku podniesie ceny reklam w wydaniu krajowym i warszawskim bezpłatnego dziennika "Metro". Ceny ogłoszeń wzrosną...

Kraj, 6 września 2005

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych zakończyło pierwszy etap Badania Prasy Lokalnej

Zakończył się pierwszy etap Badania Prasy Lokalnej (BPL). Firma badawcza Millward Brown SMG/KRC dokonała analizy i zaprezentowała profil czytelnika prasy...

Kraj, 5 sierpnia 2005

Tomasz Zięba zaprzecza pogłoskom o planach sprzedaży "Playboya"

Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska, zaprzeczył informacjom o planach sprzedaży miesięcznika "Playboy". Według nieoficjalnych doniesień wśród zainteresowanych kupnem tego...

Kraj, 3 sierpnia 2005

"Gazeta Prawna" przejdzie gruntowne zmiany, Jarosław Sroka oficjalnie w redakcji

Grupa Wydawnicza "Infor" zamierza gruntownie przebudować "Gazetę Prawną". Bardzo mocnym atutem dziennika ma być dział gospodarczy. Jak mówi Jarosław Sroka,...

Kraj, 3 czerwca 2005

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych prowadzi badania i ma ofertę reklamową jednoczącą tytuły powiatowe

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (SGL) zainicjowało akcję badania czytelnictwa swoich tytułów pod nazwą Badania Prasy Lokalnej (BPL). Badanie ma służyć uaktywnieniu...

Kraj, 21 grudnia 2004

Wzrost cen reklam w miesięczniku fotograficznym "Chip Foto-Video Digital"

O mniej więcej 10 proc. wzrastają ceny reklam w miesięczniku fotograficznym "Chip Foto-Video Digital" (wydawca: Vogel Burda Communications). Za całostronicową...

Kraj, 21 grudnia 2004

Wzrost cen reklam w miesięczniku fotograficznym "Chip Foto-Video Digital"

O mniej więcej 10 proc. wzrastają ceny reklam w miesięczniku fotograficznym "Chip Foto-Video Digital" (wydawca: Vogel Burda Communications). Za całostronicową...

Kraj, 29 września 2004

Domy mediowe opracowują stanowisko w sprawie badań czytelnictwa

Domy mediowe należące do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) wypracowują wspólne stanowisko w sprawie swoich oczekiwań w stosunku do badań czytelnictwa....

Kraj, 20 września 2004

W I półroczu br. "Profit" najczęściej kupowanym magazynem gospodarczym

Według informacji wydawnictwa Axel Springer Polska na podstawie danych ZKDP średnia miesięczna sprzedaż magazynu "Profit" wyniosła w I półroczu br....

Kraj, 10 sierpnia 2004

Spółka Genezis wyda magazyn "Naturalnie. Magazyn ludzi zdrowo myślących"

Firma Genezis Sp. z o.o. będzie wydawać miesięcznik pod tytułem "Naturalnie. Magazyn ludzi zdrowo myślących". Pierwszy numer tego pisma ukaże...

Kraj, 24 czerwca 2004

Magazyn "Murator" odnotował wzrost sprzedaży

Średnia sprzedaż magazynu "Murator" (Wydawnictwo Murator) wyniosła ok. 93 tysięcy egzemplarzy w pierwszym kwartale br., o 0,6 proc. więcej niż...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Domy mediowe chcą z PBC surowych danych

Przedstawiciele domów mediowych należących do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) spotykają się dzisiaj, aby szczegółowo porozmawiać i ustalić wspólne stanowisko na...

Kraj, 31 października 2003

K2 Internet zanotowała wzrost przychodów na poziomie 64 proc.

Agencja K2 Internet zanotowała w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. przychody ze sprzedaży na poziomie 3,64 mln zł, co oznacza...

Kraj, 29 lipca 2003

Wysokie czytelnictwo, sprzedaż i wpływy "Vivy!" w I półroczu 2003 r.

Z najnowszych danych PBC wynika, że dwutygodnik "Viva!" jest najchętniej czytanym magazynem w grupie pism ekskluzywnych i people - czyta...

Kraj, 7 lipca 2003

SMG/KRC promuje analizy wydatków reklamowych Media Monitoring

SMG/KRC Millward Brown Company promuje analizy z nowego projektu monitoringu wydatków reklamowych Media Monitoring. Są one aktualnie rozsyłane z wynikami...

Kraj, 20 grudnia 2002

List do redakcji

Wydawnictwo G + J Polska przesłało do redakcji DS "MiMP" list następującej treści: ,Podczas ostatniego posiedzenia Zjazdu ZKDP, które odbyło...

Kraj, 31 lipca 2002

Tygodnik "Przegląd" planuje na wrzesień br. kampanię reklamową

Tygodnik "Przegląd", wydawany przez Agencję Wydawniczo-Reklamową "Aratus SA", planuje na wrzesień br. sześciotygodniową kampanię reklamową. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy,...

Kraj, 14 czerwca 2002

Ruszyła kampania lipcowego wydania "Maxima" w nietypowej oprawie

Lipcowy "Maxim" wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska (HFP) ma dwutygodniową kampanię reklamową. Wykorzystano w niej stacje telewizyjne: TVP, TVN, Canal Plus...

Kraj, 7 stycznia 2002

"Pani Domu" wprowadza nowy layout i rozbudowuje zawartość pisma

"Pani Domu" wydawnictwa Axel Springer Polska gruntownie zmienia layout i poszerza zawartość od numeru 2/2002. Równocześnie rusza intensywna kampania promocyjna...

Kraj, 29 sierpnia 2001

"PRZEGLĄD READER'S DIGEST" ZMIENIA WIZERUNEK

Miesięcznik "Przegląd Reader's Digest" zmienia wizerunek, począwszy od wydania wrześniowego. Zmiany podyktowane są potrzebą odświeżenia tytułu i nadania mu nowocześniejszego...

Kraj, 22 grudnia 2000

ZMIANY W ZASADACH KORZYSTANIA Z WYNIKÓW BADAŃ PBC

Polskie Badania Czytelnictwa wprowadzają od nowego roku zmiany w zasadach korzystania z wyników badań PBC, o czym poinformował w komunikacie...

Kraj, 22 grudnia 2000

ZMIANY W ZASADACH KORZYSTANIA Z WYNIKÓW BADAŃ PBC

Polskie Badania Czytelnictwa wprowadzają od nowego roku zmiany w zasadach korzystania z wyników badań PBC, o czym poinformował w komunikacie...