M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PC World Komputer (marka)"

Kraj, 23 września 2011

Nowi ludzie w Valkea Media

Zwiększenie zatrudnienia związane jest z dynamicznym rozwojem działu custom publishing.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Intel ma nowego menedżera od PR-u

Juliusz Kornaszewski został nowym PR managerem Intela w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Kraj, 2 grudnia 2008

QXL Poland reklamuje równolegle serwisy Allegro.pl i Cokupic.pl

"Bądźcie grzeczni" - pod takim hasłem trwa kampania wizerunkowo-sprzedażowa serwisu aukcyjnego Allegro.pl należącego do QXL Poland. Celem kampanii Allegro.pl jest...

Kraj, 9 listopada 2007

Nikon rusza z jednoczesnym wsparciem kompaktów i lustrzanek

Nikon Polska rusza z ofensywą reklamową - jednocześnie będzie prowadził kampanie kompaktowych aparatów serii CoolPix oraz lustrzanek D3 i D300....

Kraj, 12 stycznia 2006

Hanna Brzozowska key account managerem w IDG Poland

Hanna Brzozowska dołączyła do jednego z zespołów sprzedaży reklam w wydawnictwie IDG Poland SA. Będzie pracować na stanowisku key account...

Kraj, 20 grudnia 2005

Google w partnerstwie z Home.pl rozpoczyna dużą akcję promocyjną kierowaną do MŚP

Google Polska i Home.pl rozpoczynają strategiczną współpracę w zakresie promowania usług hostingowych i reklamowych. Home.pl to jeden z czołowych w...

Kraj, 12 grudnia 2005

HP w radiu i prasie zachęca do skorzystania z ostatnich dni promocji

Ruszyła prasowa ("Gazeta Telewizyjna" ,"TeleRzeczpospolita", "Polityka", "Przekrój", "Ozon", "Enter", "Chip", "Komputer Świat", "PC World Komputer") i radiowa (Tok FM, Trójka,...

Kraj, 1 grudnia 2005

Netia przedłuża działania reklamowe

Do stycznia włącznie operator telekomunikacyjny Netia SA zdecydował się przedłużyć swoją kampanię reklamową nowych taryf dla biznesu. Rozpoczęła się ona...

Kraj, 5 września 2005

Renault wspiera akcję promocyjną i sprzedaż limitowanej serii Laguny

Renault przeprowadzi we wrześniu br. dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich będzie miała charakter prosprzedażowy "z wizerunkiem w tle". Tematycznie...

Kraj, 7 czerwca 2005

Publicis zrealizował kampanię urządzeń wielofunkcyjnych HP

HP Color LaserJet 2800 to nowe kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań...

Kraj, 30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Kraj, 20 grudnia 2004

Olympus reklamuje nowe aparaty cyfrowe C-70 i C-8080

Olympus Polska Sp. z o.o. reklamuje w prasie i internecie dwa nowe modele fotograficznych aparatów cyfrowych z wyższej półki: Olympus...

Kraj, 27 października 2004

Creative Labs prowadzi kampanię nowych produktów w prasie, na autobusach i indoorze

Creative Labs, producent sprzętu elektronicznego, rozpoczął kampanię reklamową swoich produktów. Ma ona miejsce w prasie i obejmuje m.in. tytuły: "Komputer...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Era Omnix będzie miała jesienią kampanię z okazji drugich urodzin

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) planuje na listopad br. kampanię reklamową swojej marki Omnix. Jak zapowiada Jakub Połeć, non-voice marketing unit...

Kraj, 21 lipca 2004

PTC rusza z kampanią dwóch nowych usług związanych z platformą Era Omnix

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła prasowo-internetową kampanię platformy multimedialnej Era Omnix. Potrwa ona do połowy września. Kreację prasową przygotowała agencja reklamowa...

Kraj, 12 lipca 2004

IDG eksperymentuje z portfolio swoich tytułów komputerowych b2c

IDG Poland, wydawca m.in. magazynów: "PC World Komputer", "Kino Domowe", "Computerworld", "NetWorld" i "CXO", zamierza od września br. przekształcić kwartalnik...

Kraj, 5 lipca 2004

TP SA rozpoczyna dwie promocje cenowe Neostrady i wspiera je reklamą

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadziła od początku lipca br. do swojej oferty promocje cenowe Neostrady (marka usług szerokopasmowego dostępu...

Kraj, 24 maja 2004

Startuje polska część europejskiej kampanii aparatów Olympus

Rozpoczęła się kampania reklamowa aparatów fotograficznych Olympus. Wyłącznym przedstawicielem marki Olympus w Polsce jest firma Euro-Color. Kampania potrwa do końca...

Kraj, 12 maja 2004

Nikon realizuje kampanię produktową aparatów ze średniej i niższej półki

Agencja reklamowa OneDay i dom mediowy Media Group przygotowały kolejną produktową kampanię reklamową dla Nikon Polska. Reklamowany jest aparat cyfrowy...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Polska kampania D-Link częścią pierwszej europejskiej kampanii firmy

Firma D-Link, będąca producentem sprzętu sieciowego, rozpocznie w maju kampanię reklamową, która potrwa do końca roku. Jeśli przyniesie zadowalające wyniki,...

Kraj, 19 lutego 2004

NoS/BBDO przygotowała nową kampanię Neostrady dla TP SA

Agencja reklamowa NoS/BBDO przygotowała dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) strategię i kreację nowej kampanii reklamowej Neostrady (usługi szerokopasmowego stałego...

Kraj, 2 grudnia 2003

IDG Poland wprowadza cyfrową edycję czasopisma w Polsce

(IDG Poland SA) International Data Group Poland SA (IDG), polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej...

Kraj, 5 listopada 2003

Sony Poland rozpoczyna promocję marki Aiwa w outdoorze i prasie

Sony Poland rozpoczyna kampanię outdoorową i prasową, której celem jest budowanie wizerunku odświeżonej marki Aiwa. Reklama firmy umieszczona została na...

Kraj, 20 października 2003

Vogel zamierza repozycjonować magazyny "Enter" i "Chip"

Wydawnictwo Vogel Burda Communications-Lupus zamierza repozycjonować magazyny ze swojego portfolio: "Chip" i "Enter". ""Chip" będzie skierowany do grupy czytelniczej zainteresowanej...

Kraj, 6 sierpnia 2003

OKI Systems (Polska) rozpoczyna kampanię outdoorową

Firma OKI System (Polska) rozpoczęła kampanię reklamową wykorzystującą nośniki reklamy zewnętrznej, a związaną z wprowadzeniem do sprzedaży nowej drukarki OKI...

Kraj, 24 lipca 2003

Wydawnictwo IDG zaoferowało nowe usługi poprzez SMS

Wydawnictwo International Data Group Poland SA zaoferowało swoim czytelnikom dostęp do zasobów archiwalnych wszystkich tytułów prasowych oraz udział w konkursach,...

Kraj, 7 lipca 2003

IDG wydaje wersje kieszonkowe pism "Gamestar" i "Kino Domowe"

Wydawnictwo IDG Poland przygotowało na wakacje kieszonkowe wydania dwóch pism ze swojego portfolio: "Kino Domowe - Magazyn DVD" i "Gamestar"....

Kraj, 6 lutego 2003

GTS rozpoczął brandingową kampanię reklamową

Operator telekomunikacyjny GTS Central Europe rozpoczął kampanię reklamową, której głównym celem jest poinformowanie rynku o połączeniu brandów Internet Partners i...

Kraj, 14 listopada 2002

Oświadczenie

Firma Vogel Burda Communications Sp. z o.o. (dawniej Vogel Publishing), wydawca magazynu komputerowego "Chip", przesłała do redakcji DS "MiMP" oświadczenie...

Kraj, 10 października 2002

Action przygotowała kampanię dla JTT

Agencja reklamowa Action z Poznania przygotowała kreację i strategię kampanii dla producenta komputerów JTT Computer SA. Jak mówi Marcin Płassowski,...

Kraj, 17 września 2002

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Peugeot 206 SW

Wczoraj wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa auta Peugeot 206 SW. Głównym jej celem jest budowanie świadomości nowego modelu Peugeot i zbudowanie...

Kraj, 2 września 2002

IDG Poland planuje na październik br. "PC World Komputer" z DVD

Wydawnictwo IDG Poland planuje rozpoczęcie w październiku br. sprzedaży magazynu "PC World Komputer" z dołączoną płytą DVD. "Eksperyment z dołączeniem...