M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pedigree (marka)"

Zagranica, 7 września 2015

Pedigree chce podwoić globalne obroty

Mars mocno inwestuje w rosnące rynki kampanią "Feed the Good".

Kraj, 7 kwietnia 2015

Pedigree z kampanią 360 stopni na rzecz adopcji

Marka uczy szacunku do zwierząt i odpowiedzialności.

Kraj, 27 lutego 2015

MediaCom współrealizuje nowy program TVP2

Inne podmioty i agencje zaangażowane w projekt to: BBDO, DDB Tribal, Blue Angel oraz Edelman.

Kraj, 26 listopada 2014

Nowa creative director w Kore Konnektiv

Małgorzata Markowska zmienia agencję.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 15 stycznia 2014

Monika Niechajewicz dyrektorem działu campaign w Cheil Polska

Awans w agencji Cheil.

Zagranica, 29 lipca 2013

Skandal z udziałem Royal Canin - marki koncernu Mars

Marka Royal Canin, producent karmy dla zwierząt, sponsorowała brutalne walki psów z niedźwiedziami na Ukrainie.

Kraj, 8 lipca 2013

Rafał Lampasiak w zespole strategii Havas Worldwide Warsaw

Nowy senior strategic planner w agencji.

Kraj, 25 czerwca 2013

Pedigree pomoże zbadać o uzębienie czworonogów

Mars rusza z akcją "Miesiąc zdrowych zębów", w ramach której promuje Pedigree DentaStix.

Kraj, 7 maja 2013

Bartek Hanus nowym dyrektorem strategii w Lowe GGK

Z TBWA\Tequila do Lowe GGK.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Awanse w marketingu Mars Polska

Marta Bartosiewicz i Magdalena Szymczak na nowych stanowiskach.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Euro RSCG Marketing House wspiera relaunch Pedigree

Odpowiada za budowanie wizerunku i promocję sprzedaży nowej suchej karmy.

Kraj, 10 lipca 2012

Pedigree promuje nową recepturę

Działania reklamowe przekonują, że karma tej marki korzystnie wpływa na zdrowie psów.

Zagranica, 8 maja 2012

Mars reklamodawcą roku

W Cannes przyznano Złotego Lwa dla najlepszego reklamodawcy roku firmie Mars.

Zagranica, 18 października 2011

Wirtualny piesek Pedigree

W największej kampanii internetowej marka zaprasza na wirtualny spacer z psem.

Kraj, 13 października 2011

Reaktywowany Rapp Collins przejmuje budżety Kitekat i Chappi

Po długoletniej współpracy z TBWA budżet dwóch marek Mars Polska został przeniesiony do agencji Rapp Collins z grupy Corporate Profiles DDB Group. Budżet marki Pedigree trafił do BBDO.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 7 czerwca 2011

Mars przenosi budżet z TBWA do BBDO

Na razie nie wiadomo, czy po globalnej decyzji będą jakieś zmiany w Polsce.

Artykuły weekendowe, 30 lipca 2010

Marki są dziś blisko ludzi

Mateusz Miernikowski z agencji Konceptika pisze o tym, jak marki wykorzystują media społecznościowe.

Kraj, 17 czerwca 2010

Bartosz Lechowski awansował w strukturach Danone

Zajmie się e-marketingiem w Danone Medical Nutrition w Amsterdamie.

Kraj, 20 maja 2010

50 tys. smyczy od Pedigree

Mars Polska promuje markę Pedigree akcją "Wyciągnij smycz z Pedigree".

Zagranica, 16 kwietnia 2010

Twix globalnie z TBWA

Mars konsoliduje kreatywny budżet marki.

Kraj, 17 listopada 2009

Rada Reklamy odrzuca skargi na reklamy Playboya, Pedigree i Twiksa

Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy działającej przy Radzie Reklamy oddalili trzy skargi na: plakat reklamowy perfum Playboy z portfolio Coty...

Kraj, 3 listopada 2009

Nowy team kreatywny w Change Communications

Dział kreacji Change Communications powiększył się o nowy team kreatywny. Adam Marzec, copywriter, oraz Tomasz Nowak, art director, poprzednio związani...

Kraj, 28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

Przetargi, 11 marca 2009

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, pracuje także z Euro RSCG 4D

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, powierzając agencji w drodze przetargu obsługę aktywności BTL dla suchej karmy...

Zagranica, 31 lipca 2008

John McNeel presidentem of global clients w TBWA/Worldwide

John McNeel objął stanowisko prezesa globalnych klientów (president of global clients) w agencji TBWA/Worldwide. Dołączył do TBWA w 2002 r.,...

Kraj, 16 maja 2007

Masterfoods Polska zmienia nazwę na Mars Polska

Firma Masterfoods Polska zmieni w tym roku nazwę na Mars Polska. Proces zmiany nazwy jest w toku. Decyzja jest międzynarodowa....

Kraj, 15 marca 2007

Masterfoods w kampanii Pedigree informuje o programie konsumenckim

Ruszyła kampania telewizyjna karmy dla psów Pedigree (Masterfoods), promująca nowy program konsumencki pt. "Gwarancja zadowolenia albo zwrot pieniędzy". Autorem kampanii...

Kraj, 6 września 2006

Masterfoods rozpoczyna realizację programu "Miejsca przyjazne psom"

Należąca do Masterfoods marka Pedigree rozpoczyna program "Miejsca przyjazne psom". Akcja polega na wskazywaniu właścicielom zwierząt takich miejsc wypoczynku, w...

Zagranica, 7 czerwca 2006

Masterfoods rozważa powrót do wcześniejszej nazwy korporacyjnej Mars

Masterfoods zastanawia się nad powrotem do wcześniejszej nazwy korporacyjnej Mars w związku z tym, że konsumenci i klienci firmy na...

Kraj, 25 października 2005

Grand Prix Effie dla G7 za kampanię launchową Heyah, plus 41 nagród

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie 2005 przyznano w sumie 41 nagród, w tym 25 dla agencji reklamowych (plus...

Kraj, 31 marca 2005

Masterfoods Polska wprowadza Pedigree w saszetkach, zrealizuje kampanię

Firma Masterfoods Polska wprowadza na rynek karmę dla psów Pedigree po raz pierwszy w saszetkach 100-gramowych (w cenie 1,40 zł...

Kraj, 28 lutego 2005

Nowa komunikacja dla marki Pedigree

Agencja TBWA/Warszawa realizuje zaplanowaną do połowy czerwca intensywną kampanię reklamową marki karmy dla psów Pedigree należącej do Masterfoods Polska. Marketer...

Zagranica, 24 listopada 2004

Geoff Starr odchodzi z Masterfoods

Geoff Starr, dyrektor marketingu pionu karmy dla zwierząt w koncernie Masterfoods w Europie, po dwóch latach pracy opuścił swoje stanowisko....

Zagranica, 2 listopada 2004

Masterfoods planuje przegląd agencji BTL w Wielkiej Brytanii

Masterfoods planuje przegląd agencji BTL w Wielkiej Brytanii. Będzie on dotyczyć brandów żywności dla zwierząt. Obecnie marki Whiskas i Sheba...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

Grey traci obsługę batonu Twix na rynku USA

Agencja Grey Worldwide czuje się niepewnie w związku z odebraniem jej przez Masterfoods w USA budżetu batonu Twix i przekazaniem...

Kraj, 22 czerwca 2004

Rzeczkowska i Zagórski dołączyli do działu obsługi klienta agencji Ad Fabrika FCB

Do działu obsługi klienta agencji reklamowej Ad Fabrika FCB dołączyły dwie nowe osoby. Na stanowiskach account executive zatrudniono Małgorzatę Rzeczkowską...

Przetargi, 29 kwietnia 2004

Masterfoods Polska wybrał Rowland Communications do obsługi projektu PR

Masterfoods Polska wybrał agencję Rowland Communications do obsługi organizacji akcji Światowy Dzień Zwierząt. W przetargu wzięły udział także agencje: Spin...

Kraj, 17 lutego 2004

Marka Whiskas w TBWAWarszawa, planowane intensywne wsparcie

Koncern Masterfoods rozpoczął już proces przekazywania budżetu reklamowego marki Whiskas (żywność dla kotów) z agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa do...

Zagranica, 16 lutego 2004

Kolejny budżet Masterfoods w TBWALondon

Masterfoods powierzył TBWAConnections, mediowemu oddziałowi TBWALondon i siostrzanej agencji Manning Gottlieb OMD, paneuropejski budżet na planowanie mediów dla brandu Whiskas...

Zagranica, 4 lutego 2004

MediaVest zdobył budżet mediowy Masterfoods

Firma Masterfoods przekazała swój amerykański budżet mediowy oceniany na 300 mln dol. domowi mediowemu MediaVest, części Starcom MediaVest Group należącego...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Budżet marki Pedigree dla TBWA Worldwide

Masterfoods USA (grupa kapitałowa Mars Inc.) poinformował, że wybrał kalifornijską agencję TBWA Worldwide (Omnicom Group) do obsługi globalnego budżetu reklamowego...

Kraj, 10 grudnia 2003

Grey Worldwide Warszawa agencją regionu dla Pantene oraz Masterfoods

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa została odpowiedzialna za rozwój strategii reklamowej marki Pantene (Procter & Gamble) oraz marek Masterfoods (słodycze:...

Zagranica, 20 sierpnia 2002

Masterfoods zaprzecza, że Grey Worldwide stracił budżet marki Pedigree

Koncern Masterfoods zaprzeczył temu, że sieć reklamowa Grey Worldwide straciła szacowany na 75 mln dol. ogólnoeuropejski budżet produktów dla zwierząt...

Zagranica, 21 maja 2002

Mars/Master Foods rozdziela budżety dotychczas obsługiwane przez D'Arcy

Mars/Master Foods ujawnił, które z agencji reklamowych przejmą budżety obsługiwane dotychczas przez D'Arcy w USA. Należąca do Omnicom Group agencja...

Zagranica, 24 października 2001

Niemiecki budżet marketingu bezpośredniego Pedigree trafił do Greya

Masterfoods zdecydował się przekazać niemiecki budżet marketingu bezpośredniego brandu Pedigree do odpowiedzialnej za takie działania i wchodzącej w skład Grey...

Zagranica, 13 lipca 2001

MASTER FOODS UMACNIA POZYCJĘ NA RYNKU KARMY DLA ZWIERZĄT

Master Foods Holding, francuska filia koncernu Mars Incorporated, nabył od BNP Paribas kontrolny pakiet akcji (56,4 proc.) firmy Royal Canin...

Kraj, 28 czerwca 2001

ULLRICH RESTRUKTURYZUJE AGENCJĘ GREY WARSZAWA

Agencja reklamowa Grey Warszawa wprowadza zmiany w swoich strukturach, których celem jest zaktywizowanie jej działań na rynku reklamy w Polsce....