M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pedro's (marka)"

Kraj, 1 lipca 2009

Mariusz Wingralek wraca do Strauss Cafe jako członek zarządu i dyrektor biznesu AFH

Mariusz Wingralek został członkiem zarządu i dyrektorem biznesu away from home (AFH) w Strauss Cafe Poland. Będą mu podlegać aktywności...

Kraj, 14 lutego 2007

Elite Cafe wyda 3,5 mln zł na tegoroczne mityngi lekkoatletyczne Pedro's Cup

Elite Cafe wyda w tym roku 3,5 mln zł na organizację dwóch międzynarodowych mityngów lekkoatletycznych Pedro's Cup. - Impreza, która...

Kraj, 18 grudnia 2006

Nomodesign zaprojektował nowe opakowania kawy Pedro's

Pierwszym klientem nowo powstałej agencji designerskiej Nomodesign jest firma Elite Cafe. Dla producenta kawy firma zrealizowała projekt odświeżenia opakowania kawy...

Kraj, 5 grudnia 2006

Elite Cafe w nietypowy sposób buduje wizerunek kawy Pedro's

- Aby stworzyć doskonałą kawę, potrzeba było milionów prób. Powstały dwie starannie wyselekcjonowane próbki, spośród których Państwo wybiorą jedną, tę...

Kraj, 5 września 2006

Elite Cafe wprowadza miks kawowy Pedro's 4w 1 z guaraną; finał przetargu na obsługę reklamową

Elite Cafe wprowadzi pod marką Pedro's saszetki kawy 4w1. Będzie to pierwszy miks kawowy w portfolio firmy i pierwszy tego...

Kraj, 13 lutego 2006

Elite Cafe promuje markę Pedro's walentynkową przesyłką bezadresową

Producent kawy Elite Cafe realizuje walentynkowy mailing promujący kawę Pedro's. Specjalna "kartka" walentynkowa trafi w najbliższych dniach do 300 tys....

Kraj, 27 stycznia 2006

Krystyna Kowalewska brand managerem w Elite Cafe

Krystyna Kowalewska została brand managerem w firmie Elite Cafe. Zajmie się marketingiem kaw należących do portfolio Elite: Pedro's, Sahara, Fort....

Kraj, 21 października 2004

Kawa Pedro's ma nowy wariant bezkofeinowy, ruszyła promocja konsumencka

Firma Elite Cafe rozszerzyła portfolio kawy Pedro's o nowy wariant - bez kofeiny. Produkt objęty został promocją konsumencką, podobnie jak...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Vinci Polska zakończyła pierwszą kampanię na torebkach sklepowych

Z początkiem marca br. zakończyła się pierwsza w Polsce kampania reklamowa, która jako nośnik wykorzystała foliowe siatki sklepowe. Autorem pomysłu...