M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pentagon Research (firma)"

Kraj, 29 września 2014

50 tys. zł kary dla TVP za "nadmierne" lokowanie produktu Kruszwicy w "Klanie"

Krajowa Rada uznała, że product placement był zbyt nachalny. Budżetem mediowym reklamodawcy zajmuje się Starcom.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 22 maja 2014

Rośnie znaczenie Connected TV

Odbiorniki wyposażone w tę funkcję wykorzystuje już 21,1 proc. przebadanych przez Pentagon Research i Best Content.

Kraj, 8 maja 2014

Z tabletów korzystamy raczej w domu

Dane z badania Pentagon Research uzyskane dla tabletów pokazują, że nie towarzyszą nam one zbyt często w codziennych sytuacjach i przegrywają konkurencję ze smartfonami pod tym względem.

Kraj, 5 maja 2014

Kibice wolą Kamila Stocha niż Piotra Żyłę

Mistrz olimpijski jest znacznie lepiej postrzegany niż jego drużynowy kolega.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Adam Małysz najlepiej rozpoznawalnym polskim sportowcem

W czołówce sportowców znalazła się także Agnieszka Radwańska. Justyna Kowalczyk zajęła w tym badaniu trzecie miejsce.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Product placement w 2013 r. wart 852,9 mln zł

Jesienią ub.r. nastąpił wyraźny wzrost aktywności na lokowanie produktu.

Kraj, 5 grudnia 2013

Nielsen zaoferuje badania internetu Pentagonu

Firma monitorująca reklamę telewizyjną chce wykorzystywać analizy reklamy internetowej przygotowywane przez Pentagon Research.

Kraj, 18 września 2013

Pentagon Research poszerza bazę kanałów do analiz product placement

Firma badawcza analizuje wydatki na product placement w dwóch kanałach tematycznych Grupy TVN.

Kraj, 29 lipca 2013

Małysz i Kubica wciąż na topie

Wśród najpopularniejszych sportowców plasuje się Agnieszka Radwańska, w górę pnie się Jerzy Janowicz.

Kraj, 22 lipca 2013

Pentagon Research rozpoczyna monitoring reklam w YouTube

Firma badawcza zakończyła testy swojej nowej usługi.

Kraj, 29 stycznia 2013

Pentagon sprzedaje monitoring reklam internetowych

Firma badawcza rozpoczęła sprzedaż monitoringu wydatków reklamowych w internecie.

Kraj, 27 czerwca 2011

Brak Kubicy w F1 uderza w jego sponsorów

Według Pentagon Research spada wartość marek eksponowanych przez Roberta Kubicę.

Artykuły weekendowe, 16 lipca 2010

Mistrzostwa sponsorów

Marketingowe echa zakończonego właśnie mundialu w RPA komentuje Michał Gradzik, research manager w Pentagon Research.

Kraj, 7 czerwca 2010

Bukmacherzy w czołówce sponsorów

Pentagon oszacował, że dzięki sponsoringowi drużyny w Ekstraklasie marketerzy uzyskali ekwiwalent promocyjny w wysokości ponad 7 mln zł. W czołówce znalazły się: BetClic, telewizja N oraz Bet-at-home.

Kraj, 23 marca 2010

Pentagon Research: w pierwszym wyścigu Kubica pozwolił zarobić Renault 1,2 mln zł


Inaugurujący sezon Formuły 1 wyścig w Bahrajnie (14 marca br.), który był debiutem Roberta Kubicy w teamie Renault, był udany...

Kraj, 4 lutego 2010

Wartość ekspozycji sponsorów sportu w TV w 2009 r. to 1,74 mld zł - szacuje Pentagon

Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2009 r. wynosiła 1,74 mld zł. Oznacza...

Kraj, 1 lutego 2010

Suzuki najaktywniejsze w kontencie, TVP1 najwięcej zarobiła na product placemencie

Pentagon Research udostępnia pierwsze raporty z monitoringu działań product placement w czterech głównych stacjach TV. W rankingu marek, które w...

Kraj, 25 stycznia 2010

Pentagon przygotowuje kompleksowe badanie product placement

Firma badawcza Pentagon Research rozpoczęła stały pomiar product placement w największych polskich stacjach telewizyjnych. Dane zbierane od września ub.r. w...

Kraj, 23 września 2009

Wartość ekspozycji marek wokół 66. Tour de Pologne przekroczyła 50 mln zł

Z danych firmy Pentagon Research wynika, że w sierpniu br. ranking ekspozycji sponsorów sportu zdominował wyścig Tour de Pologne. Wartość...

Kraj, 26 sierpnia 2009

Sponsoring pierwszej kolejki piłkarskiej ekstraklasy był wart ponad 4 mln zł

Wartość sponsoringu pierwszej kolejki nowego sezonu ekstraklasy piłkarskiej wyniosła nieco ponad 4 mln zł - wynika z danych firmy Pentagon...

Kraj, 29 czerwca 2009

Według Pentagonu wartość sponsoringu Ekstraklasy wyniosła 170 mln zł

Według raportu firmy badawczej Pentagon Research wartość sponsoringu Ekstraklasy w sezonie 2008/2009 to 170 mln zł (łączna wartość ekspozycji marek...

Kraj, 29 kwietnia 2009

2,5 mln zł wart sponsoring wokół Kubicy w czasie F1

W 59 programach pojawiły się ekspozycje marek prezentowanych przez Roberta Kubicę w tym sezonie F1 (27-29 marca w Australii) -...

Kraj, 23 marca 2009

Wartość ekspozycji sponsorów Ekstraklasy wyniosła według Pentagonu 1,2 mln zł

Według firmy Pentagon Research wartość ekspozycji sponsorów podczas meczów pierwszej kolejki wiosennej Ekstraklasy piłkarskiej wyniosła 1,2 mln zł. Najsilniej eksponowane...

Kraj, 27 lutego 2009

Harnaś, Viessmann i Lotos w czołówce marek eksponowanych wokół sportu w TV w styczniu

Według firmy Pentagon Research szacowana wartość ekspozycji marek w telewizyjnych programach sportowych wyniosła 170 mln zł. W styczniu zanotowano prawie 120...

Kraj, 23 stycznia 2009

Pentagon Research: sponsoring sportowy w Polsce w 2008 r. wart 1,65 mld zł

Według firmy badawczej Pentagon Research łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2008 r. wyniosła 1,65 mld zł. W...

Kraj, 30 października 2008

Paweł Madler zarządza DDB Sponsoring; firma ma umowę z NBA

W ramach grupy Corporate Profiles DDB doszło do wyodrębnienia struktury DDB Sponsoring. Zarządza nią Paweł Madler jako managing director, który...

Kraj, 23 lipca 2008

W I półroczu wartość sponsoringu sportu w TV wyniosła 790 mln zł

Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w I półroczu 2008 r. w telewizji wyniosła 790 mln...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Według Pentagonu relacje z wyścigów F1 zajęły 65 godzin

Prawie 65 godzin czasu antenowego w telewizji poświęcono w marcu br. Formule 1 (w 10 stacjach TV) - wynika z...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Polsat Sport i Canal Plus Sport najlepszymi kanałami sportowymi

Pentagon Research we współpracy z portalem Wirtualna Polska przeprowadził badanie Sport Fan Test na grupie 4370 internautów deklarujących zainteresowanie sportem....

Kraj, 27 marca 2008

132 mln zł na sponsoring sportowy w lutym

Z badania sponsoringu sportowego przeprowadzonego przez Pentagon Research w lutym wynika, że dyscyplinami, w których sponsorzy zyskiwali najwięcej dzięki relacjom...

Kraj, 26 lutego 2008

W styczniu Polsat miał największy potencjał w product placemencie

Według Pentagon Research w styczniu telewizja Polsat miała największy potencjał w product placemencie. Ekspozycja marek najczęściej miała miejsce w serialach...

Kraj, 30 stycznia 2008

Blisko 1 mld zł wart był polski sponsoring sportowy w ub.r. według Pentagon Research

Jak szacuje Pentagon Research, łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2007 r. wyniosła 983 mln zł i była...

Kraj, 9 stycznia 2008

Warka najskuteczniej sponsorowała żużel w ub.r. według Pentagon Research

Piwo Warka było najskuteczniejszym sponsorem żużla w ub.r. - wynika z raportu Pentagon Research. Badanie obejmuje okres od kwietnia do...

Kraj, 20 grudnia 2007

Plus i TP SA liderami sponsoringu sportowego w TV w listopadzie

Podczas listopadowego badania efektywności sponsoringu sportowego w telewizji firma Pentagon Research objęła monitoringiem ponad 96 tys. efektywnych ekspozycji sponsorskich, których...

Kraj, 18 grudnia 2007

Wg badania Pentagon Research najbardziej widoczny był product placement w "Magdzie M."

Z badań przeprowadzonych przez Pentagon Research w listopadzie br. wynika, że serial "Magda M." (TVN) jest najbardziej rozpoznawalnym tytułem pod...

Kraj, 7 grudnia 2007

Według Pentagonu program Szymona Majewskiego jest najlepszym show

Cztery programy rozrywkowe TVN znalazły się w czołówce najwyżej ocenionych formatów, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research. Najwyższe...

Kraj, 2 października 2007

Według badań Pentagon Polacy chcieliby głosować przez internet

Firma Pentagon Research przeprowadziła ogólnopolskie badanie sondażowe (7-11 września br.) dotyczące aktualnych zagadnień społecznych i politycznych. Jedno z pytań zadawanych...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Kubica i Małysz najpopularniejszymi polskimi sportowcami

Adam Małysz i Robert Kubica są najpopularniejszymi polskimi sportowcami - wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research. Firma zrealizowała badanie...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Według Pentagonu Polsat Sport to najbardziej profesjonalna stacja sportowa

Firma badawcza Pentagon Research przeprowadziła na przełomie czerwca i lipca br. badanie dotyczące oceny transmisji sportowych w poszczególnych stacjach telewizyjnych....

Kraj, 1 sierpnia 2007

W czerwcu wartość product placement w serialach głównych stacji TV wyniosła 6,1 mln zł

Firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach TV pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów w czerwcu...