M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pentor (firma)"

Kraj, 18 czerwca 2013

Malma w portfolio Maspeksu

Lubella sfinalizowała transakcję zakupu marki Malma.

Kraj, 24 października 2011

Wyjaśnienie: Pentor zbada projekt dla Poznania

Efektywność działań reklamowych na rzecz miasta będzie analizować firma badawcza.

Przetargi, 24 marca 2011

Konsorcjum zrealizuje kampanię o bezpieczeństwie na drogach

Konsorcjum w składzie: Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor zrealizuje kampanię o bezpieczeństwie w ruchu drogowym wartą 5 mln zł.

Kraj, 22 września 2010

Marek Sawejko w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

Nowy menedżer zajmuje się poszerzeniem oferty firmy z Grupy Gemius m.in. o badania jakościowe realizowane metodami tradycyjnymi.

Kraj, 31 maja 2010

Marek Dudkiewicz w GoodBrand & Company

Nowy konsultant w GoodBrand & Company zajmie się badaniami.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Jacek Młynarski nowym szefem BAV Consulting

Dyrektor ds. badań PBS DGA przechodzi do struktur Young & Rubicam Brands.

Kraj, 1 kwietnia 2010

MB SMG/KRC na czele rankingu OFBOR-u

Według OFBOR-u MB SMG/KRC wciąż generuje największe przychody w branży.

Kraj, 8 marca 2010

Badania digital signage mogą kosztować 1 mln zł; Pentor ma największe szanse na realizację

Od 500 tys. do 1 mln zł mają kosztować badania nośników digital signage, a czas realizacji projektu ma wynieść 6-10...

Kraj, 18 stycznia 2010

Kampania reklamowa kart Telegrosik potrwa do końca lutego

Galena Sp. z o.o., operator usług telefonii internetowej VoIP pod marką Telegrosik umożliwiających tańsze niż w przypadku tradycyjnej telefonii stacjonarnej...

Kraj, 26 czerwca 2008

Phoenix Press zmienia "Z życia wzięte", co poprzedziły dogłębne badania

Wydawnictwo Phoenix Press w znaczący sposób zmieniło dwutygodnik "Z życia wzięte", tytuł z gatunku "real life stories". Powodem zmian, jak...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Pentor zmienia strukturę kliencką i marketingową

Zarząd firmy badawczej Pentor podjął decyzję o przebudowie struktur organizacyjnych, które mają zostać dostosowane do standardów korporacyjnych sieci Research International,...

Kraj, 31 marca 2008

Według OFBOR rynek badań jest wart blisko 600 mln zł

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) opublikowała wyniki audytu przychodów firm badawczych, z którego wynika, że wartość rynku usług...

Kraj, 15 maja 2007

IQS & Quant Group prowadzi negocjacje z inwestorem strategicznym

Przedstawiciele firmy badawczej IQS & Quant Group potwierdzili oficjalnie prowadzenie negocjacji w sprawie pozyskania inwestora w spółce. Jan Nawrocki, prezes...

Kraj, 3 kwietnia 2007

Wartość rynku badań w 2006 r. wyniosła 534 mln zł, na czele rankingu OFBOR-u Millward Brown SMG/KRC

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), skupiająca 21 największych firm na polskim rynku, przedstawiła wyniki audytu finansowego za rok...

Kraj, 12 marca 2007

Jacek Młynarski został członkiem zarządu PBS DGA

Jacek Młynarski został członkiem zarządu agencji badawczej PBS DGA. W randze dyrektora będzie zajmował się umacnianiem i rozwojem biznesu, wdrażaniem...

Kraj, 1 września 2006

Sieć Społem pod nową marką, planowana kampania reklamowa

Sieć sklepów Społem będzie działała pod nową marką Społem Znajomy Sklep. Zmiana nazwy, asortymentu sklepów, ich identyfikacji wizualnej i określenie...

Kraj, 21 czerwca 2006

Dzisiaj powinna ruszyć druga edycja kampanii "Stop! Wariatom drogowym" PZU

PZU SA przygotowało drugą edycję ogólnopolskiej, multimedialnej, prewencyjnej kampanii reklamowej "Stop! Wariatom drogowym". Jak wynika z nieoficjalnych informacji, powinna ona...

Kraj, 14 czerwca 2006

"Warto być za!" - ruszy kampania społeczna aktywizująca organizacje pozarządowe

Kompania Piwowarska została organizatorem kampanii społecznej pod hasłem "Warto być za!". Projekt ruszy 22 czerwca br. Jego celem jest aktywizacja...

Kraj, 17 marca 2006

Archanowicz-Kudelska odpowiada za badania jakościowe w GfK Polonia

Katarzyna Archanowicz-Kudelska została kierownikiem zespołu badań jakościowych w GfK Polonia. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Rozpoczęła pracę w...

Kraj, 19 grudnia 2005

Kobiety bardziej podatne na promocje niż mężczyźni według badania Pentora dla Tequila/Polska

Ponad 40 proc. Polaków bierze udział w akcjach promocyjnych - wynika z badania firmy Pentor przeprowadzonego na zlecenie agencji marketing...

Kraj, 21 listopada 2005

Elżbieta Gorajewska i Marcin Kujawski w zarządzie PTBRiO

Dominika Maison (Maison Research Consulting) została wybrana po raz drugi na prezesa zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)....

Kraj, 18 listopada 2005

Maison ma szansę na kolejną kadencję prezesa zarządu PTBRiO

Dominika Maison (Maison Research Consulting) to jeden z najpoważniejszych kandydatów na stanowisko prezesa zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii...

Kraj, 27 października 2005

Krystyna Franków research managerem w agencji Navigator

Krystyna Franków dołączyła do zespołu agencji badawczej Navigator specjalizującej się w badaniach dzieci i młodzieży w wieku 3-25 lat. Jako...

Kraj, 21 października 2005

PZU zadowolone z efektów akcji społecznej "Stop wariatom drogowym"

Ponad 120 tys. internautów wypełniło psychotest w internetowym serwisie kampanii "Stop wariatom drogowym" - podaje PZU. Ponad połowa z nich...

Kraj, 14 września 2005

Małgorzata Falkowska została konsultantem w Stratosferze

Małgorzata Falkowska została konsultantem w Stratosfera Strategic Marketing Consultancy. Od ponad 10 lat zajmuje się badaniami rynkowymi. Przez ostatnie cztery...

Kraj, 13 września 2005

Business Centre Club udzielił rekomendacji firmie badawczej Pentor

Pentor już szósty rok z rzędu uzyskał rekomendację Business Center Club (BCC), organizacji przedsiębiorców założonej w 1991 roku. Uzyskując rekomendację,...

Kraj, 29 czerwca 2005

Marek Sawejko szefem badań jakościowych w dziale custom research GfK Polonia

Marek Sawejko został szefem badań jakościowych w dziale custom research services w firmie GfK Polonia. Przez ostatnie 3,5 roku był...

Kraj, 23 marca 2005

Eurobank najlepszy dla prywatnych, a BPH - dla przedsiębiorstw w ub.r.

Firma badawcza Pentor opublikowała wyniki plebiscytu przeprowadzonego wśród przedstawicieli ok. 20 największych banków działających w Polsce. Menedżerów w centralach i...

Kraj, 22 grudnia 2004

Ipsos najbardziej innowacyjną firmą badawczą - wynika z badania dla PTBRiO

Z badania "Klienci firm badawczych 2001-2004" (druga fala, 2004 r.) przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)...

Kraj, 21 grudnia 2004

Telewizja to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta wg badania Pentora dla UPC Polska

Oglądanie telewizji to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta - wynika z badania przygotowanego przez firmę Pentor na...

Kraj, 21 grudnia 2004

Telewizja to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta wg badania Pentora dla UPC Polska

Oglądanie telewizji to dla Polaków jedna z najważniejszych rozrywek w święta - wynika z badania przygotowanego przez firmę Pentor na...

Kraj, 3 listopada 2004

21 firm badawczych dostało certyfikaty jakości

W wyniku kontroli w ramach III edycji audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów przyznane zostały certyfikaty jakości 21 firmom. Program...

Kraj, 29 października 2004

"Puls Biznesu", Pentor i Oracle badają skalę praktyk korupcyjnych w polskiej gospodarce

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczął cykl raportów o poziomie korupcji w Polsce. Publikacja opiera się o badania Pentoru przeprowadzone...

Kraj, 28 października 2004

PBC podpisało aneks z SMG/KRC - w przetargu na badanie czytelnictwa pozostały trzy instytuty

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa (PBC) zdecydowała o przedłużeniu do końca marca 2005 r. dotychczasowej umowy na realizację badania czytelnictwa...

Kraj, 29 września 2004

Domy mediowe opracowują stanowisko w sprawie badań czytelnictwa

Domy mediowe należące do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) wypracowują wspólne stanowisko w sprawie swoich oczekiwań w stosunku do badań czytelnictwa....

Kraj, 8 września 2004

Cztery firmy badawcze w kolejnym etapie przetargu Polskich Badań Czytelnictwa

Spółka Polskie Badania Czytelnictwa wybrała cztery firmy badawcze spośród siedmiu zgłoszonych do dalszego etapu przetargu. Są to: Ipsos, Pentor SA,...

Kraj, 9 sierpnia 2004

Instytut Pentor wprowadza nową markę badań jakościowych - Pentor Qualitatif

Instytut badawczy Pentor wprowadza nową markę badań jakościowych - Pentor Qualitatif. Ma to związek z zapowiadanymi wcześniej planami rozwijania w...

Kraj, 16 lipca 2004

Pięć z siedmiu zaproszonych insytutów przystąpi do przetargu KBR-u

Prawdopodobnie pięć instytutów badawczych z siedmiu zaproszonych złoży dzisiaj swoje oferty w przetargu na dostarczanie badań audytorium radiowego od 2005...

Kraj, 9 lipca 2004

Dilmah będzie kreować wizerunek przez sieć t-barów

Marka Dilmah będzie kreować swój wizerunek przez otwieranie t-barów - wyspecjalizowanych lokali serwujących napoje z ekskluzywnej serii t wprowadzanej właśnie...

Kraj, 21 czerwca 2004

Biszof Brand Consulting opracuje strategię dla marki Amica

Biszof Brand Consulting rozpoczyna współpracę z firmą Amica Wronki SA, producentem urządzeń AGD, w zakresie marketingu strategicznego. Zadaniem Biszof Brand...

Kraj, 13 maja 2004

Browar Łomża ruszył z kampanią piwa Łomża

Browar Łomża rozpoczął kampanię reklamową piwa Łomża Wyborowe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Neo, która została wybrana w drodzę...

Kraj, 22 kwietnia 2004

BAT po raz pierwszy publikuje Raport Odpowiedzialności Społecznej

British American Tobacco (BAT) po raz pierwszy w Polsce publikuje Raport Odpowiedzialności Społecznej. Dokument przygotowany wspólnie z prowadzoną przez Michała...

Kraj, 22 kwietnia 2004

Amica zmodyfikuje wizerunek, startuje kampania prasowa

Firma Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, przygotowuje się do zmiany wizerunku marki Amica. Obecnie rozpoczyna się projekt badawczy realizowany...

Przetargi, 13 kwietnia 2004

Agencja reklamowa Neo i Media Group wygrały konkurs Browaru Łomża

Browar Łomża zakończył ostatni etap konkursu na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwyciężyła agencja reklamowa Neo, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie...

Przetargi, 6 kwietnia 2004

Dwie agencje na krótkiej liście konkursu Browaru Łomża

Browar Łomża wybrał dwie agencje, które wezmą udział w ostatnim etapie przeglądu ofert na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwycięska firma...

Kraj, 29 października 2003

Jędrzejewski pokieruje działem badań farmaceutycznych GfK Polonia

(GfK Polonia) Instytut badawczy GfK Polonia wydziela w swojej strukturze dział badań farmaceutycznych. Od połowy października 2003 zespół badań farmaceutycznych...

Kraj, 7 maja 2003

Pentor zbadał znajomość marki P&O Trans European

P&O Trans European (obecnie Wincanton Trans European Polska) ponownie zbadała świadomość i wizerunek marki. Badanie zrealizowane przez Instytut Pentor objęło...

Kraj, 18 marca 2003

Kid wprowadza na rynek Gumolki - nową linię produktów Jutrzenki SA

Firma Jutrzenka SA rozpoczyna sprzedaż nowej linii żelkowych produktów dla dzieci o nazwie Gumolki. Przygotowaniem strategii produktu, nazwy, projektem serii...

Kraj, 10 lutego 2003

Pentor Medical pracuje nad badaniem dotyczącym lekarzy

Pentor Medical, samodzielny departament Instytutu Pentor, pracuje nad badaniem Portrety Lekarzy, dotyczącym tej grupy zawodowej. Celem projektu jest przygotowanie badania...

Kraj, 14 stycznia 2003

Pentor wprowadził do oferty analizy konceptów marketingowych

Instytut badawczy Pentor wprowadził do swojej oferty badania o nazwie ScreenLab opracowane przez firmę Research International. Są to analizy konceptów...