M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Performics (firma)"

Kraj, 10 lipca 2015

Electrolux rusza w Polskę z kampanią #parawruch

Zaczyna się wakacyjny etap szerszej kampanii "Tajemniczy składnik".

Przetargi, 1 kwietnia 2015

Deutsche Bank nowym klientem Performics

Należąca do ZenithOptimedia Group struktura odpowiada za promocję produktów inwestycyjnych tego banku.

Kraj, 24 marca 2015

Bluerank, Performics oraz Mets i Qusima walczą o nagrody w Berlinie

Polskie agencje mają łącznie siedem nominacji.

Kraj, 19 marca 2015

ZenithOptimedia wprowadza globalny brand agencji mediowych Blue 449

Będzie to nowa sieć korzystająca ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe. Nie jest wykluczone, że jeden z hubów powstanie w Polsce.

Kraj, 17 marca 2015

Agata Majecka została chief digital officerem w ZOG

Majecka pozostaje dyrektorem zarządzającym Performics i Newcast.

Kraj, 10 marca 2015

Electrolux rozpoczyna jedną z największych kampanii - "Tajemniczy składnik"

Za pomysł, strategię, kreacje, badania i realizację całej kampanii odpowiadają wraz z Electroluksem należące do ZenithOptimedia Group: Newcast, Zenith, Performics i DriveR.

Kraj, 24 lutego 2015

Brother promuje serię Business Smart

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Newcast, Performics i Zenith należące do ZenithOptimedia Group.

Kraj, 19 lutego 2015

BGŻOptima: "Kto kocha, ten daje i nie odbiera"

Bank promuje lokatę zapewniającą wypłatę odsetek nawet w wypadku wycofania przed terminem.

Kraj, 27 stycznia 2015

Performics promuje Bank Smart

Kampania obejmie również media offline'owe, które zaplanuje ZOG.

Kraj, 5 grudnia 2014

Performics poszerza portfolio klientów

Specjalistyczna agencja ZOG będzie odpowiadać za działania search dla Sanofi i HP.

Kraj, 19 listopada 2014

Rafał Muciński head of AoD w Performics

Do specjalistycznej struktury ZOG przechodzi z OMD.

Kraj, 30 września 2014

Piotr Kossakowski dołączył do Carat Polska

Dom mediowy tworzy nowe stanowisko digital & innovation managera.

Kraj, 3 września 2014

BNP Paribas przejmie BGŻ. Marka pozostanie

KNF zgodziła się także na przejęcie Link4 przez PZU.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Baśki w telewizji

Nowa odsłona kampanii BGŻ z wiewiórkami od Grandes Kochonos. Tym razem w studiu telewizyjnego talk-show.

Kraj, 20 marca 2014

BGŻ promuje pożyczki gotówkowe…

…już z myślą o Wielkanocy.

Kraj, 19 marca 2014

BGŻOptima - bank, który cię kocha…

Bank promuje lokaty o atrakcyjnym oprocentowaniu.

Przetargi, 11 grudnia 2013

BGŻ wybrał agencję do social mediów

Zwyciężyła Performance Media.

Kraj, 6 grudnia 2013

BNP Paribas za 4,2 mld zł kupi BGŻ od Rabobanku

Dzięki temu BNP przeskoczy z II ligi do pierwszej dziesiątki. Koniec wiewiórek?

Kraj, 4 października 2013

Reuters: właściciel Pekao SA chce kupić BGŻ

Prezes UniCredit potwierdził, że włoska grupa złożyła ofertę przejęcia polskiego banku.

Przetargi, 16 września 2013

BGŻ prowadzi przegląd agencji socialmediowych

Marketer nie podaje nazw ani liczby zaproszonych agencji.

Kraj, 27 sierpnia 2013

Polskapresse zapłaci studentom za mieszkanie

Rusza konkurs serwisu Dom.gratka.pl.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Wiewiórki dalej reklamują BGŻ

Bank BGŻ rusza z kolejną kampanią reklamową, której bohaterami są znane wiewiórki. Tym razem przedmiotem promocji jest pożyczka gotówkowa.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Rusza kampania Electrolux CombiSteam DeLuxe

Produkt promowany jest w telewizji, prasie i social mediach oraz podczas gotowania blogerek "pod chmurką".

Kraj, 24 lipca 2013

ZOG rozbudowuje dział Performics

Rafał Sobiczewski odpowiada za rozwój technologii w Performics.

Kraj, 2 lipca 2013

Katarzyna Ejdys w teamie Performics

Zespół, którym pokieruje Ejdys, pracuje dla wszystkich klientów ZenithOptimedia, m.in. dla BGŻ czy L’Oreal Polska.

Przetargi, 11 kwietnia 2013

BGŻ wybrał Performics do obsługi online

Bank BGŻ nawiązał współpracę z agencją.

Kraj, 8 lutego 2013

Performics zadowolony ze współpracy z Upcast Social

Digitalowy dział ZOG-u podsumowuje działania w modelu zautomatyzowanego zakupu kampanii w Facebooku.

Kraj, 28 stycznia 2013

ZOG zaplanuje reklamę Chicco

Dom mediowy pracuje dla producenta artykułów dla dzieci.

Przetargi, 17 października 2012

Hygenika wybrała ZOG

Dom mediowy przygotuje komunikację dla marki Bambino.

Kraj, 1 października 2012

Performics pomaga niepełnosprawnym

Internetowy dział ZOG-u wspiera osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, tworząc interaktywną, ogólnopolską mapę miejsc przyjaznych niepełnosprawnym.

Kraj, 23 maja 2012

VivaKi wprowadza audience on demand

Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie rozwiązanie AOD.

Kraj, 10 maja 2012

Performics autorem kampanii gadżetów Euro 2012

Performics, dział digital ZenithOptimedia Group, zrealizuje kampanię promującą sprzedaż oficjalnych produktów licencyjnych UEFA Euro 2012.

Kraj, 7 grudnia 2011

ZOG zamierza skupić się na własnych brandach

Rozwój marek Zenithmedia, Optimedia i Performics ma być priorytetem dla ZOG.

Od redakcji, 22 lipca 2011

Wyjaśnienie: Maria Kierzkowska w Performics

Szefem struktury Performics nadal jest Agata Majecka.

Kraj, 8 lutego 2011

Daniel Lenarczyk szefem ZOG na region

Lenarczyk ma nadzorować pracę sieci domów mediowych na 17 rynkach regionu CEE.

Zagranica, 25 stycznia 2011

Andras Vigh zarządza globalnie Performics

Agencja chce zaistnieć na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje jej właściciel - ZenithOptimedia.

Od redakcji, 28 października 2010

Sprostowanie: Filip Hołowczyc odpowiada za digital w ZOG

Dom mediowy ZenithOptimedia powierzył nadzór nad wszystkimi projektami związanymi z nowymi mediami Filipowi Hołowczycowi.

Kraj, 27 października 2010

ZOG wprowadza na rynek polski Performics

Nowa struktura zajmie się marketingiem wyszukiwarkowym.

Zagranica, 26 stycznia 2009

Burcher pracuje dla VivaKi

Nick Burcher dołącza do managementu VivaKi. Odpowiada m.in. za media społecznościowe w Vivaki Nerve Centre EMEA. Burcher ma współpracować z...

Zagranica, 8 sierpnia 2008

Publicis kupuje od Google firmę searchmarketingową Performics

Publicis Groupe zamierza wzmocnić utworzoną niedawno strukturę VivaKi dzięki przejęciu od Google firmy Performics specjalizującej się w tzw. marketingu wyszukiwarkowym...