M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Perła (marka)"

Kraj, 7 października 2015

50 tys. kary za reklamy piwa przed godz. 20 dla TVP Sport

KRRiT nałożyła na Telewizję Polską 50 tys. zł kary ze emisję reklam piwa w czasie zakazanym.

Kraj, 26 września 2014

Mint Media z kampanią dla Perły

Komunikacja marki w Facebooku i koncepcja kreatywna profilu korespondują ze spotem telewizyjnym Perły i claimem "Najbardziej lubelskie piwo na świecie".

Kraj, 8 września 2014

Rusza nowa kampania Perły przygotowana przez Raymond [wideo]

Perła - Browary Lubelskie SA przygotowały nową kampanię, która będzie prowadzona w TV, na outdoorze oraz w internecie.

Kraj, 3 lipca 2014

Perła sponsorem pokazów kinowych "pod chmurką"

Projekt "Kino Perła" obejmuje ponad 900 projekcji filmów w 12 miastach.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Sławomir Staręga szefem marketingu Van Pur i Łomża

Były dyrektor marketingu Browarów Lubelskich "Perła" teraz odpowiada za marketing firmy Van Pur.

Kraj, 26 sierpnia 2013

Mint Media promuje Kino Perła

Agencja odpowiada za prowadzenie działań w Facebooku, Pintereście oraz YouTube.

Kraj, 23 maja 2013

Sprostowanie: Havas Media nie brał udziału w przetargu na Perłę

Dom mediowy informuje, że nie brał udziału w przetargu na planowanie i zakup mediów dla lubelskiego browaru.

Kraj, 5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.

Od redakcji, 17 września 2012

Uzupełnienie: Krzysztof Cugowski reklamuje piwo Perła z Lublina

Autorem kreacji kampanii piwa Perła jest agencja reklamowa Raymond z grupy Y&R.

Kraj, 12 września 2012

Krzysztof Cugowski reklamuje piwo Perła z Lublina

"Perła" Browary Lubelskie rozpoczynają pierwszą od lat telewizyjną kampanię swojej sztandarowej marki.

Przetargi, 30 lipca 2012

Perła i Łomża wybierają domy mediowe

Dwa regionalne browary wybierają partnerów do obsługi swoich budżetów.

Kraj, 25 czerwca 2012

Perła szykuje mocną ofensywę reklamową

Producent piwa Perła szykuje po wakacjach dużą ofensywę marketingową i pracuje nad nową marką premium.

Kraj, 23 maja 2012

Mint Media obsługuje Perłę

Agencja zajmuje się komunikacją na fan page'u marki. Obecnie ma on ponad 21 tys. fanów.

Kraj, 27 września 2011

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Miodową

Na przyszłoroczne kampanie reklamowe marki producent rozpisze przetargi wczesną wiosną 2012 r.

Kraj, 30 marca 2011

Grupa Żywiec wchodzi w nowy segment

Do tej pory marketer nie był obecny w segmencie piw niepasteryzowanych. Teraz wprowadza trzy marki z krótkim okresem przydatności.

Kraj, 8 grudnia 2010

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Niepasteryzowaną

Kampania nowej marki rozpocznie się w styczniu.

Kraj, 26 października 2010

P&G wprowadza na polski rynek nową markę

Procter & Gamble wprowadza do Polski markę środka piorącego Dreft.

Kraj, 2 listopada 2009

Browary Lubelskie wprowadzają nową markę Perła Czarna Extra Strong

Perła - Browary Lubelskie SA wprowadza na rynek nowy produkt - piwo marki Perła Czarna Extra Strong. Jak wskazuje producent,...

Kraj, 13 października 2009

Lubelska Perła reklamuje się w stolicy, a w 2010 r. planuje kampanię w Podkarpackiem

Browary Lubelskie "Perła" SA rozpoczęły pierwszą kampanię reklamową marki Perła Export poza regionem Lubelszczyzny. Reklamy tego piwa z hasłami "Bez...

Przetargi, 17 kwietnia 2009

Lemon Blue przygotuje tegoroczne kampanie Perły

Browary Lubelskie "Perła" SA rozstrzygnęły przetarg na przygotowanie wiosennej i jesiennej kampanii swojej sztandarowej marki piwa Perła. Wygrała go agencja...

Przetargi, 20 listopada 2008

Starlink rozpocznie współpracę z Royal Unibrew Polska

Dom mediowy Starlink będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Royal Unibrew Polska, do którego należą między innymi marki...

Kraj, 17 maja 2007

KP promuje markę Żubr na rodzimym rynku Specjala

Kompania Piwowarska (KP) wspiera markę piwa Żubr w regionie, w którym tradycyjnie mocną pozycję ma brand Specjal (Grupa Żywiec). Działania...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Polymus realizuje animację sprzedaży dla marki Vanish

Agencja Polymus Integrated Communication realizuje animację sprzedaży dla marki Vanish. Akcja z udziałem hostess prowadzona będzie do 7 kwietnia br....

Kraj, 22 grudnia 2006

Hand Made przygotował regionalny projekt reklamowy dla marki Perła

Pod hasłem "Pełna radości" rozpoczęła się pierwsza odsłona wizerunkowej kampanii marki Perła (Perła - Browary Lubelskie SA). Kampanię reklamową przygotowała...

Kraj, 1 czerwca 2006

Marki Bootsa nie będą już obsługiwane przez McCann Erickson Polska

Agencja reklamowa McCann Erickson Polska rozstanie się ze wszystkimi markami dawnego Bootsa, które obecnie znalazły się w portfolio Reckitt Benckiser....

Przetargi, 11 lipca 2005

Perła wybrała agencję, ale nadal nie ma decyzji o kampanii

Browary Lubelskie "Perła" zakończyły procedury przetargowe, w których poszukiwana była agencja do przygotowania kampanii letniej Perły (patrz DS "MMP" z...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Browary Lubelskie weryfikują plany dotyczące Perły, kończy się drugi przetarg

Browary Lubelskie "Perła" SA zweryfikowały tegoroczne plany marketingowe dotyczące marki piwa Perła. Szczegóły nowej strategii nie są znane. Wiadomo jedynie, ...

Kraj, 8 września 2003

Mariusz Szmit rozstał się z Browarami Lubelskimi "Perła" SA

Mariusz Szmit, dyrektor marketingu w Browarach Lubelskich "Perła" SA, zakończył współpracę w firmie. Nie wiadomo, jaki był powód rozstania Szmita...

Kraj, 22 lipca 2003

Browary Brok-Strzelec chcą sprzedać Perłę Grupie Żywiec

Browary Polskie Brok-Strzelec SA (BP Brok-Strzelec) wystosowały do Grupy Żywiec propozycję odsprzedania swoich udziałów w Browarach Lubelskich "Perła" SA. Jak...

Kraj, 7 kwietnia 2003

Testardo-Bates i Opus B na krótkiej liście przetargu na piwo Goolman

Browary Lubelskie "Perła" SA wybrały dwie agencje, które będą dalej uwzględniane w procedurze przetargowej na markę piwa Goolman. Jak powiedział...

Kraj, 25 marca 2002

Wyjaśnienie

W informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" z 19 marca br. znalazła się błędna informacja o udziale agencji reklamowej Ad...

Kraj, 19 marca 2002

Browary Lubelskie rozpoczną kampanię reklamową piwa Perła

Browary Lubelskie SA rozpoczną regionalną kampanię reklamową piwa Perła. Przygotowała ją agencja 141 Testardo PR, która na początku tego roku...