M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Pernod Ricard Polska (firma)"

Kraj, 10 lutego 2015

Rusza muzyczna promocja Absoluta

Celem akcji jest wzrost sprzedaży.

Kraj, 5 września 2014

Philip Ainsworth nowym dyrektorem marketingu w Wyborowa/Pernod Ricard Polska

Christian Seel objął funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard Niemcy.

Kraj, 22 maja 2014

Pernod Ricard inwestuje w Muzeum Polskiej Wódki

Firma zainwestuje w rewitalizację obiektu w warszawskim kompleksie Koneser.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Rusza wsparcie cyklu "Kino i wino" [wideo]

Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.

Kraj, 1 kwietnia 2014

M&C Saatchi pomaga ożywić markę Ballantine's

Pernod Ricard Polska skierował do sklepów Ballantine’s Brasil. Ta nowa wersja popularnej whisky wzbogacona o smak limonki i aromat wanilii ma szansę przyczynić się do rozwoju marki i całej kategorii.

Kraj, 31 marca 2014

Jacob’s Creek jako sponsor wydarzenia pojawi się w TV

Winny brand z portfolio Pernod Ricard Polska ruszy z kampanią.

Kraj, 26 lutego 2014

Digital One współpracuje z Pernod Ricard Polska

Agencja odpowiada za launch marki Wyborowa w Angoli.

Kraj, 13 grudnia 2013

Świąteczna Wyborowa

Pernod Ricard Polska rozstrzyga konkurs na wizualizację stoisk promocyjnych.

Kraj, 27 listopada 2013

Wyborowa Gra Miejska według Lowe Warsaw

Gamingowy projekt Wyborowej.

Przetargi, 24 września 2013

Plej będzie agencją wspierającą dla PKO BP

Dwuletnia umowa obejmuje projekty kreatywne ATL i BTL oraz marketing bezpośredni: eventy, konkursy i loterie.

Kraj, 19 września 2013

Nowa butelka Ballantine'sa

Marka stawia na bardziej nowoczesny design, który będzie promowany głównie aplikacją w Facebooku.

Kraj, 18 września 2013

Wyborowa odświeża komunikację marki

Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk zachwalają Polskę, naszą kulturę, a jednocześnie markę Wyborowa.

Kraj, 7 sierpnia 2013

Wyborowa w 3D

Kampania promocyjna marki z portfolio Pernod Ricard Polska.

Kraj, 3 lipca 2013

Marakuja i arbuz - nowe smaki Wyborowej

Nowe warianty smakowe wódki Wyborowa o 25-proc. zawartości alkoholu będą sprzedawane za 20,99 zł za 0,5 l. Agencja Lowe zrobiła kampanię launchową.

Kraj, 16 maja 2013

Lowe Warsaw dla Wyborowej

"Wchodzisz w to?" pod takim hasłem wystartowała nowa kampania wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska).

Kraj, 21 grudnia 2012

Zjednoczenie.com zatrudnia kolejne osoby

Agencja poszerzyła dział kliencki, socialmediowy i kreatywny.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 17 października 2012

Redmobile z aplikacją You-R-You Pernod Ricard Polska

Tablety wspierają realizację programu konsumenckiego.

Kraj, 17 września 2012

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Christian Seel dyrektorem marketingu Pernod Ricard Polska

Właściciel m.in. marek Wyborowa i Ballantine's ma nowego menedżera.

Kraj, 25 czerwca 2012

Polska trzecim rynkiem Ballantine'sa

Nasi rodacy piją już więcej tej whisky z portfolio Pernod Ricard niż Chińczycy.

Kraj, 20 czerwca 2012

Lemon Sky przygotowała Alkofakty

Aplikacja została stworzona na potrzeby klienta agencji - Pernod Ricard.

Kraj, 1 czerwca 2012

Wyborowa chce zdominować rynek premium

Marketer na wsparcie marketingowe odświeżonej marki wyda najwięcej od poprzedniego relaunchu w 2005 r.

Kraj, 10 lutego 2012

Adv.pl pracuje dla marki Jameson

Agencja stworzy strategię obecności marki w social mediach.

Przetargi, 3 lutego 2012

Lowe GGK rozpoczyna pracę dla Ballantine's

Agencja obsłuży kampanię internetową i BTL marki.

Przetargi, 17 stycznia 2012

Lowe GGK wygrała przetarg na obsługę marki Four Roses

Agencja zrealizuje kampanię BTL-ową o ogólnopolskim zasięgu. To druga po Luksusowej marka Pernod Ricard obsługiwana przez Lowe GGK.

Kraj, 2 grudnia 2011

Whisky Windsor debiutuje w Polsce

Diageo wprowadza produkt z wysokomarżowego segmentu de luxe.

Przetargi, 29 listopada 2011

Havana Club w rękach Adv.pl

Jest to już szósta marka Pernod Ricard Polska, dla której pracuje Adv.pl.

Kraj, 28 listopada 2011

Absolut szuka wizji związanej z kształtem butelki

Marka ogłosiła kolejny konkurs w ramach platformy komunikacyjnej Projekt Pokolenie.

Kraj, 24 listopada 2011

"Wprost" i Chivas Regal nagradzają za rycerskość

Zwycięzca otrzyma tytuł Honorowego Lwa Rycerskości. W ramach konkursu strategią komunikacji oraz kreacją i produkcją działań na Facebooku zajmuje się 180heartbeats.

Kraj, 13 października 2011

Guillaume Girard-Reyde prezesem Pernod Ricard Polska

Nowy menedżer stanął na czele polskiego biura koncernu; awans Victora Jereza.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Kraj, 18 lutego 2002

Unicom Bols Group wprowadził na rynek czystą Wódkę Niagara

Unicom Bols Group (UBG) wprowadził na rynek czystą wódkę o nazwie Niagara. Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania BTL-owa opracowana...