Co prawda Amerykanie coraz częściej sięgają po gazowane wody mineralne o naturalnym smaku, ale ich konsumpcja to nadal tylko 10 proc. segmentu butelkowanych wód mineralnych. Jednak analitycy z instytutu Beverage Marketing wskazują, że ubiegłoroczne wzrosty mogą być początkiem ważnego trendu.
Gigant FMCG poszukuje podmiotu do obsługi cyfrowej na terenie Wielkiej Brytanii.
L'Oréal, Renault i Absolute Radio to tylko niektóre z marek deklarujących, że będą się reklamować w mobilnej platformie Apple - iAd, która zadebiutuje w Europie za dwa miesiące.
Nestle Waters rozpoczęło przetarg na obsługę projektu reklamowego, który obejmie całą Europę i dotyczy prowadzenia działań parasolowych dla głównej marki...
Nestle Waters Polska prowadzi kampanię reklamową cytrynowej Nałęczowianki ze Smakiem. Działania obejmują telewizję, marketer nie podaje, ile potrwają. Spot jest...
Marcin Skowron objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Nestle Waters Polska. Zastąpił Tomasza Rasztawickiego, który rozstał się z firmą. Skowron jest...
Joanna Ulanowska-Tabała objęła stanowisko dyrektora marketingu w Nestle Waters Polska SA, gdzie będzie odpowiedzialna za wody butelkowane takich marek, jak:...
Na zlecenie należącej do koncernu Nestle firmy ESI Polska, producenta i dystrybutora wody naturalnej Dar Natury (sprzedawanej w 5-galonowych baniakach),...
Firma marketing services Option One przeprowadziła dla ESI Polska ogólnopolską akcję marketingową dla detalistów. Jej celem było dotarcie do jak...
Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...
Rozpoczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka Sprint produkowanej przez spółkę ESI Polska należącą do koncernu Nestlé, która ma miejsce...
Producent wody mineralnej Perrier zdecydował się na dość ryzykowną zmianę etykiet - na ich nowych wersjach wydrukowano sylwetkę zmysłowej kobiety,...
Włoska woda mineralna Acqua Panna, dystrybuowana w Polsce przez firmę ESI Polska, zmienia swój wizerunek. Decyzję o wprowadzeniu nowej szklanej...
Należąca do grupy Nestlé spółka ESI Polska, która wprowadza na rynek nową markę butelkowanej wody źródlanej Nestlé Aquarel, będzie wspierać...
Firma ESI Distribution należąca do struktur Nestle Polska SA przygotowuje do wprowadzenia na rynek nową wodę mineralną. Obecnie trwają prace...
"Very Important Drink" (VID) to tytuł nowej międzynarodowej kampanii reklamowej francuskiej wody mineralnej Perrier. Kampania ma charakter wizerunkowy. W Polsce...
Do przetargu na obsługę PR firma Adidas Poland zaprosiła pięć agencji public relations. W lipcu br. nastąpiło rozstrzygnięcie i nawiązana...
Koncern ESI Distribution, dystrybutor wód mineralnych, odświeżył wizerunek wody Mazowszanka. Zmieniono kształt butelki oraz etykietę. Została już wyłoniona agencja, która...
Woda mineralna Mazowszanka, będąca własnością Nestle, ogłosiła przetarg na swój budżet reklamowy. Nieznana jest jego wysokość ani nazwy zaproszonych agencji....