M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Peugeot Polska (firma)"

Kraj, 7 lipca 2014

El Padre rusza z serią regionalnych eventów dla Peugeota

Agencja realizuje dla Peugeot Polska roadshow pod hasłem "Weekend Peugeot Używany Gwarantowany".

Kraj, 12 maja 2014

Peugeot Polska wspólnie z blogerem ruszają z nową kampanią

Za realizację projektu odpowiada agencja WhiteBits.pl.

Kraj, 20 marca 2014

Anna Lipińska group account directorem w Codemedia

Poprzednio związana była z firmą ClickAd.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Uzupełnienie: Zagubiona nagroda KTR

W informacji o konkursie KTR 2013 nie została uwzględniona nagroda w kategorii Film.

Kraj, 19 lutego 2013

Jacek Szulecki w McCann Warsaw, Piotr Łysak obejmie nowe stanowisko

Nowy dyrektor kreatywny i dyrektor finansowy w zespole agencji. Dyrektor zarządzający prawdopodobnie odejdzie z McCann Warsaw, ale ma pozostać w grupie.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 19 lipca 2012

Peugeot rusza z kampanią olimpijską

Sprzedaż limitowanej serii marketer wspiera konkursem.

Kraj, 25 maja 2012

Peugeot wprowadza nowe nazewnictwo dla swoich modeli

Od teraz w nowych samochodach Peugeota oznaczenia cyfrowe nie będą już zmieniane wraz ze zmianą generacji modelu.

Kraj, 9 maja 2012

Kominek testuje Peugeota 208

Peugeot Polska nawiązał współpracę z blogerem.

Kraj, 18 stycznia 2012

ClickAd zatrudnia dyrektora działu obsługi klienta

Anna Lipińska wcześniej pracowała w dziale marketingu Peugeot Polska.

Kraj, 22 listopada 2011

Peugeot i Citroen w reorganizacji

Dyrektor marketingu Citroena awansuje na początku 2012 roku oraz inne zmiany personalne w grupie samochodowej.

Kraj, 12 września 2011

Peugeot Polska z nowym dyr. marketingu

Xavier Crespin wrócił do pracy w centrali w Paryżu.

Kraj, 2 września 2011

Cezary Kulesza przechodzi z Media Direction OMD do Areny

Zespół Areny powiększa się o nowego media plannera.

Kraj, 25 sierpnia 2011

Dział marketingu Peugeota w fazie restrukturyzacji

Z importerem rozstało się kilka osób.

Kraj, 8 sierpnia 2011

Anna Lipińska odeszła z Peugeot Polska

W dziale marketingu odpowiadała m.in. za działania BTL.

Kraj, 10 czerwca 2011

Arkadiusz Szulczyński dyrektorem kreatywnym K2

Będzie odpowiadał za nadzór kreatywny nad zespołami art & copy i motion.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Coca-Cola, Orange, Peugeot wśród partnerów prezydencji UE

Marketerzy zrealizują zamówienia na rzecz MSZ.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Fani Peugeota w reklamie modelu 508

Marketer stworzył reklamę prasową za pomocą aplikacji w Facebooku.

Kraj, 30 marca 2011

Z Peugeot do Iveco Poland

Nowym marketing managerem został Michał Fersten.

Kraj, 4 marca 2011

Peugeot angażuje konsumentów w powstawanie reklamy

Marketer realizuje projekt, który silnie uwzględnia media społecznościowe.

Kraj, 19 stycznia 2011

Brand Support zatrudnia w dziale client service

Do agencji dołączyły Katarzyna Wolff i Magdalena Supińska.

Kraj, 6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.

Kraj, 24 sierpnia 2010

Peugeot przesuwa budżet interaktywny

Euro RSCG Digital przejmuje całość obsługi od K2.

Kraj, 23 czerwca 2010

Peugeot z "Toy Story 3"

Ruszyła wizerunkowa kampania modelu Peugeot 5008.

Kraj, 10 czerwca 2010

Podbielski i Królicki w San Markos

Do agencji San Markos dołączył nowy, doświadczony team kreatywny.

Kraj, 9 czerwca 2010

Większy zespół w Brainshake

Łukasz Smoliński został managing directorem w agencji.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Hyundai wypełnia wakat

Producent aut ma nowego kierownika marketingu i PR – Piotra Ziarkowskiego.

Kraj, 9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

Kraj, 1 marca 2010

Magdalena Pniewska awansowała w strukturach El Padre

Magdalena Pniewska, account manager w agencji El Padre specjalizującej się w eventach, ambiencie i BTL, awansowała na stanowisko senior account...

Kraj, 12 lutego 2010

Podróżnik Marek Kamiński ambasadorem Peugeota w Polsce

Peugeot Polska podjął współpracę ze znanym polskim podróżnikiem i polarnikiem Markiem Kamińskim, który został ambasadorem marki. Podjęcie współpracy z Markiem...

Przetargi, 4 lutego 2010

Peugeot Polska w dwóch przetargach wybiera Brand Support

Agencja Brand Support zwyciężyła w dwóch przetargach ogłoszonych przez Peugeot Polska. 
Umowy zostały podpisane na czas nieokreślony. Pierwszy przetarg obejmuje...

Kraj, 15 stycznia 2010

Eskadra Events będzie działać jako El Padre poza Grupą Eskadra

Spółka eventowa Eskadra Events działająca dotychczas w ramach Grupy Eskadra poszerzyła kompetencje o działania ambientowe i BTL oraz zmieniła nazwę...

Kraj, 29 grudnia 2009

Monika Wilk project managerem w Peugeot Polska

Monika Wilk objęła nowo utworzone stanowisko project managera w Peugeot Polska. Pracuje w strukturach działu marketingu importera. Odpowiada za poszczególne...

Kraj, 9 kwietnia 2009

K2 Internet stworzyła strukturę Top of Mind odpowiedzialną za innowacje

Agencja K2 Internet stworzyła K2 Top of Mind, czyli działającą wewnątrz agencji strukturę, której celami są rozwój nowych usług i...

Przetargi, 17 marca 2009

Kolman pracuje dla Peugeota w Warszawie

Agencja reklamowa Kolman Advertising po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z Peugeot Polska Oddział w Warszawie. - Nasza współpraca koncentruje się...

Kraj, 30 stycznia 2009

Fiat liderem wydatków reklamowych wśród motokoncernów w ub.r.

Wydatki reklamowe koncernów samochodowych w 2008 r. były wyższe od tych rok wcześniej o niespełna 2 proc. - wynika z...

Kraj, 7 listopada 2008

Jacek Paciorek odpowiada za strategię National Geographic Polska

Do zespołu marketingu National Geographic Polska (wydawnictwo G+J RBA) dołączył Jacek Paciorek, który jako senior brand manager będzie odpowiadał za...

Kraj, 16 lipca 2008

Peugeot inwestuje we wsparcie serii "nice" modelu 207

Peugeot Polska realizuje kampanię reklamową modelu 207 w limitowanej wersji "nice". Reklamowane auto oprócz klimatyzacji ma dodatkowe, bogate wyposażenie. Kreacja...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Stefano Casadio prezesem Peugeot Polska

Stefano Casadio został nowym prezesem zarządu Peugeot Polska. Zastąpił na tym stanowisku Pierre'a Garniera, który wrócił do Francji. Casadio z...

Kraj, 2 października 2007

Łukasz Bukowski account directorem w Euro RSCG Warsaw

Łukasz Bukowski awansował na stanowisko account directora w zespole agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw pracującym dla Peugeot Polska. Dotychczas zajmował...

Kraj, 12 czerwca 2006

Rozpoczęła się kampania launchowa nowego Peugeota 207

Peugeot Polska rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy model samochodu Peugeot 207, który poszerza portfolio modeli Peugeota w segmencie...

Kraj, 7 czerwca 2006

K2 Internet przygotowała dla Peugeota kampanię Dni Otwartych i nowego modelu 207

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała dla Peugeot Polska kampanię internetową Dni Otwartych związanych z premierą nowego modelu - Peugeot 207....

Kraj, 6 kwietnia 2006

Peugeot Polska wspiera kampanią wiosenną akcję promocyjną

Peugeot Polska rozpoczął kampanię wspierającą kwietniową ofertę promocyjnej sprzedaży samochodów. Promocja dotyczy modelu 206 w serii limitowanej Oxygene oraz modeli...

Kraj, 17 marca 2006

Anna Świętoń account directorem w Initiative Warszawa

Anna Świętoń, dotychczas media group head w domu mediowym Universal McCann (o jej odejściu pisaliśmy w DS "MMP" z 9...

Kraj, 7 lutego 2006

Peugeot komunikuje promocyjną ofertę kredytową towarzyszącą wyprzedaży starego rocznika

Peugeot Polska rozpoczął kampanię informującą o wyprzedaży modeli z rocznika 2005. Kampania prowadzona będzie pod hasłem "Duża reszta do wydania"....

Kraj, 10 stycznia 2006

Peugeot startuje z projektem wyprzedażowym pod hasłem "Dobrze Ci się wydaje"

Peugeot Polska rusza z kampanią reklamową, której głównym celem jest wsparcie akcji wyprzedaży modeli tej marki z rocznika 2005. Strategię...

Kraj, 23 września 2005

Aleksandra Trochimiuk została dyr. zarządzającym Lowe Activation

Aleksandra Trochimiuk została dyrektorem zarządzającym Lowe Activation - działu marketing services w agencji reklamowej Lowe GGK. 1 października br. zastąpi...

Kraj, 4 stycznia 2005

Euro RSCG Warsaw i Media Direction OMD przygotowały wyprzedażową kampanię Peugeota

Rozpoczynająca się właśnie nowa kampania Peugeot Polska ma promować wyprzedaż wszystkich modeli samochodów tej marki wyprodukowanych w 2004 r. Kampanię...

Kraj, 27 grudnia 2004

PSA potwierdza nawiązanie współpracy z Media Direction OMD

Dom mediowy Media Direction zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu mediowego Grupy PSA (Peugeot Polska i Citroen Polska). Paweł Orlik,...

Kraj, 23 grudnia 2004

Media Direction OMD prawdopodobnie wygrał przetarg Grupy PSA

Grupa PSA (Peugeot Polska i Citroen Polska) rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że...