M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Peugeot (marka)"

Kraj, 9 lipca 2015

Artur Malinowski new business & business development directorem w Carat Polska

Przez ostatnie lata związany był z domem mediowym Media Direction OMD.

Kraj, 7 lipca 2014

El Padre rusza z serią regionalnych eventów dla Peugeota

Agencja realizuje dla Peugeot Polska roadshow pod hasłem "Weekend Peugeot Używany Gwarantowany".

Zagranica, 21 stycznia 2014

Chińczycy uratują Peugeota i Citroena?

Francuski koncern PSA negocjuje z chińskim Dongfeng Motor.

Zagranica, 20 stycznia 2014

Sprzedaż samochodów w Europie wciąż spada

Szósty rok z rzędu sektor notuje spadek.

Kraj, 12 listopada 2013

Nowy team kreatywny w Havas Worldwide Warsaw

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń po odejściu z Lowe Warsaw dołączyli do HWW.

Kraj, 17 października 2013

Peugeot pokazuje, jak projektuje [wideo]

Ruszyła kampania wizerunkowa francuskiej marki motoryzacyjnej.

Zagranica, 7 grudnia 2012

Spot Hondy najpopularniejszy w brytyjskim YouTube

Serwis YouTube opublikował listę najpopularniejszych branżowych reklam najchętniej oglądanych w Wielkiej Brytanii w 2012 roku.

Kraj, 28 listopada 2012

Motoryzacja zwiększa wydatki reklamowe

Według analizy Equinox Polska koncerny średnio wydają 3,7 tys. zł na reklamę każdego sprzedanego auta.

Kraj, 14 września 2012

Nowa dyrektor Peugeota i Citroena w Polsce

Dotychczasowy będzie szefem Citroena w Chinach.

Kraj, 21 lutego 2012

Faceaddicted z Socialbakers

Agencja została partnerem firmy o międzynarodowym zasięgu specjalizującej się w badaniach social mediów.

Kraj, 22 listopada 2011

Peugeot i Citroen w reorganizacji

Dyrektor marketingu Citroena awansuje na początku 2012 roku oraz inne zmiany personalne w grupie samochodowej.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Zagranica, 8 września 2011

Adfonic rozpoczyna globalną ekspansję

W wejście na nowe rynki platforma reklamy mobilnej zainwestuje 7,6 mln dol.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Zagranica, 20 maja 2011

BETC otwiera podwoje w Londynie

Znany paryski butik kreatywny rekrutuje głównych menedżerów z agencji Modernista i DDB.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Fani Peugeota w reklamie modelu 508

Marketer stworzył reklamę prasową za pomocą aplikacji w Facebooku.

Kraj, 23 czerwca 2010

Peugeot z "Toy Story 3"

Ruszyła wizerunkowa kampania modelu Peugeot 5008.

Kraj, 9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

Zagranica, 9 marca 2010

Peugeot restrukturyzuje zespoły menedżerskie

Koncern Peugeot wprowadza zmiany w strukturze handlowej marki. Mają one umożliwić marce zrealizowanie w ciągu najbliższych pięciu lat trzech kluczowych...

Kraj, 12 lutego 2010

Podróżnik Marek Kamiński ambasadorem Peugeota w Polsce

Peugeot Polska podjął współpracę ze znanym polskim podróżnikiem i polarnikiem Markiem Kamińskim, który został ambasadorem marki. Podjęcie współpracy z Markiem...

Zagranica, 28 stycznia 2010

Peugeot inwestuje miliony w wypożyczalnie pojazdów

W ramach nowej strategii rozwoju koncern motoryzacyjny Peugeot wdraża nowy projekt pod hasłem "Mu by Peugeot". Program ten oparty jest...

Kraj, 27 stycznia 2010

W kwietniu ruszy kampania Alto, nowego auta mini od Suzuki

Suzuki Motor Poland rozpoczyna na polskim rynku sprzedaż modelu Alto. To najmniejsze auto w ofercie Suzuki. Pozycjonowane jest w segmencie...

Kraj, 12 stycznia 2010

22-osobowy zespół pracuje dla Polkomtela w Media Direction OMD

Media Direction OMD stworzył strukturę do obsługi budżetu mediowego Polkomtela. Kieruje nią Jacek Hendigery, dyrektor mediów agencji. Do obsługi Polkomtela...

Przetargi, 4 grudnia 2009

Media Direction OMD wygrał w przetargu Polkomtela

Media Direction OMD będzie obsługiwał budżet mediowy Polkomtela, operatora m.in. marek: Plus, Simplus, 36,6. Trwający od kilku miesięcy przetarg koordynował...

Przetargi, 7 października 2009

Media Direction ma przejąć biznes PSA

Media Direction OMD ma przejąć obsługę budżetu mediowego PSA (Peugeot i Citroen). Według naszych nieoficjalnych informacji taki jest wynik przetargu...

Przetargi, 23 lipca 2009

Media Direction i MPG walczą w Polsce o 120 mln zł PSA

Domy mediowe Media Direction OMD i MPG rywalizują w Polsce o budżet mediowy PSA (Peugeot, Citroen). Na naszym rynku oraz...

Kraj, 9 czerwca 2009

Peugeot z nowym crossoverem na rynku

Ruszyła nowa kampania Peugeota wprowadzająca na rynek nowy crossover Peugeot 3008 z technologią Grip Control. Model jest kierowany do ludzi...

Przetargi, 7 kwietnia 2009

PSA konsoliduje budżet online w Media Contacts

Agencja Media Contacts wygrała w przetargu na obsługę skonsolidowanych budżetów marek Peugeot i Citroen należących do koncernu PSA. Firma będzie...

Kraj, 12 lutego 2009

Paweł Murak client service directorem K2 Internet; nowi account directorzy

W dziale obsługi klienta agencji interaktywnej K2 Internet awansowano trzy osoby. Stanowisko client service directora objął Paweł Murak, związany z...

Przetargi, 10 lutego 2009

PSA prowadzi przetarg na obsługę budżetu online

PSA (Peugeot, Citroen) prowadzi przetarg na obsługę w mediach internetowych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obecnie obsługa budżetu online tego marketera...

Zagranica, 18 czerwca 2007

Aegis kupuje firmę mobilemarketingową

Aegis Group przejął agencję marketingu mobilnego Marveollus Mobile. Spółka specjalizuje się w kreacji, designie, budowie, hostingu i badaniach, ma także...

Kraj, 15 marca 2007

Dulnik, Wolnomiejski i Dec zaangażowani w zarządzanie Initiative

Dom mediowy Initiative Warszawa wprowadza zmiany na poziomie zarządzania agencją, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W skład powołanego właśnie trzyosobowego zespołu zarządzającego...

Zagranica, 21 września 2006

Peugeot przygotowuje przegląd europejskiego budżetu mediowego

Koncern PSA reprezentujący marki Peugeot i Citroen ma rozpocząć przegląd ofert domów mediowych. Wartość budżetu szacowana jest na 240 mln...

Zagranica, 13 września 2006

Peugeot rozpoczął przetarg e-marketingowy, chce powiększyć grono współpracujących agencji

Peugeot rozpoczął przetarg na swój budżet e-marketingowy, co najprawdopodobniej zaowocuje poszerzeniem grona agencji interaktywnych współpracujących z tym producentem. Koncern poprosił...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Rynek sprzedaży nowych aut nadal w dołku, Toyota liderem z niewielkim wzrostem rok do roku

W lipcu sprzedanych zostało w Polsce 18 991 nowych samochodów osobowych - o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem. To...

Kraj, 13 lipca 2006

BAT wspiera markę Pall Mall promocją opartą na motywie lwa

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) przygotowała akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall. Od 11 lipca do 24 sierpnia br....

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 6 kwietnia 2006

Peugeot Polska wspiera kampanią wiosenną akcję promocyjną

Peugeot Polska rozpoczął kampanię wspierającą kwietniową ofertę promocyjnej sprzedaży samochodów. Promocja dotyczy modelu 206 w serii limitowanej Oxygene oraz modeli...

Kraj, 13 lutego 2006

Według Samaru Toyota Motor Poland jest liderem sprzedaży nowych samochodów

W styczniu br. sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła w Polsce 18 555 sztuk, co jest wynikiem o 16,6 proc. niższym...

Kraj, 21 grudnia 2005

Skoda Fabia liderem sprzedażowym; Toyota intensyfikuje działania reklamowe

Skoda Fabia jest liderem sprzedażowym aut w największym segmencie polskiego rynku nowych samochodów, tzw. segmencie B, wynika z raportu analitycznego...

Zagranica, 15 grudnia 2005

Peugeot promuje system nawigacyjny w kampanii internetowej

Peugeot w Wielkiej Brytanii przygotował specjalną witrynę internetową promującą nawigacyjne funkcje Smartnav w modelach Peugeot 407 Saloon i SW. Witryna...

Kraj, 6 września 2005

Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model 307

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek nowego Peugeota 307. Kampania potrwa do końca września br.,...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Przychody OMD Poland wzrosły o 25 proc. w I połowie roku

Przychody z działalności operacyjnej grupy OMD Poland wzrosły o 25 proc. w I półroczu 2005 r. wobec analogicznego okresu ubiegłego...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Peugeot informuje w reklamach o obniżce cen samochodów

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii informującą o obniżce cen na samochody osobowe i dostawcze Peugeot "Uwaga!...

Kraj, 2 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację do launchu Peugeota 1007

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek nowy samochód - Peugeot 1007, auto z kategorii...

Kraj, 23 maja 2005

Paweł Jeżyna odszedł z Initiative, jego obowiązki przejęła Agata Kołakowska

Paweł Jeżyna odszedł z domu mediowego Initiative Warszawa, gdzie pracował na stanowisku media plannera/buyera w zespole obsługującym budżet PSA (marki...

Kraj, 6 maja 2005

Peugeot 407 reklamuje się jako najczęściej kupowany samochód w swojej klasie

Ruszyła kolejna kampania przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dla modelu Peugeot 407. Jej celem jest wzmacnianie wizerunku samochodu, który...

Kraj, 23 lutego 2005

Euro RSCG realizuje kampanię dostawczych aut Peugeota

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą specjalną ofertę przygotowaną dla samochodów dostawczych Peugeot. Modele Partner, Expert i Boxer...

Kraj, 29 października 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię Peugeota 407 SW

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego Peugeota 407 SW. Działania ogólnopolskie rozpoczęły się...

Kraj, 30 września 2004

Marcin Dec dyrektorem mediów w Initiative Warszawa

Marcin Dec, ostatnio dyrektor zarządzający domu mediowego Brand & Media OMD, 1 października br. obejmie stanowisko dyrektora mediów w Initiative...