M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Peugeot (firma)"

Kraj, 25 kwietnia 2016

Maciej Mszyca digital managerem w PHD Media Direction

Poprzednio pracował w domu mediowym Vizeum.

Kraj, 19 kwietnia 2016

Robert Prusiński dyrektorem polskiego oddziału Nissana

Zastąpił Andrzeja Żelaznego, który po roku kierowania rozstał się z firmą.

Kraj, 18 marca 2016

Trzech nowych digital art directorów w McCann & MRM

Rafał Jagielski, Jan Janeczek i Adam Skalik dołączają do agencji.

Kraj, 5 lutego 2016

Young & Rubicam zatrudnia kolejny team kreatywny

Piotr Jakubowski i Michał Konert dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 4 lutego 2016

Nowy team kreatywny w Walk Creative

Katarzyna Mardeusz-Karpińska i Joanna Biernacka dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 15 stycznia 2016

Karol Golik w Walk Digital

Kolejny transfer personalny z Havas Worldwide Warsaw do grupy Walk.

Kraj, 12 stycznia 2016

Joanna Paździórko w zespole Walk Digital

Kolejna osoba z Havas Worldwide Warsaw przechodzi do grupy Walk.

Kraj, 11 stycznia 2016

Piotr Hassine i Bartek Koj zarządzają The Digitals

Nowy dyrektor zarządzający i dyrektor kreatywny w agencji.

Kraj, 4 listopada 2015

Rafał Lampasiak dyrektorem strategii w grupie Walk

Senior strategy planner z Havas Worldwide Warsaw zmienił agencję.

Kraj, 3 listopada 2015

Piotr Hassine odchodzi z MRM//McCann

Dyrektor zarządzający pożegna się z agencją.

Kraj, 28 lipca 2015

Hypermedia wzmacnia dział e-commerce

Anna Lasmanowicz dołącza jako e-commerce consultant.

Kraj, 13 lipca 2015

Karolina Antczak i Bartosz Palasek w kreacji Isobar Polska

Team kreatywny przechodzi z Y&R.

Kraj, 4 maja 2015

Aleksandra Kosik i Katarzyna Wolska w kreacji Change

Do działu kierowanego przez Jana Majle i Rafała Górskiego dołączy seniorski team. Zmiany także w innych działach agencji.

Kraj, 13 lutego 2015

Łukasz Borak awansuje w strukturach Peugeot i Citroen Polska

Teraz odpowiada za strategię digitalową trzech brandów: Peugeot, Citroen oraz DS.

Kraj, 20 stycznia 2015

Piotr Hassine nowym dyrektorem zarządzającym MRM//McCann

Z agencją żegna się Szymon Szymański, który zdecydował się poświęcić własnemu projektowi z obszaru customer intelligence o nazwie Metricso.com.

Kraj, 19 września 2014

Mariusz Bruchacki i Paweł Krzemiński zarządzają kreacją w Kropce Bordo

Team po kilkunastu latach odszedł z Havas Worldwide Warsaw.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Ryś w zespole Isobar Poland

Agencja zatrudnia senior art directora.

Kraj, 15 stycznia 2014

Bartosz Koj z K2 do Havas Worldwide Warsaw

To już czwarta osoba, która dołączyła w styczniu do agencji, wzmacniając tym samym jej dział digital.

Kraj, 14 stycznia 2014

Jarosław Wiewiórski dyrektorem kreatywnym Havas Worldwide Ukraine

Do Havas przechodzi z Scholz & Friends Warszawa.

Kraj, 26 września 2013

Silne wzmocnienia zespołu P&G w Interactive Solutions

W ramach regionalnej obsługi marketera na obszarze EMEA w agencji rozpoczęły pracę trzy nowe osoby, a dwie awansowały.

Kraj, 18 lipca 2013

Tomasz Fryze pokieruje komunikacją digital Banku Millennium

Wieloletni pracownik domów mediowych rozpoczyna pracę po stronie klienta.

Zagranica, 6 maja 2013

Peugeot zwalnia i zamyka fabrykę we Francji

Producent samochodów boryka się z problemami.

Kraj, 18 kwietnia 2013

Anna Lasmanowicz w zespole Momentum Worldwide

Wcześniej pracowała w agencji Marketing House należącej do grupy Havas Worldwide.

Kraj, 28 lutego 2013

Havas Worldwide Digital wzmacnia struktury

Szymon Szymański executive directorem agencji.

Kraj, 1 lutego 2013

Lowe GGK wzmacnia dział kreacji

Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Nowi pracownicy w 180heartbeats + Jung von Matt

Agencja kreatywna ma dwóch nowych concept directorów.

Zagranica, 4 lipca 2012

Columbus Media International włączył w swe struktury bułgarski dom mediowy

Niezależna sieć domów mediowych Columbus Media International dołączyła do swych struktur sofijską Argent Media Agency.

Kraj, 11 stycznia 2012

Pkt.pl rozbudowuje dział strategii i marketingu

Jolanta Kuczyńska i Beata Rozbiecka objęły stanowiska brand managerów, a Dominik Lewandowski dyrektora rozwoju biznesu.

Zagranica, 7 listopada 2011

Z Euro RSCG do Audi

Audi zatrudniło Kristiana Deana na stanowisko brand/communications managera w Wielkiej Brytanii.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

Branża moto wybiera reklamę efektywnościową

Paweł Lebiedziński, dyrektor sprzedaży w Novem, wylicza przykłady marketerów motoryzacyjnych, którzy rezygnują z kampanii cost per click.

Kraj, 17 stycznia 2011

Maciej Nowicki zarządza kreacją Hypermedia Isobar

Oprócz nowego managing creative directora agencja zatrudniła właśnie jeszcze dziewięć nowych osób, a kilka innych awansowała.

Zagranica, 12 stycznia 2011

VivaKi przejmuje firmę konsultingową

Casablanca to francuska firma konsultingowa i komunikacyjna specjalizująca się w projektach filmowych.

Kraj, 11 stycznia 2011

Grupa Euro RSCG kończy rok 8-proc. wzrostem

Wszystkie spółki w grupie zakończyły 2010 rok na plusie.

Zagranica, 22 grudnia 2010

Eurosport unowocześnia aplikację na iPhone'a

Aplikacja ma być wciąż darmowa, ale bardziej interaktywna.

Kraj, 8 listopada 2010

Łukasz Ostrowski zajmie się produkcją w Tailor & Baker

W zespole agencji pojawił się menedżer, który objął stanowisko head of DTP & production house.

Kraj, 3 listopada 2010

Katarzyna Piecuch brand managerem Radia Zet

Nowy menedżer pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię komunikacyjną.

Kraj, 26 października 2010

Proximity rozbudowuje struktury interaktywne

Urszula Czyżewska została nowym senior account managerem.

Zagranica, 15 czerwca 2010

Eurosport ma reklamodawcę w aplikacji na iPoda

Peugeot został pierwszym reklamodawcą Eurosportu, który korzysta z jego aplikacji na iPoda.

Kraj, 13 maja 2010

Paweł Schedler z Byss trafił do Wide Open

Paweł Schedler dołączył jako dyrektor kreatywny do agencji interaktywnej Wide Open. Do niedawna pełnił taką funkcję w Byss.

Kraj, 22 marca 2010

K2 zwiększa przychody; stawia na media, SEM i e-marketing

Grupa K2 Internet SA w 2009 roku osiągnęła 43,2 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż w 2008 roku...

Kraj, 2 lutego 2010

Agnieszka Wichracka group account directorem Euro RSCG Warsaw

Agnieszka Wichracka, poprzednio zajmująca w Publicis stanowisko deputy managing directora odpowiedzialnego za pracę działu client service (patrz DS "MMP" z...

Zagranica, 2 lutego 2010

Havas Worldwide powołuje globalną sieć zajmującą się designem

Havas Worldwide, holding, do którego należą: Euro RSCG, Archibald Ingall Stretton, MPG i Arena BLM, powołuje globalną sieć o nazwie...

Zagranica, 28 stycznia 2010

Peugeot inwestuje miliony w wypożyczalnie pojazdów

W ramach nowej strategii rozwoju koncern motoryzacyjny Peugeot wdraża nowy projekt pod hasłem "Mu by Peugeot". Program ten oparty jest...

Zagranica, 12 stycznia 2010

Lew Peugeota drapieżny i dynamiczny

Koncern motoryzacyjny Peugeot zmienia logo, wizualizację i wprowadza nową strategię rozwoju marki. Jej główne cele to nowoczesne rozwiązania w dziedzinie...

Przetargi, 9 listopada 2009

MPG zdobywa budżet Hyundaia i Kii

MPG wygrał międzynarodowy przetarg mediowy Kii i Hyundaia. Obecnie Hyundaia i Kię m.in. w Wielkiej Brytanii i Polsce obsługują odpowiednio...

Kraj, 26 października 2009

K2 Internet przejęła połowę udziałów Brainshop U-Boot

Agencja K2 Internet objęła w wyniku podniesienia kapitału 50 proc. udziałów w firmie strategiczno-kreatywnej Brainshop U-Boot. Potwierdziły się tym samym...

Zagranica, 24 września 2009

Peugeot wprowadza spersonalizowany portal CRM

Peugeot uruchamia nowy paneuropejski serwis internetowy dla swoich klientów. Jego autorem jest specjalizująca się w rozwiązaniach eCRM agencja Underwired. Serwis...

Kraj, 8 lipca 2009

Peugeot promuje model 3008 na stronie mobilnej

Peugeot nowy model samochodu typu crossover 3008 promuje w mobilnym internecie. Na stronach mobilnego portalu Plusa - wap.plusgsm.pl - serwowany...

Kraj, 9 czerwca 2009

Sprzedaż nowych aut spada; Skoda nadal liderem

W maju br. sprzedaż nowych samochodów na polskim rynku wyniosła 25,3 tys. szt., czyli o 3,2 proc. mniej niż rok...

Zagranica, 16 kwietnia 2009

Renault celuje w masowego konsumenta

Renault zamierza skupić się w swoich działaniach na umacnianiu pozycji na rynku masowym, podczas gdy wielu jego konkurentów aspiruje do...