M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PGNiG (firma)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Otylia Jędrzejczak ambasadorką olimpijskiej akcji organizowanej we współpracy z P&G

Rusza akcja na rzecz "Polskich Nadziei Olimpijskich", w którą włączają się duże marki.

Kraj, 3 sierpnia 2015

Piotr Suchodolski będzie nowym dyrektorem marketingu Virgin Mobile

Przez pięć lat pracował w Orange Polska.

Przetargi, 24 stycznia 2014

PGNiG wybierze agencję reklamową

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA prowadzi przetarg.

Przetargi, 18 listopada 2013

PGNiG szuka domu mediowego

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA prowadzi przetarg dotyczący ogólnopolskiej kampanii mediowej.

Kraj, 15 listopada 2013

Cube Group rozpoczyna obsługę PGNiG

Agencja odpowiada za wsparcie marketingowe online platformy e-pasaż PGNiG.

Kraj, 23 sierpnia 2013

John Pitcher powiększa dział kreacji i client service

Paulina Imiołek, Jędrzej Piotrowski i Paulina Zadrożna dołączają do zespołu.

Kraj, 30 kwietnia 2013

Analiza rynku retail & fashion

Konsument umacnia marketerów w przekonaniu, że efekt "ROPO - Research Online, Purchase Offline" to fakt i całościowe zarządzanie komunikacją marki oraz monitorowanie ścieżki zakupowej klientów jest obecnie koniecznością.

Kraj, 21 czerwca 2012

Szymon Dobrzyński w PGNiG

Były szef marketingu Żywca kieruje marketingiem i komunikacją spółki.

Przetargi, 8 czerwca 2011

PGNiG rozpocznie współpracę z Paralotną

Agencja reklamowa zdobyła budżet koncernu gazowego po przetargu.

Przetargi, 12 kwietnia 2011

Kolman obsłuży budżet Santandera

Agencja zwyciężyła w przetargu Santander Consumer Banku.

Kraj, 22 lutego 2011

Agencja Sarto dla Conrego

Agencja Sarto Public Relations rozpoczyna współpracę z firmą CDN, dostawcą systemu Conrego, internetowej platformy rejestracji uczestników konferencji.

Kraj, 14 stycznia 2011

Upside poszerza zespół

Anita Rochalska i Karolina Gajdka dołączyły do agencji.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Menedżerski transfer z TP do Orlenu

Tomasz Fill będzie zarządzał komunikacją korporacyjną w PKN Orlen.

Kraj, 16 grudnia 2009

Tomasz Fill zastępuje Piotra Gołosa jako szef sponsoringu Grupy TP

Tomasz Fill został dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy Telekomunikacji Polskiej (TP). Departament ten powołano w miejsce wydziału ds. sponsoringu. Piotr Gołos,...

Kraj, 4 grudnia 2009

Marcin Godlewski, client service director, odchodzi z DSK

Marcin Godlewski, który od maja br. pracował w agencji reklamowej DSK (patrz DS "MMP" z 27 kwietnia br.) jako client...

Kraj, 7 lipca 2009

Agencja DSK wzmacnia dział client service

W związku z rozwojem agencji (w ostatnim czasie wygrała pięć przetargów - Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, marka Lubelskie, port...

Kraj, 6 kwietnia 2009

Arteria przejmuje call center Gallupa; w planach kolejna akwizycja

Firma wsparcia sprzedaży Arteria przejęła Gallup Polska - spółkę świadczącą usługi call center. Kwota transakcji wyniosła 3,1 mln zł. Gallup...

Kraj, 3 października 2008

Marek Kłuciński wraca do PKO BP jako szef marketingu

Marek Kłuciński, doradca prezesa Banku Pocztowego, a wcześniej przez wiele lat dyrektor departamentu promocji i komunikacji oraz rzecznik PKO BP,...

Kraj, 14 sierpnia 2008

Tomasz Fill dyrektorem departamentu komunikacji w PGNiG

Tomasz Fill został dyrektorem departamentu komunikacji w Polskim Górnictwie Naftowym i Gazownictwie (PGNiG). To nowe stanowisko w spółce, utworzone wraz...

Kraj, 8 lutego 2008

Bartłomiej Pawlak odpowiada za marketing PKO BP; bank przebudowuje struktury

Jak już informowaliśmy, PKO BP zwiększył tegoroczny budżet marketingowy o 70 proc. Bank chce agresywniej niż do tej pory walczyć...

Kraj, 7 grudnia 2007

Marek Kłuciński, dyr. promocji i komunikacji, odchodzi z PKO BP

Marek Kłuciński, wieloletni dyrektor departamentu promocji i komunikacji PKO BP oraz rzecznik prasowy, z końcem roku odchodzi z banku. Jego...