M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "PHD Media Direction (firma)"

Kraj, 21 maja 2019

Kampania Volkswagen T-Cross z wykorzystaniem aromamarketingu w salach kinowych Verva 4DX

Działania w kinie koordynuje New Age Media.

Kraj, 6 lipca 2018

Hand Made z kampanią dla marek Collaflex i Collaflex Sport

Marka poleca się aktywnym latem - w akcji wzięli udział rekordziści świata.

Kraj, 12 marca 2018

Carlsberg planuje nakłady reklamowe na poziomie ub.r.

Trzeci wśród producentów piwa w kraju nie planuje w br. zmian wysokości swojego budżetu reklamowego.

Kraj, 7 marca 2018

Anna Brajbisz dołącza do Carata jako client partner

Przechodzi z domu mediowego Zenith.

Kraj, 15 lutego 2018

Carlsberg Polska sprzedał w ub.r. o 5 proc. piwa więcej niż przed rokiem

Rosły marki Okocim i Kasztelan, za to spadał Harnaś.

Kraj, 19 grudnia 2017

Rok po relaunchu Okocim notuje 27-proc. wzrost udziałów

Kampania przygotowana przez Upside i PHD Media Direction akcentowała autentyczną tradycję i kunszt rzemiosła piwowarów.

Kraj, 5 grudnia 2017

Wąsaty Big Hug w PHD Media Direction

Celem akcji jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn, z naciskiem na raka prostaty i choroby psychiczne.

Przetargi, 24 listopada 2017

Trzy domy mediowe w finale przetargu ING

Z postępowania odpadł dom mediowy PHD Media Direction (Omnicom)

Kraj, 25 października 2017

Jakub Margol szefem zespołu Carlsberga w Initiative

Z tym domem mediowym związany jest od czterech lat.

Kraj, 22 września 2017

Nationale-Nederlanden patrzy "Oczami matki"

Ubezpieczyciel przygotował kampanię reklamującą ubezpieczenia dzieci.

Kraj, 6 września 2017

Jan Roman odpowiada za nowy biznes w Carat Polska

Przez kilkanaście lat pracował w spółkach Omnicomu.

Przetargi, 30 sierpnia 2017

Initiative przejmuje obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Przetargi, 29 sierpnia 2017

Initiative wygrywa obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Przetargi, 24 lipca 2017

ING wybierze dwa domy mediowe na short-listę

Agencje są już po prezentacjach.

Kraj, 26 czerwca 2017

Ebiquity doradza w przetargu mediowym Carlsberga

Firma zatrudniła audytora.

Kraj, 31 maja 2017

Okocim poszerza i reklamuje linię radlerów

Kontynuacja dotychczasowego formatu podkreślającego autentyczność.

Kraj, 26 maja 2017

Nowa strategia Karmi - piwo także dla mężczyzn

Marka piwa, której komunikacja była dotychczas adresowana do kobiet, zaznacza, że jest prawdziwym piwem i ma zrównoważony smak. Karmi jest liderem wśród piw bezalkoholowych, ale chce umocnić swoją pozycję w tym szybko rosnącym segmencie.

Kraj, 19 maja 2017

"Strażnik przyszłości" - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Kampania w TV i internecie do końca czerwca; realizacja: PZL, MEC i PHD Media Direction.

Kraj, 9 maja 2017

Anna Brajbisz account directorem w Zenith

Kieruje zespołem pracującym dla L'Oreala.

Kraj, 26 kwietnia 2017

SUV przyszłości od Lexusa [wideo]

Kampanię przygotowały Heads Advertising i PHD Media Direction.

Kraj, 22 marca 2017

WizzAir startuje z kampanią w czterech europejskich krajach

Media zaplanował i kupił PHD Media Direction.

Przetargi, 2 marca 2017

Rusza przetarg mediowy Carlsberga

Globalny konkurs będzie dotyczył również Polski. Na naszym rynku Carlsberg jest klientem PHD Media Direction.

Kraj, 14 lutego 2017

W ramach GroupM powstaje M/Six - zespół skierowany do obsługi Toyoty

Jak wynika z naszych ustaleń, teamem pokieruje Jakub Klimczyk, dotychczasowy integrated communication director w MEC. Prowadzona jest rekrutacja do zespołu M/Six w Polsce na stanowiska head of planning i head of digital strategy.

Kraj, 2 lutego 2017

Marki Harnaś i Tatra ruszają z promocjami

Obie akcje oparte są na podobnej mechanice - można w niej wygrać piwo lub 100 zł.

Kraj, 30 stycznia 2017

Toyota po 20 latach rozstaje się z Saatchi & Saatchi w Polsce

To efekt paneuropejskiego wyboru agencji The & Partnership.

Kraj, 4 stycznia 2017

Toyota przesuwa budżet mediowy do MediaCom Warszawa

Do tej pory był to klient PHD Media Direction. Marketer nie komentuje naszych wiadomości.

Kraj, 22 grudnia 2016

MediaCom ponownie na szczycie rankingu Stars

Największą dynamikę wzrostu przychodów w pierwszej dziesiątce domów mediowych odnotował Initiative, wskakując na siódme miejsce zestawienia.

Kraj, 22 listopada 2016

Lexus rusza z wyprzedażą rocznika

Kampanię przygotowały Heads Advertising i PHD Media Direction.

Zagranica, 8 listopada 2016

The & Partnership przejmuje budżet kreatywny i mediowy Toyoty

Toyota bez przetargu przenosi swój europejski budżet kreatywno-mediowy z Publicisu.

Kraj, 7 listopada 2016

Nowa kampania wizerunkowa marki Okocim

- To przełom w komunikacji marki Okocim - przekonuje brand manager.

Kraj, 13 października 2016

Szama(n) w kampanii serwisu PizzaPortal [wideo]

Działania realizują Abanana i PHD Media Direction.

Kraj, 26 lipca 2016

Kasztelan zachęca: "Zanurz się w bogactwo natury" [wideo]

Carlsberg Polska z nową kampanią reklamową swojej marki.

Kraj, 15 lipca 2016

PHD Media Direction zaprasza do Rywalizacji na Maxa

Agencja zbiera środki na kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa - małego synka firmowej koleżanki Ewy.

Kraj, 30 czerwca 2016

Kampania Lexusa z Radwańską potrwa do końca roku [wideo]

Będzie pojawiać się przy Wielkich Szlemach i turniejach WTA.

Kraj, 23 czerwca 2016

Heads Advertising dla Lexusa [wideo]

Hasłem marki pozostaje "Podwójna moc hybrydy".

Przetargi, 13 czerwca 2016

VW przenosi budżet mediowy do PHD

Od 1998 r. Volkswagen pracował z siecią MediaCom.

Kraj, 29 kwietnia 2016

Heads Advertising dla Lexusa [wideo]

Spot to adaptacja europejskiej kampanii, której twarzą jest Jude Law.

Kraj, 29 kwietnia 2016

Carlsberg będzie reklamował nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego

Pierwsze na rynku piwo łączące smak pszenicznego i klarowność lagerów.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Maciej Mszyca digital managerem w PHD Media Direction

Poprzednio pracował w domu mediowym Vizeum.

Kraj, 21 kwietnia 2016

PHD Media Direction z nową kampanią Wizz Air na ponad 15 rynkach

Przewoźnik ruszył z wielokanałowym wsparciem marketingowym.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Jan Roman został business development directorem w PHD Media Direction

Z Grupą Media Direction związany jest od 11 lat.

Przetargi, 4 kwietnia 2016

PHD Media Direction wygrywa przetarg Castoramy

Audytorem w tym postępowaniu była firma Stars.

Kraj, 16 marca 2016

Prezes Carlsberga: po Okocimiu spodziewamy się więcej

11-proc. wzrost sprzedaży w 2015 r. to za mało. Producent piwa Okocim oczekuje po marce wyższego wolumenu i by to osiągnąć, więcej wyda na jej reklamy.

Kraj, 16 marca 2016

Penelope Cruz dobrze przysłużyła się Karmi

Po latach spadków w ub.r. sprzedaż tej marki wzrosła o 11 proc. Dlatego producent zamierza kontynuować reklamy z aktorką - kontrakt podpisano na trzy lata.

Kraj, 10 marca 2016

Carlsberg i Agora rozdają bilety na Euro 2016

Dziesięciu zwycięzców konkursu wygra bilety na półfinał i będzie mogło zagrać na stadionie w Lyonie.

Kraj, 26 lutego 2016

RECMA: zmiany w czołówce domów mediowych

Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.

Kraj, 26 lutego 2016

Mariusz Maksymiuk nowym dyrektorem zarządzającym w Adexon

Zastąpi Adama Dybę.

Kraj, 16 grudnia 2015

Carlsberg szykuje się na Euro 2016

Piwny marketer zapowiada "prawdopodobnie najlepszą kampanię" na piłkarski turniej.

Kraj, 14 grudnia 2015

Grupa Media Direction zredukuje zatrudnienie o ok. 10 proc.

Zmiany w Media Direction OMD i PHD Media Direction wiążą się z zakończeniem współpracy z wieloletnimi klientami tych agencji.

Kraj, 9 grudnia 2015

Pierwsza od lat kampania marki Guinness

Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.