M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PHD Poland (firma)"

Kraj, 21 lutego 2014

Bartosz Majewski dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Dentsu Aegis Network

Jego bezpośrednim przełożonym jest Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 26 lutego 2010

PHD bez dedykowanego szefa, Bierzyński nadzoruje

Od marca nadzór nad pracami domu mediowego PHD Poland przejmie
 Jakub Bierzyński, prezes Omnicom Media Group. Przypomnijmy, że z PHD...

Przetargi, 10 lutego 2010

PHD Media Direction będzie obsługiwać Unilevera, a na rynku dualizm?

Media Direction OMD utrzymało obsługę Unilevera, największego reklamodawcy w Polsce (cennikowe wydatki na media w 2009 r. - 756 mln...

Kraj, 22 stycznia 2009

Ważą się losy globalnego przetargu Unilevera

Unilever rozważa przesunięcie terminu realizacji globalnego przetargu mediowego, który miał się odbyć w tym roku. Jak wynika z naszych informacji,...

Kraj, 10 grudnia 2008

Maciej Ziomek po krótkim epizodzie odchodzi z Media Direction OMD

Maciej Ziomek odchodzi z Media Direction OMD. Przeszedł do tej agencji z Optimum Media OMD, gdzie pracował jako group account...

Kraj, 1 grudnia 2008

Michał Taranta i Marcin Karoń przeszli z PHD do Media Contacts

Do zespołu Media Contacts dołączyły dwie nowe osoby: Michał Taranta oraz Marcin Karoń. Taranta objął stanowisko interactive media plannera. Wcześniej...

Kraj, 6 listopada 2008

Unilever w kampanii informuje o nowym wariancie Sagi

Unilever wystartował z kampanią wprowadzającą na rynek nowy wariant herbaty Saga - Earl Grey (Unilever). Kampania ma charakter multimedialny, jest...

Kraj, 27 października 2008

Paulina Zielińska media buying managerem w OMG Opera

Paulina Zielińska (wcześniej Zamorska) dołączyła do zespołu OMG Opera i objęła stanowisko media buying managera. Ostatnio jako TV buying manager...

Kraj, 21 października 2008

Katarzyna Wasiluk group account directorem w Optimum Media OMD

Katarzyna Wasiluk została group account directorem jednego z zespołów w Optimum Media OMD. Zastąpiła Macieja Ziomka, który przeszedł do Media...

Kraj, 20 października 2008

AXN rozbudowuje polskie biuro - Piotr Omielczenko szefem marketingu

Magdalena Mastalerz i Piotr Omielczenko dołączyli do zespołu AXN. Omielczenko jest kierownikiem marketingu, ma zarządzać marką AXN i koordynować jej...

Kraj, 13 października 2008

Dziewięć osób z PHD przejdzie z Unileverem do Media Direction

Dziewięć osób z zespołu Unilevera w PHD Poland przejdzie do Media Direction OMD, który przejął ten budżet. Paweł Sawicki, szef...

Przetargi, 10 października 2008

Bayer rozpoczyna przetarg mediowy

Firma farmaceutyczna Bayer rozpoczęła przetarg mediowy. Oprócz MediaComu Warszawa, który broni budżetu swojego wieloletniego klienta, w przetargu startują trzy agencje....

Kraj, 21 sierpnia 2008

Marcin Węgrzynek ma zarządzać strukturą OMG Digital

Marcin Węgrzynek obejmie stanowisko dyrektora OMG Digital, interaktywnej dywizji Omnicom Media Group. Obecnie na tym stanowisku jest wakat, a do...

Kraj, 18 czerwca 2008

Szef OMG Digital opuszcza Polskę

Torsten Hekkelstrand, od grudnia ub.r. group account director w OMG Digital, wyjeżdża z Polski. Przynajmniej na dwa lata opuści funkcję...

Kraj, 9 czerwca 2008

Cztery awanse i nowa osoba w PHD

W zespole PHD Poland awansowały cztery osoby. Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowisko senior accounta. Walecka jest odpowiedzialna...

Kraj, 13 marca 2008

OMG powiększa zespół, awansuje pracowników

Omnicom Media Group zatrudnił cztery nowe osoby. Do Easymedia dołączą jako media planner Monika Bednarska. Przechodzi do agencji z CR...

Kraj, 11 grudnia 2007

Rafał Wiśniewski konsultantem biura reklamy "Echa Miasta"

Rafał Wiśniewski, doradca m.in. grupy komunikacyjnej Aha, rozpoczął współpracę z wydawcą bezpłatnej gazety "Echo Miasta", spółką Media4Mat. Będzie odpowiedzialny za...

Przetargi, 6 listopada 2007

Play prowadzi ostateczne negocjacje z dwoma domami mediowymi

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play, prowadzi ostateczne negocjacje przetargowe z dwoma domami mediowymi. Według naszych informacji jest wśród nich...

Przetargi, 5 października 2007

Unilever prowadzi przetarg na Magnum; w Polsce rozważa przegląd BTL i PR

Unilever rozpoczął przetarg reklamowy dotyczący globalnej obsługi budżetu marki lodów Magnum. Startują w nim obecna agencja McCann Erickson oraz Lowe...

Kraj, 3 października 2007

IQ Marketing realizuje kampanię Rexony Crystal

Pod hasłem "Zapomnij o białych śladach" ruszyła kampania promocyjno-wizerunkowa Rexony Crystal. Ambasadorem marki i twarzą kampanii został projektant mody Dawid...

Kraj, 28 września 2007

Robert Plesko zarządza jednym z teamów PHD Poland

Robert Plesko został group account directorem w strukturach PHD Poland, domu mediowego z grupy OMG Poland pracującego dla Unilevera. Będzie...

Kraj, 27 sierpnia 2007

Dwa awanse w PHD Poland

Magdalena Walecka, dotychczas media planner, awansowała na stanowisko accounta w domu mediowym PHD Poland. Agata Krzywicka, junior media planner w...

Przetargi, 2 sierpnia 2007

Mediaedge:cia prawdopodobnie nie weźmie udziału w przeglądzie Play i Netii

Dom mediowy Mediaedge:cia prawdopodobnie zrezygnuje z udziału w przeglądzie ofert na obsługę budżetów Netii i Play, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z...

Przetargi, 1 sierpnia 2007

Media Strategy pracuje dla Playa i Netii; trwa przegląd ofert

Firma audytorska Media Strategy Warsaw rozpoczęła współpracę z P4 i Netią (współwłaścicielem P4), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. O rozmowach z audytorami...

Kraj, 31 lipca 2007

Unilever wspiera kampanią TV debiut Signal X-Fresh

Unilever wprowadził na rynek Signal X-Fresh, innowacyjną i pierwszą na polskim rynku pastę do zębów zawierającą płyn do płukania jamy...

Kraj, 13 czerwca 2007

OMG Digital w nowej formule, kompetencje interaktywne w teamach klienckich OMG

Omnicom Media Group wprowadza zmiany w strukturze i formule działania OMG Digital, swojej dywizji interaktywnej. Kilku pracowników tej dywizji zasili...

Kraj, 6 czerwca 2007

Algida prowadzi kampanię wspierającą launch Kolorku Wampirka

Ruszyła kampania reklamowa lodów Kolorki (Algida) wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wersji produktu - Kolorku Wampirka. Prowadzona jest pod hasłem...

Kraj, 24 maja 2007

Unilever przeprowadził relaunch sosów do potraw marki Knorr

Unilever Polska jest w trakcie relaunchu sosów do potraw Knorr. Obejmuje on zmianę receptur (ulepszenie formuły poprzez dodanie większych kawałków...

Kraj, 24 maja 2007

Unilever przygotował kilkuetapowy relaunch marki Axe

Unilever będzie kontynuował w kilku etapach kampanię relaunchową dezodorantów Axe. Do tej pory odsłonięto stronę internetową www.efektaxe.pl, którą m.in. dzięki...

Kraj, 23 maja 2007

JWT i Edda odpowiadają za wsparcie reklamowe fiksów Amino

Unilever rozszerzył markę ekonomiczną Amino o nową kategorię produktową fiksów - Obiad na zawołanie (szybkie dania obiadowe). W nowej linii...

Kraj, 22 maja 2007

Scholz & Friends Agencją Roku, MediaCom Domem Mediowym Roku 2006

Agencja Scholz & Friends Warszawa została Agencją Reklamową Roku w przygotowywanym przez redakcję "Media & Marketing Polska" raporcie o agencjach...

Kraj, 21 maja 2007

Lipton wprowadza herbaty w torebkach w kształcie piramid

Unilever Polska wprowadził pod marką Lipton linię herbat w nowym rodzaju opakowań - torebkach w kształcie piramid. Nowa linia składa...

Kraj, 17 maja 2007

Kuba Wojewódzki zaangażowany w nową kampanię dezodorantów Axe

Unilever rozpoczął kampanię reklamową dezodorantów męskich Axe. Pierwsze działania objęły emisję spotów TV i uruchomienie platformy internetowej www.efektaxe.pl. Na kampanię...

Kraj, 27 marca 2007

Wyjaśnienie: Robert Plesko senior account managerem w PHD

W nawiązaniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" wyjaśniamy, że Robert Plesko objął stanowisko senior account managera w PHD Poland,...

Kraj, 26 marca 2007

Robert Plesko będzie account managerem w PHD

Robert Plesko dołączy do zespołu domu mediowego PHD Poland. Ma pracować jako account manager w teamie, którym kieruje Bartosz Majewski,...

Kraj, 23 marca 2007

Rafał Wiśniewski prezesem grupy komunikacyjnej Aha

Rafał Wiśniewski, do niedawna dyr. zarządzający domu mediowego PHD Poland, został szefem grupy komunikacyjnej Aha Polska. Dotychczasowy prezes firmy Jarosław...

Kraj, 15 marca 2007

Małgorzata Szlupowicz media managerem w Equinoksie

Małgorzata Szlupowicz rozpoczęła pracę w domu mediowym Equinox. Objęła stanowisko media managera. Przeszła do Equinoksa z PHD Poland, gdzie jako...

Kraj, 16 lutego 2007

Marcin Piotrowski, group account director, rozstaje się z PHD

Marcin Piotrowski, group account director w domu mediowym PHD Poland, rozstaje się z firmą. Pracował w niej od chwili powstania...

Kraj, 4 grudnia 2006

Magdalena Mutssmann media buying managerem w OMG

Magdalena Mutssmann obejmie stanowisko media buying managera w Omnicom Media Group. Dołączy do Opery, czyli struktury negocjacyjnej obsługującej domy mediowe...

Kraj, 1 grudnia 2006

Renata Wasiak i trzech media managerów opuszczają Initiative Warszawa

Renata Wasiak, dotychczasowy media director, opuszcza dom mediowy Initiative Warszawa. Wraz z nią z firmy odchodzą trzej media managerowie -...

Kraj, 10 listopada 2006

Alicja Basiewicz ma rozwijać markę OMD Ignition

Alicja Basiewicz, account manager z teamu PTC w domu mediowym Optimum Media OMD, będzie odpowiedzialna za rozwój marki OMD Ignition....

Przetargi, 6 listopada 2006

PHD agencją Unilevera w regionie CEE

PHD zwyciężył w regionalnym przetargu mediowym Unilevera. Gigant z rynku FMCG podpisał umowę z siecią PHD na obsługę budżetu w...

Kraj, 3 listopada 2006

OMG wprowadzi wkrótce markę Ignition do Polski

Ignition będzie jedną z pierwszych marek, jakie zadebiutują w strukturach Omnicom Media Group (OMG). Pod tą marką działają komórki wyspecjalizowane...

Kraj, 9 października 2006

Omnicom może już wkrótce uruchomić w Polsce sieć PHD Poland

Omnicom może w najbliższym czasie uruchomić w Polsce dom mediowy PHD Poland. Jeśli grupa zwycięży w przetargu na obsługę Unilevera,...