M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PHD (firma)"

Zagranica, 22 maja 2017

Lindsay Pattison zajmie się globalną transformacją GroupM

Dotychczasowa dyrektor generalna agencji Maxus ma tworzyć elastyczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów GroupM.

Kraj, 18 maja 2017

Canon ogłasza europejską kampanię "Live For The Story" [WIDEO]

Ambasadorem akcji jest aktorka i autorka zdjęć Zoë Kravitz.

Kraj, 23 marca 2017

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2Fun [wideo]

Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt.

Przetargi, 20 marca 2017

PHD wygrywa przetarg Podravki

Do tej pory był to klient Havas Media.

Kraj, 7 marca 2017

Rusza pierwsza kampania Creamfinance [wideo]

Produkcją zajął się warszawski dom produkcyjny Muchas Gracias.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Zagranica, 15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

Przetargi, 30 stycznia 2017

PHD wygrywa przetarg Creamfinance Poland

Kampania nowego klienta PHD ma wystartować z końcem lutego.

Kraj, 14 września 2016

Artur Wójcik dołącza do zespołu PHD

Jako senior account manager przejmie opiekę nad klientami agencji.

Zagranica, 9 września 2016

Bentley dokonuje przeglądu globalnego budżetu reklamowego

Producent samochodów bada rozkład swoich wydatków na reklamę na świecie.

Przetargi, 2 września 2016

Perfetti Van Melle wybiera dom mediowy

Broni się PHD.

Przetargi, 14 czerwca 2016

VW przenosi budżet mediowy do PHD

Od 1998 r. Volkswagen pracował z siecią MediaCom.

Przetargi, 20 kwietnia 2016

PHD wygrał przetarg PPG Deco Polska

Agencja będzie realizować kampanie dla marki Dekoral.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Seat ogłasza globalny przetarg na kreację

Marka Volkswagena szuka agencji kreatywnej.

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Zagranica, 1 marca 2016

Yorkshire Tea szuka agencji kreatywnej

Taylors of Harrogate, właściciel marki herbaty Yorkshire Tea, poszukuje na Wyspach agencji do obsługi budżetu kreatywnego.

Zagranica, 11 lutego 2016

Omnicom będzie miał trzecią globalną sieć mediową

To pośrednio efekt wygrania budżetu P&G w Ameryce Północnej.

Przetargi, 5 lutego 2016

Universal McCann wygrywa przetarg Orkla Health

Agencja zdobyła połączony budżet Orkla Health i Cederroth.

Zagranica, 5 lutego 2016

MullenLowe wygrywa globalny przetarg Cornetto

Globalny budżet cyfrowy marki z portfolio Unilevera trafia do MullenLowe Profero.

Kraj, 14 grudnia 2015

Unilever wspiera Lipton Helium

W listopadzie do sklepów trafiła seria herbat, które wybiera się w zależności od charakteru, Launchowi towarzyszy seria działań marketingowych.

Zagranica, 28 października 2015

American Airlines zmienia agencje

Zakończył się globalny przetarg linii lotniczych. Po ponad 20 latach budżet tracą McCann Worldgroup i TM.

Zagranica, 21 października 2015

SC Johnson z największą kampanią wizerunkową w historii

Minutowy spot rozpoczynają słowa założyciela firmy, a przekaz skupia się na powinnościach wobec pokoleń.

Zagranica, 13 października 2015

Carat obsłuży Mondelez na Wyspach i w USA

Budżet Mondelez International na Wyspach i w USA wynosi odpowiednio 40 i 131 mln funtów.

Zagranica, 16 września 2015

PHD i MediaCom obroniły budżet GSK

GlaxoSmithKline rozstrzygnęło przetarg na globalne media. Budżet jest wart 1,1 mld funtów.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Amino startuje z kolejną odsłoną konkursu "Parada mis polskich"

W konkursie do wygrania 10 tys. mis oraz 10 tys. zł.

Zagranica, 16 lipca 2015

Unilever wybrał PHD do obsługi w Australii i Nowej Zelandii

Jednocześnie nadal trwa globalny przetarg mediowy tego marketera.

Kraj, 15 lipca 2015

Accuen - nowa agencja programmatic buying w grupie domów mediowych OMD

Za wprowadzenie i rozwój Accuen będzie odpowiadać w Polsce Kamila Kownacka, managing director OMD Digital.

Zagranica, 14 lipca 2015

MediaCom i PHD walczą o budżet Glaxo Consumer Health Care

Wartość budżetu mediowego firmy to miliard funtów, a w ostatniej fazie z gry wypada Starcom.

Zagranica, 16 czerwca 2015

Twitter rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Twitter wybiera Lucky Generals - przetarg został ogłoszony w kwietniu br. i był realizowany bez pośrednika.

Kraj, 9 czerwca 2015

Amino organizuje "Wybory mis polskich"

Startuje akcja aktywizująca konsumentów dla marki Amino z portfolio Unilevera.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

Kraj, 15 kwietnia 2015

Knorr i Hellmann's we wspólnej aktywacji konsumenckiej

Z okazji sezonu grillowego dwie marki Unilevera łączą siły.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Lord Sommersby częstuje wiosną

Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.

Przetargi, 2 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa wygrywa obsługę Lidla

Bronił się Havas Media. W konkursie startowały również: PHD i Universal McCann.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Szczoteczki Jordan z kampanią w telewizji

Cederotth poleca dopasowanie szczoteczki do potrzeb konsumenta.

Kraj, 26 marca 2015

Troje plannerów dołącza do Value Media

Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.

Przetargi, 12 marca 2015

SMG wygrywa przetarg PPG Deco

Marketer wraca do SMG po rocznej przerwie.

Zagranica, 2 marca 2015

PHD obronił obsługę Sainsbury

Budżet mediowy oceniany jest na 60 mln funtów.

Zagranica, 26 lutego 2015

Warc ogłasza listę stu najbardziej efektywnych domów mediowych

Na 12. miejscu znalazł się polski oddział Starcom MediaVest.

Zagranica, 20 lutego 2015

OMD na czele The Gunn Report 2014

Tytuł najwyżej i najczęściej nagradzanego domu mediowego w ostatnim rankingu The Gunn Report otrzymał OMD, przed Starcom MediaVest Group (tu wyróżniono m.in. polski oddział SMG) i PHD. Ranking został przygotowany na podstawie analiz wyników 42 konkursów mediowych.

Kraj, 12 lutego 2015

Value Media wzmacnia dział TV buyingu

Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

Zagranica, 15 stycznia 2015

SC Johnson konsoliduje globalne planowanie mediów

Spółka przekazuje swój globalny budżet mediowy PHD.

Kraj, 14 stycznia 2015

Beata Szcześniak w nowej roli powraca do grupy OMD

Będzie pełnić funkcję business development directora.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Sainsbury zatrudnia vlogerów

Sieć na Wyspach startuje z kampanią "Love Your Freezer".

Kraj, 4 grudnia 2014

OMD zatrudnia osoby do social mediów

Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz dołączają do zespołu digitalowego.

Przetargi, 27 listopada 2014

Havas Media wygrywa obsługę PKP Intercity

Trzy konsorcja nie spełniły wymogów przetargu.

Przetargi, 25 listopada 2014

Deutsche Bank przegląda oferty domów mediowych

Do tej pory marketer korzystał z usług domu mediowego PHD.

Zagranica, 25 listopada 2014

Sainsbury ogłosił przetarg mediowy

Ten szacowany na 60 milionów funtów rocznie budżet na planowanie i zakup mediów przez ostatnie 19 lat obsługuje dom mediowy PHD.