M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "PHD (firma)"

Zagranica, 28 października 2015

American Airlines zmienia agencje

Zakończył się globalny przetarg linii lotniczych. Po ponad 20 latach budżet tracą McCann Worldgroup i TM.

Zagranica, 21 października 2015

SC Johnson z największą kampanią wizerunkową w historii

Minutowy spot rozpoczynają słowa założyciela firmy, a przekaz skupia się na powinnościach wobec pokoleń.

Zagranica, 13 października 2015

Carat obsłuży Mondelez na Wyspach i w USA

Budżet Mondelez International na Wyspach i w USA wynosi odpowiednio 40 i 131 mln funtów.

Zagranica, 16 września 2015

PHD i MediaCom obroniły budżet GSK

GlaxoSmithKline rozstrzygnęło przetarg na globalne media. Budżet jest wart 1,1 mld funtów.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Amino startuje z kolejną odsłoną konkursu "Parada mis polskich"

W konkursie do wygrania 10 tys. mis oraz 10 tys. zł.

Zagranica, 16 lipca 2015

Unilever wybrał PHD do obsługi w Australii i Nowej Zelandii

Jednocześnie nadal trwa globalny przetarg mediowy tego marketera.

Kraj, 15 lipca 2015

Accuen - nowa agencja programmatic buying w grupie domów mediowych OMD

Za wprowadzenie i rozwój Accuen będzie odpowiadać w Polsce Kamila Kownacka, managing director OMD Digital.

Zagranica, 14 lipca 2015

MediaCom i PHD walczą o budżet Glaxo Consumer Health Care

Wartość budżetu mediowego firmy to miliard funtów, a w ostatniej fazie z gry wypada Starcom.

Zagranica, 16 czerwca 2015

Twitter rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Twitter wybiera Lucky Generals - przetarg został ogłoszony w kwietniu br. i był realizowany bez pośrednika.

Kraj, 9 czerwca 2015

Amino organizuje "Wybory mis polskich"

Startuje akcja aktywizująca konsumentów dla marki Amino z portfolio Unilevera.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

Kraj, 15 kwietnia 2015

Knorr i Hellmann's we wspólnej aktywacji konsumenckiej

Z okazji sezonu grillowego dwie marki Unilevera łączą siły.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Lord Sommersby częstuje wiosną

Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.

Przetargi, 2 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa wygrywa obsługę Lidla

Bronił się Havas Media. W konkursie startowały również: PHD i Universal McCann.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Szczoteczki Jordan z kampanią w telewizji

Cederotth poleca dopasowanie szczoteczki do potrzeb konsumenta.

Kraj, 26 marca 2015

Troje plannerów dołącza do Value Media

Pracę w tym domu mediowym rozpoczynają Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch.

Przetargi, 12 marca 2015

SMG wygrywa przetarg PPG Deco

Marketer wraca do SMG po rocznej przerwie.

Zagranica, 2 marca 2015

PHD obronił obsługę Sainsbury

Budżet mediowy oceniany jest na 60 mln funtów.

Zagranica, 26 lutego 2015

Warc ogłasza listę stu najbardziej efektywnych domów mediowych

Na 12. miejscu znalazł się polski oddział Starcom MediaVest.

Zagranica, 20 lutego 2015

OMD na czele The Gunn Report 2014

Tytuł najwyżej i najczęściej nagradzanego domu mediowego w ostatnim rankingu The Gunn Report otrzymał OMD, przed Starcom MediaVest Group (tu wyróżniono m.in. polski oddział SMG) i PHD. Ranking został przygotowany na podstawie analiz wyników 42 konkursów mediowych.

Kraj, 12 lutego 2015

Value Media wzmacnia dział TV buyingu

Trzy osoby dołączają do domu mediowego z GroupOne.

Zagranica, 26 stycznia 2015

Unilever ogłasza globalny przetarg na media

Do wzięcia jest budżet o wartości 8 mld dol. Przetarg dotyczy także Polski.

Zagranica, 15 stycznia 2015

SC Johnson konsoliduje globalne planowanie mediów

Spółka przekazuje swój globalny budżet mediowy PHD.

Kraj, 14 stycznia 2015

Beata Szcześniak w nowej roli powraca do grupy OMD

Będzie pełnić funkcję business development directora.

Zagranica, 13 stycznia 2015

Sainsbury zatrudnia vlogerów

Sieć na Wyspach startuje z kampanią "Love Your Freezer".

Kraj, 4 grudnia 2014

OMD zatrudnia osoby do social mediów

Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz dołączają do zespołu digitalowego.

Przetargi, 27 listopada 2014

Havas Media wygrywa obsługę PKP Intercity

Trzy konsorcja nie spełniły wymogów przetargu.

Przetargi, 25 listopada 2014

Deutsche Bank przegląda oferty domów mediowych

Do tej pory marketer korzystał z usług domu mediowego PHD.

Zagranica, 25 listopada 2014

Sainsbury ogłosił przetarg mediowy

Ten szacowany na 60 milionów funtów rocznie budżet na planowanie i zakup mediów przez ostatnie 19 lat obsługuje dom mediowy PHD.

Przetargi, 24 listopada 2014

Sześć domów mediowych w przetargu PKP Intercity

Planowana wartość zamówienia na kolejne dwa lata to 35 mln zł.

Kraj, 13 listopada 2014

Esencje do sosów Knorra dostaną wsparcie

Nowy produkt ma pomóc konsumentom wyprodukować w domowym zaciszu ulubiony sos. Nowość wesprze kampania internetowa, za którą odpowiada agencja Lowe.

Kraj, 7 października 2014

Maślana miłość w reklamie Ramy z masłem

Unilever wspiera nowy produkt kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD.

Zagranica, 19 września 2014

Canon przekonuje, że czasem przyda się dobry aparat

Marketer startuje z kampanią "Come and See".

Kraj, 16 września 2014

Ogólnopolska kampania reklamowa marki Dekoral [wideo]

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Concept House.

Przetargi, 1 września 2014

Media Expert wybrał Starlink

Sieć sklepów zakończyła konkurs na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 7 sierpnia 2014

Knorr z nowymi formatami przypraw

Marka Unilevera wspiera przyrządzanie potraw z grilla, prowadzi kampanię i wprowadza nowe formaty przypraw.

Kraj, 25 lipca 2014

Carlsberg zaprasza do Tajlandii [wideo]

Pierwszy, brazylijski etap akcji "Where's the party?" zakończony.

Zagranica, 21 lipca 2014

BelVitę obsłuży Droga 5

Marka Mondeleza niebawem ruszy z paneuropejską kampanią.

Kraj, 4 lipca 2014

Staropolanka wystartowała z kampanią

Autorem kreacji jest agencja Wide Open.

Kraj, 2 czerwca 2014

Michał Daniluk zakłada ContentM Group

W ofercie agencji pojawią się m.in usługi z zakresu kontent marketingu, marketingu mobilnego oraz wprowadzania treści reklamowych do różnych form dystrybucji.

Zagranica, 29 maja 2014

Omnicom podpisał umowę o współpracy reklamowej z Twitterem

Agencje Omnicomu mają na mocy kontraktu otrzymać preferowane ceny reklam, otrzymają łatwiejszy dostęp do bazy danych, będą również informowane wcześniej o planowanych nowych formatach i inicjatywach Twittera.

Przetargi, 9 maja 2014

Media Expert sprawdza domy mediowe

Ruszył przegląd na planowanie i zakup mediów - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Zagranica, 9 maja 2014

AMV BBDO wraz z PHD zdobywają budżet wart 85 mln funtów

Obydwie agencje będą odpowiadać za przygotowanie i egzekucję pięcioletniej kampanii komunikacyjnej, promującej w Wlk. Brytanii instalację nowoczesnych liczników energii elektrycznej.

Kraj, 6 maja 2014

Staropolanka startuje z działaniami wizerunkowymi

Działania realizowane są pod hasłem "Jak coś robisz, rób to z wodą".

Kraj, 6 maja 2014

Majówka przed telewizorem

Deszcz zachęcił Polaków do spędzenia majówki przed telewizorem.

Kraj, 24 kwietnia 2014

Marek Wochna na czele domu mediowego PHD

PHD i Easymedia będą miały jednego szefa.

Kraj, 7 kwietnia 2014

Starlink kupuje media dla Cederroth

Marketer wciąż jednak nie rozstrzygnął przetargu.

Kraj, 28 marca 2014

Kampania Carlsberg Citrus

Nowy wariant piwa będzie wspierać komunikacja outdoorowa.

Zagranica, 18 marca 2014

McCain sponsoruje brytyjską soap operę

Producent mrożonej żywności - firma McCain - przez najbliższe dwa lata będzie sponsorem produkowanego od 1972 roku przez lokalną Yorkshire Television serialu "Emmerdale". Wartość kontraktu to 8 mln funtów.