M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "PHD (firma)"

Kraj, 17 września 2018

Omnicom i PHD tworzą globalny zespół ds. danych dla Volkswagena

Jak twierdzi Szymon Kukanow, dyrektor zarządzający PHD Rocket, wraz z rozwojem Engine praca jego specjalistów będzie również obejmowała Polskę.

Przetargi, 4 września 2018

PHD wygrywa europejski budżet VF Corporation

Klienta traci Vizeum.

Kraj, 27 czerwca 2018

Škoda reklamuje się hasłem "Wszystko, co ważne"

Szeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.

Przetargi, 24 maja 2018

PHD przejmuje globalny budżet mediowy HSBC

Po 13 latach budżet traci Mindshare.

Kraj, 16 maja 2018

Firmy badawcze oraz Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaprezentują nowe koncepcje badań mediowych

Reforma badań to realizacja postulatów "Rekomendacji dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020" wydanych przez IAA. Projekt prowadzi Tadeusz Żórawski.

Kraj, 14 maja 2018

Skoda z kobiecą kampanią o dwóch kółkach

Producent samochodów z uznaniem dla kolarek.

Przetargi, 9 maja 2018

GlaxoSmithKline rozpoczyna przetarg na media

W Polsce za obsługę tego klienta odpowiada MediaCom Warszawa.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Startuje globalny przetarg kreatywny dla marki Volkswagen

Niemiecki koncern motoryzacyjny chce scentralizować strategię marketingową i poprawić wizerunek po skandalu z fałszowaniem testów emisji spalin.

Kraj, 1 lutego 2018

Tadeusz Żórawski rozstanie się z domem mediowym PHD

Planuje start własnego przedsięwzięcia.

Przetargi, 31 stycznia 2018

Starcom wygrywa przetarg Pirelli

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

Zagranica, 22 stycznia 2018

Audi eksperymentuje z reklamą

Na Wyspach Bartle Bogle Hegarty pozwala rozsmakować się w dźwięku silnika, a samochód nie jest ukazany w ruchu.

Zagranica, 27 listopada 2017

Pewny siebie baran w globalnej kampanii Volkswagena

Wystartowały rozległe globalne działania dla modelu T-Roc.

Przetargi, 30 października 2017

Havas Media wygrywa przetarg Perfetti Van Melle

Do tej pory za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiadał dom mediowy PHD.

Kraj, 24 października 2017

Tomasz Oświeciński w kampanii serwisu Showmax

Za realizację projektu odpowiadają Bridge2Fun i PHD.

Zagranica, 8 sierpnia 2017

Budżet mediowy Sainsbury’s trafia jednak do PHD

M/Six nie będzie obsługiwać tego klienta.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Bridge2Fun przygotowała nową kampanię dla Showmax [wideo]

"Zacisze" to krwawa produkcja z gatunku kina grindhouse.

Zagranica, 22 maja 2017

Lindsay Pattison zajmie się globalną transformacją GroupM

Dotychczasowa dyrektor generalna agencji Maxus ma tworzyć elastyczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów GroupM.

Kraj, 18 maja 2017

Canon ogłasza europejską kampanię "Live For The Story" [WIDEO]

Ambasadorem akcji jest aktorka i autorka zdjęć Zoë Kravitz.

Kraj, 23 marca 2017

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2Fun [wideo]

Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt.

Przetargi, 20 marca 2017

PHD wygrywa przetarg Podravki

Do tej pory był to klient Havas Media.

Kraj, 7 marca 2017

Rusza pierwsza kampania Creamfinance [wideo]

Produkcją zajął się warszawski dom produkcyjny Muchas Gracias.

Zagranica, 6 marca 2017

HP przenosi budżet digitalowy do PHD

Konsolidacja budżetu w jednej agencji.

Zagranica, 15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

Przetargi, 30 stycznia 2017

PHD wygrywa przetarg Creamfinance Poland

Kampania nowego klienta PHD ma wystartować z końcem lutego.

Kraj, 14 września 2016

Artur Wójcik dołącza do zespołu PHD

Jako senior account manager przejmie opiekę nad klientami agencji.

Zagranica, 9 września 2016

Bentley dokonuje przeglądu globalnego budżetu reklamowego

Producent samochodów bada rozkład swoich wydatków na reklamę na świecie.

Przetargi, 2 września 2016

Perfetti Van Melle wybiera dom mediowy

Broni się PHD.

Przetargi, 14 czerwca 2016

VW przenosi budżet mediowy do PHD

Od 1998 r. Volkswagen pracował z siecią MediaCom.

Przetargi, 20 kwietnia 2016

PHD wygrał przetarg PPG Deco Polska

Agencja będzie realizować kampanie dla marki Dekoral.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Seat ogłasza globalny przetarg na kreację

Marka Volkswagena szuka agencji kreatywnej.

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Zagranica, 1 marca 2016

Yorkshire Tea szuka agencji kreatywnej

Taylors of Harrogate, właściciel marki herbaty Yorkshire Tea, poszukuje na Wyspach agencji do obsługi budżetu kreatywnego.

Zagranica, 11 lutego 2016

Omnicom będzie miał trzecią globalną sieć mediową

To pośrednio efekt wygrania budżetu P&G w Ameryce Północnej.

Przetargi, 5 lutego 2016

Universal McCann wygrywa przetarg Orkla Health

Agencja zdobyła połączony budżet Orkla Health i Cederroth.

Zagranica, 5 lutego 2016

MullenLowe wygrywa globalny przetarg Cornetto

Globalny budżet cyfrowy marki z portfolio Unilevera trafia do MullenLowe Profero.

Kraj, 14 grudnia 2015

Unilever wspiera Lipton Helium

W listopadzie do sklepów trafiła seria herbat, które wybiera się w zależności od charakteru, Launchowi towarzyszy seria działań marketingowych.

Zagranica, 28 października 2015

American Airlines zmienia agencje

Zakończył się globalny przetarg linii lotniczych. Po ponad 20 latach budżet tracą McCann Worldgroup i TM.

Zagranica, 21 października 2015

SC Johnson z największą kampanią wizerunkową w historii

Minutowy spot rozpoczynają słowa założyciela firmy, a przekaz skupia się na powinnościach wobec pokoleń.

Zagranica, 13 października 2015

Carat obsłuży Mondelez na Wyspach i w USA

Budżet Mondelez International na Wyspach i w USA wynosi odpowiednio 40 i 131 mln funtów.

Zagranica, 16 września 2015

PHD i MediaCom obroniły budżet GSK

GlaxoSmithKline rozstrzygnęło przetarg na globalne media. Budżet jest wart 1,1 mld funtów.

Kraj, 25 sierpnia 2015

Amino startuje z kolejną odsłoną konkursu "Parada mis polskich"

W konkursie do wygrania 10 tys. mis oraz 10 tys. zł.

Zagranica, 16 lipca 2015

Unilever wybrał PHD do obsługi w Australii i Nowej Zelandii

Jednocześnie nadal trwa globalny przetarg mediowy tego marketera.

Kraj, 15 lipca 2015

Accuen - nowa agencja programmatic buying w grupie domów mediowych OMD

Za wprowadzenie i rozwój Accuen będzie odpowiadać w Polsce Kamila Kownacka, managing director OMD Digital.

Zagranica, 14 lipca 2015

MediaCom i PHD walczą o budżet Glaxo Consumer Health Care

Wartość budżetu mediowego firmy to miliard funtów, a w ostatniej fazie z gry wypada Starcom.

Zagranica, 16 czerwca 2015

Twitter rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Twitter wybiera Lucky Generals - przetarg został ogłoszony w kwietniu br. i był realizowany bez pośrednika.

Kraj, 9 czerwca 2015

Amino organizuje "Wybory mis polskich"

Startuje akcja aktywizująca konsumentów dla marki Amino z portfolio Unilevera.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

Kraj, 15 kwietnia 2015

Knorr i Hellmann's we wspólnej aktywacji konsumenckiej

Z okazji sezonu grillowego dwie marki Unilevera łączą siły.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Lord Sommersby częstuje wiosną

Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.