M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Philip Morris Polska (firma)"

Kraj, 30 stycznia 2014

Iwona Sarachman w AmRest

Spółka ma nowego dyrektora PR.

Kraj, 16 października 2013

Beata Rożek w zespole Philip Morris

Była menedżer ds. CSR oraz prezes Fundacji Tesco Dzieciom pokieruje relacjami korporacyjnymi producenta wyrobów tytoniowych.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Leszek Puchta dyr. sprzedaży w Internetice

Menedżer związany był wcześniej z Philip Morris Polska, gdzie zarządzał pionem usług i zakupów marketingowych.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 11 marca 2013

Piotr Strzelczyk będzie przewodniczył jury Golden Arrow

Piotr Strzelczyk, marketing manager firmy Henkel, będzie przewodniczył obradom tegorocznej, ósmej edycji konkursu Golden Arrow. Ten największy polski konkurs marketingu bezpośredniego organizują VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu - SMB.

Kraj, 22 lutego 2013

Była marketerka Pernod Ricard rozwija firmę Luks Pomada

Lidia Kłosowska założycielką biznesu przetworów owocowo-warzywnych premium.

Kraj, 3 stycznia 2013

Katarzyna Borucka szefową działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec

Do firmy piwowarskiej przechodzi z Coca-Cola Poland, gdzie przez ostatnie pięć lat pracowała na stanowisku dyrektora ds. wizerunku firmy.

Kraj, 15 października 2012

Philip Morris poszerza markę Marlboro

Na rynku pojawiły się nowe papierosy Marlboro Beyond.

Kraj, 27 września 2012

Konkurenci oskarżają rząd, że sprzyja interesom Philip Morris Polska

BAT, Imperial Tobacco oraz JTI wraz z Business Centre Club oskarżają Ministerstwo Finansów, że nowe stawki akcyzy na papierosy sprzyjają interesom tylko największej na rynku firmy.

Kraj, 11 lipca 2012

Euro RSCG Marketing House dla Marlboro

Philip Morris Polska premiuje zakup papierosów m.in. możliwością wizyty na torze w Maranello.

Kraj, 21 czerwca 2012

Paweł Jędrak dyr. zarządzającym OS3 Multimedia

Szef strategii agencji interaktywnej Lemon Sky zastąpił w OS3 Leszka Nowaka.

Kraj, 12 czerwca 2012

L&M w większych, ekonomicznych paczkach

Producent chce zagospodarować segment konsumentów wybierających oferty big box.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Lidia Kłosowska odchodzi z Wyborowej SA

Menedżerka żegna się z firmą po sześciu latach pracy z powodu różnej od zarządu wizji.

Kraj, 8 grudnia 2011

Taczanowski awansował w GSK

Jako marketing manager odpowiada za region CEE.

Kraj, 16 listopada 2011

Polska pierwszym rynkiem debiutu West Duo

Imperial jako trzeci gracz w Polsce wprowadza na rynek dwusmakowe papierosy.

Kraj, 4 sierpnia 2011

Partner ASM tworzy dział HR

Aneta Staszkiewicz na stanowisku HR managera.

Przetargi, 13 czerwca 2011

Augmented reality dla Philip Morrisa

Przetarg na realizację projektu AR dotyczy wszystkich wspieranych marketingowo brandów producenta.

Kraj, 28 kwietnia 2011

2in1 od Philipa Morrisa

Koncern tytoniowy po raz kolejny testuje w Polsce nowe papierosy - innowacyjnością chce się bronić przed wojną cenową.

Kraj, 23 lutego 2011

ŁubuDubu PR dla Partner ASM

Agencja zajmie się komunikacją Partner ASM w prasie biznesowej.

Kraj, 2 lutego 2011

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

Przetargi, 1 lutego 2011

Live zorganizuje eventy dla TP

Telekomunikacja Polska wybrała w przetargu agencję Live jako jedną z firm, które świadczyć będą na jej rzecz usługi związane z realizacją eventów.

Kraj, 26 stycznia 2011

Kozakiewicz regionalnym szefem HR w VivaKi

Szef HR w ZOG-u i VivaKi obejmuje funkcję w regionie.

Kraj, 24 stycznia 2011

Philip Morris wprowadza na rynek nowe Marlboro

Papierosy Marlboro Flavor Plus wyróżniają się oryginalną paczką, filtrem, w którym umieszczono tytoń, wyglądają jak mocne, ale nikotyny i substancji smolistych mają tyle co lighty. Kosztują 11,20 zł za paczkę.

Kraj, 24 stycznia 2011

Przesunięcie w marketingu GSK

Wiktor Taczanowski odpowiada za Rutinoscorbin i Cholinex.

Kraj, 17 stycznia 2011

Alexander Bahr dyrektorem marketingu Philip Morris

Nowy szef marketingu największej w kraju firmy tytoniowej pracował ostatnio w Meksyku.

Kraj, 10 stycznia 2011

Z Henkel Polska do Reckitt Benckisera

Sonia Cholawo objęła stanowisko category managera w Reckitt Benckiserze.

Kraj, 7 grudnia 2010

Lidia Kłosowska dyrektorem komunikacji Wyborowej

Na nowo utworzonym stanowisku ma łączyć wszystkie kompetencje związane z public relations.

Kraj, 29 października 2010

BAT broni pozycji w segmencie slim

Dwie marki papierosów łączy w jedną.

Kraj, 2 września 2010

Dotychczasowy szef marketingu został prezesem Philip Morris

Aleksander Grzesiak awansował w strukturach firmy. Dotychczasowy prezes wyjechał do Madrytu.

Kraj, 9 sierpnia 2010

BAT ujednolica portfolio marek

Koncern realizuje strategię inwestowania w globalne brandy.

Kraj, 22 lipca 2010

Katarzyna Meller będzie rzecznikiem Plusa

Siostra redaktora naczelnego "Playboya" będzie nowym rzecznikiem Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus.

Kraj, 20 maja 2010

Tomasz Modzelewski pokieruje jury Golden Arrow

Dyrektor marketingu Zelmera szefem jury V edycji konkursu Golden Arrow.

Kraj, 28 kwietnia 2010

Magdalena Surowiec zarządza Adv.pl

Magdalena Surowiec zastąpiła Konrada Pankiewicza na stanowisku dyrektora zarządzającego w agencji Adv.pl.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Chesterfieldy (prawie) jak nowe

Philips Morris po raz kolejny wybiera Polskę na miejsce debiutu ważnego projektu marketingowego.

Kraj, 15 marca 2010

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

Kraj, 21 stycznia 2010

Philip Morris znów powiększa markę Marlboro

15 miesięcy po debiucie papierosów Marlboro Super Slims i niespełna rok po wprowadzeniu nowych Marlboro Gold firma tytoniowa Philip Morris...

Kraj, 20 października 2009

Zawadzki odchodzi z Philip Morris Polska, a Grzesiak poszerza kompetencje

Hubert Zawadzki, manager communications & external relations w Corporate Affairs Department w firmie tytoniowej Philip Morris Polska, odchodzi ze spółki....

Kraj, 19 października 2009

Philip Morris adresuje markę Vibe do młodych

Firma tytoniowa Philip Morris Polska (PMPL) wprowadza nową markę papierosów - Vibe. Jest to brand sygnowany logo istniejących już w...

Kraj, 8 października 2009

Fox wzmacnia struktury marketingowe w Polsce

Fox International Channels Poland (część News Corp.) powiększył dział marketingu. Anna Ziembicka jako marketing manager będzie odpowiedzialna za siedem działających...

Kraj, 16 września 2009

Philip Morris wprowadza nowe mentolowe L&M

Firma tytoniowa Philip Morris Polska wprowadziła do sprzedaży ulepszony wariant mentolowy marki papierosów L&M. Produkt ten zastąpił obecny do tej...

Kraj, 9 września 2009

BAT wchodzi z marką Viceroy w segment super slims

British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...

Kraj, 5 sierpnia 2009

JTI Polska koncentruje się na wzmocnieniu marki Camel

Japan Tobacco International Polska (JTI Polska), właściciel takich marek papierosów jak LD czy Winston, skupi się w tym roku przede...

Kraj, 23 lipca 2009

JTI Polska porządkuje portfolio; znika marka Salem

Firma tytoniowa Japan Tobacco International Polska porządkuje portfolio swoich marek papierosów. W ofercie firmy pozostaną brandy Camel (segment premium), Winston,...

Kraj, 11 lutego 2009

Jacek Olczak został szefem Philip Morris w regionie UE

Jacek Olczak, były prezes Philip Morris Polska, a od 2005 r. vice president Philip Morris International na region Europy Środkowej,...

Kraj, 17 grudnia 2008

Producenci papierosów spodziewają się w 2009 r. znaczących spadków sprzedaży

Firmy tytoniowe spodziewają się, że wzrost podatku akcyzowego pociągnie za sobą wzrost cen detalicznych, a to przełoży się na spadek...

Kraj, 16 grudnia 2008

Polska rynkiem debiutu nowych opakowań Marlboro Gold Original

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym Philip Morris wprowadził na rynek Marlboro Gold Original w nowym opakowaniu -...

Kraj, 3 września 2008

Polska pierwszym na świecie rynkiem debiutu Marlboro Super Slims

Należąca do koncernu Philip Morris Polska marka papierosów Marlboro debiutuje w segmencie super slims. Polska jest pierwszym i na razie...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Mateusz Zaremba w rosyjskiej The Creative Factory odpowiada za globalną obsługę marki LD

Mateusz Zaremba, dotychczasowy dyrektor strategiczny polskiej agencji reklamowej Zoom Advertising, został global account directorem w rosyjskiej agencji The Creative Factory...

Kraj, 6 czerwca 2008

Philip Morris wprowadza markę papierosów RGD

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska (PM) wprowadził właśnie na rynek nową markę papierosów pod nazwą RGD, pozycjonowaną w najniższym obecnie...

Kraj, 15 maja 2008

Philip Morris zmienia swoją flagową markę L&M

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska wprowadził na rynek zupełnie zmienione papierosy L&M - brand numer 1 pod względem sprzedaży w...