M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Philip Morris (firma)"

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 2 grudnia 2014

Katarzyna Ostap-Tomann nowym członkiem zarządu Telewizji Polsat

Będzie odpowiadała za finanse.

Kraj, 8 lipca 2014

Dominika Parol w Peppermint

Do zespołu agencji dołącza nowa senior account manager.

Kraj, 21 marca 2014

Marketing House wzmacnia kompetencje konsultingowe

Agencja rozwija się w zakresie customer experience management, customer intelligence oraz digital & mobile.

Kraj, 4 marca 2014

Mateusz Zaremba pokieruje marką Tyskie

Kompania Piwowarska ma nowego dyrektora odpowiedzialnego za największy brand piwa w Polsce.

Przetargi, 5 grudnia 2013

Philip Morris przegląda oferty dla kluczowych marek

Producent wybierze agencję do obsługi BTL L&M i Marlboro.

Kraj, 26 listopada 2013

MediaCap przejęła za 2,5 mln pakiet kontrolny IQS

Po transakcji osiągnie 50 mln zł przychodu w 2014 roku.

Kraj, 22 października 2013

Edvinas Katilius nowym prezesem Philip Morris

Zastąpił Aleksandra Grzesiaka, który przenosi się do Szwajcarii.

Kraj, 9 października 2013

PE: slimy będą dozwolone. Mentolowe też, ale tylko przez 8 lat

Europarlamentarzyści odrzucili w głosowaniu medyczne restrykcje względem e-papierosów. Awantura o lobbing ze strony Philip Morris.

Kraj, 8 października 2013

Insignia wzmacnia dział kreacji

Copywriterzy dołączają do agencji interaktywnej.

Kraj, 18 października 2012

Elżbieta Bujak kierownikiem zespołu w Ipsosie

Badaczka pokieruje jednym z czterech zespołów badań jakościowych.

Kraj, 10 października 2012

Były dyr. kreatywny OS3 Multimedia tworzy agencję

Na rynku zadebiutowała agencja Minds Up, której współwłaścicielem jest Marcin Macionczyk.

Zagranica, 20 sierpnia 2012

Firmy tytoniowe przegrały proces w Sądzie Najwyższym Australii

Decyzja sądu o zakazie brandowania opakowań papierosów w Australii może mieć globalne konsekwencje.

Zagranica, 31 lipca 2012

Marlboro wycofa się ze swojej kampanii?

Według Federalnego Ministerstwa Ochrony Konsumentów Philip Morris naruszył etyczne zasady reklamy.

Kraj, 19 marca 2012

BAT wprowadza "dwusmakowe" Lucky Strike

Marka Lucky Strike, która zastąpiła Goldeny, doczekała się nowego wariantu.

Kraj, 16 stycznia 2012

Philip Morris wprowadza "setki" marki Chesterfield

Dodatkowe formaty mają przyciągnąć do marki konsumentów, którzy szukają nowości na rynku papierosów.

Zagranica, 22 listopada 2011

Philip Morris w sądzie z rządem australijskim

Producent tytoniu Philip Morris pozwie australijski rząd w związku z wprowadzeniem generycznych opakowań papierosów.

Kraj, 6 października 2011

JTI też ma papierosy z kapsułką

JTI Polska wprowadza na rynek nową wersję Cameli z kapsułką w filtrze umożliwiającą uzyskanie mentolowego smaku w dowolnym momencie palenia.

Kraj, 12 września 2011

Piotr Kuc CEO w USP

Pokieruje dwiema spółkami farmaceutycznymi.

Kraj, 13 czerwca 2011

Red Branch po rebrandingu stawia na szerszą ofertę

Agencja wywodząca się z domu produkcyjnego poszerza ofertę działań interaktywnych. Ma na koncie dwa wygrane ostatnio przetargi.

Kraj, 24 marca 2011

Leo Burnett wzmacnia kadry

Agencja zatrudniła sześć osób ze względu na większą liczbę realizowanych projektów.

Kraj, 17 stycznia 2011

Marlboro prowadzi akcję z nagrodami

Palacze tej marki mogą wygrać m.in. rejs lodołamaczem lub trening samochodem WRC na zamarzniętej tafli jeziora.

Kraj, 11 stycznia 2011

Grupa Euro RSCG kończy rok 8-proc. wzrostem

Wszystkie spółki w grupie zakończyły 2010 rok na plusie.

Przetargi, 19 listopada 2010

Euro RSCG Digital dla Philip Morrisa

Agencja interaktywna wygrała przetarg na obsługę jednej z marek koncernu tytoniowego.

Przetargi, 18 października 2010

Euro RSCG Marketing House z Dellem

Agencja będzie pracować w zakresie marketingu relacji.

Kraj, 1 października 2010

Marka Chesterfield wchodzi w segment super slim

Polska jednym z pierwszych rynków debiutu nowego formatu.

Kraj, 28 września 2010

Philip Morris wykorzystuje tablety

Regulacje prawne powodują, że firmy tytoniowe muszą stosować nietypowe rozwiązania.

Kraj, 2 września 2010

Dotychczasowy szef marketingu został prezesem Philip Morris

Aleksander Grzesiak awansował w strukturach firmy. Dotychczasowy prezes wyjechał do Madrytu.

Zagranica, 30 kwietnia 2010

Ferrari oskarżone o reklamowanie Marlboro

Według administracji unijnej bolid Formuły 1 reklamuje podprogowo popularną markę papierosów.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Kraj, 12 lutego 2010

BAT wprowadza nowe opakowania Viceroy

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) wprowadza nowe opakowania papierosów Viceroy - drugiej marki pod względem sprzedaży ilościowej na rynku....

Kraj, 4 listopada 2009

Holding Neo BPO rozważa debiut giełdowy w 2011 r.

Holding Neo BPO, z którym związany jest m.in. Piotr Badowski, były menedżer grupy Euro RSCG w Polsce, rozważa debiut giełdowy...

Zagranica, 6 października 2009

Philip Morris będzie walczył z rządem Irlandii

Firma tytoniowa Philip Morris zamierza zaskarżyć regulacje prawne przygotowane przez rząd Irlandii, które zakazują ekspozycji papierosów w sklepach. Marketer uznał...

Zagranica, 14 września 2009

Santander kończy współpracę z zespołem McLaren i idzie do Ferrari

Hiszpański bank Santander potwierdził, że wraz z zakończeniem tegorocznego sezonu Formuły 1 kończy pięcioletnią współpracę z zespołem McLarena. Od przyszłego...

Zagranica, 31 sierpnia 2009

Marlboro ma nową wersję papierosów w Wielkiej Brytanii

Philip Morris wprowadza pod marką Marlboro nowy subbrand papierosów w Wielkiej Brytanii - Bright Leaf. Jest to wariant pozycjonowany w...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Adam Frąckowiak dyrektorem zarządzającym w agencji Fresh Brand Design

Adam Frąckowiak objął stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji Fresh Brand Design. Pełniący dotychczas obowiązki dyrektora Adam Michańków skoncentruje się na...

Kraj, 23 lipca 2009

What zmienia zespół menedżerski

Do zespołu menedżerskiego agencji reklamowej What dołączyli Wojciech Kłosowski i Tomasz Pietrzak. Wojciech Kłosowski przez wiele lat pracował w działach...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Michał Zakrocki w dziale kreacji Leo Burnett

Do działu kreacji agencji reklamowej Leo Burnett dołączył Michał Zakrocki, który jako copywriter będzie przede wszystkim zajmował się obsługą projektów...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Na rynku pojawiła się agencja eventowa Endorfina Events

Na polskim rynku zaczęła działać agencja eventowa Endorfina Events. Jej założycielami są Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion. Agencja specjalizuje się...

Kraj, 10 lutego 2009

Sławomir Jurek creative directorem Momentum Worldwide

Sławomir Jurek jest nowym creative directorem agencji Momentum Worldwide. Na podobnym stanowisku pracował wcześniej m.in. w agencjach Euro RSCG 4D...

Kraj, 6 stycznia 2009

Bartłomiej Dyliński i Magdalena Darska wśród menedżerów Zoom Advertising

Do zespołu agencji reklamowej Zoom Advertising dołączyły dwie nowe osoby. Bartłomiej Dyliński objął nowo utworzone stanowisko client service directora, a...

Kraj, 16 grudnia 2008

Polska rynkiem debiutu nowych opakowań Marlboro Gold Original

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym Philip Morris wprowadził na rynek Marlboro Gold Original w nowym opakowaniu -...

Kraj, 11 września 2008

She Creamy Mint - nowy wariant papierosów She w ofercie Philip Morris

Philip Morris Polska wprowadził na rynek nowy wariant papierosów pod marką She. Są to She Creamy Mint. Marka She to...

Kraj, 29 lipca 2008

Agencja Partner ASM tworzy grupę komunikacji marketingowej

Agencja Partner ASM tworzy grupę komunikacji marketingowej. Oprócz samej agencji będą ją tworzyć trzy nowe spółki: Call2Action - firma wykorzystująca...

Kraj, 14 maja 2008

Anita Kotlińska została senior art directorem w TBWA

Do działu kreacji agencji reklamowej TBWA dołączyły Anita Kotlińska, która objęła stanowisko senior art directora, oraz Natalia Gościniak, nowy art...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Tomasz Rupniewski account directorem Digital One

Do zespołu Digital One dołączył nowy account director - Tomasz Rupniewski. Będzie reprezentował agencję w relacjach z kluczowymi klientami, a...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 15 stycznia 2008

Leo Burnett Warszawa pracuje dla Philip Morris także w krajach nadbałtyckich

Warszawski oddział agencji reklamowej Leo Burnett odpowiada za obsługę w zakresie strategii i kreacji dla najważniejszych marek tytoniowego koncernu Philip...

Kraj, 7 sierpnia 2007

Malek Sano dyr. wydawniczym w Media Direct

Malek Sano będzie dyrektorem wydawniczym w Media Direct Polska, wydawcy m.in. "Życia Handlowego" oraz magazynu "Kosmetyki". Będzie odpowiedzialny za rozwój...