M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Philips Polska (firma)"

Kraj, 3 lipca 2015

Marta Krysik kupiła udziały GoldenSubmarine

Z agencją związana jest od 2006 r.

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 11 lutego 2015

Carat zatrudnia nowe osoby w client service

Do zespołu domu mediowego dołącza pięć osób.

Kraj, 17 września 2014

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 29 maja 2014

Philips Polska rusza z kampanią "LifeAct"

Za strategię oraz koordynację projektu odpowiada OS3.

Przetargi, 27 lutego 2014

Social media Philipsa w rękach OS3

Komunikacja zostanie oparta na myśli przewodniej marki "Innovation & You".

Kraj, 14 lutego 2014

Philips promuje Multicooker w programie "Coś tu się kroi"

Marketer wykorzystał product placement do promocji urządzenia.

Kraj, 4 lutego 2014

OS3 autorem platformy Ambasadorów Philipsa

Marketer rozpoczął projekt internetowy dla ambasadorów marki.

Kraj, 13 stycznia 2014

Beata Ptaszyńska-Jedynak dyrektorem ds. komunikacji w Carlsberg Polska

Była menedżerka PR-u Coca-Coli, a wcześniej Philipsa teraz będzie odpowiadać za komunikację produktową i korporacyjną trzeciego producenta piwa w kraju.

Kraj, 31 października 2013

Philips pierwszym marketerem digital product placementu w AXN

Philips Polska wirtualnie w produkcji "Przekraczając granice".

Kraj, 23 września 2013

Philips wprowadza w Polsce tablety

Do końca roku dostępne tylko w Media Markt i Euro RTV AGD.

Kraj, 12 września 2013

Sales Link ponownie obsłuży promocję Philipsa

Agencja wygrała przetarg na obsługę promocji artykułów do pielęgnacji włosów.

Kraj, 9 lipca 2013

Opcom zatrudnia menedżerów

Dwie osoby zasiliły team agencji.

Kraj, 27 marca 2013

Urszula Uchańska szefem marketingu consumer lifestyle Philipsa na region

Szefowa marketingu w Philips Polska poszerzy swoje kompetencje na region.

Kraj, 14 listopada 2012

Lisewski awansuje w Philipsie

Po okresie pracy w centrali Philipsa Tomasz Lisewski obejmuje zarządzanie 18 rynkami.

Kraj, 29 października 2012

Tomasz Gasiński rozstaje się z Ambrą

Z firmy po ponad 4,5 latach odchodzi senior brand manager.

Kraj, 5 czerwca 2012

Awanse w Albedo Marketing

Dwie osoby awansowały w strukturach agencji.

Kraj, 14 marca 2012

Marketing telewizorów Philips w rękach TPV

Nowa holendersko-tajwańska spółka będzie odpowiadać za dystrybucję i promocję telewizorów Philips.

Kraj, 13 grudnia 2011

Z marketingu LG odchodzą menedżerowie

Szef działu elektroniki konsumenckiej przeszedł do Panasonica, a dyr. sprzedaży i marketingu telefonów komórkowych - do firmy Brightpoint.

Kraj, 9 sierpnia 2011

Zmiana kompetencji w Philips Polska

Dział health & wellness ma nowego marketing managera - Magdalenę Konczarenko-Ciszek.

Kraj, 2 sierpnia 2011

Urszula Uchańska awansuje w marketingu Philipsa

W ramach struktur marketingowych Philips Polska powstało nowe stanowisko dyrektora ds. marketingu w sektorze consumer lifestyle.

Kraj, 28 lipca 2011

Niebieski dla chłopców, różowy dla dziewczynek

Rodzice małych dzieci nie mają co liczyć na zmianę upodobań kolorystycznych producentów. Przynajmniej nie u Philipsa. Mogą za to wygrać darmowe produkty w konkursie.

Kraj, 14 lipca 2011

CEDC nie będzie rozszerzać portfolio marek piwa

Marketer stracił w ostatnim czasie trzy brandy z piwnego portfolio, prawdopodobnie skupi się na mocnych alkoholach.

Kraj, 8 czerwca 2011

Logitech ma nowego sales managera

Janusz Łapacz zajmie się rozwojem działalności handlowej firmy w Polsce.

Kraj, 24 maja 2011

Tomasz Lisewski awansuje w Philipsie

Dotychczasowy dyrektor generalny w sektorze consumer lifestyle Philips Polska przenosi się do Amsterdamu.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Milka Razem dla Tatr i Greenpeace Polska najwyżej w rankingu SocialBakers

SocialBakers opublikował statystyki popularności fan pages za luty br.

Kraj, 25 stycznia 2011

Z żelazkiem Philipsa do Mediolanu

Marketer prowadzi promocję konsumencką, w której główną nagrodą jest wyjazd i zakupy we włoskiej stolicy mody.

Kraj, 26 listopada 2010

Joanna Panek w Pride & Glory Interactive

Agencja tworzy stanowisko content designera.

Kraj, 1 marca 2010

Philips zapowiada utrzymanie wysokich nakładów reklamowych

Philips Polska po rekordowym ubiegłym roku, jeśli chodzi o wydatki reklamowe, w tym roku zapowiada także utrzymanie podobnej intensywności działań...

Kraj, 27 stycznia 2010

Grupa Heureka liczy na dwucyfrowy wzrost przychodów w tym roku; upraszcza dział obsługi klienta

Grupa reklamowa Heureka uprościła strukturę działu obsługi klienta i nie dzieli już accountów w zależności od medium, w którym się...

Kraj, 5 stycznia 2010

Pride & Glory stawia na marketing w Facebooku

Agencja Pride & Glory Interactive wyodrębniła dział odpowiedzialny za marketing w portalu społecznościowym Facebook. Struktura ta ma specjalizować się w...

Przetargi, 28 grudnia 2009

Philips wybrał Pride & Glory i Heurekę

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka wygrały przegląd ofert na obsługę działań firmy Philips Polska w internecie. Strony podpiszą...

Kraj, 3 grudnia 2009

Pride & Glory i Heureka wymyśliły Certyfikat Jakości Philips

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka realizują dla Philips Polska internetową część kampanii sprzedażowej "Rozdajemy prezenty". Celem działań jest...

Kraj, 23 listopada 2009

Philips przygotował największą w historii promocję konsumencką

Philips Polska z myślą o zbliżających się świętach Bożego Narodzenia i prezentach gwiazdkowych przygotowało promocję konsumencką pod hasłem "Rozdajemy prezenty",...

Przetargi, 9 listopada 2009

Philips Polska wybiera agencję do obsługi działań w internecie

Philips Polska szuka agencji, która zrealizuje część działań marketera w internecie. Trwa drugi etap konkursu, do którego przeszły trzy firmy....

Kraj, 22 października 2009

Philips reklamuje żelazka w telewizji

Philips Polska prowadzi telewizyjną kampanię reklamową, w której promuje linię żelazek Azur. Działania reklamowe zaplanowano na ponad miesiąc, ich budżetu...

Kraj, 14 września 2009

Karolina Kłopotowska odpowiada za marketing produktów konsumenckich Philipsa

Po odejściu z Philips Polska Piotra Mirosława, który w randze członka zarządu odpowiadał za marketing działu Consumer Lifestyle (o jego...

Kraj, 8 września 2009

Piotr Mirosław, w zarządzie Philipsa odpowiedzialny za marketing, przeszedł do LG

Piotr Mirosław, członek zarządu Philips Polska odpowiedzialny za marketing działu Consumer Lifestyle w funkcji customer marketing directora, przeszedł do LG...

Kraj, 4 czerwca 2009

Marek Huzarewicz, nowy prezes Philipsa, chce zmienić wizerunek firmy

Marek Huzarewicz został nowym prezesem zarządu Philips Polska (spółki zajmującej się sprzedażą produktów konsumenckich i specjalistycznego sprzętu medycznego) oraz country...

Kraj, 29 maja 2009

Philips Polska kończy współpracę z agencją Multi Communications

Philips Polska pracuje z agencją Multi Communications tylko do końca maja. Jak poinformowała Izabela Rogulska, communication manager w Philips Consumer...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Philips po raz pierwszy będzie porównywał się w reklamach z konkurentami

Philips Polska przygotował dużą kampanię reklamową, w której po raz pierwszy tak wyraźnie i bezpośrednio porównuje swoje produkty z konkurencyjnymi....

Kraj, 20 kwietnia 2009

Tomasz Lisewski nowym szefem działu Consumer Lifestyle w Philipsie

Tomasz Lisewski został dyrektorem generalnym działu Consumer Lifestyle w Philips Polska. Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Rumbucia, który pełnił tę...

Kraj, 19 lutego 2009

Trójwymiarowe monitory Philipsa w kampanii Mercedesa

Philips Polska wraz z producentem kontentu 3D firmą Deep Flame wyposażyła sieć salonów Mercedes-Benz w Polsce w autostereoskopowe, trójwymiarowe monitory...

Kraj, 29 grudnia 2008

Izabela Rogulska będzie odpowiadać za komunikację Philipsa

Izabela Rogulska będzie nowym communications managerem produktów tzw. consumer lifestyle w Philips Polska. Wcześniej to stanowisko zajmowała Beata Ptaszyńska-Jedynak, która...

Kraj, 7 listopada 2008

Krzysztof Kouyoumdjian corporate communication managerem w Philipsie

Krzysztof Kouyoumdjian rozpoczął pracę w Philips Polska jako corporate communication manager. Będzie odpowiedzialny za komunikację dotyczącą marki Philips na polskim...

Kraj, 5 listopada 2008

Beata Ptaszyńska-Jedynak public affairs and communications managerem w Coca-Cola Poland Services

Beata Ptaszyńska-Jedynak objęła stanowisko public affairs and communications managera w Coca-Cola Poland Services. Przez ostatnie dziewięć lat pracowała jako communication...

Kraj, 15 września 2008

Philips chce podkreślać w komunikacji ideę Ambilight

Philips Polska na listopad i grudzień br. szykuje intensywną, wykorzystującą główne media (m.in. telewizja, prasa, radio, internet), kampanię reklamową swoich...

Kraj, 30 lipca 2008

Rada Reklamy oddaliła skargę przeciwko Philipsowi

Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oddalił skargę dotyczącą reklamy prasowej Philips Polska. Złożyła ją...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Philips planuje projekt wspierający sprzedaż telewizorów

Philips Polska zaprezentował nowości produktowe RTV i AGD na 2008 r. Wśród telewizorów LCD najwyższej sprzedaży producent spodziewa się w...

Kraj, 27 września 2007

Philips szykuje najsilniejsze od lat uderzenie reklamowe, stawia na telewizory

Philips Polska wprowadzi do sprzedaży nową linię płaskich telewizorów LCD pod marką Aurea. Za dwa tygodnie ruszy zmasowana kampania reklamowa...