M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Philips (marka)"

Kraj, 24 listopada 2015

Bosch i Moulinex najczęściej polecane w kategorii AGD

Firma PBS zaprezentowała wyniki badania PBS Loyalty Benchmark.

Kraj, 19 marca 2015

Pepsi z nową odsłoną kampanii "Wyzwanie Pepsi"

Marka zaprasza do współpracy gwiazdy światowego formatu.

Kraj, 6 listopada 2014

Pepsi przygotowuje "PrzeŚwięta"

Rusza sezonowe wsparcie dla młodszych odbiorców marki.

Kraj, 16 października 2014

Anna Dereszowska ambasadorką marki Philips

Aktorka wypromuje produkty do stylizacji włosów, usuwania owłosienia i pielęgnacji twarzy.

Przetargi, 9 października 2014

K2 Media prowadzi działania social dla Woox Innovations

W ramach współpracy z firmą zespół K2 Social przejął opiekę nad profilem marki w Facebooku - Philips Sound Polska.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Telefony marki Philips wracają na rynek

Za ich wprowadzenie odpowiada chińska spółka Sangfei.

Zagranica, 19 marca 2014

Philips bada temat zdrowego snu

Firma dołącza do innych brandów technologicznych podkreślających walory zdrowego snu.

Kraj, 6 lutego 2014

Nowy program lojalnościowy ING Banku

Bank zapewnia, że uprościł i poprawił warunki uczestnictwa w programie.

Kraj, 9 stycznia 2014

OS3 realizuje program ambasadorski dla Philipsa

W ramach projektu powstała platforma "Świat Philips. Dla tych, którzy uwielbiają innowacje".

Kraj, 31 października 2013

Philips pierwszym marketerem digital product placementu w AXN

Philips Polska wirtualnie w produkcji "Przekraczając granice".

Kraj, 26 września 2013

Silne wzmocnienia zespołu P&G w Interactive Solutions

W ramach regionalnej obsługi marketera na obszarze EMEA w agencji rozpoczęły pracę trzy nowe osoby, a dwie awansowały.

Kraj, 5 grudnia 2012

Clue PR wzmacnia zespół

Alicja Wysocka-Świtała dołączyła do zespołu.

Kraj, 31 sierpnia 2012

Ogilvy promuje Philipsa

Trzy spółki Ogilvy pracują dla Philips Healthcare.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Afekt wzmacnia zespół

Majewski creative directorem, Szymczak senior client managerem.

Kraj, 14 marca 2012

Marketing telewizorów Philips w rękach TPV

Nowa holendersko-tajwańska spółka będzie odpowiadać za dystrybucję i promocję telewizorów Philips.

Kraj, 24 lutego 2012

Nowa kampania Philipsa z QR kodami

Autorem kampanii jest DDB.

Kraj, 9 grudnia 2011

Ipla uruchamia streaming live do Smart TV

Właściciele telewizorów LG Electronics z usługą Smart TV będą mogli oglądać transmisje sportowe na żywo.

Kraj, 13 września 2011

Tomasz Szewczyk kreatywnym w Tippingpoint

W zespole agencji zastąpił Michała Pstruchę i pracuje jako copywriter.

Kraj, 25 maja 2011

LG promuje telewizory 3D [WIDEO]

Marketer chce dotrzeć z komunikatem o produkcie, wykorzystując wiele różnych działań, w tym klasyczne media i marketing bezpośredni.

Kraj, 18 marca 2011

Polski snowboardzista ekspertem Philips O'Neill

Michał "Brelok" Ligocki promuje superwytrzymałe słuchawki.

Kraj, 3 marca 2011

Promocja konsumencka wspiera sprzedaż Vegety

Podravka rozdaje nagrody w wiosennej akcji, wśród nich - samochód.

Kraj, 27 stycznia 2011

Nowy team w dziale kreacji Euro RSCG 4D

Do zespołu dołączyły Ewa Trzewikowska oraz Joanna Maksymiuk-Lipszyc.

Kraj, 17 grudnia 2010

Zuzanna Duchniewska i Maciej Waligóra poprowadzą kreację w DDB

Zastąpią Dariusza Zatorskiego, dyrektora kreatywnego, który odchodzi z agencji.

Kraj, 8 listopada 2010

Aneta Szeweluk-Skarbek w dziale kreacji DDB

Jako senior art director ma pracować w zespole z Franciszkiem Toeplitzem, senior copywriterem.

Zagranica, 4 listopada 2010

LinkedIn wprowadza narzędzia dla marketerów

Projekt "Company pages" umożliwia promocję marek, produktów i usług na stronach biznesowego portalu społecznościowego.

Zagranica, 4 listopada 2010

Short-lista najlepszych reklam w YouTube

Po raz pierwszy w historii konkursu Campaign Media Awards będą oceniane reklamy w kategorii My YouTube Ad of the Year.

Kraj, 2 listopada 2010

Philips inwestuje w rekomendację żelazek

Streetcom odpowiada za projekt, w którym są organizowane pokazy prasowania.

Kraj, 23 listopada 2009

AGD w ofercie Komputronika, Philips partnerem strategicznym

Komputronik SA, polski dostawca sprzętu IT i elektroniki użytkowej, wprowadza do swojej oferty sprzęt AGD. Znajdzie się w niej m.in....

Kraj, 2 listopada 2009

Varta Baterie zwiększy aktywność reklamową, chce poprawić sprzedaż o 15 proc.

Firma Varta Baterie przygotowuje się do kampanii reklamowej marki produktów Remington. W planach spółki są kampanie telewizyjna oraz internetowa, rozważana...

Kraj, 22 października 2009

Philips reklamuje żelazka w telewizji

Philips Polska prowadzi telewizyjną kampanię reklamową, w której promuje linię żelazek Azur. Działania reklamowe zaplanowano na ponad miesiąc, ich budżetu...

Kraj, 4 maja 2009

Naziemna telewizja cyfrowa dla abonentów Cyfry Plus

Cyfra Plus wprowadza nową wersję oprogramowania dekoderów Philips HD. Dzięki temu abonenci platformy będą mogli odbierać sygnał naziemnej telewizji cyfrowej....

Kraj, 19 lutego 2009

Trójwymiarowe monitory Philipsa w kampanii Mercedesa

Philips Polska wraz z producentem kontentu 3D firmą Deep Flame wyposażyła sieć salonów Mercedes-Benz w Polsce w autostereoskopowe, trójwymiarowe monitory...

Kraj, 2 grudnia 2008

Łucja Reklewska w zespole menedżerskim Atvertinu

Łucja Reklewska dołączyła do zespołu menedżerskiego firmy digital signage Atvertin, w którym objęła stanowisko zastępcy dyr. sprzedaży. Wspólnie z Jakubem...

Kraj, 26 listopada 2008

Opcom realizuje kampanię marki Philips w internecie

W internecie trwa kampania wizerunkowa marki Philips. Częścią akcji jest konkurs dla internautów, w którym proponują oni najciekawsze produkty i...

Kraj, 7 listopada 2008

Krzysztof Kouyoumdjian corporate communication managerem w Philipsie

Krzysztof Kouyoumdjian rozpoczął pracę w Philips Polska jako corporate communication manager. Będzie odpowiedzialny za komunikację dotyczącą marki Philips na polskim...

Kraj, 2 czerwca 2008

Brand Support wesprze wprowadzenie na polski rynek lampy LivingColors Philipsa

Agencja Brand Support rozpoczęła współpracę z Philips Lighting Poland. Jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek nowej lampy LivingColors wykorzystującej...

Kraj, 7 listopada 2007

Ogłoszono wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard

MTM Management ogłosiło wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard, w którym poddano ocenie satysfakcję klientów z produktów i usług. Badanie...

Kraj, 21 czerwca 2007

Cyfra Plus poszerza ofertę HD, otwiera własne contact center

Platforma cyfrowa Cyfra Plus od lipca poszerza ofertę w systemie HD o dwa kanały: Canal Plus Film HD i National...

Kraj, 19 czerwca 2007

Piotr Wierzba dołączył do działu kreacji Tomorrow

Do zespołu agencji reklamowej Tomorrow dołączył Piotr Wierzba, który objął stanowisko senior graphic designera. Wcześniej pracował w Platformie Mediowej "Point...

Kraj, 7 listopada 2006

Sare wspiera akcją promocyjną kierowaną do firm swój system e-mailingowy

Sare, firma specjalizująca się w e-mail marketingu, rozpoczęła miesięczną kampanię promocyjną pod hasłem "Sare dla firmy, kino w prezencie". Promocja...

Kraj, 5 września 2006

SpaPlanet wprowadza drobne zmiany w "SPA & Wellness Magazine"

SpaPlanet, wydawca miesięcznika "SPA & Wellness Magazine", jest zadowolony z debiutu pisma na rynku. Sprzedaż lipcowego numeru wyniosła 21,45 tys....

Zagranica, 9 sierpnia 2006

Marka Philips warta jest 6,7 mld dol. według najnowszych szacunków Interbrand

Philips w dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand odnotował najwyższy wzrost w sektorze elektroniki,...

Kraj, 12 lipca 2006

Carlsberg Polska ruszył z kampanią reklamową Harnasia

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamową informującą o największej w tym roku promocji piwa Harnaś - "Harnaś Sprawiedliwy". Strategię i kreację...

Kraj, 3 lipca 2006

1 mln zł do wygrania w letniej promocji piwa Harnaś

Marka piwa Harnaś rusza z letnią promocją "Harnaś Sprawiedliwy". Promocją objęto puszki i 0,5 l butelki piwa. W promocji można...

Kraj, 21 listopada 2005

Według TNS OBOP Polacy najczęściej słuchają muzyki na komputerach

Prawie połowa (46,4 proc.) Polaków ma już w domu komputer (w ub.r. 37,3 proc.), a kolejne 10 proc. zamierza go...

Kraj, 20 października 2005

BTL Point Group realizuje promocję dla marki Jan Niezbędny

Sarantis rozpoczął realizację promocji konsumenckiej pod hasłem "Kuchnia pełna nagród" dla marki Jan Niezbędny. Główne cele akcji to wzrost sprzedaży...

Kraj, 17 października 2005

Plus i Nokia rozdają działki na Księżycu

W najnowszej promocji Plusa i Nokii 100 osób wygra certyfikaty poświadczające prawo własności działki na Księżycu. Od 15 października do...

Kraj, 13 października 2005

Centertel: po wprowadzeniu Orange sprzedaż wzrosła o 20 proc.

Bartosz Dobrzyński, z-ca dyrektora pionu marketingu i dyrektor biura marketingu BtoC w PTK Centertel, twierdzi, że od momentu wprowadzenia marki...

Kraj, 16 września 2005

Philips wprowadza nową strategię komunikacji; w GSM zwiększy nacisk na rynek detaliczny

Philips Polska wprowadza nową korporacyjną strategię pozycjonowania i komunikacji. Marketer zapowiada, że od przyszłego roku w sprzedaży telefonów komórkowych większy...

Kraj, 3 sierpnia 2005

Philips wspiera linię przenośnych odtwarzaczy GoGear

Lipcowy launch cyfrowych odtwarzaczy audio Philipsa (patrz DS "MMP" z 29 czerwca) wkrótce doczeka się wsparcia BTL-owego. Firma objęła bowiem...